Nová generace Kia Picanto vstupuje na český trh se třemi motorizacemi a pěti základními stupni výbavy. Při srovnání se svým předchůdcem překvapí rozsáhlou standardní i příplatkovou výbavou.
Tak si říkám, jaké důvody by mě mely vést ke koupi tohoto auta?
Cena - asi ne, Panda je podstatně levnější (155t)
Design - disproporční vzhled, opticky malá kola a moc plechu, skoro taková obludka jako nový Spark
Auto do města - tak to by potom chtělo nějaké otěrové lišty a asi i větší okna, takhle nebude moc dobře vidět ven při parkování
Proč nikde nelze najít fotku nejlevnější verze s černými nárazníky?
Design je vec vkusu, ja si naopak myslim, ze z minivozu za "babku" je to ten nejhezci maly "vztekloun"... samozrejme 155t u Pandy mluvi za vse, ale rekneme, ze nekomu muze stat za to 6xABG a hromada nadstandardni vybavy za priplatek, kterou u mini jinde nenajdes.
Kazdopadne uz ted je jasne, v jake a za kolik se bude nejvic prodavat - u nas v ĆR :-) Nehlede na to, ze pro nas trh jistojiste jeste upravi vybavy a ceny...jinak to vidim blede :-)
Nesouhlasím. Prodeje minivozů jsou u nás daleko za západní Evropou. Téměř vše z kolínských trojčat jde na export.
Cena minivozu a malého vozu (Fabia, i20,...) není nijak dramaticky vzdálená a Čech zkrátka zobecněně raději sáhne po malém voze v holobytu, který bude zároveň sloužit jako rodinný vůz.
Oproti tomu v zemích s vyšší životní úrovní sáhnou právě po minivozu s využitím jako druhý či třetí vůz.
I co se ceny týká, tak podle mě není co upravovat. Hlavně zvýhodněná výbava Edition 1 je velmi dobrá nabídka. Cenové výhodnosti jednoduché a levné Pandy nebude moct konkurovat.
Jsem zvědavý, s čím se ukáže Hyundai.
Picanto se dováží, na cenu pravděpodobně bude mít silný dopad zrušení celních bariér mezi EU a J Koreou, které vstupuje v platnost od 1.7.2011. Teprve pak se ukáže reálný cenový poměr třeba vůči Pandě. Druhý moment je, že Kia podřídila konstrukci do značné míry cíli dosáhnout v NCAP 5* proti současným třem - které má zrovna tak Panda. Argument bezpečnosti je čím dál silněji vnímaný (aspoň ve vyspělých ekonomikách), Panda by tedy v nové generaci měla umět odpovědět - a to bude mít dopad taky na její cenu. Jednoduchost = levnost historické konstrukce Pandy se může mžikem odpařit.
Cena mi přijde jako úlet. Za 200 litrů holátko a navíc takové auto si koupí jen srdcař (nemyslím kardiaka) značky KIA. I když, existuje někdo vůbec takový?