Mezinárodní novinářské prezentace sice nedovolují vyzkoušet představovaná auta v reálných podmínkách a na českých silnicích, ale nabízí i řadu příležitostí. Jednu z nich bychom rádi s vaším přispěním využili naplno.
nás nezajímá - protože to bude super auto ;-) a teď vážně - v motorizaci 3,6 s DSG a 4x4 - víte o lepším vozítku na českém trhu?(já tedy ve skrytu ještě o outbacku - ale to mně zase utlučou designáři.... ;-) ,protože není evropský, má horší automat a vůbec.....
Zajímalo by mne zda soudruzi z vlčího hradu schválí outdoor verzi - to bude paráda jestli jo....
takže oficiální otázka:
zvažují se úpravy pro Outdoorovou verzi? - jsou připraveny, či se o nich uvažuje, doplňky typu - hlídání mrtvého úhlu, head up display?
Super Scout ;-\ ? Jak si to jako predstavujete kluciii :-) ? Nedokazu si predstavit auto, tvarici se jako limuzina, nesouci na cumaku a na zadku falesny ochrany plech, vlastne stribrny plast... Mozna by byla zajimava variace na Passata R....Sup RS?
Tak sa pozri na Allroad quattro ci XC70. Nie limuzína, ale verzia kombi by pri Superbe prichádzala do úvahy minimálne rovnako, ako z A6ky vychádzajúci Allroad.
Naopak nereálnejsie je Tebou nadhodená moznost sportového Superbu. Nie je na to jednoducho stavaný a koncern od zaciatku nechcel robit konkurenciu najlepsie vybaveným a motorizovaným Volksagenom (preto o.i. to zníznie výkonu 3,6ky oproti Passatu).
Myslím že v anketě chybí tento motor... I když se nebude prodávat od začátku, je zjevné, že se prodávat bude jako 77 kW a jako Greenline. Takže by mne zajímalo kdy
Nezaujima ma nic! Skodovky si mozete narvat do ceskych *, pretoze za cenu skodovky mam v kazdej triede ovela, ovela lepsie vybavene, luxusnejsie, spolahlivejsie, krajsie a prestiznejsie auto!!
Mame vo firme par Ochcavii a kazdu chvilu su v servise pre nejaku poruchu! :no::no::no::no:
Možná by si mohl napsat, jaký auto je to "ovela, ovela lepsie vybavene, luxusnejsie, spolahlivejsie, krajsie a prestiznejsie auto!!"
Mě to teda fakt zajímá.
Připojuji se k žádosti o zvěřejnění jména toho auta x, vedel kterého je Superb Combi předražená mrdka >:D . Nevím, jestli se mi to jen zdá, ale chodí tady čím dál tím víc lidí (především slováci), co snad autům vůbec nerozumí a jen plkají a hažou špínu na škodovky. Jo jo, internetové diskuze dělají divy.
suhlasim, su lepsie krajsie, spolahlivejsie, prestiznejsie aj vyhodnejsie, ale preco si to ktokolvek musi pchat kamkolvek? Svoj nazor mozes vyjadrit aj slusne bez toho , ze by si mal kohokolvek urazat...
Nedokážu pochopit, proč sem někteří píší takovéto názory. Mě to akorát odrazuje sem cokoliv psát, protože kdykoliv si přečtu diskuzi k nějakému článku zde (a nejen zde), tak se mi z toho dělá jen špatně. Velké procento příspěvků jsou jen nadávky a nesmysly (plus názvy typu Ochcávka apod.), na které jsou reakcí další nesmysly, takže nakonec diskuze ztrácí úplné svůj původní smysl. A tím je okomentovat daný článek.
A nedělají to jen slováci, i když těch je většina (alespoň, co jsem si všimnul), ale i češi sem píší takovéto nesmyslné příspěvky, které normálního slušného čtenáře absolutně nezajímají.
Osobně jsem velikým fanouškem škodovky a nemám moc v oblibě např renault, ale nikde zde nepíši nějaké sprosté příspěvky a nesmyslné urážky. Nehledě na to, že redakce zde pro čtenáře udělala takovouto pěknou akci, tak si myslím, že je hodně neslušné, aby zde nějaký arogantní zakomplexovaný blb ventiloval své idiotské narážky - viz: misiak. (Omlouvám se za ta slova, ale jinak to vyjádřit neumím a to to píši ještě hodně slušně).
Myslím, že se mnou bude souhlasit většina čtenářů auto.cz. Nemám pravdu?
Byl bych moc rád, kdyby zde byly příspěvky konečně k věci, ale to se asi nestane, může sem psát kdo chce co chce, takže se toho bohužel nezbavíme. Nehledě na to, že takovýto příspěvěk, jako je ten můj, tyto arogantní blbečky pravděpodobně ještě více nakopne. Ale chtěl jsem tu jen vyjádřit tento svůj názor.
Omlouvám se, že se netýká původního tématu článku.
Dík Vám všem za souhlas, tak se s tím snažme společně něco udělat. Řešením by podle mě bylo, abychom na takovéto urážlivé a zcestné příspěvky nereagovali. Ono to třeba po čase autory těchto o ničem nevypovídajících a hloupých příspěvků přestane snad jednou bavit. Díky :-)
Nevím proč začínám mít pocit že jsou slováci zamindrákovaný národ.Nejenom tady snad chodí půlka slovenska pindat a hanit škodovku...A to není jenom tady to je na každém druhém serveru v Čr, jakmile se někde baví o nějakém typicky českém výrobku, vždy se vyrojí slovák, který to začne hanit.
