já jako jeden ze štastlivců co vlastnil AE86 už můžu jen vzpomínat,dneska už preferuji jiné typy aut ale Corolla byla super a s tímhle bych se chtěl aspon svést ;-)
ja som sa tesil, ze subaru bude 4x4 a toyota si necha len tu zadokolku
no tesil som sa zbytocne, takto to je naozaj len auto na letne vyblaznenie
tu 4kolku by som si kupil ako auto do roboty (cca 150km denne), to by bola radost minimalne 2x denne
Co se týče designu, líbí se mi více, než u Toyoty ( i když radši bych bral studii Scionu..ta byla IMHO ještě čistější).
Ale ruku na srdce..toto je vizoška a kolikrát jsme v poslední době viděli i povedený koncept a zprasený sériový model?
Má snad Subaru alepson jedno pekné auto v nabídce?eeee, NE je správně:)
No má to subaru zapotřebí? Máááá - máááá a ještě jednou mááá. Proč jede s Toyotou - no proč asi - stačí se podívat na vlastnickou strukturu FHI.... to na vysvětlenou....
Jasně - škoda, že to není čtyřkolka. Ale - tohle je krok subaru k větší a "profesionálnější" zábavě. Na všechny čtyři mají imprezu STI. Tenhle vůz nebude na zimní či šotolinové dovádění - to bude na suché silnici a pro čistou radost....
Přestaňme poměřovat v kombinatorice velikosti kufru, schopnosti exportovat rodinu na chatu a počtu míst na odložení pohárku.... zkusme optiku - uchopit volant, dát koním napít a baviiiit séééééé........................
Za 700 tyček koupíš leda tak toho Hyundaie. Vzhledem k cenové politice Subaru v Evropě nepředpokládám cenu pod 900 tisíc a to děkuj bohu, že to bude jen zadokolka :-)
K designu nemám výhrad, vypadá super, ale všichni známe Subaru, fotky a koncepty dobrý, ale realita jiná. A co se týče pohonu, pravověrní Subaristi asi ze zadokolky mít radost nebudou, ale jde o novou klientelu. Já osobně bych šel už jen do rychlé čtyřkolky, je to jako droga, kdo zkusí, je polapen...
ja suhlasim, a najma nechapem naco musi subaru preberat auta od toyoty (vid Trezia) alebo teraz toto. Myslim ze tym velmi skodia znacke ktora stavia auta aj pre individualistov a fanusikov 4x4 pripadne tych co 4x4 skutocne potrebuju. a to radsej nespominat pripravovanu imprezu, najma v prevedeni akoze hatchback, no skratka hnus, napriek tomu ze studia este vyzerala ako tak nadejne. a nie ze aj sucastna impreza bola nejaka kraska, najma tie zadne tuzingove svetla..ja si pod subaru predstavujem toto [odkaz] pripadne toto [odkaz] .a som si isty ze som neni sam.
u mna :no:
Používat takový nick a vyplodit takový příspěvek? Pokud vím, sportovní auta jsou o nízké hmotnosti, o adrenalinu, ovladatelnosti a rychlých reakcích řidiče. Nejsou o prorážení železobetonových zdí. Na to jsou určeny tanky...
Toyobaru mi čím dál víc nedává spát. Jak se pomalu soukají na svět předpokládané parametry, začínám věřit, že tíohle auto nemůže být špatné! Pokud by design v reálu vypadal jako v tomto renderu, asi bych okamžitě tajně prodal rodinné polnosti a vyměnil je za Subo >:-[]
Pokud to shrnu, cena okolo 700 tyček, 200 koňová atmosféra, samosvor, hmotnost lehce nad tunu, ještě před rokem nás strašili hybridními zvěstmi, ale nakonec to vypadá, že to bude staromilské jednoduché kupé. Zbývá jen doufát, že to nezabijí elektrickým posilovačem. Jinak už na tom autě asi nejde nic zásadnějšího pokazit.
A opakuji to, co píšu pořád - pokud bude Toyobaru takové, jak se zatím jeví a pokud mi to finance dovolí, tohle bude první nové auto, které si koupím!
Tak, pokud by to vypadalo skutečně nějak takto, pak má u mě subaru všechny palce nahoře. Proti toyotě je to designový sen. :yes: 150kW atmosféra, rwd, ještě by to chtělo znát váhu, ale pokud to nepřeženou s cenou a udrží ji na úrovni evropských předokolkových HH nižší střední, pak by tohle auto (auta) mohlo znamenat skutečný mezník na cestě vpřed (a historicky vzato i zpět) k zábavným lehkým zadokolkám masově dostupným. Mezi námi, už mě to protěžování předokolek a všeobecné zdůrazňování "nebezpečnosti" zadního pohonu docela s.re. Pro mě to bude pořád tak, že ať se HH dostanou na jakou chtějí úroveň, megan RS, scirocco R nebo focus RS, dal bych za podobný peníz přednost i nedokonalému, a svým logem mě coby Evropanovi nijak sympatickému, hyundai... protože zadokolka s šestihrnkem. ;-)
Ale k nejakym velkym ziskum asi tohle auto nepovede. Nicmene technicky perfektni - 150kW z dvoulitrove atmosfery, nizka stavba, pohon zadni napravy :yes: , mozna jen skoda vynechani 4x4. Primarni urceni bude jiste jako sportovni auto na leto a tam to tolik nevadi. Kazdopadne bych si ten motor rad poslechl v maximalnich otackach >:-[]
Ešte sa to nezačalo pradávať ani ako Toyota a už je z toho aj Scion, teraz Subaru, čakám už len na Lexus a hlavne Daihatsu >:-[] A aby to bolo správne Daihatsu dajú pod kapotu preplňovaný trojválec 0,7... Ako Subaru to skrátka ja neberiem, keby to bola aspoň štvorkolka tak budiš ale takto :no::no: