Me by hlavne zajimalo, kdy zacnou s montazi Sky-G motoru. Ten dvoulitr vypadal papirove velmi slibne (121kW, o 15% nizsi spotreba) a byt tak 1,6 Sky-G, to by byla pecka.
Kdyz jsem na podzim vybiral auto, webova prezentace Mazdy byla nejhorsi ze vsech, jeste horsi nez Opelu. Neprehledne, PDFka na stazeni apod., sakra nejsme deset let zpatky. Kdyz uz jsem se slavnostne prokousal k obrovskemu plakatu s cenama a vybavama, nestacil jsem se divit. Proste drahe...snad jim to doslo...
Souhlas. Taky jsem tohle absolvoval na podzim a došel jsem ke stejnému závěru, že Opel naprosto hrozný cenník, to aby si člověk na něj překladový slovník, Mazda totéž. Ale i VW a jeho pakety dokážou dost zamotat hlavu.
Evidentně přestřelené jsou Astra (prodeje to potvrzují) Focus - u toho uvidíme a Mazda 3....
Dejte základ za 299.000,- a každou výbavu o - 30.000,- a uvidíte a hlavně ať si vymažou staré ceníky z webu protože je náramná sranda číst: 1.6 ve výbavě CE je za 408.900,- a hlavně se netvařte, že děláte "AKCE", které vlastně akce vůbec nejsou - je to nutnost, protože by ta auto NIKDO za ty ceny - v současné době - nekupoval. To samé platí pro Opel kde lze dohledat zakladní verzi za šílených 374.000,-.
Tak 433 900 za plně vybavené auto se 150 koňovým motorem mi přijde super nabídka. Holoty bez motoru za 270 je potřeba hledat jinde. Je nutné si uvědomit, že Mazda 3 nepatří ve své třídě k low-endu.
Ano, takhle na papire to zni moc pekne, ale ten dvojlitr moc dynamiky nepobral, nehlede na to, ze dnes i ten Golf s 1.4 TSI je pod touto hranici tedy pod 433 000.