To tak závidíte nebo co???Nebo Vám jenom vadí, že už ji nemůže te brát za vlastní...Jóóó, my jsme se odtrhnou nechtěli :'-( ;-\ ´...
asi mas pravdu ale myslim ze je tu naopak prekvapive opravdu hodne cechu (nejen na auto.cz) kteri jsou stejni jak misiak, ale vetsinou tomu rozumi jak koza petrzeli...
vlastne jsi napsal ze jsi zakompexovany idiot, a byt tebou tak lezu kanalama a stydel se za sebe, tvuj prispevek je absolutne o nicem, nebudu ho ani rozebirat, protoze ma nejspis jen urazet cechy a skodu...je mi te lito
Rád bych viděl pod kapotou 1,2HTP - myslím, že je to skvělý motor s vyrovnaným chodem a když by se dobře zpřevodoval, jistě by nabídnul nezapomenutelný jízdní zážitek.
Nemyslím si, jen mi přišlo ubohé, že rype do HTP člověk, co měl tři punta 1.2. A trapný jsi tady ty, kolega jossalito tě vystihl myslím si víc než výstižně, takže netřeba dalšího komentu. Co bych měl číst o 607? Stačí mi, že ji máš, recenzi číst nechci. Zase další inteligentní poznámka? >:D
Pro upřesnění, je mi 18 ;-) A znova si ukázal svou velmi malou inteligenci. Urážíš moje auto, což mi je mimochodem úplně volné, v rádoby reakci na moke poukázání na to, že si měl punta 1.2. To nebylo myšleno jako urážka, ale tvůj mozek to zjevně nezpracoval. Jen jsem poukazoval, že člověk s takovu automobilovou historií rype do HTP a ty odvětíš urážkami na moje BMW >:D Mám 18 a ty asi 34, ale intelektu si teda moc nepobral >:D
Nerozumuju, pouze reaguju na plky lidí jako jsi ty ;-)
P.S. Jaké auto sis pořídil ty v osmnácti? >:D
Tomu říkáš dotaz? Teď jsi mě vážně dorazil. Já tvoje auta neurážel, jen upozorňoval na to, že ty si dost dlouho nejezdil v ničem lepším na to abys mohl urážet. Ubožáku patřilo tobě, ne puntíkům- opět nepochopeno. Jak víš, že nemohu srovnávat? Neznamená, že když mám 18, tak že jsem nemohl jet ve více autech, možná jich bylo i víc než kolik si řídil ty. Ale to sem nepatří, vůbec celá "konverzace" s tebou je k ztráta času a jsme mimo téma. Tak servus a dougám, že ty budeš první, kdo si Supa HTP koupí ;-)
Jaký motor je nebo není lepší se s tebou nehádám, je mi to celkem jedno.
Já machruju? Teď si mě pobavil, já o svojem BMW nenapsal zhola nic, ale to si asi nepostřehl. Nebo si nepoznal rozdíl mezi konstatováním a urážením. Urážení přiznávám, protože u tebe to jinak nejde. A sám ses ponížil, když ,,si byl vládce světa" s kdoví čím, co mělo 123kW. Já se tak necítím a svého auta si vážím, protože to byl můj sen a vydělal jsem si na něj sám. A mám toho naježděneého dost i se silnějším autem než 123kW. Ty se hlídej co vyplodíš za nesmysly typu HTP do Superba, jen se podívej kolik lidí tě s tím uzemnilo, jaký to jsi borec :yes: Já narozdíl od tebe píšu příspěvky k věci.
twistedTSD+Parda71 - obaja by ste sa mali naučiť rozoznávať vážne tvrdenie a narážku, ktorá bola myslená akôr humorne, a bola takpovediac iba "pichnutím do osieho hniezda". Zobrať takéto niečo vážne, vystavovať tu svoj "dospelý rozum" a tie urážlivé poznámky na RayBan-ovu adresu...
Skutočne detinské, presne to odzrkadľuje uvádzaný vek, a jemu asi primeranú duševnú aj rozumovú úroveň.
RayBanov vtip je asi už otrepaný a prestáva byť smiešny, lebo sa opakuje stále donekonečna, ale stále je to len vtip.
Tak je to zatím trochu utopije, ale není nikde psáno, že bychom se takovéto motorizace v budoucnu v autech i klidně o třídu výš než je superb, dočkali. Viz článek v autotipu č.20/09. Píše se zde, že např. i mercedes-benz třídy C dostane tříválcový motor (samozřejmě, že jen hybridní verze). Ale budoucnost tříválců je celkem slibná.
To si pis, ze by byl nezapomenutelny. Uplne to vidim...Barandovsky ,,stoupak", 15:00 cisty, prujezdny, bez kolon (uz ted je to blbost co >:D ) a na jeho dolnim konci spokojena rodinka s natazenyma nohama, ooobrim kufrem...jedouci na vylet k cerpaci stanici na opacnem, hornim konci. Nez dosprintuje ridic k prvnim semaforum, stihne uz zaradit 8. rychlostni stupen, logika semaforu mu preje a dava zelenou, vuz se zene nezadrzitelne vpred, kdyz rucicka atakuje 50km/h ridic tomu da konecne napit, spotreba stoupne na 5l/100km, rychlym pohbem zapestim zaradi 9ku, podiva se na manzelku a s jikrou v oku a romantickym mrknutim vypina klimatizaci, aby jiz tak brutalni tah motoru jeste posilil, stava se z nej pirat silnich, s desatmy rychlostnim stupnem pokori magickou hranici 65kmh, kdy pokuta uz startuje na 2000CZk na miste, paka a tudiz i dlan ridice na ni spocivajici se nebezpecne blizi stahnu manzelky, te oci sviti vic a vic, zatimco otacky motoru uz spise padaji, ale ano ! ano! preje jim i druhy semafor, uz jsou skoro u konce, kdyz tu najednou, neplanovane druhe ditko na zadnich sedackach zacne rozsvecet cteci lampicku a stahovat okno, otec bluskurychle podradi o 6 rychlostnich stupnu a hrdosti zachranuje posun vpred o v=40km/h , zena ho placa po ramenou, takovy manevr s radici pakou vyzaduje leta trenovani ve vane....hm, takhle nak by to asi bylo ne >:D:-):yes:
proč ne? mě vyprávěl šéf Škodovky v jednom autosalonu, že to dokonce chtělněkdo objednat do Supu 1:-) aby zjsitil, jak s tim ten malej motor bude cvičit:-)
co chceš, daleko lepší 1.2 TSI čtyřválec bude v passatu, downsnizingu neutečeš:-)
Pokud vím,tak do verze Combi už se s 1,9 TDI nepočítá a v kuloárech se mluví o 1,6 TDI. Otázka je jen kdy - a bude to brzo, protože příští rok se musí kompletně přezbrojit na Euro 5.
připojuji se k otázce b) proč u takového typu vozu není možnost volby motoru někde mezi 1,8TSI (118kW) a 3,6FSI? představoval bych si něco kolem 160kW a 2,5l a nejraději V6
a potom se tu objevil dotaz na větší diesel...k té otázce se také připojuji...myslím,že k této třídě to "už" není od věci mít takový motor v nabídce
Velkoobjemový šestiválce TDI do Superbu půjde jen velmi těžko. Superb II narozdíl od Superbu I má motor uložen napříč, což omezuje jeho samotnou velikost. Šestiválcový diesel je velký motor, mnohem větší než šestiválec v benzínu. I Passat CC má největší diesel 2.0 CR 125 kW. Pokud by se tam velkoobjemový diesel nacpal, vyvolalo by to možná zmenšení rejdu kol a pod., což je asi nepřípustný.
Opravdu zbožnuju tyhle lidi,kteří blbě pindají o něčem čemu vůbec nerozumí!Opravdu bych se od tebe rád dozvěděl jaké auto je podle tebe ovela ovela lepší ve stejné třídě za stejné peníze!!?Superb snad nemá ani konkurenci v zavazadlovém prostoru atd...A o spolehlivosti škodovek bych vůbec ale vůbec nepochyboval!Jen se podívej do kvalit evropských automobilek.
Jsem rád, že tu jsou lidé, kteří sdílejí i můj názor. Je to přesně tak a spolehlivost škodovek je určitě na úrovni. Mluvím ze své zkušenost. Např VW passat ve firmě byl v servisu stále a nedokázali ho opravit, za to Octávie I. s 1,9 TDI, najezdily 600000km a jezdí stále dál, bez nějakých velkých oprav, jen pravidelné prohlídky a údržba.
Zaujímalo by ma, či spočiatku ľudia z manažmentu VW "neprotestovali" proti novému modelu Superb Combi. Veď som čítal aj to, že kvôli tomu, že by mohla ohroziť Passat Variant a A6 Avant bola jej premiéra odsunutá až do Frankfurtu. A či má manažment z týchto dvoch značiek ešte stále obavy z toho, že Superb Combi je konkurencia pre model Combi.
Druhá sa týka techniky. Prečo do Superbu nedorazil dieselový šesťvalec.
Ďakujem
Šetiválcové diesely se do současné generace Superbu nevejdou kvůli způsobu uložení motorů. Co se konkurence v koncernu týče, tak o každý model musí Škodovka bojovat (MPV jim zatím nepovolili), a to nejen na pozici samotné výroby toho modelu, ale i co se designu týče. Superb měl vypadat jinak a doslechl jsem se, že i nová Octavia (A7 - přijde za několik let) musí být upravena, že je moc hezká.
Nesmíš brát všechno hned tak vážně... ;-)
Informace typu "doslechl jsem se", mají obvykle pravděpodobnost zpráv z Blesku... Když jsem nedávno viděl na pumpě Yetiho, neměl jsem vůbec pocit, že by měla Škoda zakázáno dělat hezká auta... podle mě nejhezčí auto segmentu vůbec, včetně celého koncernu...
To jestli si Yetiho jednou koupíš, nebo nekoupíš, protože ti připadá "malý", nemá s tím co jsem napsal absolutně nic společného...viz. "wikinko" 16:42... ;-)
Ci je Yeti najkrajsie auto celého koncernu neviem, ak vsak myslís najkrajsie SUV koncernu VW, okrem A5 sa s tým dá súhlasit. Kazdopádne teraz je to najkrajsia Skodovka a kedze ide o auto, do ktorého vývoja prvýkrát výraznejsie prehovoril Kaban, o budúcnost dizajnu Skody sa uz tak neobávam (co po "kórejskej" dizajnovej vlne nebude zas tak nárocné).
Napsal jsem doslova: "...podle mě nejhezčí auto !segmentu! vůbec, včetně celého koncernu..."
"Cizí" slovo "segment" má stejný význam i ve Slovenštině, pokud vím, ne? ;-)
Takže za "najkrajšie auto celého koncernu" jsem ho tímto rozhodně neoznačil..., šlo mi jen o segment! malých SUV, ve kterém jej považuji (osobně!) za nejhezčí vůbec, navíc s cenou o které se ti u takové Q5 (ne A5 jak píšeš, nebo X3, nemůže ani zdát..., čímž bych je raději vůbec nesrovnával a zůstal jen v neprémiové segmentu malých SUV :-)
Dakujem za detailný výklad, uz panimáju. ;-) To vies, tie cudzie termity...
Inak máme rovnaký názor, Yeti je skrátka velmi vydarené auto, a to i po dizajnovej stránke.
P.S. Ak Ti islo len o segment malých SUV v koncerne, tak si vlastne povedal, ze sa Ti páci viac ako Tiguan, lebo ostatné autá segmentu SUV (Q5, Q7, Allroad quattro ci Touareg) sú uz velkostne inde.
