Ekonomika
1. Fiat 875cc two-cylinder (Fiat 500) 372
2. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Polo, Golf, Scirocco, Eos, Jetta, Tiguan, Skoda Fabia RS, VW Touran, Seat Ibiza/Cupra, Alhambra, Audi A1) 346
3. Ferrari 4.5-litre V8 (458 Italia) 278
4. BMW 3-litre DI twin turbo (BMW 135i, M Coupe, 335i, 535i, X3 35i, X5 35i, X6 35i, Z4, 740i) 275
5. Audi 2.5-litre five-cylinder turbo (Audi TT RS, RS3) 192
6. BMW M 4-litre V8 (M3) 159
7. BMW diesel twin turbo (123d, X1) 127
8. BMW 1.6-litre four-cylinder turbo (Mini Cooper S, Countryman Cooper S, Mini Works, Clubman Works)
BEST NEW ENGINE OF 2011
-FIAT 875CC TWINAIR
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2011
-FIAT 875CC TWINAIR
BEST PERFORMANCE ENGINE
-FERRARI 4.5-LITRE V8
SUB 1-LITRE
-FIAT 875CC TWINAIR
1-LITRE TO 1.4-LITRE
-VOLKSWAGEN 1.4-LITRE TSI TWINCHARGER
1.4-LITRE TO 1.8-LITRE
-BMW 1.6-LITRE TURBO
1.8-LITRE TO 2-LITRE
-BMW 2-LITRE TWIN-TURBO DIESEL
2-LITRE TO 2.5-LITRE
-AUDI 2.5-LITRE TURBO
2.5-LITRE TO 3-LITRE
-BMW 3-LITRE DI TWIN-TURBO
3-LITRE TO 4-LITRE
-BMW 4-LITRE V8
ABOVE 4-LITRE
-FERRARI 4.5-LITRE V8
INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR 2011
-FIAT 875CC TWINAIR
2. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Polo, Golf, Scirocco, Eos, Jetta, Tiguan, Skoda Fabia RS, VW Touran, Seat Ibiza/Cupra, Alhambra, Audi A1) 346
3. Ferrari 4.5-litre V8 (458 Italia) 278
4. BMW 3-litre DI twin turbo (BMW 135i, M Coupe, 335i, 535i, X3 35i, X5 35i, X6 35i, Z4, 740i) 275
5. Audi 2.5-litre five-cylinder turbo (Audi TT RS, RS3) 192
6. BMW M 4-litre V8 (M3) 159
7. BMW diesel twin turbo (123d, X1) 127
8. BMW 1.6-litre four-cylinder turbo (Mini Cooper S, Countryman Cooper S, Mini Works, Clubman Works)
BEST NEW ENGINE OF 2011
-FIAT 875CC TWINAIR
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2011
-FIAT 875CC TWINAIR
BEST PERFORMANCE ENGINE
-FERRARI 4.5-LITRE V8
SUB 1-LITRE
-FIAT 875CC TWINAIR
1-LITRE TO 1.4-LITRE
-VOLKSWAGEN 1.4-LITRE TSI TWINCHARGER
1.4-LITRE TO 1.8-LITRE
-BMW 1.6-LITRE TURBO
1.8-LITRE TO 2-LITRE
-BMW 2-LITRE TWIN-TURBO DIESEL
2-LITRE TO 2.5-LITRE
-AUDI 2.5-LITRE TURBO
2.5-LITRE TO 3-LITRE
-BMW 3-LITRE DI TWIN-TURBO
3-LITRE TO 4-LITRE
-BMW 4-LITRE V8
ABOVE 4-LITRE
-FERRARI 4.5-LITRE V8
INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR 2011
-FIAT 875CC TWINAIR
Priste to oznac jako OT. 😉
Naopak, ty označuj svoje příspěvky OT, neb jsi velice často mimo 😄
Vzhledem k tomu, že otázka je i40 vs. konkurence, si dovolím nabídnout ke zvážení vlastní povoz.
Laguna III Grandtour, 4 Control, 2.0dCI 131kW, plná výbava = ceníkových 639 000,- Kč, reálných tak 600 😄
Laguna III Grandtour, 4 Control, 2.0dCI 131kW, plná výbava = ceníkových 639 000,- Kč, reálných tak 600 😄
Jenže to by už ta Hyundai v tom srovnání neměla v ničem navrch, když by ani cena nebyla nejlepší.
Ona bohatě stačí ta výbava Black Edition, s motorem 2.0 dCi 110kW stojí 570 tisíc.
Vrcholná verze 2.0 dCi Initiale se 130kW pak vyjde na 670 tisíc. Tomu se říká super nabídka.
Vrcholná verze 2.0 dCi Initiale se 130kW pak vyjde na 670 tisíc. Tomu se říká super nabídka.
:yes😒br />
Radujme se my normální, že se nám vyhnul bacil Germánského zbožštění a víme kde jsou k mání super auta za ještě lepší cenu 😄
V L3 jezdím už tři roky a neměnil bych.
Radujme se my normální, že se nám vyhnul bacil Germánského zbožštění a víme kde jsou k mání super auta za ještě lepší cenu 😄
V L3 jezdím už tři roky a neměnil bych.
Posekáno :yes😒br />
Ano, toto je v současnosti nejvýhodnější nabídka ve střední třídě na našem trhu (pro nefleetového zákazníka).
Gratuluji k perfektnímu povozu.
Ano, toto je v současnosti nejvýhodnější nabídka ve střední třídě na našem trhu (pro nefleetového zákazníka).
Gratuluji k perfektnímu povozu.
Škoda, že do uvedené nabídky místo třeba Superbu nebo Passatu (koncernoví sourozenci) Nedali třeba nějakého Francouze, aby porovnání bylo více rozmanité. Jako například C5, 508 nebo lagunu. Lagunu asi vyřadili záměrně, protože u nás má takovou cenovou politiku, že by z toho Hyunadi nevyzněla nejlevněji. Každopádně by jsem se asi díval v této třídě na 508 a pak v těsném závěsu do Německa.
Pokud by jsem si měl vybrat z uvedených čtyřech aut, tak má mé největší sympatie Superb. Líbí se mi asi nejvíc. Cena je side nad konkurencí, ale i tak. Na druhém místě Passat, ten dozrál jak víno oproti předchozímu modelu a hranatější tvary mu více sedí. Na třetím místě Mondeo. To mě nikdy u srdce nechytlo. Na jasném konci by byla i40. Stále ještě jsem nepřišel na chuť autu s designem ala rozteklá kostka másla, aneb hoď kostku plastelíny na zem a vzniklému tvaru nasaď kola a máš prudukční verzi auta.
Pokud by jsem si měl vybrat z uvedených čtyřech aut, tak má mé největší sympatie Superb. Líbí se mi asi nejvíc. Cena je side nad konkurencí, ale i tak. Na druhém místě Passat, ten dozrál jak víno oproti předchozímu modelu a hranatější tvary mu více sedí. Na třetím místě Mondeo. To mě nikdy u srdce nechytlo. Na jasném konci by byla i40. Stále ještě jsem nepřišel na chuť autu s designem ala rozteklá kostka másla, aneb hoď kostku plastelíny na zem a vzniklému tvaru nasaď kola a máš prudukční verzi auta.
