Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

SEAT Ibiza Copa vs Suzuki Swift: Co koupit?

11 komentářů

Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Swift pridal ale stejne to nevyuziva moznosti bezpecnosti co by mohlo. :no:
swifter
Tak mi ty chytráčku ukaž jediný auto ve stejné třídě, které má lepší bepečnost - nejblíž je Polo, ale ani to an Swoft nestačí. A ta stará líná 1.4 se s 1.2 VVT nedá dost dobře srovnat.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Ale ja s tebou suhlasim a aj ty so mnou.

Jednoducho auto musi vydrzat crash test vzajomna zrazka rychlost auta

90 km/h

a nie

50 km/h (=1 auto 64km/h) ako je to teraz.

Toto je problem, nie nejaka vseobecne dobra spolahlivost, batozinovy priestor, trochu lepsia spotreba ci cena. To su uplne nepodstatne veci.

Automobilky klamu ludi podobne ako media, vypisuju sprostosti a podstatne veci zamlcuju a prekrucaju, a novinari im v tom pomahaju.
Preco sa redaktor auto.cz nespytal dovozcu ako to vobec mozu ponukat? No nemal by pracu a tak tiez participuje na zabijani ludi. Je to smutne. :no:
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Zlepsenia bezpecnosti na 90 km/h, by stalo asi 40 az 60 tisic Kc, teda celkom zanedbatelne peniaze!!!
Michal Stehnij
S takovou logikou běžte kamsi. Už z principu by se měl člověk snažit nikoho neomezit či neohrozit. Kdyby lidé jezdili ohleduplněji a každý se nesnažil toho druhého "vychovávat" a "zprasit", hned by bylo na silnicích bezpečněji.

OK, řekněme, že by se začala dělat auta, kde by člověk v 90 přežil náraz bez větší újmy, ale pak by se našel další takový chytrolín jako vy, který by řekl, že by auta měla vydržet vzájemný náraz ve 120, 130, 150 atd. a pak by si lidé začali kupovat tanky-). Klíčem k menší nehodovosti (jako třeba v Německu, Francii, Británii) atd. je vzájemná ohleduplnost, ne to, že si koupím auto, které bude vážit 4 tuny a spotřebuje 30l/100 km.
_MT_
Principiálně s tebou mohu souhlasit. Je nutné se zaměřit na snížení nehodovosti, ale myslím si, že zlepšení bezpečnosti ve vysokých rychlostech, je také důležité. Ten tank si člověk může koupit už dnes. A nic to nemění na faktu, že i na dálnicích se stávají nehody. Jak by se ti líbilo, kdyby někdo vjel v protisměru na dálnici (celkem reálná situace), ty by jsi se mu nestačil vyhnout a na následky nehody by ti zemřela partnerka a děti? Říkal by jsi si, že je dobře, že automobilky bezpečnost ve vysokých rychlostech více opomíjejí, protože se netestuje?
mikesh
Ta stará líná 1.4 to má z 0 na 100 za 11.8s, mladý svižný megamotor 1.2 VVT za 12.3s, opravdu se to srovnat nedá >😒]
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Aut.
[odkaz]

Je to prirozene, jen proc to nezohledni pri koupi a kupuji nebezpecne a casto jen 4* krapy, to neznese ani vzajemnou 50 km/h bez tezke ujmy, tedy je mensi nez 90% pravdepodobnost ze nebude tezka ujma.
ufoun zeleny
Špatně.
když s ebojí nejvíce autonehod, mají tedy podle toho tedy všichni jezdit, a né si kupovat tank. Když to předají na další pokolení, tak budeme jednou mít jen ohleduplné řidiče. Pak by stačilo auto i papundeklovy (nadsázka 😉 )

ps: celé toto je nereálné, stejně jako řešení s tím, že všichni budeme mít opancéřovaná auta, protože pak by opět vzjemné srážky těchto aut dopadaly špatně...
😉
stanislaff
Ja jsem si vybral Swift GL/AC v bile perletove metalize za 252000, v tom zimni pneu a havarijni pojisteni na rok zdarma.

Ibiza na to nemela.
will83
Určitě Suzuki i přes malý kufr, s japonci se líp jezdí a jsou spolehlivější než koncern VW. Ibiza je pěkná, ale má nudnej interiér