Řeknu ti to takhle...Yeti má výhodu v tom, že nemá v koncernu konkurenci. Tím pádem stojí pouze proti ostatním autům. Ale ve třídě Octavie a Superbu se ostatní značky pohybují a Škoda prostě designově lepší než hierarchicky výše postavené značky (VW a Audi) být nesmí. Jednu hádanku na budoucnost ti dám: až vyjde Q3, podívej se na A-sloupek ;-)
Mám Octavii Scout a jsem s ní moc spokojen. Zajímá mě, jestli budou dělat Superba taky v provedení Scout. Vyhovuje mi zvýšený podvozek. Hned bych do Superba Scouta šel.
Také by mě zajímalo, jestli je v plánu Superb Combi Scout a popřípadě ještě do budoucna nějaká hybridní verze, i když, jak víme, tak VW se zatím hybridy moc nezabývá, spíše nabízí "úspornější" diesely ve variantách BlueMotion, GreenLine apod...
Tohe je na palce :yes::yes: Exkluzivní testy, exkluzivní videa, a vůbec... exkluzivní AUTO.CZ, to je tu vnímáno jako zcela přirozená věc. Za tou přirozeností je ovšem nezměrná práce teamu oborníků, teamu zapálených lidí. Lidí zapálených pro dobrou věc :yes: A nyní přichází redakce s fantastickou nabídkou v podobě možnosti zprostředkování (smysluplného) dotazu směrem na výrobce auta. BRAVO :yes:
Čtu AUTO.CZ a tak za sebe píši, že o Superbu vím fakt takřka všechno. Od Spy fotek až po podrobnou fotogalerii, od aktuálních flešových informací po podrobný popis vozu. Na zdejší "teoretickou" přípravu jsem pak navázal praxi - zkušební jízdu se Superbem 3,6 FSI a... v mžiku jsem pochopil, kdo nyní udává spolu s Passatem tón ve střední mainstreamové třídě v Evropě.
Takže já nemám dotaz. Ovšem mohu-li, pak bych využil této příležitosti a požádal bych o vyřízení vzkazu směrem ke Škodě - Jste ozdobou Česka. Vyrábíte fantastická auta, požívající respektu nejen v Evropě, nýbrž doslova po celém světě. Modelové portfolio lze označit jako vynikající, a jeho postupné rozšiřování jako bezchybné. Dokázali jste takřka nemožné - v krátké době elokovat svojí produkci jak na rozvojové, tak na rozvinuté trhy. Vzestup Škody v posledních patnácti letech lze proto právem označit za výjimečný, skvělý a veskrze úspěšný.
A Superb? Bezvýhradní exkluzivní mainstream. Ano, tento jen zdánlivý protimluv totiž vyjadřuje věrně to, co Superb je - vozem s doslova světovou technikou pod kapotou, s prvotřídními materiály v kabině, s příkladnou ergonomií za volantem, s osobitým přitom praktickým designem, současně pak vozem neokázalým, vozem za přijatelnou cenu. V neposlední řadě je Superb současně vozem, který majiteli poskytuje náležitou prestiž, vozem na silnicích respektuhodným, vozem s image, vozem který svého majitele reprezentuje přesně tak, jak vůz této kategore reprezentovat má.
Superb kombi přichází do Česka ve správnou dobu, v roce dvacátého výročí revoluce, která z nás učinila opět svobodné občany. V Superbu pak tu současnou svobodu lze jistě báječně naplnit.
gti, preboha preber sa. vsade v europe, okrem ceskoslovenska a polska, sa skodovky povazuju za antiauta. v anglicku a v irsku sa na ludi jazdiacich na skodovkach kazdy pozera pohrdavo, je to nieco ako ked u nas vidis dedka v radiovke v logane, v britanii chodia tito dedkovia v octaviach.
takze odkaz smerom ku skode: ste pychou ceska. tak ako je dacia pychou rumunska >:D
To teda ale vidíš taky dost černobíle..., časy kdy byly v Anglii běžné vtipy na Škodovky, jako u nás na Trabanty, jsou už "trochu" pryč, teda aspoň u těch co "nezaspali" dobu. Zkus si přečíst třeba názory anglických redaktorů Autocaru, např. Steve Sutcliffe se v předposledním čísle vyjadřuje na adresu Superbu TDI až neuvěřitelně pochvalně, na rozdíl třeba od Vauxhallu VXR8 Bathurst S...
Presne tak, Briti mali srandu z Favoritov a ciastocne este z Felicií, pri Octavii, notabene Fabii uz sklapli a predaj Skodoviek v Británii je dost slusný.
Protože tam jsou levný auta obecně. Koukni na cenu Audi, případně třeba i BMW. Britský trh je specifický v tom, že mají řízení na druhé straně, tím pádem je obchod s ojetinami složitý a ojetá auta zůstávají na ostrovech. Jsou proto levnější než kdekoliv jinde. A aby si lidé nekupovali ojetiny, ale nová auta, tak i ty musejí být levnější z důvodu konkurenceschopnosti.
to co rozpravas za sprostosti? skodovky su na ostrovoch lacne? zakladny golf na slovensku 13t euro, identicky zakladny golf v irsku 22t euro. tak kde su auta lacne?
Předně mi přijde tvůj příspěvek trochu zmatený, mícháš tam najednou do sebe škodovky a VW. Zadruhé, jsi asi jediný člověk, který když se řekne Británie, případně Ostrovy, tak vleze na stránky Irska...cena Golfu v GB je 14 tisíc...ale říkám, kouknout třeba na Audi A3 - GB vs. SK (když už argumentuješ Slovenskem): 16 000 liber vs. 23 000 euro za 1,4 TFSI.
Prodej dost slušný?Tržní podíl v GB je 1,68%(září6301aut,od začátku roku 25412).V pořadí značek jí nyní patří 18-té místo.
