Tak on se nám ten krám jménem Latutude prodává stejně dobře jako superprémiový CLS >:-[] Tak to jsme buď národ volů nebo jsou někteří jedinci značně zaujatí vůči diamantu.
Tež se obávám, že to nejsou zrovna auta k srovnání. Navíc Latitude mi připadá tak trošku jako paskvil pro východní trh. V luxusnějších verzích se silnějším motorem by to koupil jen blázen...za 900 000.
A to platí i pro ty, kteří chtějí poučovat... ;-)
Účetnictví prostě znamená, že se vedou podrobně příjmy a výdaje, proč by to nemohl dělat pobírač sociálních dávek ? I když nejspíš z úplně jiných důvodů, než si ty představuješ u účetnictví firem a živnostníků... :yes:
Pro tvoje info, v současné době (už nějakej ten pátek) existuje jen podvojné účetnictví. Charakteristiku a kdo ho vede si najdi. To, že si na kousek papíru napíšeš kolik jsi naspořil za rok v prasátku a za co ušetřené drobné utratíš, to nelze nazývat účetnictvím ;-)
To už pár let vím, akorát nechápu, v jaké souvislosti to vůbec zmiňuješ. To, že u nás se v tuto chvíli používá pouze to podvojné, neznamená, že ostatní varianty neexistují... ;-\
Pojmy jako osobní nebo domácí účetnictví našel google v několika milionech odkazů, na neexistující výraz poměrně velké množství. Ale pokud tě to potěší, tak i na základě zákona o účetnictví si podle něj může vést účetnictví jakákoliv fyzická osoba, která to chce dělat. :-!
Domácí účetnictví je právě to psaní čísílek na kousek papíru, ale to není účetnictví v pravým slova smyslu, protože s neřídí žádným předpisem. A jak jistě víš, účetnictví podle zákona o účetnictví není jen o vedení příjmů a výdajů, ale o spoustě dalších náležitostech, které pobírač dávek nemůže splnit :-)
Kdo je tady tupý je si myslím každému jasné na první pohled. A GTI to nebude. Ty svým vyjadřováním na úrovni dlaždiče se základní školou nám to zde dokazuješ, takže pomlč a zamysli se nad sebou. Říkám ti to poněkolikáté a divím se, že tě to pořád netrklo.
Naštěstí mi vedle pod testem jeden garážový praktik vysvětlil, že Renaulty kupují ti praví jezdci, a ceelesky pózéři, takže luštit aktuální tabulku bude brnkačka...
Píšu s nohama na stole. Ó... ó...ó... Volvo válí. Má čím, sedmdesát kousků, tohle žádá ovace.
Bavorák, jasně, máš s tím problém, jdi se léčit, chyba není na straně BMW. Zasloužená jednička. Čas E-Klasse podle mého teprve přijde, počítám to chce ještě rok dva, pak se rozezní designový opus éčka naplno.
Koukám, že saab nevyrábí, ale prodává, asi zázrak...
A superAlbert má jedenáct kousků. Hele, za ty prachy to sousedovi přej... Ty si kup ale toho bavoráka.
Podle mě u toho Volva většinu z těch 71 kusů tvoří ty auta z Moutfieldu, o která se hrálo v kole štěstí - měly být předány výhercům právě během března.
Osobně mě nejvíce baví chrochtající prémie... Vyloženě mi to k sobě ladí, jojo. Z jedenadevadesáti BMW, aut prý sportovního ducha, jen dvě benzinová...
To sou fakt hrozný kecy. Koukal jsem co máš za auto a kdybys měl možnost svézt se v moderním dieselu tak se zblázníš protože si ani neumíš představit co umí. 8-s
Jdi domů, živočichu.
Podle auta, které vidíš v mém profilu, soudíš mé zkušenosti a život? Pak jsi stejný blb jako GTI, který umí lidi než kádrovat podle aut. Takže kde jsou kecy? U mě to nebude...
GTI kádruje podle věku. Logicky si člověka spojíš s autem které vystavuje. Možná stačí napsat že máš pětilitr v benzínu a jezdil si s tí a tím dieselem a nebyl si spokojen protože... A hned to bude jasnější. Já mám taky radši benzín. Ale 99% těch ( neříkám že ty ) co nadávají na chrochták ( který už v prémiovce dávno nechrochtá ) jezdí s nějakým slabým benzínem a taková 35D by jim vyrazila dech... Přece není normální pořád a na všechno jen nadávat. Jinak nic ve zlém. Asi sem se nechal unést...
No, mírni výrazivo. Jen ti připomenu zdejší větu - Jsi než to, co tvůj vůz. Dokonale to potvrzuješ.
Napsat "úvahu" o tom, že nafta ve vyšší střední prémii chrochtá... to může udělat opravdu jen garážový prosťáček tvého rozměru. Potvrzuje to tvojí rozsáhlou automobilovou praxi, kterou naznačuješ >:D
ALe ona chrochtá a kdo říká, že ne, tak je buď hluchý, alibista nebo lhář. Ano, je to lepší než kdysi, jak 3,0 TDI, tak třeba i 3,0d v Infiniti M, který je vlastně i v Latitude, ale pořád po nastartování jde slyšet klapot, pořád jde poznat rozdíl v naftě a benzínu. ;-)
No a proč se nesvezeš v nějakém skutečně špičkovém dieselovém motoru dnešní doby? Oba které si uvedl jsou sice asi dobré ale ke špičce v kultivovanosti rozhodně nepatří.
Chrochta kazdy diesel, ale jen po nastartovani (za studena hodne chrochta) a uvnitr hlavne V6 uz je na "skorourovni" benzinu, tak asi tak...
...jestli nekdo nepozna diesel od benzinu i V8, tak by si mel vycistit usi. Ale V6 diesel na delsi cestovani neni rozhodne spatna volba!
Patří ke špičce kultivovanosti v šestiválích. A jak píše hihihi, pokud nepoznáš i u V8 rozdíl mezi naftou a benzínem, navštiv ušní. Netvrdím, že bych sám nevolil naftu, ale taky netvrdím, že rozdíl v kultivovanosti neexistuje.
Jestli byl ten příspěvek myšlen vážně, tak je to podle mě jen bezmezná ubohost. Koneckonců jistý známý slovenský automobilový novinář jezdí v Renaultu a opravdu nevím proč by to mělo vést k jakýmkoliv předsudkům.
To o tom sportovnim duchu jsi cetl kde? BMW se neprezentuje jako sportovni znacka, uvadi tak jen vybrane modely. A naftaky od BMW - i ty zakladni - pohrbi vetsinu tvych automobilovych zkusenosti do rygolu u cesty.
Tomuto se da rict rict snad jen z nouze ctnost..........skoro 98% bmw s naftovym motorem?? >:D
Neda se rict nic jineho nez evropu politovat.........
Kam jste to dopracovali je vic jak zrejme.....
PREC BMW JE OSOBNI VUZ S TOTALNIMI KORENY NA SVOJE SPORTOVNI JIZDNI VLASTNOSTI A SKVELE BENZINOVE MOTORY !!
aspon proto se v mimo EU zemi dobre prodava
Vsude v normalnim svete kam clovek prijede se bmw kupuje s benzinovym motorem a je nepredstavitelne aby bylo v nafte..
V new socialismu jezdi s naftovym motorem a jeste je to predhazovano jak je to skvele typu ooo jak jede >:-[] ani neni slyset..
Jsem zvedav na co bude jezdit vase bmw 5 rady za pet let.
Pocitam 3 valec s tremi turby spotreba 4 litry 8-s ..
Tenhle trh ne zacina ale je uz pokriveny takovym zpusobem jako bylo za komunistu staty RVHP ..
A jeste se nestidis psat ze bmw v nafte je pry skvele auto.
FUJ JE TO UBOHY Z NOUZE HNUS V NORMALNI ZEMI KDE JE VSE JAK MA BYT BY SE VLASTNIK SPOLECENSKY TOTALNE ODEPSAL ..
No vidis, a v nasi zemi se totalne odepisuje pako, pisici blaboly typu "VUZ S TOTALNIMI KORENY NA SVOJE SPORTOVNI JIZDNI VLASTNOSTI".
Radeji ani nechtej vedet, jaxi se ted zrovna odepsal ty sam
>:D
Já si říkal, že zrovna tobě těch 98% nedá spát. Stále ti nedochází základní souvislosti a základní fakta. Ale to se nelze divit, ostatně občané USA nemají pověst hloupých lidí jen tak, že. Co mě ale nejvíc zaráží je fakt, že kritizuješ něco, co jsi nikdy neviděl/neslyšel/neprojel. Pokud teda opravdu žiješ v USA, neb v USA BMW a MB své dieselové šestiválce neprodávají (až na vybrané trhy s močovinou tuším, nejsem si jist). Prostě máš v hlavě mezi těmi krávami a kupami hnoje zafixováno, že každé diesel auto je převlečený traktor a podle toho zde plodíš ty své plky.
A proto Lexus, který staví na kultivovanosti, kombinuje hybrid s benzinovými motory. Moderní diesely sice nejsou co bývaly, ale svůj stín podle mě překročil zatím jen boxer-diesel. Samozřejmě každého volba benzin x diesel. Já mám v tomhle jasno. Např. BMW 530d poslední generace mi zní asi tak libozvučně, jako když 30 let starý vagón Českých drah projíždí 40 let starou vyhýbku. To k tomu sportovnímu espritu.
Jasně, však já taky nikdy neřekl, že jsou moderní diesely na úrovni benzínů. To je jen novinářská prázdná fráze. Ale pokud jedeš v nové A7 nebo 5er s šestiválcovým dieselem, tak opravdu máš co dělat abys rozpoznal rozdíl. Zvenku po zahřátí to poznáš, ale laik nemusí vždy. Co mi ale přijde nejvíc stupidní na tom americkém kecálkovi, tak to je to jeho společenské postavení kvůli dieselu. Neznám žádného top manažera, ale myslím si, že ani jeden, který si koupí prémii s dieselem nemá problém s prestiží kvůli pohonu svého vozu. To už jenom zní hloupě, natož aby to byla pravda.
Já jsem taky pro benzíny, byť mám naftu (poprvé a snad naposled), ale zase naprosto chápu, že jakýkoliv člověk s libovolně velkým příjmem a velkým kilometrovým nájezdem prostě nechce platit víc za palivo, než by musel, tak si pořídí naftu. Nevidím v tom nic zlého.
A kdo mluví o sportovním espritu u nafty, tak je hloupý. Ten tam prostě není, nebyl a nebude.
Pokud pojedeš - v tom se to skrývá. Pokud se odvážíš v objetí 4zónové zimy stáhnout okénka a poslechnout si, za co jsi utratil svoje prémiové love, tak přijdeš na to, že s tebou stále jezdí temný stín dehtu.
Jinak každý vzdělaný Poseidón silnic přece ví, že ztělesnění sportovního ducha dieselu je přeci TDI ;-)
Ovšem řeč je především o prémi, nikoli o sportovních vozech, modely M/RS jsou pouze okrajovou záležitostí a o té kultivovanosti třeba u současného V8 TDI nemůže být pochyb, klasická benzínová amtosféra V8 působí znatelně "hlučněji" a "líněji"...
Rohypnole stále děláš chybu a jezdíš ve špatných autech. Kdyby si se svezl v prémiovce tak za tebo ujednak žádné saze vidět nebudo ua auto bude odhlučněné tak že ani nebudeš vědět že nějaký motor máš. ;-) A 30d je sice super motor ale jeho čas už je dávno pryč. BMW už dělá daleko lepší dieselové motory. Chyba je v tobě. Prostě si v ničem pořádném nejel...
Tak je fakt, že při pohledu do tvé garáže nemám momentálně trumf na obhajobu >:D;-)
Stínem dehtu jsem nemyslel saze. Ty z moderního dieselu opravdu neletí.
No teď si to po sobě čtu a tím že jsi s ničím pořádným nejel jsem nemyslel nic zlého... mělo se to stahovat jen na diesely, ale může to vznít i jinak než jsem chtěl.
Já myslím, že jeho poznámka o tom, že jediný diesel, který překročil svůj stín je boxer (od Subaru), má o jeho zkušenostech ze současnými špičkovými diesely dostatečnou výpovědní hodnotu..., a nebo (v horším případě) jde spíš o jistou formu zaujatosti... ;-)
Bly bych rád, kdyby jsi vůbec nějaký "obyčejný diesel" uměl alespoň nakreslit, neříkám zkonstruovat! Zbožňuji lidi, kteří o spalovacích motorech ví tolik, co moderátor Top Gearu, ale zasvěceně o nich píšou! Věřím tomu, že 90% z vás žádný motor, ani z Pionýra, neumípopsat, natož ho složit!
Já si techniků vážím právě proto, že NĚCO vymysleli, spočítali, zkonstruovali a funguje to! A na boxera mi také nesahejte, mám ho v motorce! :yes:
Také bych rád, aby jste se tady přestali urážet, to je fakt hrozné, slabobuché.
Jedině! boxer diesel překročil svůj stín... a poslední generace 530d "zní asi tak libozvučně, jako když 30 let starý vagón Českých drah projíždí 40 let starou vyhýbku". >:D
Já ti říkám od začátku, ať to s tím rohYpnolem tak nepřeháníš... >:-[]
Ono by to spíš chtělo překročit svůj vlastní "stín" (rozuměj vlastní předsudek) a přestoupit jednou skutečně přímo z toho dieselového boxeru třeba do toho 30d. ;-)