Ekonomika
Nyní mám souvislost s tím managerským hysterákem, koukejte, jak nám všichni ubližují a ree😜ortují... 😄 Kia masivní propad a Huyndai na vrcholu a tudíž před pádem do hlubin, tak je to správné a tak to má být. Propad Kia mi dělá opravdu radost >😁
Myslím, že jsi vedle. U Hyundaie žádný velký pád nebude. Podle mého půjde ještě trochu nahoru díky i40. Ve střední třídě toho vždycky prodávali minimum, takže tam můžou jít o pár desítek kusů měsíčně nahoru.
Nu je treba porovnavat vysledky za tri mesice a tam mam pocit, sampanske tece plnym prodem u mnohych, jen ne ve Skodovce.
Diky diky diky vsem ostatnim.
:yes:
Diky diky diky vsem ostatnim.
:yes:
Strejdo, nechci ti kazit radost, ale podivej se na spodni tabulku - obdobi leden az duben. Z jednomesicniho vykyvu jen tezko vyvozovat nejake zavery.
Propad KIA v dubnu je zpusoben hlavne nedostatecnou vyrobni kapacitou Zilinskeho zavodu - cekaci doby na Sportage jsou 6 - 8 mesicu a co jsem slysel, tak poslednich nekolik tydnu jde temer cela produkce na pokryti velke objednavky z Ruska.
Propad KIA v dubnu je zpusoben hlavne nedostatecnou vyrobni kapacitou Zilinskeho zavodu - cekaci doby na Sportage jsou 6 - 8 mesicu a co jsem slysel, tak poslednich nekolik tydnu jde temer cela produkce na pokryti velke objednavky z Ruska.
len skutocny pako sa moze tesit z toho je nejake automobilky idu dole oproti ostatnym V skutocnosti keby to slo podla teba tak by tu na par automobiliek nebolo nic. Co z toho by bolo? Bol by tu taky monopol ze nizsia stredna by stala to co stredna. Ja prajem vsetkym automobilkam nech su na takej istej urovni, nech sa tu zacne boj o zakaznika a nech idu ceny dole. Bude to dobre aj pre teba aj pre ostatnych. A mozno taki pakovia ako ty to pochopia potom.
Trosku slaby komentar. V EU je druhym najpredavanejsim autom Ford Fiesta za VW Golf. Ford ma dost dobre naslapnute aj do buducnosti. Ale nie o tom som chcel.
Ked su predajne cisla Fordu Focus ovplyvnene dopredajom druhej generacie, docela sa divim, ze tu chyba komentar o predajnych cislach Octavie, ktorej predaje su ovplyvnene vypredajom Octavie Tour Social Edition...
Ked su predajne cisla Fordu Focus ovplyvnene dopredajom druhej generacie, docela sa divim, ze tu chyba komentar o predajnych cislach Octavie, ktorej predaje su ovplyvnene vypredajom Octavie Tour Social Edition...
Celkem zajimava cisla, ktera doplnuji kontext clanku - kolik vozu bylo u jednotlivych znacek nasledne vyvezeno do zahranici😒br />
[odkaz]
Takže je jasné, kdo tady s velkým přehledem vede. Jen mě překvapuje, že tak málo ree😜ortuje Renault. Já být francouz toužící po Renault, tak jedu nakupovat jen k nám >😁
Jasně, logické. Němec z pohraničí, který má rozum a strejdu v ČR se prostě seberou a jdou si pro VW k nám a ušetří nemalé lovky. Těží z toho jedině český VW.
Může v tom být taky cena tady a tam.
Třeba kdybych teď chtěl koupit rozumně vybaveného Hunda i30 v kombíku v 1,6 benzínu s klimou a v metle, u Helmutů to pořídím za 12 euroklacíků bez problému. U nás bych musel aspoň 2 o klacky přitvrdit... A u jiných značek to zase můžou mít hozené naopak...
Třeba kdybych teď chtěl koupit rozumně vybaveného Hunda i30 v kombíku v 1,6 benzínu s klimou a v metle, u Helmutů to pořídím za 12 euroklacíků bez problému. U nás bych musel aspoň 2 o klacky přitvrdit... A u jiných značek to zase můžou mít hozené naopak...
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vždycky první co v těchto tabulkách jako fanda Renaultu hledám jsou právě jejich výsledky... Je dobře, že se jim tu tak daří. Ostatně jako na trzích jiných zemí. Renault poslední dobou válcuje konkurenci právě cenou a to jej dělá mnohem atraktivnějším, když vezmeme v potaz například Peugeot který ještě před pár lety bojoval o umístění za Škodovkou.
Osobně doufám že tyto úspěchy Renaultu jsou dostatečným finančním přílivem proto aby zase vznikali auta typu Safrane, Vel Satis, Avantime a aby také vyjela nová generace Espace který už pomalu ale jistě dosluhuje.
Výrábět obyčejná auta se musí a i díky tomu doufám budou mít Frantíci dost financí na své šílené vozy a zase nás něčím překvapí... mě osobně totiž například nový Latitude moc nevoní tím, že je to převzaté auto a to mu také tolik škodí... A tím že má usedlý vzhled Passatu si také škodí... například Vel Satis si kupovali jen lidé které ohromil, ostatní jej odsuzovali a tak to s těmi vozy má být... Passata si kupuje každý kdo nemá vkus a moc se v autech nevyzná...
Takže snad nám zase připravý nějaký extravagantní kousek 😉
Osobně doufám že tyto úspěchy Renaultu jsou dostatečným finančním přílivem proto aby zase vznikali auta typu Safrane, Vel Satis, Avantime a aby také vyjela nová generace Espace který už pomalu ale jistě dosluhuje.
Výrábět obyčejná auta se musí a i díky tomu doufám budou mít Frantíci dost financí na své šílené vozy a zase nás něčím překvapí... mě osobně totiž například nový Latitude moc nevoní tím, že je to převzaté auto a to mu také tolik škodí... A tím že má usedlý vzhled Passatu si také škodí... například Vel Satis si kupovali jen lidé které ohromil, ostatní jej odsuzovali a tak to s těmi vozy má být... Passata si kupuje každý kdo nemá vkus a moc se v autech nevyzná...
Takže snad nám zase připravý nějaký extravagantní kousek 😉
Jistě, donedávna téměř na hranici dumpingu prodávané Renaulty na malém českém trhu generují takový zisk, že z toho bude nový Vel Satis a aj na Avantime zbyde :yes:
Ještě do roku 2004/2005 byl Renault nejprodávanější značkou v Evropě a nebyl zrovna nejlevnější - Golf se dal pořídit levněji než Megane. Tehdy se na něj dotáhl a poté předehnal VW. Od té doby se VW na čele drží a je to znát i na jeho cenách. Až se Renault vrátí na svou pozici evropské jedničky, bude na řadě VW. Pak si i nejvěrnější zastánci VW budou moci koupit nového Golfa. 😄
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
... a pochvalim Volvo, narust o 48 kousku je krasa a cinsti majitele evidentne nemaji na duveru zakazniku v robustni severskou techniku prazadny vliv :yes:
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na druhou stranu, Duster vzhledově není rozhodně ošklivé auto, jenom když bych ho porovnal s Koleosem, tak tohle je poctivý SUV s pěknými čitelnými tvary, dobrými proporcemi a výrazem dobrého a spolehlivého pracanta.
Pokud jsme si všiml, Logany a spol. žádnými výraznými vadami netrpěly a netrpí, takže asi tady problém mít Duster taky nebude. Poněkud zastaralá technika a drobnosti typu vyšší spotřeba nebo třeba i hluk v kabině majitelům bude asi vadit méně, než novinářům při testování.
No a nakonec k Dacii můžu říct, že je mi tisickrát milejší, než všechny čínská auta, co jsem kdy měl možnost vidět a třeba si do nich sednout a kdybych měl vymyslet slogan pro Dacii, asi bych parafrázoval onen na oblečení z Tesca - Cena čínská, design a kvalita evropská 😄
Takže Duster ano, auto je to dobré, ale jen v laciných holých verzích, které konkurence nemá. S cenovou konfigurací přes 340tis jasně SX4, popřípadě holý Yeti.
Nicméně taky souhlasím i s tím, že Suzuki SX4 je lepší auto než Duster, nakonec ve velkém testu ve 4x4 (Duster, SX4, Jimmy a Niva) SX4 jasně vyhrála a například Niva (o Jimmim - není to náhodou Jimny? ani nemluvě) byla v terénu lepší než Duster.
Ale u Dacie vznikl zajímavý marketingový efekt - značka má pověst levného auta a když si porovnám výbavu a provedení právě toho nejlacinějšího Yetiho a alespoň trochu vybaveného Dustera, tak ten rozdíl cen není až azs tak dramaticky.....obvzlášť kdyý zjistím, co je u Dusteru zcela nedostupné.
Yeti je cenově dál, ale auto jako takové je jaksi taky jinde, než konkurenti, takže záleží ve finále jen a jen na kupci.
S tím leasingem máš recht - jeden známý si takhle pořídil Thalii a teď všude vykládá, jaký jsou to zloději a že za to mohl mít Megane - ovšem zase spočítal to, co zaplatí za tu Thalii na leasing a co nabízí u Megana už od....
Na Renaultu je vidět, že marketing se musí dělat hlavou a hlavně bez emocí. Je jim jedno, jestli někde budou pokládáni za "levnou" značku, ale důležité je prodávat. FIAT (který tak rád řeším - každý máme nějakou slabost) se neustále naparuje, ale přijít s nápadem děláme auta levnější než Korejci nebo dokonce Číňani, ale zato jsou lepší by pro ně byla strašlivá pohana a tak radši furt blábolí, v čem jsou lepší než volkswagen. A přitom třeba francouzské konkurenci se dívají z dost velkého odstupu na záda....