Ekonomika
Brněnský Motortec má první autosalon v ČR, kde je Fiat a Chrysler Group pod jednou střechou
4 komentáře
Zcela objektivně si stačí rozebrat hlášky v tomto článku a můžeme vidět, proč je celý FIAT tam, kde je. Pořád tady čteme, jak jsou produkty tohodle koncernu úžasné a nedoceněné a že za všechno může jenom marketing.....inu, tady máme marketing jako vyšitý. Paní Lucyna Boguszová to předvávdí vícě než názorně. Zřejmně si myslí, že lidé si nic nepamatují, neumí číst a neumí počítat....
- rok 2010 byl pro nás rokem integrace s Chryslerem - o kus dál četme (zde po stopadesáté), kdy kolik procent FIAT získá a přitom máme už rok 2011 a soudný člověk, který se setkal s fúzí i mnohem méně komplikovaných firem ví, že získání podílů je teprve začátek fúze a ne její konec
- modelová ofenzíva představuje v jednom odstavci 30 modelů během tří let včetně nové Pandy a ob odstavec níž už je těch modelů 34 do roku 2014
- rok Lancie u nás je nesporně zajímavý, prodejní čísla hovoří již sama za sebe, stačí se podívat na měsíční přehledy a skvělá prodejní čísla etalonů třídy Bravo i Deltu ve vyšší střední....
- nezapomenu, jak před deseti lety (kdy u nás měl zastoupení i Lexus...o německých prémiích ani nemluvě) se zde Lancie neprodávaly, protože u FIATu usoudili, že Česká republika je příliš chudý region a zdejší trh není pro tak luxusní auta dost vyspělý - prodejce AR, odkud jsem měl tehdejší Alfu mi to sděloval s nabubřelou důležitostí, která mně už tehdy dost pobavila a to jsme měl většinu hororových zkušeností se 156kou teprve před sebou
- možná by hochům (i děvčatům) od FIATu stačilo, kdyby se začali učit počítat a spíše mlčeli něž neustále něco vykládali - po prověření časem ( akolikrát jsou to týdny a měsíce - nemuseli jsme čekat léta, abychom se přesvědčili, že Bravo není - mírně řečeno, žádná sláva a z hlediska Evropy je to zcela nevýznamný a okrajový model...) a skutečnostmi působí jako nesvéprávné blábolení plně ve stylu pokleslé italské frašky s panem účetním v hlavní roli
Jinak je mi trochu líto Chrysleru a doufám, že tu modelovou "ofenzívu" spočívající v likvidaci prodejní sítě v Evropě a v přelepování znaků a popisek na své produkty, které jsou zcela jistě lepší než výrobky zpoza Apenin (s vyjímkou modelů Ferrari a oné Pandy) přežije alespoň v Americe ve zdraví. Nakonec, kdo přežil fúzi s Mercedesem, toho FIAT neporazí......
- rok 2010 byl pro nás rokem integrace s Chryslerem - o kus dál četme (zde po stopadesáté), kdy kolik procent FIAT získá a přitom máme už rok 2011 a soudný člověk, který se setkal s fúzí i mnohem méně komplikovaných firem ví, že získání podílů je teprve začátek fúze a ne její konec
- modelová ofenzíva představuje v jednom odstavci 30 modelů během tří let včetně nové Pandy a ob odstavec níž už je těch modelů 34 do roku 2014
- rok Lancie u nás je nesporně zajímavý, prodejní čísla hovoří již sama za sebe, stačí se podívat na měsíční přehledy a skvělá prodejní čísla etalonů třídy Bravo i Deltu ve vyšší střední....
- nezapomenu, jak před deseti lety (kdy u nás měl zastoupení i Lexus...o německých prémiích ani nemluvě) se zde Lancie neprodávaly, protože u FIATu usoudili, že Česká republika je příliš chudý region a zdejší trh není pro tak luxusní auta dost vyspělý - prodejce AR, odkud jsem měl tehdejší Alfu mi to sděloval s nabubřelou důležitostí, která mně už tehdy dost pobavila a to jsme měl většinu hororových zkušeností se 156kou teprve před sebou
- možná by hochům (i děvčatům) od FIATu stačilo, kdyby se začali učit počítat a spíše mlčeli něž neustále něco vykládali - po prověření časem ( akolikrát jsou to týdny a měsíce - nemuseli jsme čekat léta, abychom se přesvědčili, že Bravo není - mírně řečeno, žádná sláva a z hlediska Evropy je to zcela nevýznamný a okrajový model...) a skutečnostmi působí jako nesvéprávné blábolení plně ve stylu pokleslé italské frašky s panem účetním v hlavní roli
Jinak je mi trochu líto Chrysleru a doufám, že tu modelovou "ofenzívu" spočívající v likvidaci prodejní sítě v Evropě a v přelepování znaků a popisek na své produkty, které jsou zcela jistě lepší než výrobky zpoza Apenin (s vyjímkou modelů Ferrari a oné Pandy) přežije alespoň v Americe ve zdraví. Nakonec, kdo přežil fúzi s Mercedesem, toho FIAT neporazí......
Jo jedna vlaštovka jaro nedělá, Chrysler a Dodge měl asi 15 ofiko dealerů v rámcie Mercedesu, Lancia má ted kolik? 3?
To je teda velké číslo, to si zákazníci hodně polepší >😁
Jinak ty nové Lancie, pardon Chrysler y jiným logem budou v prodeji až na podzim resp. od ledna 2012.
Takže to produktová ofenziva bude letos vskutku obří, navíc většina prodejců MB na základě smlouvy s Fiat čr andále pokračuje v prodejích značky Jeep, neb fiat to zatím nemá kde prodávat >😁
Chrysler končí definitvně tento měsíc, pár Voyagerů jim ještě zbylo, tak nevím co s nima budou dělat >😁