"Rozteklá kostka másla" >😁 :yes: trefné. Také mi více sedí vzhled Passatu než ty někonečné a chaotické oblé tvary, co poslední dobou Hyundai předvádí.
Super je teď ten nový Peugeot 508, škoda jen té vyšší ceny.
Super je teď ten nový Peugeot 508, škoda jen té vyšší ceny.
S cenou půjdou u 508 určitě dolu. Je to novinka. Počítám, že i tohle máslo klesne za chvíli v ceně, nebo vyjede nějaká osekanější edice.
Bude pokles ceny, do půl roku. Teď se dá usmlouvat těch 7%
Copak, prachy na cestu do Norska buchneš za pětsetosmu ? 😉
Kvalitní auto ve střední třídě nedělají sklopná elektrická zrcátka... Hyundai i40 si koupí pouze jedinec se zálibou v perverzitách. Když pominu odporné tvary vně i uvnitř, tak i40 nenabízí nic, čím by překonal evropskou konkurenci. Chci-li vůz ve střední třídě, tak ho nevybírám jako žrádlo v lídlu, nebo edici i30 TRIKOLOR...
jj, slyseli jsme to uz i od jineho odbornika, kupuje se to s gracii, elegantne, lehce... aneb, tak, jak by jednou Strycek i GTI to auto koupit chtel...
Ovsem ve svete cinu jsou i jedinci, pro ktere takova vec, jako nakonfigurovat 2-3 auta, ktere ma jedinec v intenci si koupit a pak polozit tu hnusnou odpornou otazku: "za kolik mi je teda date?", je bezna... co vic, frekventovane pouzivana...
Ovsem ve svete cinu jsou i jedinci, pro ktere takova vec, jako nakonfigurovat 2-3 auta, ktere ma jedinec v intenci si koupit a pak polozit tu hnusnou odpornou otazku: "za kolik mi je teda date?", je bezna... co vic, frekventovane pouzivana...
Tak zrovna el. sklopná zrcátka, jsou věcí, bez kterých bych se neobešel. Stejně jako alarm, dešťový senzor a zpětné zrcátko s automatickou clonou. Bez toho, bych si auto nekoupil.
Trefa, zvlast v Praze jsou potrebna. Destovy senzor a samostmivaci zrcatko taky povazuji za samozrejmost.
Tak ten dešťový senzor bych ještě oželel, ale bez klimatizace už by to nešlo ani v nižších třídách 😉
Tak klimatizace je jasná - tu bych chtěl i do nejnižší třídy. Ale třeba dvojzónová je pro mě nepotřebná. Za 2 roky jsem jí použil jen jednou, a to , když jsem jí zkoušel.
asi takhle. Když to auto kupuješ a vidíš tu volitelnou výbavu a ceny, tak si řekneš, že to nepotřebuješ. Já kupoval skladovku a všechny tyhle věci jsem tam už měl. A počase zjistíš, že dešťový senzor je super věc a stmívací zrcátka také. Ono když jedeš po dálnici v noci a za tebou ti do zrcátek preží několik párů xenonů, tak toho máš za chvíli plné zuby
Musím uznat že na věci jako je dešťový senzor, sklopná zrcátka, zatmavovací zpětné, nebo elektrický kufr si člověk neskutečně rychle zvykne. Ty sklopný jsou spíše o tom, že zaparkuju, zamknu a nemusím koukat, jestli musím zklopit zrcátko, aby tam bylo dost místa. prostě se to sklopí samo. Dešťový senzor zapnu když spadne pár kapek a neřeším, jestli se rozprší, nebo jestli bude jen kapat. To zatmavovací zrcátko je taky vyloženě praktické o tom se nemusí debatovat. Zrovna tak jako elektrické dálkové ovládání kufru je věc, kterou už by jsem velmi těžko oželel. Když neco nesu, tak si jen do ruky připravím klíček, u auta znáčknu a věci hodím do kufru. nemusím nic pokládat na zem a pak znova po otevření cpát do kufru a podobně. Někteří to označují za zbytečnost, ale když to člověk zkusí, tak nechce jinak.
Ty stmívací zrcátka by se mi líbily, no u svýho auta mám coby vrchol komfortu centrál a el. šíbr + okna, zrcátka 😄 , ale máme doma ještě Lagunu II a odtud se právě cukám s tím senzorem deště, přijde mi že nereaguje úplně ideálně, někdy je moc aktivní, jindy bych zase já stíral dřív, třeba už je to u nových aut vychytanější . 😉
hlavně se mi libí vaše hodnocení designu, ačkoliv se jedná o čistě subjektivní vnímání. Mě osobně se třeba design libí. Jinak k porovnání aut. Projel jsem jich docela dost a dovolím si tvrdit, že v kategorii střední třídy se prostě špatná auta dnes již nevyrábějí. Já už dnes dělím auta jen ta s německým a francouzským charakterem. Buď vybírám pohodlí (C5, 508...atd) ovšem za cenu horších jízdních vlastností, horší převodovky a necitlivého řízení nebo německý styl precizního zpracování, výborných jízdních vlastností, přesného řazení, ale citelně nižšího jízdního konfortu. Každý si musí vybrat. Já jezdil 3 francouze a za mě - nikdy vic. Ale to si musí každý rozmyslet sám
A když chci obojí, tak zvolím auta japonská 😉
njn, jenže ty jejich ceny jsou trochu jinde 😒
Taky není pravda - mám něco podobného, akorát benzín 108kW, nemám bi-xenony, el. ovládané sedaček a vyhřívání sedaček, jinam mám vše co ostatní a cena = 580 tisíc (kombi +15 tisíc).
taky jsem při výběru auta nakonec zůžil výběr jen na Mazdu 6 a Zafiru. Cenově to vycházelo s motorem 1,8 zhruba stejně.Mazda možná o něco víc. Mě na nich štve akorát ten systém příplatkových výbav. Musím koupit celý balík doplňků, abych dostal ten jeden co chci. Třeba zrovna xenony... Pak jsem našel Zafiru přesně s požadovanou výbavou a byla za stený peníze jako tvoje Mazda. A navíc bi-xenonama a s vyhřívanýma sedačkama😉 Ale kvalita dobrá a jak říkám, dneska se špatná auta nedělají...
Jsi si jistý, že jsi je opravdu reálně jezdil nebo jen si myslíš, že jsi jedzil?
Protože tvrzení, že zrovna 508 je nějak měkce nastaven, či snad má horší jízdní vlastnosti (nemluvě o GT a dokonce 407 se svou lichoběžníkovou přední nápravou byla jedna z nejlépe ovladatelných ve své třídě)... zkusil jsi třeba šestikvalt v 508? Nebo precizní zpracování...? Seděl jsi v tom 508?