Takže ať každý posoudí dle svého rozumu,tolik suchá fakta.
ja sa musim smiat gti >:D
cital si si po sebe ten prispevok??? co to trepes? passat a superb udavaju ton???? po Svete jazdi o mnoho_ale o mnoho spickovejsich aut! sak len pred nedavnom vo VW swinger group spoznali common rail ;-\ ja viem ze si h_onis cicku na tychto autach, ale vazne brzdi... je to az chore a ja len uz cakam co Ta oficialne vyhlasia za vw swinger group_fila >:-[] to ze si jazdil na 3,6 fsi? to si asi jazdil prvy voz nad obsah 2,0??? ;-) ja mam v *_i celu skodu__viem ze na trhu je toho hodne a o dost lacnejsie, vybavenejsie, bez HTP a bez tendencie ukradnutia. este raz__brzdi... :-!
mas nieco proti Slovakom????? keby som to tu nacmaral po cesky___hentu poznamku by si si odpustil___tak zavri *.......je to ubohe...
Ja som chcel opomenut na to, ze je tu zopar ludi, ktori neberu do uvahy fakty!!!!
ok...
taky Golf....1,4 ma vykon 80 koni, zatial co i30 1,4 ma 109 k!!! to je o vyse 30% vyssi vykon...a spotreba je u i30 nizsia o jeden liter!!!!
trojvalcove 1,2ky, kdezto drviva vacsina konkurencie ma 4valcove 1,2ky... opat s vyssim vykonom a nizsou spotrebou...atd...nema to tu zmysel ti vypisovat, lebo fakt nemas asi prehlad...
Nemám proti slovákům nic, jen mi přijde, že lidé s tak nesmyslnými názory jsou povětšinou slováci. Já beru v úvahu fakta. Škodovky jsou auta ve svých třídách velice konkurenceschopná, nebál bych se říci i jedny z nejleoších ve svých segmentech. Těží z techniky koncernu VW a dobré cenové politiky, která už začíná prostupovat i do ČR (viz letošní slevové akce na Fabie, Octavie a Roomstery). Takže nevím o co ti jde. Žádné o mnoho lepší auto neznám. Typické argumenty slováků jsou Kie a Hyundaie, jasně, jsou to auta dnes už na úrovni za skvělé prachy, ale chybí jim jméno a image. Proto tyto vozy stále nejsou tak úspěšné v západní evropě, kde se tak až nehledí na prachy jako u nás.
Každý má jiný názor, ty nemusíš souhlasit semnou, já nemusím souhlasit s tebou, ale ty to nemusíš vyjadřovat tak vulgárně a ještě sám sebe zhazuješ, protože ukazuješ, jaký jsi ubožák, když jen kolem sebe nadáváš. Zakže trochu slušnosti :yes:
No a není to celé způsobené bezbřehým povyšováním produkce jedné značky nad druhou?Přitom dosud na každém autě lze nalézt nějaké chyby,či co nemusí vyhovovat zrovna každému?Pokud jde o jméno,dá se říci hodnotu značky,i na to jsou specializované firmy,které toto sledují.V jejich žebříčcích je to trochu jinak.Když zmiňuješ Hyundai i Kiu tak obě značky mají (každá zvlášť,ne dohromady),třeba na thu Velké Británie vyšší tržní podíl než Škoda (Hyundai skoro dvojnásobně).O třeba Italském,Francouzském trhu se netřeba ani zmiňovat.Jedinou vyjímkou je Německo,ovšem patronace domácího VW má určitě vliv.
Vulgární vyjadřování zde nemá mít prostor,to jistě,ale z obou stran.Konstruktivní kritika také není špatná,spíše potřebná.
Ale jenom se na to podívej, pořád stejné plky. Je mi to jedno, ale když vidíš v každém příspěvku pod jakýkoliv článkem kecy o škodovce, tak tě to naštve.
A není to tím,že je do domácí značka?Má to pro ni své výhody (silné zázemí,kdo by nepřál tradiční domácí značce to nejlepší,ať máme být nač hrdí),zároveň slouží ale jako srovnávací etalon,protože právě s ní má naprostá většina nejvíce zkušeností.Stále stejné kecy najdeš i na jiné značky a to Tě netrápí.Navíc z hlediska jejich dřívějších prodejů u nás i v Evropě nemohl mít s nimi každý tolik zkušeností,jak se někdy na diskuzích o autech zdá.Ctít pravidla slušnosti,psát opravdu objektivně by neškodilo všem stranám,ale je to vůbec vždy možné?Myslím že není,většina hájí své(nebo s čím měl někdy nejlepší zkušenost).
Kdysi jsem plácnul,že si kopím korejce,nikdo nevěřil,tenkrát v širokém okolí ho u nás nikdo neměl,má volba padla na Accenta.Byl to kup z hecu.Pak se všichni divili (i ti co mi ho rozmlouvali) jak je živej,spolehlivej.Zato u vychvalovaných aut jsem se poměrně spálil,takže už nevěřím žádným plkům.
"Někdo" s "podobným" nickem tu "před chvílí" psal: "...ja mam v *_i celu skodu...", ale podle toho, pod co a jak píše, má tu "škodu" zjevně někde jinde... a ne a ne se "toho" zbavit... :*)8-s
myslím, že to jede v obci (městě) 50, a mimo město 90:-) co chceš víc? ti řidiči, co si to koupí, nejsou závodníci:-) a na závodění to motor není na to si kupte jiný motory když chcete závodit:-)ale nejezděte jako prasata, zabíjíte jyk sebe tak hafo nevinnejch:/ ;-\ :-!
a na dálnici to taky motor nejni:( i když 120, 130 to taky po rovině pojede:-)
APOLLO TSI
Datum: 09.10. 10:59Autor: GTI
Tak je to tady. Tohle je ten mistr mezi subkompakty. Exklusivní přeplňovaná jednadvojka na stopěti koních. Ideální motor, ideální třídní výkon. Exklusivní převodovka DSG. Teď už nezbývá, než na zadní okno nalepit cedulku COTY 2010, na pult u VW položit něco kolem čtyřech stovek a nebe se nad tebou otevře.
