Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
chester
citroen sa inspiroval hyundaiom???
[odkaz]
[odkaz]
To nemyslíš vážně. >😁 Se prober.
Značná inspirace je i zde: [odkaz]
inspiroval je opravdu příliš silné slovo, ale když jsem si otevřel galerii, taky jsem si hned vzpomněl na současný design Hyundaie, konkrétně Veloster 😄
kari.laz
Ale na mě včechny řady součastných DS působí trochu tuzingově. DS 3 absolutně. A to i naživo vypadá jak vítěz tuzérského ME. DS4 už je o něco malinko lepší, ale stále tuzingová C4. Tahle DS5 je na tom z mého pohledu asi nejlépe, ale prostě si neumí odpustit to nuceně tuzit. Představoval by jsem si to v téhle kategorii přecijenom o něco více usedlejší zaměřené do luxusu. Ikdyž zde převažují spíše prvky luxusní, než tuzérský. Ale pokud vypustí ještě něco jako DS6, tak by se snad mohli odprostit od výstřelků a udělat luxusní koráb.
Tak jestli ten B sloupek na DS3 připadá jako tuzing C3, tak jest něco v tvém vnímání špatně, stejěn jako špatně máš zadaný avatar, toho si všímám už delší dobu.
Pozor, za chvíli budeš označen za rejpala a Všeználka a vlastně co je ti vůbec do toho. 😉
Vypadá to, že wolff měl pravdu. 😄
Vypadá to, že wolff měl pravdu. 😄
Měl jsem Peugeote, mám Peugeota a dost možná i budu mít Peugeota. Mám si dát do avataru logo mercedusu, když ho nemám?
Promiň, mě to ale spíše už delší dobu připadá, že "měl jsem Škodovku, mám Škodovku a dost možná budu mít Škodovku, ale dám si do Avataru Peugeota, když totiž budu namítat něco na Fr. auta, tak alespoň nebudu obviněn z fandovství k jedné značce".
Jinými slovy, když máš, měl jsi a asi budeš mít, tak moc náklonnosti a radosti z volby nevidím, spíše naopak a nejsem jediný a první, kdo si toho všiml.
Jinými slovy, když máš, měl jsi a asi budeš mít, tak moc náklonnosti a radosti z volby nevidím, spíše naopak a nejsem jediný a první, kdo si toho všiml.
To, že se mi líbí i něco jiného než značka auta, kterou vlastním je naprosto normální. Nevím, proč by jsem měl tvrdošinně ohajovat špatný věci, jen pro to, že vlastním auta ze stejné stáje. Určitě by jsem si radši koupil Mitsubishy Outlander, nebo citroen c-crosser. než Peugeot 4008, protože se mi děsně nelíbí ta jeho přední maska. S Peugeoty jsem zásadní problémy neměl. S citroenem jsem taky problém neměl. Alešpoň ne zásadní. Dokonce jsem byl spokojený i s opelem.
když jsem měl náhradní vozidlo na tři týdny octavii I 1,9 TDI, tak jsem s ní problém taky neměl. To že němci dělají povedená auta je fakt a nevím, proč by jsem je měl pomlouvat jenom pro to, že já sám jezdím na Francouzech. S těmi Francouzi by jsem to poupravil na Peugeot a Citroen. Protože Renault je u mě na totálním dně spolu s korejcema. Ani korejci ani Renault u mě v garáži ještě dlouho nebudou.
To že se mi nelíbí ty přední masky U peugeotu taky nijak netajím. Taky pro to jsem měl jen 306,406, a nyní 607. Zkušenosti mám i s jinými modely. ale éra velkých hub mě moc nevzala. A světe div se, líbí se mi dost i C6, která je extravagantní až moc.
