Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Barrichello
NENE - takhle NE!
| 20. 4. 2011 12:29
Design mě teda vůbec nezaujal.
Ono insprivat se u Audi, ehm >:D

A dát na promo fotky šedej interiér, boha. V roce 2011.....
Ford se snad nikdy nepoučí.

Jediný co je na tom zajímavýho sou motory.

Jinak Malibu je proti tomu někde úplně jinde co se týče vzhledu.
Za mě jasný :no:
Avatar - iudex
NENE - takhle NE!
| 20. 4. 2011 12:54
Ja s tým naopak problém nemám. Považujem to za mierny progres oproti doterajšiemu Taurusu: [odkaz] čo do dizajnu a značný čo do techniky. A niektoré detaily sú veľmi vydarené, napríklad dizajn 20´´ diskov je fantastický: [odkaz]
NENE - takhle NE!
| 20. 4. 2011 13:04
Tak proti predchozimu modelu se ten exterier vyrazne nezmenil, ale jisty posun k lepsimu tu je.
Co se tyce interieru je pokrok znat, i kdyz reseni "budiku" se mi vic libilo v puvodni verzi ( [odkaz] )
Motory jsou opravdu povedene, jen nevim jak se budou americti zakaznici tvarit na preplnovany EcoBoost 2,0l. 177kw a 339 Nm je sice znatelne lepsi nez 141kw a 245Nm u 2,5l Ecotec v Malibu, ale preplnovani amikum asi moc vonet nebude.
Exterier Malibu opravdu pusobi lepe. Interier take, ale pro porovnani by to chtelo opravdove foto a ne tento pocitacovy model ( [odkaz] ).
NENE - takhle NE!
| 20. 4. 2011 14:21
tak se Saabem and s Volvem a jejich turbínami problém nemají, zvyknou si kluci ušatí i na Ecoboosty ;-)
NENE - takhle NE!
| 20. 4. 2011 16:19
Prave Saab pod GM tady preplnovani nevydobyl prave tu nejlepsi povest. Obecne nejvice preplnovanych motoru je videt ve vozech VW group, IMHO. Technicka ignorance prumerneho Americana je vyssi, nez u Evropana, malokdo vi, jaky objem ma jeho motor, tady se rozlisuje I4, V6 a V8 a zazite pravidlo, ze vic valcu = lepsi motor mi prijde nevykorenitelne. Jedine, co by mohlo na tom neco zmenit, je benzin za 5$/gal.
NENE - takhle NE!
| 20. 4. 2011 16:56
ano, přesně jak píšeš, cena za galon je velice účinný školící prostředek ;-)

a Saab kromě problémů na přelomu tisíciletí má už 30ti letou turbo tradici. Asi dva roky dozadu byl medializován případ nějakého chlápka, který na své 900turbo najezdil 1milion mil (teda asi 1.6mega kiláků) a měl tam stále původní turbo :-!