Pokud bychom srovnávali ještě ovladatelnost, tak Laguna GT je natolik agilní, že je to až na tu třídu nečekané.
Ono časy se mění a to co platilo tehdy (a už tehdy částečně), dnes platit nemusí. Už jsem od mnoha lidí i slyšel názor a já jej z osobních zkušeností nemůžu vyloženě vyvrátit, že i Golf je měkčí než konkurent Megane.
Takže zkus projet něco opravdu nového
Protože tvrzení, že zrovna 508 je nějak měkce nastaven, či snad má horší jízdní vlastnosti (nemluvě o GT a dokonce 407 se svou lichoběžníkovou přední nápravou byla jedna z nejlépe ovladatelných ve své třídě)... zkusil jsi třeba šestikvalt v 508? Nebo precizní zpracování...? Seděl jsi v tom 508?
Pokud bychom srovnávali ještě ovladatelnost, tak Laguna GT je natolik agilní, že je to až na tu třídu nečekané.
Ono časy se mění a to co platilo tehdy (a už tehdy částečně), dnes platit nemusí. Už jsem od mnoha lidí i slyšel názor a já jej z osobních zkušeností nemůžu vyloženě vyvrátit, že i Golf je měkčí než konkurent Megane.
Takže zkus projet něco opravdu nového
možná máš pravdu. Moje zkušenost není úplně čerstvá, ale znáš to. Máš špatnou zkušenost a už neopakuješ... Zvlášť u věci za 600k
Spatna zkusenost s rendlikem je pravidlem. dobra zkusenost vyjimkou.
Máš zvláštní neurologickou diagnozu - gatismus. Zatímco běžně lidi chodí se svými výkaly na záchod, tak ty do diskuze na auto.cz
Souhlasím s Ronaultem, i Francouzi se mění a to velmi podstatně, všude ti píšou o přitvrzení podvozků, o novým pežoťáckým šestikvaltu, o kvalitě materiálů a slícování, o podstatně vylepšeným řízení a hlavně celkové kvalitě. Chce to vykašlat se na předsudky i zkušenosti z dávnověku a vyzkoušet. Peugeot 508, Laguna i C5 si rozhodně zasloužej pozornost, jsou totiž dnes plnohodnotnými konkurenty lídrů trhu.
Vsetky 4 auta su na urovni ktora kedysi nebola bezna v tejto triede a konecne konkurencny boj zacina. Dufam ze i40 pojde na predaj dobre a konkurencny VW koncern ci mondeo budu nutene bojovat dalej o zakaznika. Cim viac modelov mame kvalitnych, tym viac si my zakaznici mozeme vyberat. Nie je dolezite ci ten alebo ten je lepsi , dolezite je aby sme my zakaznici za nase peniaze dostali co najviac.
Ked porovnam exterier, interier, cenu zakladu a priplatkov, tak jednoznacne a bezkonkurencne vedie Hyundai... Druhy je Ford, potom dlho dlho nic a potom Skoda a nakoniec Pasat...
Kdyz porovnam exterier, interier, tak jednoznacne vede Passat (ve verzi 4 motion, pochopitelne). Potom s odstupem Superb 4x4 (dobra technika, ale nepodareny design). A potom dlouhe kilometry nic a potom Mondeo (temer nepouzitelne, nema 4x4). A teprve za nekolik svetelnych let nakonec ten asijsky suplik (bez 4x4 je jak bez dvou kol, extravagantni, zcela nepodareny design uvnitr i vne, technika sporne kvality, slaby motor a vzhledem k teto nepodarene kombinaci nedhodnocena cena). Sklopna zrcatka mne tedy urcite nezajimaji... :no:
Tak u mě je pořadí následující😒br />
1. Škoda Superb
2-3.Volkswagen Passat
2-3.Ford Mondeo
4.Hyundai i40
i40 bude možná dobré auto, ale ceny jsou dle mého názoru nadsazené. Vzhledem k zaběhnutým pořádkům a konzervatismu klientely v této třídě si myslím, že velkým hráčem na trhu v konečném důsledku tento model nebude. :-!
1. Škoda Superb
2-3.Volkswagen Passat
2-3.Ford Mondeo
4.Hyundai i40
i40 bude možná dobré auto, ale ceny jsou dle mého názoru nadsazené. Vzhledem k zaběhnutým pořádkům a konzervatismu klientely v této třídě si myslím, že velkým hráčem na trhu v konečném důsledku tento model nebude. :-!
Konecna volba je samozrejme na tom kterem vybirajicim a jeho preferencich.
Dulezitejsi ovsem je, ze se ve stredni rozsiruje nabidka a konkurence, z ktere budou v konecnem dusledku profitovat zakaznici vsech zucastnenych automobilek.
Za mne ma Hyundai :yes: za odvahu vstoupit na konzervativni evropsky trh s modelem stredni tridy.
Zajimavejsi bude, co se stojatyma vodama provede KIA Optima, ktera je evropskemu zakaznikovi designem prece jenom bliz.
Dulezitejsi ovsem je, ze se ve stredni rozsiruje nabidka a konkurence, z ktere budou v konecnem dusledku profitovat zakaznici vsech zucastnenych automobilek.
Za mne ma Hyundai :yes: za odvahu vstoupit na konzervativni evropsky trh s modelem stredni tridy.
Zajimavejsi bude, co se stojatyma vodama provede KIA Optima, ktera je evropskemu zakaznikovi designem prece jenom bliz.
Korejci by se měli orientovat na vozy v cenové relaci 200-300 tisíc. Opravdu kvalitní vozy by měli nechat někomu jinému. >😁
V televizi jsem videl reklamu na Superb Combi za 19 900,- euro. Myslim, ze to byla stanice ze Spanelska. Ale nevim, jestli to nebyla jen nejaka akce nebo cena bez DPH (spanelsky moc neumim). Ale pokud by to byla standartni cena, tak je nizsi nez i40 combi u nas v CR 😲
Rumunsko - ceny bez DPH (tady jsou všichni podnikatelé .-)😒br />
Noul Superb Ambition TSI B 125/92 1.4l Manuala - 6 viteze 5 EUR 15.949,-
Noul Superb Ambition TSI B 160/118 1.8l Manuala - 6 viteze 5 EUR 17.450,-
Noul Superb Ambition TSI 4X4 B 160/118 1.8l Manuala - 6 viteze 5 EUR 18.653,-
Noul Superb Ambition TSI DSG B 160/118 1.8l Direct Shift Gearbox 5 EUR 19.058,-
Noul Superb Ambition TSI DSG B 200/147 2.0l Direct Shift Gearbox 5 EUR 20.155,-
Noul Superb Ambition V6 FSI 4X4 DSG B 260/191 3.6l Direct Shift Gearbox 5 EUR 24.637,-
Noul Superb Ambition TDI CR D 105/77 1.6l Manuala - 5 viteze 5 EUR 17.439,-
Noul Superb Ambition TDI CR D 140/103 2.0l Manuala - 6 viteze 5 EUR 17.891,-
Noul Superb Ambition TDI CR DSG D 140/103 2.0l Direct Shift Gearbox 5 EUR 19.535,-
Noul Superb Ambition TDI CR 4X4 DSG D 140/103 2.0l Direct Shift Gearbox 5 EUR 20.772,-
Noul Superb Ambition TDI CR D 170/125 2.0l Manuala - 6 viteze 5 EUR 18.558,-
Noul Superb Ambition TDI CR 4X4 D 170/125 2.0l Manuala - 6 viteze 5 EUR 19.795,-
Noul Superb Ambition TDI CR DSG D 170/125 2.0l Direct Shift Gearbox 5 EUR 20.201,-
Noul Superb Ambition TSI B 125/92 1.4l Manuala - 6 viteze 5 EUR 15.949,-
Noul Superb Ambition TSI B 160/118 1.8l Manuala - 6 viteze 5 EUR 17.450,-
Noul Superb Ambition TSI 4X4 B 160/118 1.8l Manuala - 6 viteze 5 EUR 18.653,-
Noul Superb Ambition TSI DSG B 160/118 1.8l Direct Shift Gearbox 5 EUR 19.058,-
Noul Superb Ambition TSI DSG B 200/147 2.0l Direct Shift Gearbox 5 EUR 20.155,-
Noul Superb Ambition V6 FSI 4X4 DSG B 260/191 3.6l Direct Shift Gearbox 5 EUR 24.637,-
Noul Superb Ambition TDI CR D 105/77 1.6l Manuala - 5 viteze 5 EUR 17.439,-
Noul Superb Ambition TDI CR D 140/103 2.0l Manuala - 6 viteze 5 EUR 17.891,-
Noul Superb Ambition TDI CR DSG D 140/103 2.0l Direct Shift Gearbox 5 EUR 19.535,-
Noul Superb Ambition TDI CR 4X4 DSG D 140/103 2.0l Direct Shift Gearbox 5 EUR 20.772,-
Noul Superb Ambition TDI CR D 170/125 2.0l Manuala - 6 viteze 5 EUR 18.558,-
Noul Superb Ambition TDI CR 4X4 D 170/125 2.0l Manuala - 6 viteze 5 EUR 19.795,-
Noul Superb Ambition TDI CR DSG D 170/125 2.0l Direct Shift Gearbox 5 EUR 20.201,-
😐 Za ty peníze každopádně né Koreu.Já za ty prachy bych se pohlíd někde jinde.Korejské auta jsou něco jako dvojka japonské máslo.Stačí se podívat na prodeje a ty hned naznačí co lidi kupují. ;-\ ;-\
Evropa je řádově mnohem xenofobnější trh než ten americký, ale Hyundai na něj s i40cw nepřichází už jako franta s čepicí v ruce, protože si odpracoval zdařile několik úvodních kol v jiných segmentech - pro nás nejviditelněji v malých a nižší střední, jinde zase možná spíš v SUV. V Evropě má v ringu dostatek konkurenčních značek/modelů, se kterými může vést cílenou válku. Redakce udělala teď pěkné nabídkové srovnání s německou konkurencí - VW, Škoda, Ford. To je fajn a díky za to, ale všichni víme, že právě uživatelé těchto značek jsou nejmíň předurčení k tranzitu ke značce Hyundai, kromě kastovní hrdosti mimo jiné proto, že velká část z nich své auto fasuje v práci. Kromě toho je tady ale trojka francouzských značek a minimálně tři japonské, další německo-korejská plus v závorce jedna italsko-americká, když necháme stranou prémiovější vody. To je pěkná řádka možností. Nesejde přitom na úvodní ceně i40 ani na dojmologiích o její (ne)kvalitě, (ne)motorech, (ne)designu atd. Sejde jedině na tom, jak Hyundai nastaví a zrealizuje prodejní strategii, jak se dostane do hlav těm kupcům, které je možno zviklat, zlákat, přesvědčit. Cena bude pouze jednou z věcí, se kterou přitom Hyundai může (a taky bude) pracovat. Je asi na místě uvědomit si to i obráceně: Hyundai nemá jinou možnost, než se pokusit o vstup do střední třídy také v Evropě. Bez toho nemůže pokračovat dál na cestě vzhůru jako značka.
Poslední dvě věty jsou víc jak vystižné! :yes:
Klikači v anketách jsou insolventní, solventní kupce bakelitový vozík z koreje nezajímá a nadšení uživatelé i30 budou ještě deset let spláce leasing. Možné kupce z luxusnější nižší střední asi nenadchne tesil, manuální klima, plecháče a absence tempomatu u nejlevnějších verzí i40. Rád bych viděl tu cílovou skupinu potencionálních kupců i40...
Zato tesil a plechace u nejnizsi, manualni klima u nejnizsi i prostredni a tempomat pouze za priplatek u vsech vybav u Passata nadchne uplne vsechny, vid, strejdo?
Hyundai bude predovšetkým ukrajovať z koláča Japoncom.Ale myslím si,že predajné čísla budú niekde na úrovni Mazdy a Hondy.Uvidíme,počkajme si.
Jako vždy perfektní zhodnocení :yes😒br />
Je balzámem pro mé oči, že i sympatizant značky dokáže takhle kultivovaně, věcně a výstižně zhodnotit vstup zcela nového modelu na trh.
Osobně se zviklat, zlákat nebo přesvědčit nedám, uvidíme jak si i40 povede v evropském měřítku, ale bude to mít hodně těžký.
Je balzámem pro mé oči, že i sympatizant značky dokáže takhle kultivovaně, věcně a výstižně zhodnotit vstup zcela nového modelu na trh.
Osobně se zviklat, zlákat nebo přesvědčit nedám, uvidíme jak si i40 povede v evropském měřítku, ale bude to mít hodně těžký.
Teda nechapu jak v hlasovani muze vest Korejec??!! Kazdopadne bych srovnani doplnil i o Francouze aby bylo objektivnejsi porovnavat.
Hyundai nikdy nebude stejny jako evropska auta proto je dosti drahy, ani omylem nemuze konkurovat Superbu a to nejsem zastancem Skodovek.
Nemci vedou kvalitou, frantici cenou a vybavou a Korejci by meli byt nejlevnejsi co kdyz vezmeme 508 a Lagunu nejsou takze proc brat takovou obludnost do domu??!!
Hyundai nikdy nebude stejny jako evropska auta proto je dosti drahy, ani omylem nemuze konkurovat Superbu a to nejsem zastancem Skodovek.
Nemci vedou kvalitou, frantici cenou a vybavou a Korejci by meli byt nejlevnejsi co kdyz vezmeme 508 a Lagunu nejsou takze proc brat takovou obludnost do domu??!!
Nezlob se, ale nemáš pravdu. Všichni si pamatujeme jak byl předpovídán propadák ceedu a i30ky. Pravdou však je, že se korejci na trzích střední a východní evropy již víc než drápkem chytli a už se nepustí. A to to začalo v roce 2007!!! Tak to bude i s i40 a hlavně Optimou od KIA. Jim je fuk kolik limuzín střední třídy v evropě prodaj, jde o to ukázat technologický pokrok. Prodeje této třídy zrealizují jinde(USA, Asie). Nezapomeň, že evropa je dnes cca 20% všech světových prodejů.
Že to na západ od nás není tak slavné, je logické. Kupní síla tam na západě od nás je stále jinde než zde. Znáš to však, stále platí - kdo je připraven, není překvapen.
Design mají pěkně podělen "baculky" k Hyundai, strohost a ostrost linie Kia. A motory, počkej si na dvoulitr s 280HP do i40 a Optimy, na 1,6ku s bezmála 200 koňmi do nového ceedu, a jseš-li zelenější - 85g/CO2 v novém Riu tě musí uspokojit, on to totiž nikdo jiný zatím neumí.
Zkrátka jak v jiném vlákně napsal Patrik: oni(korejci) už jsou uprostřed bitvy o trh a dobře to vědí, proto taky platí tolik cizinců ve vývoji. Info jenom pro tebe, pracují pro ně i chytrý frantíci. Protivníka podceňuje jenom looser.
Tak pěkný den
😄
Že to na západ od nás není tak slavné, je logické. Kupní síla tam na západě od nás je stále jinde než zde. Znáš to však, stále platí - kdo je připraven, není překvapen.
Design mají pěkně podělen "baculky" k Hyundai, strohost a ostrost linie Kia. A motory, počkej si na dvoulitr s 280HP do i40 a Optimy, na 1,6ku s bezmála 200 koňmi do nového ceedu, a jseš-li zelenější - 85g/CO2 v novém Riu tě musí uspokojit, on to totiž nikdo jiný zatím neumí.
Zkrátka jak v jiném vlákně napsal Patrik: oni(korejci) už jsou uprostřed bitvy o trh a dobře to vědí, proto taky platí tolik cizinců ve vývoji. Info jenom pro tebe, pracují pro ně i chytrý frantíci. Protivníka podceňuje jenom looser.
Tak pěkný den
😄
Ceed se chytl a v podstatě přesvědčil aspon některé,že kvalita korea jde směrem nahoru.K tomu dost odvážně spustili 7 letou záruku. Ale ze sesterské fabriky,která patří k nejmodernějším v Evropě se hlásí taky Kia Venga ,která se asi moc nevyvedla. Stížnosti ohledně kvality, vrzání,tlučení, špatného laku. paličatého PP a mnoho dalších závad si lze přečíst od lidí co vlastní tento vůz.Jsou názory,že až se přestěhuje do Žiliny kvallita se zlepší.Jenže pokud se vůz dostane do podvědomí jako nedobrý,tak se špatně očištuje.I to nekonečné cpaní vysokých výkonů do pidiobsahů bude mít časem své negativa.Já osobně se na ty korea divám tak 50 na 50.Když budu mít nájezd 5-6 tisíc ročně ,tak si toho korejce klidně pořídím. Kdybych to riskl ,tak obejdu i ty garančky- olej si umí vyměnit hodně lidí .Dle mého názoru jsou pátí prodejci ve světě,ale jejich trhy jsou úplně někde jinde.Měsíční prodeje v ČR o tom vypoví hodně. :-!
Ve střední třídě není v komplexu lepšího vozu, než-li Ford Mondeo. Pokud tedy nechcete 4x4, pak zřejmě Superb.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je mnohem hezci, nez Superb, zejmena z boku a interier.
Vozitka bez 4x4 a DSG neni treba ve stredni tride uvazovat jako konkurenci :no:
Vozitka bez 4x4 a DSG neni treba ve stredni tride uvazovat jako konkurenci :no:
.... vwelmi "objektivní" článek. Ach ten vwýběr. Nenápadná reklama, opravdu nenápadná.... očivwidně vw redakci mají vwýbornou kávwu. Přece v této třídě nejsou jen tyto modely? Kde je Avensis, Laguna, 508, Mazda, C5?! ..... z A.CZ se stává folcfaknofský plátek.... 😒 :no:
VW koupil Ford? >😁
Tak těžko asi budou dělat srovnávačku deseti aut. A pro Hyundai je čest, že ho pro začátek srovnali s těmi nejlepšími. Ale neboj, časem i40 srovnají s jeho větší konkurencí jako Laguna a bude to zajímavej druholigovej souboj... 😉
Tak těžko asi budou dělat srovnávačku deseti aut. A pro Hyundai je čest, že ho pro začátek srovnali s těmi nejlepšími. Ale neboj, časem i40 srovnají s jeho větší konkurencí jako Laguna a bude to zajímavej druholigovej souboj... 😉
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dobrý večer.
Několik slov k designu, ve kterém (ne automobilovém) 20 let pracuji.
Existují obecné principy a existují trendy… a pak existují lidé. Lidé, kteří tomu (designu) většinou až tak nerozumí (což není důležité), ale design vnímají, pociťují a… komentují 😄
Pamatuji trend hranatých (z dnešního pohledu až nepřirozených) tvarů - VW 70. let (tedy Giugiaro), opožděný Favorit atd. Pamatujeme jistě i protiklady - Renault "vajíčko". Poslední vývoj jaksi kombinuje: vnější "hrany" jsou (i z bezpečnostních důvodů) oblé, ale jisté hrany (pro výraz ostrosti) se vytváří formou prolisů (které se asi těžce obhajují v ekonomických odděleních) nebo do plochy zakomponovaných celků - světlomety či okna. Tyto hrany (prolisy) však zároveň mohou mít plynulé linie. A jsme u jádra! To, co je právě v této době možné (a vážně i žádané) je právě toto - komunikace 2D a 3D linií (napříč různými materiály - plechy, skla, plasty), které na sebe navazují - komunikují. Ten, kdo poctivě sleduje dění v automobilovém "dizajnu", to musel zaznamenat a možná zvednul obočí nad tím, že Hyundai a Mercedes Benz má dnes (a zejména pro další roky) velmi blízký designový styl (a Hyundai rozhodně není ten, kdo kopíruje). Koneckonců jisté stopy blízkosti najdeme i mezi Hyundai a BMW… [odkaz]
Osobně mám k těmto trendům blízko, ale velmi dobře vím, že je těžké, hodně těžké v tomto duchu vytvořit styl, grafiku tak, aby to nepůsobilo rozpačitě či v horším případě příšerně. Musí být jasné, kde je mez únosnosti. Nicméně vždy bude určité procento lidí, které má jinou optiku vnímání (ale i ta se těmi trendy u nich mírně posouvá). Oproti tomu vytvořit styl alá současný VW je snadnější, řekl bych bez rizika a bez větší námahy. Co ale je horší (a to asi jen u automobilového designu, kde se uplatňuje designová evoluce): Kudy dál?! Počkám si, jak bude pan de Silva rozvíjet příští desetiletí minimalistický styl přídě VW 😲 Naproti tomu šestiúhelník Hyundaie skrývá více variant (již nyní defilují). Nebude náhodou, že i Audi z lichoběžníku pomalu masku přeměňuje také na šestiúhelník.
Několik slov k designu, ve kterém (ne automobilovém) 20 let pracuji.
Existují obecné principy a existují trendy… a pak existují lidé. Lidé, kteří tomu (designu) většinou až tak nerozumí (což není důležité), ale design vnímají, pociťují a… komentují 😄
Pamatuji trend hranatých (z dnešního pohledu až nepřirozených) tvarů - VW 70. let (tedy Giugiaro), opožděný Favorit atd. Pamatujeme jistě i protiklady - Renault "vajíčko". Poslední vývoj jaksi kombinuje: vnější "hrany" jsou (i z bezpečnostních důvodů) oblé, ale jisté hrany (pro výraz ostrosti) se vytváří formou prolisů (které se asi těžce obhajují v ekonomických odděleních) nebo do plochy zakomponovaných celků - světlomety či okna. Tyto hrany (prolisy) však zároveň mohou mít plynulé linie. A jsme u jádra! To, co je právě v této době možné (a vážně i žádané) je právě toto - komunikace 2D a 3D linií (napříč různými materiály - plechy, skla, plasty), které na sebe navazují - komunikují. Ten, kdo poctivě sleduje dění v automobilovém "dizajnu", to musel zaznamenat a možná zvednul obočí nad tím, že Hyundai a Mercedes Benz má dnes (a zejména pro další roky) velmi blízký designový styl (a Hyundai rozhodně není ten, kdo kopíruje). Koneckonců jisté stopy blízkosti najdeme i mezi Hyundai a BMW… [odkaz]
Osobně mám k těmto trendům blízko, ale velmi dobře vím, že je těžké, hodně těžké v tomto duchu vytvořit styl, grafiku tak, aby to nepůsobilo rozpačitě či v horším případě příšerně. Musí být jasné, kde je mez únosnosti. Nicméně vždy bude určité procento lidí, které má jinou optiku vnímání (ale i ta se těmi trendy u nich mírně posouvá). Oproti tomu vytvořit styl alá současný VW je snadnější, řekl bych bez rizika a bez větší námahy. Co ale je horší (a to asi jen u automobilového designu, kde se uplatňuje designová evoluce): Kudy dál?! Počkám si, jak bude pan de Silva rozvíjet příští desetiletí minimalistický styl přídě VW 😲 Naproti tomu šestiúhelník Hyundaie skrývá více variant (již nyní defilují). Nebude náhodou, že i Audi z lichoběžníku pomalu masku přeměňuje také na šestiúhelník.
Dobrej názor :yes:
Jednou budem možná jezdit v autech co budou vypadat jak Kaplického knihovna, bude zajímavé sledovat jestli se hyu seknul, nebo jej budou ostatní následovat, odvážnému štěstí přeje, tak uvidíme.
Jednou budem možná jezdit v autech co budou vypadat jak Kaplického knihovna, bude zajímavé sledovat jestli se hyu seknul, nebo jej budou ostatní následovat, odvážnému štěstí přeje, tak uvidíme.
Mercedes tento kvazi design prezentoval už v roce 2008 na konceptu Blue-Zero. Takže o nějakém kopírovaní ze strany německé automobilky nemůže být ani řeč, ba právě naopak.
Ani já si nemyslím, že zde došlo k nějakému přímému kopírování. Nejednou se stalo, že k témuž dospěli lidé paralelně a nezávisle (na poli objevů).
Leč přiznám za sebe, že se inspiruji věcmi, které dělal někdo jiný. Myslím, že designeři v automobilovém průmyslu se jistě sledují navzájem a přejímají/přetvářejí cizí nápady dle svého pojetí. Například "tygří nos" u Kia a nová linka/plocha kolem loga Škoda na kapotě (budoucích vozů).
Leč přiznám za sebe, že se inspiruji věcmi, které dělal někdo jiný. Myslím, že designeři v automobilovém průmyslu se jistě sledují navzájem a přejímají/přetvářejí cizí nápady dle svého pojetí. Například "tygří nos" u Kia a nová linka/plocha kolem loga Škoda na kapotě (budoucích vozů).
Dohledal jsem: MB přišel s konceptem o rok dřív než H s produkční Sonátou. Ještě tak zjistit jak časově do toho zapadá pohyb Joel Piaskowskiho: v těch letech přecházel od GM k H a pak k MB.
Ahoj bullocku, tady máš profil J.Piaskowského: [odkaz]
Myslím tam najdeš všechny údaje, abys mohlo udělat to časové porovnání.
Jinak díky za kvalitní názor :yes😒br />
Abych podpořil tvou úvahu o trendech a dívání přes rameno: proč rovnou natvrdo neříct, že automobilový design je součástí módního průmyslu, se všemi důsledky. 😄
Myslím tam najdeš všechny údaje, abys mohlo udělat to časové porovnání.
Jinak díky za kvalitní názor :yes😒br />
Abych podpořil tvou úvahu o trendech a dívání přes rameno: proč rovnou natvrdo neříct, že automobilový design je součástí módního průmyslu, se všemi důsledky. 😄
"...vytvořit styl alá současný VW je ssnadnější, řekl bych bez rizika a bez větší námahy."
Není to "snadnější" dáno genetickou neschopností Němců? Pročpak asi udávají směr designu Italové nebo Francouzi? Akademická otázka...
Není to "snadnější" dáno genetickou neschopností Němců? Pročpak asi udávají směr designu Italové nebo Francouzi? Akademická otázka...
Toť otázka! Walter de Silva je přitom Ital 😉
[odkaz]
[odkaz]
vdaka redakcii za super porovnanie, z ktoreho jasne vidiet ze sa skoncila era primarne lacnych korejskych aut. Na prvych fotkach sa mi to auto az tak nepacilo ale ked som ju videl nazivo na Autosalone v Bratislave bol som z nej hotovy - hlavne interier, kde i40 nasadila latku velmi vysoko(kvalitne makke plasty, kvalitna grafika, vyborne sedacky a miesta na rozdavanie). Pojdem sa prozriet aj do Brna o 2 tyzdne, kde by mohol byt aj sedan???
Pre lepsi prehlad pripajam predaje Hyundai na nemeckom trhu v aprili 2011, kde sa stal 3 najlepsou importovanou znackou a prvykrat predbehol Toyotu. Zaujimave je tiez, ze i30 predbehla Octaviu. [odkaz]
Pri tomto tempe rastu Hyundai do 2 rokov predbehne Škodu v predajoch v Europe - i40, nova i30 a ix45 v 2012 mu v tom maju dopomoct. Nenadarmo sef VW oznacil za najvacsiu hrozbu koncernu na najblizsie roky prave Hyundai.
Kazdemu doporucujem pockat na realnu moznost i40 vyskusat a potom hodnotit. Uz len cakam na prvu moznost sa povozit a som zvedavy ci korejci neurobia tu istu chybu ako pri ix35, ktora je prehnane tvrda a chyba jej komfort na rozbitych cesko-slovenskych cestach. Nie kazdy je pretekar, co zrezava zakruty ako Schumacher.
Pre lepsi prehlad pripajam predaje Hyundai na nemeckom trhu v aprili 2011, kde sa stal 3 najlepsou importovanou znackou a prvykrat predbehol Toyotu. Zaujimave je tiez, ze i30 predbehla Octaviu. [odkaz]
Pri tomto tempe rastu Hyundai do 2 rokov predbehne Škodu v predajoch v Europe - i40, nova i30 a ix45 v 2012 mu v tom maju dopomoct. Nenadarmo sef VW oznacil za najvacsiu hrozbu koncernu na najblizsie roky prave Hyundai.
Kazdemu doporucujem pockat na realnu moznost i40 vyskusat a potom hodnotit. Uz len cakam na prvu moznost sa povozit a som zvedavy ci korejci neurobia tu istu chybu ako pri ix35, ktora je prehnane tvrda a chyba jej komfort na rozbitych cesko-slovenskych cestach. Nie kazdy je pretekar, co zrezava zakruty ako Schumacher.
Já bych v Evropě spíš věřil Nissanu. Před Škodovku už se dostal a zatím nenasadil modely v hlavních třídách - kompaktech a ve střední. Jinak Hyundai je v evropě na 14. místě, tak bych to tak s tím útokem na VW nepřeháněl. Škodovka bude reálnější, ne však jistý cíl. Pokud jde o tempo růstu Hyundaie v Evropě, tak je nižší než u Škodovky.
Pogo, nenech se mýlit, Je to jako se zadlužováním našeho státu. Není důležité současné absolutní číslo, ale trend. H/K v současnosti(i díky el. krizi západního světa) rostou na všech relevantních trzích dvouciferným tempem - to nedosahuje opravdu nikdo. Navíc např. vůbec zatím nejsou v japonsku, jednou to sice již zkusili(80tá léta), ale krutě pohořeli. Časy se však mění. Láska mezi korejci a japonci je asi taková jako mezi námi a rusáky v hokeji, možná ještě vyhrocenější. Proslýchá se, že se chtějí vrátit a konečně to japoncům nandat, to je motivace jako bič. A navíc to, že H/K jde hlavně po Toyotě je veřejné tajemství. Čistě ekonomicky vzato je Korea, na rozdíl třeba od Číny, odkázána při růstu pouze na e😜ort(je jich jen cca 40mio + možná v budoucnu sever cca 35mio) a věř tomu, že udělají vše, aby se jim to povedlo. Finálně je to pro nás jenom dobře, protože i my co je zase tak moc nemusíme, si ale díky jejich tlaku koupíme ty svoje značky o jednu motorizaci a výbavu lepší a za stejnou cenu.
:yes:
:yes:
Jen jsem napsal, že HK má v Evropě menší růst než Škodovka a proto ji asi nedožene.
Jasně, ale srovnávej prosím H/K a celou VW Group - to k sobě patří. Vždyť jenom produkce Kia je bezmála 4x větší než Škodovky. Z globálního pohledu je Škoda "přicmrndávač na okraji", asi mne teď tady všichni uškvaří, ale tak to je. Proto říkám, VW Group. To je jiná káva-to je jiná síla!!! Je to jak kdybych říkal Scion a myslel celou Toyotu. Znovu opakuji z globálního pohledu, je sice evropa důležitým regionem, ale je to pětina všech prodejů. Spíše je chápána jako bitevní pole nových technologií.
Upřesním data pro Evropu za 1-4/2011😒br />
- Hyundai : +6,7% (celkem 137 246 aut)
- Kia : - 5,2% (celkem 87 670 aut)
- Nissan : +20,2% (celkem 167 022 auto)
jen pro zajímavost😒br /> - Škoda : +6,8% (celkem 168 006 aut).
Takže Hyundai, ani Kia rozhodně v Evropě neroste dvouciferným tempem.
- Kia : - 5,2% (celkem 87 670 aut)
- Nissan : +20,2% (celkem 167 022 auto)
jen pro zajímavost😒br /> - Škoda : +6,8% (celkem 168 006 aut).
Takže Hyundai, ani Kia rozhodně v Evropě neroste dvouciferným tempem.
[odkaz]
a jestli chceš, pro Hyundai ti to taky najdu
😉
a jestli chceš, pro Hyundai ti to taky najdu
😉
Mě nemusíš nic hledat, já znám výrobu i registrace vozidel lépe, než si dovedeš představit.
Já jen poukazuji na fakt, že ač H/K rostou velice rychle, v tak v Evropě, jako jednom z velice významných trhů, se jim zatím moc nedaří. Ztráty Kia kryje růst Hyundai. Ale v sumě nic moc. A proč tomu tak je, si přeči o trochu výš. 😉
Já jen poukazuji na fakt, že ač H/K rostou velice rychle, v tak v Evropě, jako jednom z velice významných trhů, se jim zatím moc nedaří. Ztráty Kia kryje růst Hyundai. Ale v sumě nic moc. A proč tomu tak je, si přeči o trochu výš. 😉
Nikdy jsem neřekl, že evropský trh je nezajímavý, naopak jsem někde napsal,že je to pro výrobce bitevní pole s novými technologiemi. A konzervativita západoevropského trhu, to je sice pravda, ale to není celá evropa. Porovnáš-li prodeje na počet obyvatel na západě a východě, jako statistik znalému ti vyjde, že u nás na východě je místa několik habadějů a u nás tak konzervativní nejsme jelikož všichni víme, že "peníze jsou mocná čarodějka" a od nás na východ a jih se jich tak moc nedostává. A konečně je to něco mez pětinou a čtvrtinou, ale ten trend!!!
Místo na našich východních trzích sice je, ale nejsou money, abychom si ta auta koupili 😄 A moc nevěřím tomu, že se to nějak rychle změní 😒
Když se podíváš do firemní tabulky, na kterou dal odkaz Nejkrásnější, uvidíš, že Kia si za 1-4/11 nárokuje pro Evropu prodej 142,569 ks, +14,4% vs. 2010 (vs. tvůj údaj 87670, -5,2😖. Mají v poznámkách uvedeno "Evropa = západo i východoevropské trhy". Zjevně jinak definovaný region než u tebe (ty asi Enlarged Europe, ACEA?). Možná bys sem mohl dát taky odkaz a okomentovat, když je to tvoje parketa. Pokud je údaj Kie férový a zahrnuje nějaká VE teritoria navíc, já bych z toho soudil, že prodeje ve východní zóně naopak jdou velice pěkně a že tedy našli cenový klíč na tenké peněženky. Jistě, pokud se od celkových čísel vrátíme k i40, tak to opravdu nebude ve VE model určující prodeje - na to má Hyundai jiné modely, třeba pitěrský derivát Solaris - černocha ala Thalia.
