"S evropskou verzí nabízenou pod italskou značkou Lancia se prozatím nepočítá" - přece nemůžeme německé prémii zasadit takový direkt hned prvním modelem, který přestavíme, že jo.... :-!;-)
Opatrnost na místě.. s tou německou prémií... tohle konkurence není.. je to dobré auto..., ale konkurence to není. Budeme rádi, dkyž prodáme pár pentastarů... ;-)
MUSÍME ZAČÍT OD PÍKY...
Jasne ze sa to s premoiou nemoze rovnat, kedze premia stratila svoje "koule" a ma len preplnovane downsizovane minimotoriky. A podla skusenosti z autosalonu zeneva recyklovane plasty ktore poskrabete s nehtom. Nevravim tym ze chrysler/lancia mala lepsie plasty, to urcite ne ale je to amik, tomu to proste odpustis. Aka ma byt cena toho auta 50k zelenych bankoviek? mozno menej...
Este ze v USA je svet v poriadku, za chvilku sa dockame mozno mozno e-klasse s 2 valcom..ved preco ne, do s-ka sa montuje 4valcovy diesel.
V kazdom pripade :yes: pre Lanciu/Chrysler!
HEMI je legenda.
Ono když má standartní 5,7 zrychlení 5,5 s, že, tak 6,4 nebude mít 5,2, to dá rozum.
Jinak to zrychlení má být údajně 4,3 s.
Takže velmi zjímavé hodnoty, nenápadněte se číhněte na 2010 BMW M5 s motorem V10 :o))
Amerika umí stejně kvalitní a dokonce lepší motory jak Evropa - týká se motorů V6 a V8.
Jen tady se žije ve lži a dogmatech že to má mizerný výkon a žere to 40 litrů na sto.
presne tak nekde holt objemy motoru snizuji a nekde holt snizuji jen spotrebu ale zvedaji vykon a objem nechavaji stejny neli ho podstatne zvetsi.
A pak na silnici je to i znat
>:D
Americke auta jsou zase nejlepsi
předpokládám, že jsi jich dost projel a že máš tento názor dobře podložen ;-)
Jinak takovýhle soudy jsou o ničem, amíci něco umí a něco ne, to samé taliáni, japonci, všichni....
Souhlasím.Všude se dá najít něco.Ale valná většina jsou těžký sedany s mizerným podvozkem,na ten objem slabym motorem a o interieru jak z lady ani nemluvím.
Já mám na rozdíl od Američanů rád zatáčky a lehký motory,který jedou stejně nebo ještě líp,než ty jejich těžký bestie.
vítejte v nocém slunečném ránu data 22.4.2011.
Ameriky už maji moderní interiéry z měkčených plastů, bohatou výbavu, nové technologie, kvalitní materiály, moderní motory V6 jako sou Ecoboost od Forda, Pentastar od Chrysleru a moderní V6 od GM.
Osvědčené klasiky V8, na světlo se derou 8st. HDM automaty a v hlavách konstrukterů jsou modely s dvojspojkou. (btw některý už se i vyráběly pro export)
Výkony jsou na špičkové úrovni a spotřeba i lepší než má evropská konkurence.
Vítej v novém světe milý mladý příteli.
Zapomen na rok 1975, je rok 2011.
Pokud ti to ještě nedošlo, navštiv New York Autoshow nebo projdi brožury a testy amerických značek.
Ziješ totiž vybaven DNES JIŽ neplatnými informacemi.
Kdo umí umí, kdo neumí čumí.
Nezávid.
Někomu stačí V8 atmosféra, někdo potřebuje oturbené hypermoderny, které žerou víc jak staré OHV, maj horší zrychlení (zdravím Panamery V8) jak staré OHV, stojí 2x tolik jak staré OHV.
Ale maj 30 Hp navrch a prémoivý odznáček.
Je na tobě milý synu, zda chceš platit za železo nabo za nálepky.
Na autobahnu se tě ná nálepku nikdo neptá, tam rozdouje to železo.
V tom je celý for.
Nejlepší z celé velké platformy.
Dravec přišel na scénu a ty jsi ohromem.
Uvnitř elegance se skrývá dravec, nezkrotná bestie kterou chceš zkrotit. Ale ona se nedá snadno.
Nasedni, opři se do kvalitních kožených sedaček černé nebo červené kůže nappa, zmičkni startovací talčítko a v tom momentu ti začne bušit srdce. Na tváři se objeví úsměv, vlastně ani nevíš proč se směješ.
Ano šelápni lehce pyln a motor dunivě zaburácí.
Nový HEMI 392 cui - nový a ještě lepší motor.
Sešlapuje pedál víc a duálních výfuků se nese sytý baryton.
Zařad D, a poamlu se rozjed, pádlem přeřad na vyšší rychlost a rozjed se.
Dravec vyjel do ulic.
Prémiové diesly se krčí v koutě a klepou se zimou. Je jim jasné kdo je tu král.
Americký orel vyrazil na lov, ano ted přišla ta chvíle, zašlápneš pedál akcelárotru až na zem a za dunivého řevu vyrazíš vpřed a cítíš jak tě to zatačilo do sedaček.
To jsi nečekal, zrychlení je famozní.
To je´ště umí tenhle dravec říkáš si?
Selápnš brzdový pedál a kvaltiní brzdy Brembo zastavují dravce během chvíle.
Hmmm
Tak ted přepnout nastavení tlumičů a vozu na Sport, na 8,4" obrazovce multimediálního systému nalit hodnoty přetížení, zrychlení, výkonu, točivévho momentu, nastavit si co tě zajímá a jed si hrát.
S SRT8 si užiješ zábavy a nebudeš chtít zajet do garáže.
This is Motor City and There is What we Do.
SRT8 - Imported from Brampton