Jj, přesně tak.
Ale myslím, že to tak zůstane a vlastně bude ještě hůř. Jde o dlouhodobý problém a evidentně (možná až na nějaký úspěchy v rámci importu na Evropský trh) na TYHLE PRAKTIKY mají výrobci malé, nebO žádné páky.
Ostatně sami si přece nabíhají(a my jako konzumenti-kupující nejen auta také):
Při výrobě aut v číně se vlastně zakládá nový podnik za účasti čínské vlády a výrobci jsou tak i nuceni sdílet své technologie.
Neznám automobilku, která by z morálních důvodů tento postup zavrhla při skoro jistém velkém zisku.
Přece jen, ten trh je tam opravdu obrovský.
Cestu bych viděl jak v bojkotu na straně producentů, tak koncových zákazníků. Jenže doba je zlá, peníze se MUSÍ vydělávat (v současném ekonomickém zřízení je to více než patrné) a před levnou televizí z Tesca je pohodlnější nadávat, než vlastně něco dělat, že....