Šanghaj 2011
taky vám fotografie skáčou na původní okno ? při prohlížení pak musím po každém kliknutí scrollovat dolů abch se na fotky vůbec mohl podívat. To zas vymyslel nějakej ...
Koukám na to zprava-zleva, ale BMW v tom nevidím. Je to podobný autu, ale "pětce"?
Čiňania sú malí , pekní a šikovní ľudia ,dokážu ponúknuť to o čo je práve na trhu záujem za
zlomok pôvodnej ceny originálu. A ako sa hovorí v jednej reklame : nepozerajte na cenu ,ale na hodnotu. Pre človeka ,ktorý chce mať pekné auto a nezáleži mu na jazdných vlastnostia je to ideálna volba. ( účel splní tak či tak.)
zlomok pôvodnej ceny originálu. A ako sa hovorí v jednej reklame : nepozerajte na cenu ,ale na hodnotu. Pre človeka ,ktorý chce mať pekné auto a nezáleži mu na jazdných vlastnostia je to ideálna volba. ( účel splní tak či tak.)
Nejvetsi hodnotu ma originalni znacka a design, kopie jsou bez sance u nas uspet. Leda v ty cine se to proda
Základní pohnutkou při koupi automobilu je potřeba dopravit se z bodu A do bodu B. Je to neosobní počin, při němž se výběr řídí cenou a trvanlivostí. Některé automobilky ale dokáží do automobilu vložit nejen funkčnost, ale ještě něco navíc, co vás osloví jako individualitu.
Úspěch jedince, firem a národů nezáleží na tom, jak je země veliká a jaké má přírodní zdroje, ale na schopnosti tvořivě myslet.
P.S. Ta maska mi připomíná jinou automobilku.