Nemám důvod Citroenu, nebo Peugeotu nevřit a z mé strany jsem spokojený. Sedí mi jejich klidnější povaha, protože stejně jezdím převážně dálnici, kde nastavím tempomat a jedu.
když jsem měl náhradní vozidlo na tři týdny octavii I 1,9 TDI, tak jsem s ní problém taky neměl. To že němci dělají povedená auta je fakt a nevím, proč by jsem je měl pomlouvat jenom pro to, že já sám jezdím na Francouzech. S těmi Francouzi by jsem to poupravil na Peugeot a Citroen. Protože Renault je u mě na totálním dně spolu s korejcema. Ani korejci ani Renault u mě v garáži ještě dlouho nebudou.
To že se mi nelíbí ty přední masky U peugeotu taky nijak netajím. Taky pro to jsem měl jen 306,406, a nyní 607. Zkušenosti mám i s jinými modely. ale éra velkých hub mě moc nevzala. A světe div se, líbí se mi dost i C6, která je extravagantní až moc.
Nemám důvod Citroenu, nebo Peugeotu nevřit a z mé strany jsem spokojený. Sedí mi jejich klidnější povaha, protože stejně jezdím převážně dálnici, kde nastavím tempomat a jedu.
Chápu, že někdno nemá rád francouzká auta / to ty asi nejsi /, ale nazvat dnes nejlepší francouzkou značku RENAULT dnem by možná chtělo trochu rozvést.
Já vím, že jsi skalní příznivce Renaultu, tak jsi to možná ne zcela dobře přečetl ale psal jsem "Renault je u mě..." Tedy pro mě je prostě Renault pase. Lagunu považuji za jedno nejošklivěší auto ve třídě (interier má docela v pohodě). Megane se mi taky nelíbí a celkově mi prostě není Renault simpatický. Je to ale jen můj pohled.
Každý tady píšeme jen o svých pohledech a proč psát slůvko "JEN", když nic není důležitější než právě TVŮJ pohled.
Můj pohled je důležitý jen pro mě. Ostatní mají svůj pohled a názor na věc. Takže proto jsem napsal můj. Věřím, že třeba Laguna ve verzi GT s 4control bude jezdit fantasticky, ale prostě mi renault nesedí. Ale moje sYmpatie (aby zase nějaké souhvězdí nemělo problém s pravopisem) patří jiným.
Tak v mém případě jde spíše o galaxii, než o souhvězdí ( viz zřejmý avatar ) . Mám podobný dojem jako Ronault a Pogo.Mne spíš překvapuje Tvoje kadence a intenzita nesouhlasu s produkcí frantíků vzhledem k Tvému avataru.A fandovství, nebo obdiv vyjádřený použitím loga v avataru stejně jako na osobní korouhvi si představuji trošku vlídnější ( nevkládat mi jiné významy) . Nikdo se přece ani slůvkem neotřel třeba o německé výrobce a už vůbec nepadlo cokoliv v souvislosti s pomlouváním - ta asociace mě překvapuje.Tvůj vkus je Tvoje záležitost, stejně jako ony sYmpatie.
pogo26: v mojich ociach je je tiez Peugeot a Citroen podstatne vyssie, nez Renault.
Zkus to trochu rozvést a opustit při tom svou rodnou vísku. Ono to není tak snadné, že něco pro mne atd... Pro někoho bude třeba povl Mercedes, protože v něm jezdí ehm, romové, ale to ještě nebude z tohoto názoru dělat názor správný.
Možná co ty vnímáš netuzingově, jiní berou za nudné. Mi zas příjde DS6 s placatým ksichtem a zadníma burengama bizardně narozdíl od DS 5.
Mám radši o něco udsedlejší serioznější pojetí. Možná proto mám takovou zášť k různým výstřelkům, které beru za nevkusné, ale tisíc lidí tisíc chutí. DS6 jsem uvedl jen jako další příklad. Prozatimní Studie nám toho moc neřekne. Bůh ví, jak to bude vypadat doopravdy. Ale stávající studie je taky přehnaně překombinovaná.
Pekelná Micinka
Jen aby to u nás prodejně nedopadlo jako Vel Satis, mě se DS5 líbí, uvidíme (snad) naživo.
Frantizsekk
Mi to pripada spis jako snaha o ni, je to preplacany. Naflakat zvenku prolisy a chrom na jinak obycejny auto neni toho slova hodny. Ted je to zajimavy, ale rychle se to okouka.
Cara Binieri
Připomíná mi to něco z Blade Runnera...tlumené světlo, hnědý opar, futuristické tvary...nádhera.
Postřeh 😉 - pozadí tvořené futuristickým horizontem k tomu svádí...Ještě trochu Vangelise .... :yes😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
GeekStar
Ať koukám jak koukám, vidím než druhého Vel Satise. Ani ten interiér s titernými čudlíky na středovém panelu mě nepřesvědčil.
Já se třeba na Vel Satise podívám rád. A na Avantima ještě radši, škoda, že na ně nikdo nechce navázat.
Sorry, ale ty jsi toho Vel Satise viděl asi jenom hodně z dálky a nebo na malym obrázku. Já s ním jezdil (jako uživatel jsme si nestěžoval, nakonec jsme z toho měl dojem jako z většího SUVčka), ale porovnávat Vel Satis s tímhle je trochu (dost) mimo.
Citroen patří dneska k nejhezčím, nejoroginálnějším a nejnápaditějším autům a to i tam, kde se jedná o ryze mainstreamovou produkci - běžná C4 se prostě povedla taky a její kvylity jsou na ní vidět. Na tohle se ale tším naživo, protože to stejně DS3 vypadá skvěle. Povedla se C3 (i když je to takové trochu dámské auto), fascinující je malé hranaté Picasso, hodně nedoceněná u nás je C5, zejména v kombíku a to i kvalitou, snad platí jenom to, co píšou pánové nahoře - automat by potřeboval "dodělat" a co se týká SUV, stálo by za to zapracovat na designu, i když jsem si vědom všech omezení především pak charakteru vozu a jeho původu. Popravdě peugeot vypadá mnohem hůř.....
Jinak patřím k té mešině, co nesdílí nadšení z nového nového brouka, stejně jako mně neoslovila fiatí pětistovka. Jediná reinkarnace, kerou beru je Mini, ale to je trochu jiná povídka. proč to sem píšu? Při pohledu na fotky DS4 se mi vybavil billboard s reklamou na DS3 - minulost patří do muzea - antiretro - to je přesně to, co oslovuje mně.
Takže Citroenu velký :yes:
Citroen patří dneska k nejhezčím, nejoroginálnějším a nejnápaditějším autům a to i tam, kde se jedná o ryze mainstreamovou produkci - běžná C4 se prostě povedla taky a její kvylity jsou na ní vidět. Na tohle se ale tším naživo, protože to stejně DS3 vypadá skvěle. Povedla se C3 (i když je to takové trochu dámské auto), fascinující je malé hranaté Picasso, hodně nedoceněná u nás je C5, zejména v kombíku a to i kvalitou, snad platí jenom to, co píšou pánové nahoře - automat by potřeboval "dodělat" a co se týká SUV, stálo by za to zapracovat na designu, i když jsem si vědom všech omezení především pak charakteru vozu a jeho původu. Popravdě peugeot vypadá mnohem hůř.....
Jinak patřím k té mešině, co nesdílí nadšení z nového nového brouka, stejně jako mně neoslovila fiatí pětistovka. Jediná reinkarnace, kerou beru je Mini, ale to je trochu jiná povídka. proč to sem píšu? Při pohledu na fotky DS4 se mi vybavil billboard s reklamou na DS3 - minulost patří do muzea - antiretro - to je přesně to, co oslovuje mně.
