Ekonomika
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Špatně.
když s ebojí nejvíce autonehod, mají tedy podle toho tedy všichni jezdit, a né si kupovat tank. Když to předají na další pokolení, tak budeme jednou mít jen ohleduplné řidiče. Pak by stačilo auto i papundeklovy (nadsázka 😉 )
ps: celé toto je nereálné, stejně jako řešení s tím, že všichni budeme mít opancéřovaná auta, protože pak by opět vzjemné srážky těchto aut dopadaly špatně...
😉
když s ebojí nejvíce autonehod, mají tedy podle toho tedy všichni jezdit, a né si kupovat tank. Když to předají na další pokolení, tak budeme jednou mít jen ohleduplné řidiče. Pak by stačilo auto i papundeklovy (nadsázka 😉 )
ps: celé toto je nereálné, stejně jako řešení s tím, že všichni budeme mít opancéřovaná auta, protože pak by opět vzjemné srážky těchto aut dopadaly špatně...
😉
Ja jsem si vybral Swift GL/AC v bile perletove metalize za 252000, v tom zimni pneu a havarijni pojisteni na rok zdarma.
Ibiza na to nemela.
Ibiza na to nemela.
Určitě Suzuki i přes malý kufr, s japonci se líp jezdí a jsou spolehlivější než koncern VW. Ibiza je pěkná, ale má nudnej interiér
OK, řekněme, že by se začala dělat auta, kde by člověk v 90 přežil náraz bez větší újmy, ale pak by se našel další takový chytrolín jako vy, který by řekl, že by auta měla vydržet vzájemný náraz ve 120, 130, 150 atd. a pak by si lidé začali kupovat tanky-). Klíčem k menší nehodovosti (jako třeba v Německu, Francii, Británii) atd. je vzájemná ohleduplnost, ne to, že si koupím auto, které bude vážit 4 tuny a spotřebuje 30l/100 km.