Ať to beru z jakékoliv světové strany, stejně nakonec člověk musí skončit u VW. Krásný auto
S.Combi je výborné auto. Zajímalo by mě jestli v nejbližší době nepřibude nějaký silnější diesel okolo 150 kW. Něco se proslýchalo o naftovém biturbu s podobným výkonem pro modely Passat a Superb. Do těchto aut se 6-ti válec nevejde(vyjímkou je pouze 3,6). Další otázky už zde byly napsány. Kdy bude Scout a kdy bude 4x4 s DSG?
Já bych měl dotaz ohledně motorové nabídky. Bude nějaká benzínová výplň mezery mezi 3.6FSI a 1.8TSI? Chybí i v Superbu sedan, přitom je na trhnu už nějakou dobu a o příchodu 2.0TSI se spekulovalo už při jeho uvedení na trh a zatím nic.
No já nevim jak jako sedan ? Co je to za hloupou otázku. Rozdíl mezi standartním superbem a Passatem sedan nevidím vůbec žádnej. Když si u superba neotevřu twin door naplno, tak mám sedan uplně stejnej jako je Passat. Měl jste snad na mysli Superba se zablokovaným twin door ??
:-! Nojo to je fakt, já četl jenom "chybí v superbu sedan", to je hrozně zavádějící, přece nejde základnímu superbu řikat sedan, to je hatchback jako vyšitej. >:-[] ...
Liftback vypadá jako sedan, je z pohledu venku tříprostorový, ale otevírá se mu celá záď. Kdežto hatchback má splývavou záď a třetí prostor tam ani není naznačen. Klasický zástupce hatchbacku je skoro celá nižší střední - Golf, Focus, Civic atd. Liftback je Octavia, dělají se i liftbackové verze Mazdy 6, Mondea a dalších.
Nevím co si na tom nepochopil. Chybí mi v Superbu zlatá střední cesta, chybí v základním modelu, tak doufám, že s příchodem Combi to napraví. Je to sedano- liftback, abych byl přesnější no, když tě to tak zmátlo ;-)
Prosím prosím kdy bude adaptivní tempomat pro Superb ? Dále by mně zajímalo kdy si bude moct uživatel sám nastavovat hlasitost parkovacích asistentů. Současný stav, kdy se dá vypnout celý asistent i se zobrazováním na rádiu je hloupý. To pípání totiž při každodenním několikerém parkování po Praze jde docela nanervy.
Naznačil jsem jak můžeš vyřešit svůj problém.
Jistě sám tušíš že srovnání s autorádiem není na místě.
Zajímalo by mě zda některé auto umožňuje nastavení tohohle zvuku?
No to nemělo bejt z mojí strany házení špíny na Superb. Sám mám Passata, tam je to řešený stejně blbě. V servisu mi tu hlasitost dali na minimum ale vypnout ten zvuk trvale a nechat mě to pozorovat na rádiu (alespoň z předního směru) to neuměj. Došlo to tak daleko, že museli vymontovat tu jednotku a reprák zalepit páskou. Při tom zase poškrábali palubní desku u novýho auta, no tak bych řekl že by se to dalo řešit lépeji.
No ono vůbec se to v těch autech s bezpečností přehání. Už ani nemluvim o tom, že jsem si taky nechal vymontovat reprák z tachometru protože mně ale neskutečně prudí, jak mi to auto neustále nepříjemně sděluje celou zimu že teplota je nízká, jestli jsem připoutanej, že by mohla docházet voda v ostřikovačích, furt nějaká pruda. Celou automobilovou historii na to stačily svítící světýlka, ale dneska ty auta furt s něčim pruděj.
Co chýba Superbu? Myslím, ze vzhladom na kvality auta toho vela nie je. Uz spomínaná verzia Scout by bola fajn, neviem ale, ci uz v tejto triede je priestor pre Skodu (velkostne liga Allroadu quattro ci XC70) dostatocný na rentabilitu takejto verzie. Pri dobrej cene to vsak iste pojde.
Podstatnejsia je znacná výkonová medzera medzi 1,8 TSI a 3,6 V6, tam sa priam pýta 2,0 TSI. A tiez silnejsí diesel ako 2,0. Ked uz technicky nie je mozný V6 TDI, aspon nejaký stvorvalec biturbo s cca. 150 kW.
Na horeuvedené ale predstavitelia Skodovky asi budú odpovedat len tradicne mlhavo, nebudú predsa predcasne ukazovat karty, ktorými chcú prekvapit na velkých autosalónoch. Kazdopádne za snahu redakcii :yes:
No už jsem se bál, že je Slovensko plné dementů, co jen plkají. Souhlasím s tebou, Superbu toho moc nechybí, je to velmi solidní vůz, ale jen ty motory by to chtělo doladit. Plně souhlasím se vším co psal.
2.0 TSI 147kW (která se už dává do SII pro čínský trh) by měla k nám dorazit již v průběhu příštího roku. Do budoucna by pak 2.0TSI měla mít ještě jednu výkonovou variantu. ;-)
Otvírají se klasicky, takže je otevřeš a ony se sami zvednou. Zavírají se stiskem tlačítka, které je na spodní jraně dveří viz. fotogalerie. Je to sice hezké, ale jen do doby dokud to bude fungovat.
To o tom fungování platí obecně u veškeré techniky a nejen u aut...
A otevírají se nejen klasicky, ale i tlačítkem u řidiče, nebo tlačítkem na klíči...
Jenže ta signalizace není/nebyla u všech (ani prémiových) aut samozřejmostí, a proto ne všechny možnost zavírat "kufr" klíčkem a tlačítkem u řidiče mají...
Takže mi by velice zajímalo téma ohledně tahání vleku za Škodou Superb Combi, která v motorizaci 2,0TDi 125kW 4x4 nabízí možnost tažení vleku až do hmotnosti 2000kg. Sehnat kdekoliv na internetu informace ohledně tahání vleků je dosti problematické. Takže mě zajímá, jak se auto bude chovat při tažení takto těžkého vleku, jak je na to vybaveno, jak to zvládá elektronika, jak se bude chovat s těžkým vlekem při rozjezdu třeba na nezpevněném povrchu v mírném kopci (písek, atd) a prostě vše kolem toho. Děkuji
Částečně můžu odpovědět. Všechny vozy vybavené z továrny tažným zařízením mají zabudované TSA (Trailer Stability Assistant). Slouží k tomu, že pokud například dojde k nestabilitě taženého přívěsu, začne si spolu s ESP přibržďovat jednotlivá kola v reakci na pohyb přívěsu, případně sám i zatočí volantem a jakmile je přívěs stabilizovaný, auto samo zpomalí na bezpečnou rychlost. TSA také ovlivňuje chod ASR (pomoc při rozjezdech).
Zajímalo by mě, jestli se do kufru vejde golfový bag i s driverem na šířku (zde bývá u aut problém moc silné čalounění a tím je mnoho typů diskvalifikováno...) a zda se vejde na délku. Poloha šikmo zabírá celý kufr a to není ono. Děkuji.
Pre Superb by sa hodila dieselova 2,7TDI , ktorú používa Audi. Myslím , že by sa zmestila. Otázne je, či náklady spojené s návrhom, technickým riešením uloženia, testovaním,... budú adekvátne k predajnosti. Apropo myslím , že s týmto motorom by sa tých kusov až tak nepredalo. Škoda Superb Combi pôjde s predajnosťou veľmi vysoko, má na to všetky predpoklady... :-)
No tak máš "japonskou kvalitu v plný polní!!!"
No a co jako...? Si to užij..., nikdo jaksi nemá potřebu se tu do tebe a té "tvé" Hondy "navážet", co...? >:-[]
když už opisuješ tak opisuj pravopisně Bible se píše s velkým B,zamet si na svém dvorečku a pak opravuj druhý!!!
A jak píšeš,někdo může udělat chybu první a někdo na té samé chybě ze sebe udělá pitomce,gratulace ani opisovat neumíš!! :no:
Ale komntář má být k článku, je dost mimo mísu tu cpát něco o Hondě a ještě tak blbé. A jinak neřek bych, že bude za ty samé peníze, teď ji testovali v automatu, sice s automatem, ale cenovka tam byla přes mega a tolok suop nestojí.
to máš pravdu,ale ten blbý Superb když vybavíš na ůroven Accordu tak jsi tam ani nevíš jak,to je politika VW prodávat na "oko" levná auta,známe ty fígle "cena již od" a tohle je největší bolest VW a nejen jeho.
U Superbu ti (ve tvé reakci) slovo "blbý" nechybí..., ale u Accordu ti zjevně vypadlo slovo "dokonalý"... dávej si na to (v rámci "slušnosti a objektivity") pozor! >:-[]
P.S. NaTVRDlý si možná nakonec opravdu až "bYblicky"... >:D
kdyby jsi četl i komentáře na které jsem reagoval tak by Ti možná došlo proč jsem napsal "Blbý Superb".
Jelikož máš IQ houpacího koně a zajímá tě jen kdejaké slovíčko co jsem napsal,bez souvislosti s předchozím článkem aby jsi se tady mohl do mě navážet,nehodlám již na tvé stupidní příspěvky reagovat.
Ty budeš další trouba ala GTi s 18-cti lety na krku,co v životě v autě neseděl ale má plnou hubu keců.
Ano, všichni jsme tady (podle tebe) trouby "bYblických" rozměrů a hlavně nemáme najeto (jako ty) těch 10000!!!!!!!!!! km měsíčně (na kamionu) >:-[]
Je docela běžné, že jedinci (jako ty) kteří mají větší problémy s vlastním "myšlením", cítí potřebu vyjadřovat se negativně o inteligenci ostatních, těch méně "pomalejších" (než jsou oni sami), které vnímají jako (pro ně) "příliš inteligentní" protějšky...
Takže klidně ještě "přitlač", tvá kritika inteligence druhých, má podobný efekt, jako když stoletý tvrdí o dvacetiteletém, že je přestárlý... ;-)
Oprava, já napsla blbé, ale chtěl jsem napsat blbě. Honda Accord je klasa, moc se mi líbí, takže bych o ní nikdy nenapsal, že je blbá :yes: A jak vidím, hned se to tu vyrojilo >:D Ikdyž pravda, kdyby se Superb TDI dovybavil na úroveň Accordu diesel Top Executive , tak by to byla asi podobná cena.
Nejsi "trochu" paranoidní...?
Kde je "zle", nebo v čem je "zle"? Napsal jsem snad na tu "jeho" Hondu něco kritického?! Tak se taky dej aspoň trochu "dohromady"... "bubáku". ;-)
Zdar "olYne", tím trapným "okecáváním" to už stejně nezachráníš, jen na to zbytečně znovu upozorňuješ... ;-)
Předpokládal jsem, že pochopíš "význam" těch uvozovek, ale opět jsem tě přecenil... :*)
Takže teď znovu a "polopatě" speciálně pro tebe (ostatní už to totiž dávno pochopili)-
Uvozovky (ale i to zvýraznění "Y" použitím velkého písmene) tam byly jako důraz na to, že je to předpoklad toho, jak bys to napsal ty. Navíc jsem nic neopisoval, protože jsem vycházel z tvého "originálního" tvaru "bYblických..."! 8-s
U někoho, kdo napíše v podobném (příbuzném) slově trdé "y", můžu jen těžko předpokládat, že by napsal ten "zbytek" dobře...