Jinak souhlas, H/K má s Evropou potíže, jako všichni přespolní. Což je přesně důvod, proč si tu udělali napřed design centrum, pak postavili fabriky (3) a zkoušejí místo globálních modelů dělat "specificky evropské". A další souhlas: Evropa je zajímavý trh, bez ohledu na to, kolik aut se na něm prodá, protože je prestižní, je to vstupenka do klubu s koženými křesly. Proto ta tlačenice ze všech stran. Člověk se nemůže divit evropským automobilkám, že je tahle imigrace otravuje, zvlášť ty z nich, které mají nedostatečný globální dosah a jsou po pravdě spíš regionální evropské automobilky, bez možnosti kompenzovat si prodeje jinde - pro ně je to přímo existenční ohrožení. Však taky, co má nohy (kola), to maže o překot do Číny (nebo tedy do BRIC), aby to neuvízlo v evropské pasti.
Jinak souhlas, H/K má s Evropou potíže, jako všichni přespolní. Což je přesně důvod, proč si tu udělali napřed design centrum, pak postavili fabriky (3) a zkoušejí místo globálních modelů dělat "specificky evropské". A další souhlas: Evropa je zajímavý trh, bez ohledu na to, kolik aut se na něm prodá, protože je prestižní, je to vstupenka do klubu s koženými křesly. Proto ta tlačenice ze všech stran. Člověk se nemůže divit evropským automobilkám, že je tahle imigrace otravuje, zvlášť ty z nich, které mají nedostatečný globální dosah a jsou po pravdě spíš regionální evropské automobilky, bez možnosti kompenzovat si prodeje jinde - pro ně je to přímo existenční ohrožení. Však taky, co má nohy (kola), to maže o překot do Číny (nebo tedy do BRIC), aby to neuvízlo v evropské pasti.
ja len dufam, ze ked skupina Hyundai nasadi od konca 2011, zaciatok 2012 TGDI motory bude mat aj dostatocnu vyrobnu kapacitu, pretoze v relativne v kratkom case (1,5 roka po Škode) zareaguje na oblubene 1,2 TSI z Fabii, Octavii a odstrani tak jeden z kritizovanych nedostatkov svojich motorov a to slaby zatah odspodu klasickych 1,4, 1,6 CVVT motorov.
Je pravda, ze Hyundai v EU nemal este do roku 2006/2007 jednoznacnu strategiu a az zaciatok i-ckovej rady to pomaly meni. Vzhladom k pretrvavajucim predsudkom konzervativnych europanov to bude este trvat dalsich 3-5 rokov kym sa nova stategia aj s pomocou klucovej i40 podari dostat ludom pod kozu - ludia stale vnimaju Hyundai casto cez Accenty/Elantry/Tucsony/Matrixy/Sonaty, ktore su uz pre automobilku davny pravek. Ved si tychto predchodcov postavte vedla i30/ix35/ix20/i40.
K i40: o jej uspechu rozhodne trh a doporucujem vsetkym diskutujucim ked budete mat moznost odvezte sa na tom aute - zatial nikto z vas tu moznost nemal. Korejci si rozhodne veria a bude zaujimave sledovat ako dopadne ich dlho ohlasovany vstup do triedy Passatu a Superbu. Vzdy ma bavilo fandit papierovym outsiderom😄
Je pravda, ze Hyundai v EU nemal este do roku 2006/2007 jednoznacnu strategiu a az zaciatok i-ckovej rady to pomaly meni. Vzhladom k pretrvavajucim predsudkom konzervativnych europanov to bude este trvat dalsich 3-5 rokov kym sa nova stategia aj s pomocou klucovej i40 podari dostat ludom pod kozu - ludia stale vnimaju Hyundai casto cez Accenty/Elantry/Tucsony/Matrixy/Sonaty, ktore su uz pre automobilku davny pravek. Ved si tychto predchodcov postavte vedla i30/ix35/ix20/i40.
K i40: o jej uspechu rozhodne trh a doporucujem vsetkym diskutujucim ked budete mat moznost odvezte sa na tom aute - zatial nikto z vas tu moznost nemal. Korejci si rozhodne veria a bude zaujimave sledovat ako dopadne ich dlho ohlasovany vstup do triedy Passatu a Superbu. Vzdy ma bavilo fandit papierovym outsiderom😄
Zajímavý názor 😉 , nicméně očekávej, že ti bude vysvětleno, jak špatné nejen vwoko máš >😒] ...
Hyundai i40 Comfort = základ, Mondeo Enterprise = akční téměř špička. To bych spíš srovnával Comfort a Trend. Nebo Style+kůže a Enterprise.
Opravte si to v článku.
Nejvýhodnější? Mondeo přece... na první pohled.
Xenony a kožené větrané sedačky spolu se silnějším motorem alespoň u mě jasně převáží sklopná zrcátka, bluetooth i 30.000 rozdíl v ceně.
Xenony a kožené větrané sedačky spolu se silnějším motorem alespoň u mě jasně převáží sklopná zrcátka, bluetooth i 30.000 rozdíl v ceně.
Když se tu tak žhavě diskutuje o i40, tak je u nás na prodej jedna loňská, nepatrně zajetá Sonata s 200 HP a je o kapku levnější než tuty věci 😄
[odkaz]
[odkaz]
Takze i40 vychazi jeste o trosku (+-) levneji nez konkurenti...bohuzel v opozdene a zabednene ČR je to stale malo 😉 stejne tak jako ocividna prevaha v designu...ze Passat a Suberb vypadaji sterilne az osklive zvenci vim (interiery jsem u techto aut nikdy moc nezkoumal), ale u te srovnanvaci fotky interieru jsem se az zdesil jak spatne na tom Nemci v designu jsou...vcetne Mondea, jehoz exterier neni zas az tak spatny...
Ad2/ Prodejní čísla Passatů jsou takový, jaký jsou díky fleetovým prodejům. Pokud budu kupovat rodinný kombík, tak se asi těžko dostanu k podobným podmínkám.
btw: superb je aspon velkej a ma hezkej interier ale jinak jasne i40...
1. porovnávaná výbava nemá xenony, chceš-li (a lidé vskutku chtějí), připlať 50 000Kč za vyšší výbavu, i když tě z ní nic nezajímá
2. nedostupnost motorů (ne, naftových 100kW opravdu není dostatečných pro velkou část zákazníků)
3. automat je kde? 4x4 je kde?
4. asijské tržiště - možná se to někomu líbí, ale sorry, interiér není ani vtipný, ani elegantní, vypadá jako blikací rádio pro teenagera
5. a na závěr - když mám 750 000Kč, zpravidla si NEMUSÍM kupovat nutně to nejlevnější na trhu - jestli někdo chce škudlit a myslí si, že se mu to neprodraží při prodeji auta, jen do toho
No jinak ty petrolejky jsou luxus, ale nejlevnějí je napíchnout dvě kočičí hlavy na klacek neboť kočky vidí i ve tmě😄
Tohle je tady trošku místní folklor, to že na něco nemám ještě neznamená, že je k ničemu...