Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Šanghaj 2011

Zpět na článek

Brilliance 530: Pětkové BMW po čínsku

17 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Prostě nepochopím, proč nejdou svou designérskou cestou nebo nenajmou designerský tým z Evropy, který by jim vytvořil originál!
Frantizsekk
jj, pres miliardu cinanu a nemaj jednoho, co umi kreslit.
Nejvetsi hodnotu ma originalni znacka a design, kopie jsou bez sance u nas uspet. Leda v ty cine se to proda
honysek
Kde by se naučili kreslit? Vždyť žili ve feudalismu, pak přešli do komunismu a teď na komunismus roubují prvobytně pospolný kapitalismus. Ve feudalismu bylo vzdělání pro vyvolené, v komunismu nikdo nesměl vyčuhovat a nesměl příliš myslet. Nějaký vlastní nápad, inovace, myšlenka nebyla žádoucí. Vývoj nemají v krvi. Jsou šikovní, draví, učenliví, ale ne kreativní. To se nedá naučit, ale musí si to zažít... Proto je Šangajský autosalon plný zrůd a více či méně zdařilých kopií. Žádný originál či původní myšlenka! Nic co by dokázalo zaujmout (tedy kromě auta namalovaného na krávu) :no:
Avatar - CHerokee
CHerokee
Dobře řečeno, souhlas. :yes:
Avatar - Falco
Falco
Daleko větší měrou, než společenské zázemí a určité situace, ovlivňují kreativitu vrozené předpoklady!

Základní pohnutkou při koupi automobilu je potřeba dopravit se z bodu A do bodu B. Je to neosobní počin, při němž se výběr řídí cenou a trvanlivostí. Některé automobilky ale dokáží do automobilu vložit nejen funkčnost, ale ještě něco navíc, co vás osloví jako individualitu.

Úspěch jedince, firem a národů nezáleží na tom, jak je země veliká a jaké má přírodní zdroje, ale na schopnosti tvořivě myslet.
Frantizsekk
No ja bych akceptoval cinske auto vlastni tvorby, bez napadu, ale funkcni a trochu bezpecny. A maj se hned od ceho odlepit. Kopirovani linek je spatnej zacatek, i korejci se museli zacit snazit.
pandan
Byly doby, kdy se evropští malíři učili od asijských a není to historicky tak dávno. I v malůvkách designerů by se to dalo vystopovat. Myslet taky dovedou. Například na domácím autosalonu vystavují hlavně auta pro početnou tamní klientelu. Když zákazník touží po levnějších verzích evropských aut, dostane je. Až se jeho vkus změní, změní se i nabídka automobilek. Výroba aut nemá nic společného s uměním, je to byznys.
P.S. Ta maska mi připomíná jinou automobilku.
Navtech
Jak si správně řekl... je jich přes miliardu, tak proč by měli mít potřebu uspět u nás?
Frantizsekk
Uz to zkouseli.. Napodobenina x5 napr. byla v EU k dostani. Kdyby se to dobre prodavalo i v evrope, mel bys velmi sirokou nabidku cinskych aut a hodne brzo.
Avatar - skejpa
skejpa
taky vám fotografie skáčou na původní okno ? při prohlížení pak musím po každém kliknutí scrollovat dolů abch se na fotky vůbec mohl podívat. To zas vymyslel nějakej ...
Avatar - Aspire
Aspire
Nejsi sám komu to takto funguje >😁 Asi na tom pracovali žáci prvního stupně o hodině počítačů... :-!
RS
Je to příšerný. User friendly třetihor ;-\
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
ano, je to neskutečně otravný! ;-\
Avatar - robertPLUS
robertPLUS
taky si plyvnu, at redakce vi!
webpaja
Koukám na to zprava-zleva, ale BMW v tom nevidím. Je to podobný autu, ale "pětce"?
No tak třebas předek je úplně jasnej Mladá Boleslav Motorenwerke 😉
Avatar - peter222
peter222
Čiňania sú malí , pekní a šikovní ľudia ,dokážu ponúknuť to o čo je práve na trhu záujem za
zlomok pôvodnej ceny originálu. A ako sa hovorí v jednej reklame : nepozerajte na cenu ,ale na hodnotu. Pre človeka ,ktorý chce mať pekné auto a nezáleži mu na jazdných vlastnostia je to ideálna volba. ( účel splní tak či tak.)