Takže tomu, že bych tě zrovna v tomto ohledu "podcenil", se dá uvěřit (po tom všem) opravdu jen velmi těžko... ;-)
P.S....ale pokud to nepochopíš ani teď, už mě to aspoň opravdu vůbec nepřekvapí... 8-s
Konečně se mi Superb líbí :-) ..na sedano-backu mi vadilo že škodovka přes 10 let bojuje o céčkové světlomety a pak to prostě zahoděj. A nejde jen o to. Prostě kombík se mi líbí víc. Každopdáně moje otázka je stejná jako většina ostatních zde.
1.) Plánuje se Scout?
2.) Myslíte si že kombi bude prodejně úspěšnější než sedanoliftback?
3.) Objeví se pod Supovo kapatou ještě nějaký jiný motor? :-)
a.)bude v superbu sedano-liftback systém kessy jako v kombi???
b.)Bude mít superb a superb combi výbavu RS a jaká motorizace???
c.)přibyde nějaký nový benzínový a dieselový motor??? Jaký???
Oproti limuzíne je combi (zatím mohu hodnotit jen podle fotek) mnohem povedenější. Podílel se na něm i pan Jozef Kabaň nebo je to ještě dílo předchůdců. Kdy se připravuje facelifting přední části ?
Mě by třeba zajímalo, zda-li bude u kombíku k dispozici to panoramatické střešní okno i v provedení se solárními články jako je tomu u "krátké" verze...
Konstrukcni rozdil nabizene 3.6FSI a VW Passat R36
Jaky je rozdil v nabizene 3.6FSI 191kW a motoru R36 220kW v Pasatu? Nebo je to "orezane" v ridici jednotce motoru? Na internetu lze najit v Nemecku minimalne jeden kus ktery ma deklarovany stejny vykon jako R36, prodejce je tusim autorizovany dealer SA nebo VW.
nech uz sa konecne naucia robyt zadky u Skodovky...sak to je na zvracanie......som myslel ze aspon Yeti-podla studie, bu de konecne najkrajsie auto. Ale kdeze je hnusne jak vsetky modely Skody zo zadu....KIA zo 70 r., fakt"des"...u skodovky zaspali dobu, mal by im niekto povedat ze uz existuju "LED"-ky; inac ako vzdy kvoli zadku :no:
Tahle diskuze mě donutila se registrovat >:D mam hloupy zvyk se na vse snazit divat racionalne. pokud chci psat o tom, jak jsou skodovky spatna auta(proti konkurenci), jak se spatně prodavaji na "Ostrovech", mel bych se nejdriv podivat na cisla-jsou verejne dostupna na webu. Takze, ktera znacka je nejprodavanejsi na trhu v CZ?, O kolik více vozů prodala škodovka na Ostrovech proti minulému roku ? Co říkají průzkumy spokojenosti? Tato čísla mi dávají jasnou odpověd. Neznám jenom škodovku, jsou i další významní výrobci aut. Určitě kvalitnější-dražší. Ještě je jedna možnost:čísla jsou zmanipulovaná, protože si lidé fiktivně kupují auta(aby bylo více registrací).
Nebo je to tak, že si spousta lidí koupí škůdku, protože je to dobrá investice(rozumněj poměr kvality, a ceny),ale nikdo se k tomu nechce přiznat
>:D >:D >:D:*)
:yes: máš pravdu. je zajímavé, že když se podíváš do diskuzí na webu, všude, kde se vyskytuje škodovka je dané téma nejčtenější a nejdiskutovanější. Zajímavé. To přece znamená, že to lidi zajímá!! Konstruktivní kritika v příspěvcích chybí. Takže lidi čekají na to až se objev zpráva, jsou zvědaví, chtějí to vyzkoušet a řada jich nakonec koupí. Jenže problém je, že říct v hospodě Joskovi, dneska jsem si koupil Fabcu 1,2 a docela dobře se to řídí, to je průser.....ach jo >:-[]
Dobrý příspěvek :yes: .Čísla se dají lechce najít to je fakt,ale málokomu se chce a píšou se tady potom spíše marketingové bludy.Když píšeš o kolik prodala Škoda více než loni na "Ostrovech",tak sám by jsi mohl vědět,že správně má být MÉNĚ.Klesal celý britský trh jenže Škodě klesl i tržní podíl,takže ztratila více než celý trh.Nebo je to takový problém najít.Ovšem,jak jsem uváděl už dříve,jsou to jen suchá čísla,každý ať si udělá obrázek sám.
Věř nebo ne,ale zde je hodně neskutečných bludů o autech,které už nejsou pravdou desítky let.
Díky. Jen pro upřesnění, já nepsal, že trh na Ostrovech roste, položil jsem to jako řečnickou otázku :-) Takže máš pravdu. Zdejší diskuze čtu už hodně dlouho. Přestá mě to bavit-souhlasím s názorem (někde jsem to tu od někoho četl), že to vubec není ke konkrétnímu tématu. Ostatně ani já ted nepřispívám k aktuálnímu tématu. Pouze jsem reagoval na hrozné věci, které se zde člověk dočte.
No napsal jsi "O kolik vice vozů prodala Škoda na Ostrovech proti minulému roku."Dle čísel ztrácela více než celý trh.takže to s tou oblíbeností to nemusí být až tak horké.Jsou naopak značky,které i tam prudce rostly.
Ty hrozné věci se zde dočteš zase skoro pod každým článkem,záleží jak moc danou značku znáš a zkušenost s ní.Plně objektivních názorů se moc nedočkáš.
Alespoň je to zábava ty plky číst.