Bristol bude žít, jeho budoucnost je elektrická
Malou britskou automobilku Bristol Cars před zkázou po bankrotu zachránil britsko-švýcarský podnikatel indického původu Kamal Siddiqui, majitel Frazer-Nash Research, prostřednictvím dceřiné společnosti Kamkorp Autokraft. Spolu se známým jménem a malou továrnou získal i hodnotná aktiva – celková hodnota firmy se odhaduje na 3 miliony liber.
Siddiqui má proto zájem o další rozvoj Bristolu. Ten však zřejmě spočívá v použití elektrického pohonu ze supersportu Frazer-Nash Namir. Zelený pohon tak nejspíš zcela nahradí dosud používané osmi- a desetiválce Chrysler.
Cesty značek Bristol a Frazer-Nash se tak po 65 letech opět spojí. Po 2. světové válce totiž také obě používaly stejný motor, tehdy to byl dvoulitrový řadový šestiválec z BMW 328.
Moderní historie a fungování společnosti Bristol jsou zahaleny tajemstvím. Majitelem automobilky byl od roku 2001 Tony Silverton (předtím v letech 1960 až 2001 Tony Crook), který rozšířil portfolio na tři modelové řady. Vedle klasického průběžně modernizovaného modelu Blenheim (od 1976) se vyráběl Bristol Series 6 (od 2000) s moderní technikou a historickým designem karoserie a supermoderní Fighter (od 2004).
Počty vyrobených aut nejsou známy, má se ale za to, že firma v posledních letech věnovala více pozornosti renovaci a servisu starších aut než výrobě nových. Továrna Patchway nedaleko Bristolu je momentálně uzavřena, jediný showroom v londýnském Kensingtonu funguje i nadále. Prodává starší auta a nabízí také nové skladové vozy.