bolestný bude pro Amíky hlavně přechod z V6/8 na I4, turbo jim ho ale aspoň trochu spříjemní >:-[]
Avatar - Barrichello
NENE - takhle NE!
| 21. 4. 2011 09:23
přeplnovaných motorů má amerika dost. Ovšem nikoliv turbem, ale kompresorem. Těch bylo víc, jinak průkopník v oblasti truba byl Chrysler se svými motory 2,2 Turbo v 80 letech a později 2,4 turbo v letech 90-00.
Avatar - iudex
Ceny
| 20. 4. 2011 12:51
Tak ceny budú určite o "málo" nižšie, ako u A6ky, voči ktorej Taurus mieri. Súčasný Taurus 3,5 V6 - 193 kW stojí od 25420 USD a za 38000 je špičková verzia s 3,5EcoBoostom twin-turbo (268 kW). A6 štartuje v USA na 45200 USD (3,2FSI - 195 kW), čo je troška iná kategória. ;-)
Ceny
| 20. 4. 2011 14:24
že na teba dnes spadne výťah! >:-[]
Avatar - iudex
Ceny
| 20. 4. 2011 14:38
Preto bývam v bungalove. :-!
Ceny
| 20. 4. 2011 16:23
Tohle jsem taky nepochopil. Taurus proti A6. A pak se management probudil s rukou v nocniku. Jinak Taurus je otekla obluda. Zavalita opuchlost, kterou bohuzel nevytrhne ani zmena masky k lepsimu.
Ceny
| 20. 4. 2011 16:57
marketing - zde je možné vše ;-)
Avatar - Barrichello
Ceny
| 21. 4. 2011 09:23
Změna masky k lepšímu? si děláš srandu, ta maska je totálně otřesná
Avatar - twistedTSD
ujde
| 20. 4. 2011 12:57
současný se mi ale líbí víc
Avatar - Ricardo
Diamant
| 20. 4. 2011 12:57
Diamant vypadá jako maska chladiče tady toho Fordu a ne jako logo Renaultu :-)
Avatar - Pekelná Micinka
Diamant
| 20. 4. 2011 13:04
Reakce na příspěvek, který ještě nebyl napsán??? >:-[] >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
Taurus
| 20. 4. 2011 13:12
Tak není to úplně zlý. Vlastně se mi to auto docela líbí, včetně interiéru. Škoda, v Evropě by se jich taky pár prodalo. Od dob Scorpia tu Ford nemá velké auto. Konkurovat A6 je podle mého názoru hloupost, v Evropě úplně a US vlastně taky. Přeci jen Audi má v Americe jiný jméno, resp. je nahlíženo úplně v jiném světle, než Ford, řekl bych, že by bylo stejný překvapení, potkat tu na venkově Taurus, jako v nějakém zapadákově US Audi.
Avatar - gld
Taurus
| 20. 4. 2011 13:43
Mne sa tento počin páči..ani pred FL taurus nebol zlý. A v interiéri sa mi ako pri jednom z mála amerických áut páči viac tá "technická" čierno-strieborná verzia ako kombinácia béžová-drevo.

Za mňa fordu :yes:
Avatar - Barrichello
Taurus
| 20. 4. 2011 13:48
Oni amíci nedělaj jen béžová/dřevo, ona se dělá i černá(sem měl už v Sebringu 2001), ona se dělá i bílá s černou, dělá se i krémová s něčím....

U vrcholných verzí třeba i černá/karbon a hliníkové prvky.

Šedivo/stříbrná je už dávno pasé, toho sme si v amerikách užili až až.
Avatar - gld
Taurus
| 20. 4. 2011 17:04
Tá prvá verzia z fotiek sa mi páči
Avatar - iudex
Taurus
| 20. 4. 2011 13:52
Súhlas. Ono to marketingové želanie konkurovať Audi sa myslí asi iba kategóriou, už z cien, ktoré som uviedol vyššie vyplýva, že tieto autá sú niekde úplne inde.
A tiež som presvedčený, že by sa v Európe takýto sedan vyššej strednej uživil. Jednak už len s ohľadom na fakticky nejestvujúcu mainstreamovú konkurenciu a jednak i pri konkrétnom uvedomení si, akí exoti v tomto segmente zostali (excentrická, podivná C6 na konci životnosti či nemastný-neslaný francúzsky rebranding Samsungu so strednotriednou technikou). Klasicky strihnutý moderný sedan so slušnou technikou a dizajnom by sa určite predával v počtoch, ktoré by neboli zanedbateľné a možno by predstihol i nejakú tú prémiu (Lex, Infiniti, Jaguar).
Avatar - Barrichello
Taurus
| 20. 4. 2011 14:06
bude Lancia Thema alias 300C >:D
Taurus
| 20. 4. 2011 14:27
už som stretol naživo Latitude a v čiernej metle je to docela pekné auto :yes:

či by sa ale uživil Taurus, to si veru nie som istý
Avatar - iudex
Taurus
| 20. 4. 2011 14:39
Rozhodne viac, ako Latitude.
Ono v čiernej metle a na pekných diskoch je takmer každý väčší sedan akceptovateľný. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
Taurus
| 20. 4. 2011 15:19
Jestli víc, to je otázka, myslím, že by byl dražší jak Latitude, bylo by složitý u něj správně nastavit cenu, na druhou stranu, lidí co by do toho šlo, protože Ford, asi taky nebude málo. Každopádně takovéhle auto na našem trhu chybí, stejně jako (od 4:22) >:D [odkaz]
Avatar - iudex
Taurus
| 20. 4. 2011 15:28
To už len varíme z vody, každopádne z pomerov predajov Mondeo/Laguna o triedu nižšie usudzujem, že vyššia cena Taurusu voči Latitude by nebola podstatnou prekážkou predaja. A že rozdiel (kvalitatívne, priestorovo, jazdne, technologicky) Taurus-Latitude bude väčší, ako rozdiel Mondeo-Laguna, o tom nepochybujem. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
Taurus
| 20. 4. 2011 15:33
Vůči Latitude asi ne, ale musíš pak už koukat k prémiovým výrobcům, zda by ještě byli lidé ochotní si koupit Ford, nebo už by přemýšleli i o hůře vybavené, třeba té A6.
Avatar - iudex
Taurus
| 20. 4. 2011 15:44
Pri rozdiele cien základných verzií v USA (25t vs. 45t. USD) a najmä fakte, že sa cenovo vôbec neprekrývajú (top Taurus za 38t. vs. základ A6 za 45t. USD) by o voľbe medzi A6 a Taurusom nikto neuvažoval ani teoreticky. Iste cenové hladiny v EU by boli iné, ale ten skok by tam urite zostal.
Taurus
| 20. 4. 2011 19:33
Ako konkurenta A6 ma v USA ford lincoln mks [odkaz] .Je to to iste co taurus ibaze v luxusnejsom kabate.
Taurus
| 20. 4. 2011 15:31
Latitude pokúpia aspoň frantíci, a možno pár kúskov do roznych taxislužieb. Ale vieš si predstaviť anglánov kupujúcich Taurus? O nemcoch radšej pomlčím, tam by nemal šancu vobec.
Avatar - Pekelná Micinka
Taurus
| 20. 4. 2011 15:37
Nezapomínej na střední Evropu, Polsko třeba. Angláni by s tím taky nemuseli mít problém, když kupovali Chrysler 300C ani Němci by asi nebyli úplně neteční. Taky je tu Bulharsko, Turecko, Řecko. O prostoru na východ od SR ani nemluvě...
Taurus
| 20. 4. 2011 14:42
Souhlas, i když je rozměrově trochu větší, tak bych ho ihned měnil za Mondeo. Design je sice subjektivní věc, ale Mondeo exteriérově na celé čáře prohrává, a o takovém vnitřku si může nechat jenom zdát ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
Taurus
| 20. 4. 2011 14:54
:yes:
Avatar - iudex
Taurus
| 20. 4. 2011 15:09
Porovnávať toto s Mondeom je ako porovnávať Passat s Phaetonom: sú veľkostne úplne inde. V USA je obdobou Mondea Fusion a i ten je o niečo dlhší, ako európske Mondeo: [odkaz]
Taurus
| 20. 4. 2011 16:31
Dobře, tak tedy i když je Fusion trochu větší, tak bych ho ihned měnil za Mondeo. Design je sice subjektivní věc, ale Mondeo exteriérově na celé čáře prohrává, a o takovém vnitřku si může nechat jenom zdát ;-)

Karty se u Fordu nějak obrací. Americká část je stále hezčí a kvalitnější, zatímco ta evropská...
Taurus
| 20. 4. 2011 22:40
jj
konecne fordacky interier na ktory sa da pozerat
Avatar - Vencos
Taurus
| 21. 4. 2011 00:15
Tak zase oni klidně můžou řikat, že by rádi konkurovali třeba Bugatti Veyron a pak to podloží prodejníma číslama,který jasně ukazujou,který auto je větší trhák ;-)
Avatar - Vencos
Vencos
| 20. 4. 2011 22:41
Proč tam kurňa musej furt strkat takový nedomrdy s fénem...

Ale vídte,je to stejný jak s dýzlama tady. Jeden novinář napsal,jak je turbo super,druhej se o***l,třetí to taky opsal a všechny pitomý ovce jim to sežrali a jde to do stejný *** jako tady...

Kam má teď člověk chodit pro pořádný auta s normálníma motorama?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku