Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bristol bude žít, jeho budoucnost je elektrická

Automobilka Bristol bude i pod novým majitelem vyvíjet a vyrábět v Británii auta vlastní konstrukce.
Zpět na článek
12. 5. 2011 09:13
12. 5. 2011 12:32
12. 5. 2011 14:50
12. 5. 2011 09:59
Avatar - Dinar
12. 5. 2011 09:13
Odhalení
>:D Prej Kamal Siddiqui, cha cha, nás, co víme, nezmatou. Stalo se to tak, že zrovna když vrátný nasazoval na vrata továrny Bristolu petlici a chystal se zhasnout, zastavil před fabrikou C5, Citroen C5, vystoupil z něj Kamal Siddiqui a povídá, "zAdržteee!!!, pRRodala jsem Fšecky svoje obLečky na BBBarbííny, tady máte KEŠ, abyste dělníky své do pRáce znovu nahnat mohli, zofort!!" ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2011 11:57
Re: Odhalení
Tak pan Kamal má v oblibě stejnou značku jako já a dokonce navíc jezdí stejným vozem jako já? To má ale DOBRÝ vkus! :yes: ;-)
Avatar - Dinar
12. 5. 2011 12:32
Re: Odhalení
Ha, pozdrav ze záhrobí. :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2011 14:08
Re: Odhalení
.. nebo naopak? ;-)
PS: Mne by případná záchrana BRISTOLu rozhodně "potěšila" :yes: :-)
Tuctovek a masovek máme víc než dost, když zmizí něco výjmečného, mimořádného či originálního (jako je Bristol Cars) - je to (velká) ŠKODA (a té je všude víc než dost ;-)
12. 5. 2011 14:50
Re: Odhalení
Tlučeš to teď příliš u žehlícího prkna Kylie, nezapomeň, že jsme nezapomněli... ;-) Povol kombiné a pusť se tu do toho. Osobně bych tvůj elegantní návrat čekal spíše pod putinovským granátem, ale co, padlej anděl, nebo padlej bristol...
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2011 16:03
Re: Odhalení
Bože to JE ale "slaboučký" příspěveček - na vás, milá G-alino T-atjano I-vanovno zdá se, je ta koncernovwá láááska již trošičku znát (kvalita vašich příspěvwků začíná mít šmrnc jejich aut ;-)
Avatar - Andromeda
12. 5. 2011 16:46
Re: Odhalení
Návrat ztracené Kylie a jak jinak než pod článkem o Bristolu ;-) .
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2011 18:24
Re: Odhalení
Děkuji - ale já se ztracená být necítila a necítím ;-)
Ale jinak - pěkný den (s BRISTOLem takový URČITĚ je :-)
PS: Psala jsem raději pohádky (o hudbě) na hifi-voice.com - a asi se tam zas vrátím, má nepříliš poslušná hospodyně Galina Tatjana Ivanovna tu zdá se má stále hlavwní slovo ;-)
Avatar - Andromeda
12. 5. 2011 20:07
Re: Odhalení
Proč ta flinta do žita ? Nejen hudbou a komponenty je člověk živ ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2011 21:37
Re: Odhalení
Ona to až tak nebyla "finta do žita" - já tu hudbu přece jen RADĚJi (možná kdyby bylo více diskutérů jako vy.. :-)
PS: A zadruhé (ale nikomu to NEříkejte!), tady je to "stále o tom samém".. ;-)
.. takže já občas (jen tak po očku) "mrknu" ... no ale když byla zmínka o BRISTOLu, tak to jsem prostě NEmohla "odolat"
Pěkný den :-)
Avatar - Andromeda
12. 5. 2011 23:01
Re: Odhalení
Jiné už to tu nebude a trocha adrenalinu občas neuškodí a já jsem s dovolením skromný příspěvkový průměr - mám teď jiné priority. Tak někdy zase na čtenou >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2011 23:31
Re: Odhalení
Znáte audio výrobky britsko(dříve)kanadské(dnes) firmy NAD? Na první pohled nic výjímečného, ale zvukově jsou dost NADprůměrné ... Ale proč o nich mluvím, shodou okolností vám v textu vypadla přesně tato tří písmenka.. :-)
Pěkný den (a někdy na přečtenou) ;-)
Avatar - Barrichello
12. 5. 2011 09:59
Takhle ne
elektircky ne, tudy cesta nevede - to je krok vedle jako Venturi Fetish, nebo jak se ten elektrický hypezázrak jmenoval....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2011 12:01
Re: Takhle ne
Á další pán co vozem s elektrickým pohonem (evidentně) NIKDY NEjel ;-)
Avatar - Barrichello
13. 5. 2011 09:32
Re: Takhle ne
V8 a V10 a elektrický motor nejdou srovnat a nikdy nepůjdou....

Už jen co se týče toho zvuku atd.
Avatar - Hammunasakra
13. 5. 2011 11:33
Re: Takhle ne
To je PRAVDA - už současné elektromotory dynamikou zvládnou konkurovat tomu V8 (viz Fisker Karma) a to jde o první generaci, úplný počátek kdy je obrovský prostor pro další zlepšování. Zvuk je trochu něco jiného, ale i ten už se dnes často ladí "uměle" = do budoucna se asi stejně nejspíš dočkáme čistě "umělých" (uměle vyrobených) zvuků ...
Mně osobně bude V10 v Bristol(u) Fighter CHYBĚT, ale takový je bohužel (obecný) trend doby, to se netýka jen značky BRISTOL - ostatně i tady, o pár článků vedle si můžeme přečíst třeba o elektrické Audi R8 s názvem e-tron .. (a věštím že bude "hůř" :-)
Já osobně jsem nyní ráda že má oblíbená značka je zachráněna a pokračuje v produkci svých věru originálních modelů a snad je šance že svoji originalitu si zachovají i ve věku hybrido a elektromobilů ;-)
Pěkný den (s nějakým BRISTOLem zcela určitě takový je) :-)
12. 5. 2011 11:00
Plácnutí do vody.
Já bych řekl, že to je akorát PR. SAAB se už znova topí protože Spyker na to nemá Ani finančně, ani technologicky a ani manažersky a marketingově. Tak tohle bude osud Bristolu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2011 12:00
Re: Plácnutí do vody.
Maličký Spyker na záchranu automobilky Saab logicky NEměl, tohle je něco jiného, tady šance (zachránit mou oblíbenou značku) je... :-)