Ekonomika
zdravy rozum
Aut.
[odkaz]
Je to prirozene, jen proc to nezohledni pri koupi a kupuji nebezpecne a casto jen 4* krapy, to neznese ani vzajemnou 50 km/h bez tezke ujmy, tedy je mensi nez 90% pravdepodobnost ze nebude tezka ujma.
[odkaz]
Je to prirozene, jen proc to nezohledni pri koupi a kupuji nebezpecne a casto jen 4* krapy, to neznese ani vzajemnou 50 km/h bez tezke ujmy, tedy je mensi nez 90% pravdepodobnost ze nebude tezka ujma.
Špatně.
když s ebojí nejvíce autonehod, mají tedy podle toho tedy všichni jezdit, a né si kupovat tank. Když to předají na další pokolení, tak budeme jednou mít jen ohleduplné řidiče. Pak by stačilo auto i papundeklovy (nadsázka 😉 )
ps: celé toto je nereálné, stejně jako řešení s tím, že všichni budeme mít opancéřovaná auta, protože pak by opět vzjemné srážky těchto aut dopadaly špatně...
😉
když s ebojí nejvíce autonehod, mají tedy podle toho tedy všichni jezdit, a né si kupovat tank. Když to předají na další pokolení, tak budeme jednou mít jen ohleduplné řidiče. Pak by stačilo auto i papundeklovy (nadsázka 😉 )
ps: celé toto je nereálné, stejně jako řešení s tím, že všichni budeme mít opancéřovaná auta, protože pak by opět vzjemné srážky těchto aut dopadaly špatně...
😉
Ja jsem si vybral Swift GL/AC v bile perletove metalize za 252000, v tom zimni pneu a havarijni pojisteni na rok zdarma.
Ibiza na to nemela.
Ibiza na to nemela.
Určitě Suzuki i přes malý kufr, s japonci se líp jezdí a jsou spolehlivější než koncern VW. Ibiza je pěkná, ale má nudnej interiér
Jednoducho auto musi vydrzat crash test vzajomna zrazka rychlost auta
90 km/h
a nie
50 km/h (=1 auto 64km/h) ako je to teraz.
Toto je problem, nie nejaka vseobecne dobra spolahlivost, batozinovy priestor, trochu lepsia spotreba ci cena. To su uplne nepodstatne veci.
Automobilky klamu ludi podobne ako media, vypisuju sprostosti a podstatne veci zamlcuju a prekrucaju, a novinari im v tom pomahaju.
Preco sa redaktor auto.cz nespytal dovozcu ako to vobec mozu ponukat? No nemal by pracu a tak tiez participuje na zabijani ludi. Je to smutne. :no:
OK, řekněme, že by se začala dělat auta, kde by člověk v 90 přežil náraz bez větší újmy, ale pak by se našel další takový chytrolín jako vy, který by řekl, že by auta měla vydržet vzájemný náraz ve 120, 130, 150 atd. a pak by si lidé začali kupovat tanky-). Klíčem k menší nehodovosti (jako třeba v Německu, Francii, Británii) atd. je vzájemná ohleduplnost, ne to, že si koupím auto, které bude vážit 4 tuny a spotřebuje 30l/100 km.