>:D Prej Kamal Siddiqui, cha cha, nás, co víme, nezmatou. Stalo se to tak, že zrovna když vrátný nasazoval na vrata továrny Bristolu petlici a chystal se zhasnout, zastavil před fabrikou C5, Citroen C5, vystoupil z něj Kamal Siddiqui a povídá, "zAdržteee!!!, pRRodala jsem Fšecky svoje obLečky na BBBarbííny, tady máte KEŠ, abyste dělníky své do pRáce znovu nahnat mohli, zofort!!" ;-)
.. nebo naopak? ;-)
PS: Mne by případná záchrana BRISTOLu rozhodně "potěšila" :yes::-)
Tuctovek a masovek máme víc než dost, když zmizí něco výjmečného, mimořádného či originálního (jako je Bristol Cars) - je to (velká) ŠKODA (a té je všude víc než dost ;-)
Tlučeš to teď příliš u žehlícího prkna Kylie, nezapomeň, že jsme nezapomněli... ;-) Povol kombiné a pusť se tu do toho. Osobně bych tvůj elegantní návrat čekal spíše pod putinovským granátem, ale co, padlej anděl, nebo padlej bristol...
Bože to JE ale "slaboučký" příspěveček - na vás, milá G-alino T-atjano I-vanovno zdá se, je ta koncernovwá láááska již trošičku znát (kvalita vašich příspěvwků začíná mít šmrnc jejich aut ;-)
Děkuji - ale já se ztracená být necítila a necítím ;-)
Ale jinak - pěkný den (s BRISTOLem takový URČITĚ je :-)
PS: Psala jsem raději pohádky (o hudbě) na hifi-voice.com - a asi se tam zas vrátím, má nepříliš poslušná hospodyně Galina Tatjana Ivanovna tu zdá se má stále hlavwní slovo ;-)
Ona to až tak nebyla "finta do žita" - já tu hudbu přece jen RADĚJi (možná kdyby bylo více diskutérů jako vy.. :-)
PS: A zadruhé (ale nikomu to NEříkejte!), tady je to "stále o tom samém".. ;-)
.. takže já občas (jen tak po očku) "mrknu" ... no ale když byla zmínka o BRISTOLu, tak to jsem prostě NEmohla "odolat"
Pěkný den :-)
Jiné už to tu nebude a trocha adrenalinu občas neuškodí a já jsem s dovolením skromný příspěvkový průměr - mám teď jiné priority. Tak někdy zase na čtenou >:D
Znáte audio výrobky britsko(dříve)kanadské(dnes) firmy NAD? Na první pohled nic výjímečného, ale zvukově jsou dost NADprůměrné ... Ale proč o nich mluvím, shodou okolností vám v textu vypadla přesně tato tří písmenka.. :-)
Pěkný den (a někdy na přečtenou) ;-)
To je PRAVDA - už současné elektromotory dynamikou zvládnou konkurovat tomu V8 (viz Fisker Karma) a to jde o první generaci, úplný počátek kdy je obrovský prostor pro další zlepšování. Zvuk je trochu něco jiného, ale i ten už se dnes často ladí "uměle" = do budoucna se asi stejně nejspíš dočkáme čistě "umělých" (uměle vyrobených) zvuků ...
Mně osobně bude V10 v Bristol(u) Fighter CHYBĚT, ale takový je bohužel (obecný) trend doby, to se netýka jen značky BRISTOL - ostatně i tady, o pár článků vedle si můžeme přečíst třeba o elektrické Audi R8 s názvem e-tron .. (a věštím že bude "hůř" :-)
Já osobně jsem nyní ráda že má oblíbená značka je zachráněna a pokračuje v produkci svých věru originálních modelů a snad je šance že svoji originalitu si zachovají i ve věku hybrido a elektromobilů ;-)
Pěkný den (s nějakým BRISTOLem zcela určitě takový je) :-)
Já bych řekl, že to je akorát PR. SAAB se už znova topí protože Spyker na to nemá Ani finančně, ani technologicky a ani manažersky a marketingově. Tak tohle bude osud Bristolu.