Takže Citroenu velký :yes:
Víceméně souhlas, až na tu pětistovku, i když té bych nikdy nedal přednost před DS3 :yes:
Člověče , ty ses do mě teda pustil s vervou, ovšem myslím, že neprávem. Nová C3 se mi líbí velmi, kousek jsem jí i projel a je super, C4 je designově fantastická, ale tady se bavíme o DS5 a to je prostě Vel Satis jak vyšitej. Ani ne tak moc designem nebo interiérem (v obou těchto disciplínách mě upřímně Vel Satis přesvědčil víc než tohle), jako spíš zacílením na trhu dle mého odhadu i prodejními "úspěchy".
Tak sorry, já to nemyslel tak zle ......uvidíme naživo. Snad budu mít možnost.
Mne sa nová filozofia od Citroenu veľmi páči!!! :yes: :yes: :yes:
Počnúc od C3 končiac C6-ou si myslím ,že sa Citroen vydal správnou cestou. Netvrdím ,že to budú rekordné predaje čo sa týka rady DS,ale kto sa chce trocha zviditeľniť a odlíšiť má na to možnosť práve vďaka aj tejto rade. Naživo som videl DS3 aj DS4 a musím povedať,že sú to poctivé vozidlá s veľmi lúbivým dizajnom a verím ,že DS5 nebude v ničom zaostávať. Čo sa týka novej C4-i je to kus auta veľmi sa im podaril dizajn o interiéri ani nehovoriac ,no napriek tomu je mojím favoritom C5. Ako tu už vyššie niekto spomínal je to nedocenené auto a aj po 5 rokoch má to auto skvelý dizajn a kvalitu samozrejme! 😄
Držím palce Citroenu len tak ďalej!!! :yes: :yes: :yes:
Počnúc od C3 končiac C6-ou si myslím ,že sa Citroen vydal správnou cestou. Netvrdím ,že to budú rekordné predaje čo sa týka rady DS,ale kto sa chce trocha zviditeľniť a odlíšiť má na to možnosť práve vďaka aj tejto rade. Naživo som videl DS3 aj DS4 a musím povedať,že sú to poctivé vozidlá s veľmi lúbivým dizajnom a verím ,že DS5 nebude v ničom zaostávať. Čo sa týka novej C4-i je to kus auta veľmi sa im podaril dizajn o interiéri ani nehovoriac ,no napriek tomu je mojím favoritom C5. Ako tu už vyššie niekto spomínal je to nedocenené auto a aj po 5 rokoch má to auto skvelý dizajn a kvalitu samozrejme! 😄
Držím palce Citroenu len tak ďalej!!! :yes: :yes: :yes:
V otázke techniky sa zase vynárajú pochybnosti: bude imidžovému autu strednej triedy, ktoré má ponúknuť niečo viac, ako lacnejšia C5, stačiť motor 1,6T ako maximum? Riešilo sa to pri 508 a tu je to ešte akútnejšie. Naviac tá divná politika výrobcu nútiť kupujúcim kombinácie motorov a prevodoviek: prečo základ má byť automat a až vyššie bude voľba medzi manuálom a automatom? A prečo tlačia nevydarenú robotizovanú prevodovku, keď všetky testy, naposledy C4 na hlavnej, ukazujú, že je to veľký flop? Prečo dostane multilink vzadu iba hybrid? Či to budú prekážky, ukáže až trh. Za seba hovorím, že zatiaľ čo DS3 bol krok správnym smerom, DS5 sa mi javí ako krok do prázdna.
Vrazit tam ten soucasny kdy je verejne tajemstvi, ze je to nepovedena hracka proste nemuze logicky projit... doufam, ze se nemylim.
tiež z toho mám trochu zmiešané pocity, ale možno to bude v Číně bomba a pre EU to bude len také doplnenie modelovej rady C5 pre fajnšmekrov.
a nebol Signum skor vyššia stredná? tým samozrejme nespochybňujem nízku kompatibilitu pojmov hatchback-stredná trieda 😉
Signum byla Vectra bez kufru, střední třída.
Ikdyz me jako hranata krabice nepripada ze zadne strany. A jsem s nim velmi spokojeny