Ekonomika
uz splasla :yes😒br />
drahe impotentne audi sa uz okukalo 😉
drahe impotentne audi sa uz okukalo 😉
Zato jeho potentni konkurenti MiTo a DS3 vali, vid?
Tyhle auta u nás nemají na růžích ustláno. Audi hraje obliba u žen, ty básní o "audinkách" a tyhle lepší kabelky jsou spíše pro ne.
To je fakt...ale stejne si myslim, ze ty "prodane" A1 jsou ree😜orty a predvadecky, protoze jsem od pocatku prodeje potkal jednu jedinou na ceskych znackach. ;-\
Nechápu co tolik lidí táhne k té Thálii. Interiér velikostí odpovídá tak dnešní třídě mini vozů, nepraktická karoserie sedan... přitom za stejné peníze je třeba Sandero nebo 206+. Podle mě je Sandero nedoceněné auto, které má mezi lowendy co nabídnout.
Už jsem nahoře psal, že se jedná díky té chromované liště vzadu o poloopravdovou limuzínu a ještě dodávám, že litrově ten kufr atakuje pomalu vyšší střední třídu, co chceš více? >😒]
Kam se řadí nissan note? Místo fabie bych ale bral raději hyundai i20 super výbava, super cena a celkem i vzhled
No já bych asi měl problém dát přednost i20 před Fábií. Cena už je dost podobná, plus si odpočti nižší pokles ceny a jsi na stejno. Interiér je přívětivější ve Fabii a s 1,4 63 kW to je celkem spolehklivý pracant.
Stejně je hyundai levnější a rozhodně úspornější motor sice o něco línější ale to neva. Taky nechápu proč tolik lidí pomlouvá thalii, už se tomu jen směju protože půlka z nich si ji stejně koupí. Ale ten kdo si ji koupí a nadává na to že je sedan je u mě *
Já bych dal přednost Sanderu ta Thalia je opravdu hrozný prcek. Určitě se tomu autu nesměju ale z vlastní zkušenosri vím, že je sedan na prd. Jediná výhoda u sedanu je že když si v zimě otevřeš kufr nevyženeš si teplej vzduch z interiéru.
Za krátkou úvahu stojí vzájemný souboj citroenu c3 a jeho luxusně rozdivočelého břatříčka, totiž DS3. Pravdu najdeš nahoře a na silnicích. Deeskou si citroen možná zadělal na vskutku zajímvý marketingový problémek...
Z pohledu regulerního špičkového evropského mainstreamu, včetně (super)mainstreamu má tabulka výborné rozložení sil😒br />
1. Fabia (jistě, nebo ty snad v hokeji fandíš Italům?)
2. Ibiza
3. POLO
4. Fiesta
Co auto to trefa.
Vyberme dnes absolutního vítěze, započítejme techniku, design, materiály, ergonomii, jízdu, image. Jednoznačným vítězem je VOLKSWAGEN POLO. Pokud se tu najde nějaký jedinec s jiným názorem, poprosil bych v případné argumentaci uvádět konkrétní důvody. Cenová dumpingová zvěrstva však ponech na intimní rozhovor se svým bankéřem... zde se diskutuje o autech nikoliv o tvé peněžence.
BRAVWO VOLKSWAGEN :yes:
Třída malých crossoverů, registrace na českém trhu v dubnu 2011
Co se tyce druhe tabulky by mne tez zajimal tvuj objektivni nazor. Dekuji. 😉
Není o čem psát. Tabulka křičí do světa především jednu zásadní věc - nabídka modelů je zásadně podhodnocená, v podstatě jsme ve stadiu -. klid před tabulkovou bouří. Lze čekat, že do tohoto segmentu v dohledné době silně zasáhnou velcí hráči, vždyť subkompaktní crossover, sakra to by bylo žrádlo. Vizuální potenci na to samozřejmě má POLO-CROSS, ale tam by to chtělo trochu hrábnout i do spodku. Musíme počkat až jako čtyřkolka vyjede AUDI A1, potom to všechno začne.
Teď zase vážně, nejvíc mě překvapilo vysoké umístění Ibizy, která předběhla nejen Fiestu a 207ičku (která je taky před Fiestou, stejně jako Polo), ale i samotné Polo.
Mám tušení, že Ibiza je současně za velmi dobrou cenu, stejně jako 207 SW se nabízela teď za cenu krátké verze.
U té Ibizy nejsem schopen rozklíčovat její čísla.
I když jsem asi zastánce té menšiny, které se facelift líbí více
ANO-NE (nehodici se skrtnete)
PS: Ještě že ty statistiky prodejů jsou taková pr-dell, co bychom si bez nich počali. >😁
Z druhé strany po faceliftu a se správnou barvou a koly ta Fabia II nemusí vypadat až tak hrozně. Ještě ale přidejme k dobru Fabii 1,2 TSI 😉 Nicméně pravdu díš, že jsou dnes i lepší volby ve třídě a hlavně dneska už se dá koupit za slušné peníze i nižší střední.
Prosimte nerikej ve spojeni s Fabii nic o genialnim hospodareni s prostorem. Konkurence je na tom lip. Fabia holt doplaci na zastaralou podlahovou plosinu, kdyz chybi zaklad, zazraky se delat nedaji...
Již od 154.900,- >😁
Ve vyšších výbavách už na špici trochu ztrácí, přece jen není nejnovější. Ale bohatě to vynahrazuje uživatelskou přívětivostí, na poskakování do města je jak dělané. Oproti Fabii, která má takové "hranaté" jízdní vlastnosti je Clio pohodovější a pohodlnější.
Fabia na Ibizu/Polo ztrácí jak po vzhledové stránce, tak po té uživatelské. Holt starší konstrukce se nezapře.
Ale stejně bych neváhal ani sekundu a šel bych k VW.
Jinak 1.2 TSI je bezkonkurencni, dokud ti neodejde turbo.
Storia je uz ted oldtimer >😒]
Ja mám původní turbo, najeto 365 000 a moje turbo, na rozdíl od 1,2tsi, není chlazené vodou.
čau[odkaz]
Vzdyt to je drazsi nez moje stredni trida. >😁
Jistě...
Kazdy z nich ma svoje pre a proti (u jedneho divny exterier a u druheho nie prilis oslnivy interier....)
A teraz babo rad >😒] >😒]
>😁