Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v září 2009: Pořadí značek

Zářijové registrace nových osobních a lehkých užitkových aut zůstaly na úrovni těch srpnových. V časovém srovnání toto číslo znamená výrazně menší prodej než v minulém roce, ale současně vyšší než v roce 2006.
Zpět na článek
7. 10. 2009 09:47
7. 10. 2009 10:03
7. 10. 2009 11:16
7. 10. 2009 11:31
7. 10. 2009 12:02
7. 10. 2009 12:23
7. 10. 2009 12:27
7. 10. 2009 12:31
7. 10. 2009 12:46
7. 10. 2009 13:21
7. 10. 2009 13:46
7. 10. 2009 14:01
7. 10. 2009 14:22
7. 10. 2009 14:34
7. 10. 2009 15:22
7. 10. 2009 16:20
7. 10. 2009 16:27
7. 10. 2009 13:47
7. 10. 2009 15:12
7. 10. 2009 15:24
7. 10. 2009 16:20
7. 10. 2009 18:44
7. 10. 2009 19:46
9. 10. 2009 23:17
7. 10. 2009 11:50
7. 10. 2009 12:03
7. 10. 2009 12:23
7. 10. 2009 11:59
7. 10. 2009 12:30
7. 10. 2009 15:48
neregistrovaný "exctenar"
7. 10. 2009 16:13
neregistrovaný "exctenar"
7. 10. 2009 16:14
neregistrovaný "exctenar"
7. 10. 2009 16:05
neregistrovaný "exctenar"
8. 10. 2009 13:26
neregistrovaný "yaroukh"
7. 10. 2009 16:01
neregistrovaný "exctenar"
7. 10. 2009 21:39
9. 10. 2009 11:37
neregistrovaný "barci"
8. 10. 2009 15:51
neregistrovaný "piereeannnnn"
9. 10. 2009 09:34
neregistrovaný "Novakj24"
7. 10. 2009 09:47
Marek Q
Hochu hochu, ty seš stracenej případ. Jednou jdeš pro prospekty k Astonům, chlapi v hospodě ti pak dobře poradí Oktávku Tour TDI, a ty přesto koupíš Astona, dokonce rovnou tři.... >:-[]
Rozbalit vlákno
36
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 10:03
Re: Marek Q
vole.jsem marek.g >:-[]
a teď k tématu >:D ale,že ten Aston jede co?Už v nich jezdí půlka rodiny >:-[] já vím chlapi v hospodě i před Lídlem mi radili Oktávku v Tdi,ale já mám furt pocit,že jsem ještě nedozrál :-(

Jinak musím pochválit značku mého srdce:velmi nahlas- skvěle Ferrari :yes:
7. 10. 2009 11:16
Re: Marek Q
tak vidíš, jak jsem ještě nevyzrálý, i ty malý písmenka se mi pletou, hluboce se omlouvám ;-)

Celá rodina v Astonech? Nejste vy ňák moc hogo-fogo. Hlavně nejezděte společně na nákupy do Lidlu v Reichu - mohli by si vás splést s nějakým nelegálním závodem a zabavit vám káry i s nákupem >:-[]
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 11:31
Re: Marek Q
kámo zamakej na sobě,promrskej jazyky a za čas budeš taky jezdit na nákup do Lídlu Astonem >:-[]
7. 10. 2009 12:02
Re: Marek Q
tak nevím, já musím svému trhači kupovat velké pytle granul a konzervy masa, takže velký nákup by se mi asi do Astona nevlezl, leda že....

přívesný vozík? >:-[]

Jinak dnes ráno vyjíždím z našeho malého satelitu za Prahou a co tam nepotkám? PANAMERA :-!
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 12:23
Re: Marek Q
doufám,že ses jí celou cestu držel v závěsu >:-[]
Avatar - white label
7. 10. 2009 12:27
Re: Marek Q
To ani nemohl, na Panameru se totiž "závěsné" moc "neobjednává"... >:-[] >:D

P.S. Prostě se nebylo zavěsit na co... ;-)
7. 10. 2009 12:27
Re: Marek Q
jela v protisměru ;-\ Možná bude u mně parkovat až se vrátím domů :-)
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 12:31
Re: Marek Q
leda,že by tvoje mladá měla prachatého milence >:-[] ;-)
Avatar - white label
7. 10. 2009 12:37
Re: Marek Q
>:D ...anebo..., že by u nás začali Panamery fasovat "chlupatí"...
>:-[]
7. 10. 2009 12:46
Re: Marek Q
příště vám nic nenapíšu! :-|

a ještě vám do SZ pošlu fotky Lišky v hard-core základu ať vás straší hned od rána

:-! >:-[]
Avatar - T613
7. 10. 2009 13:21
Re: Marek Q
to chci taky >:-[]
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 13:46
Re: Marek Q
jsi masochista? :-O >:-[]
Avatar - T613
7. 10. 2009 14:01
Re: Marek Q
ne! sadista! a chci tím týrat své oběti >:-[]
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 14:22
Re: Marek Q
>:-[] ďábelský to plán >:-[]
Avatar - white label
7. 10. 2009 14:24
Re: Marek Q
No neblbni..., fakt všechny lidi ve svém okolí..., bez vyjímky?!? >:-[]
>:D
Avatar - T613
7. 10. 2009 14:34
Re: Marek Q
všechny až na tři výjimky. U těch tří by to mělo opačný efekt >:-[]
7. 10. 2009 15:22
Re: Marek Q
nekecej, GTI bydlí někde blízko tebe? >:-[]
Avatar - white label
7. 10. 2009 15:30
Re: Marek Q
Taky mi s tím to jejich vzdálené bydliště moc "neštymuje"... >:-[]
Avatar - T613
7. 10. 2009 16:20
Re: Marek Q
on se přestěhoval!? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…
7. 10. 2009 16:27
Re: Marek Q
sis nevšiml jmenovku na bytě přes chodbu - GTIovi ;-) ?
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 13:47
Re: Marek Q
8-s ó jak jsi krutý >:-[]
Avatar - Katikakus
7. 10. 2009 15:12
Re: Marek Q
Si ho muzes objednat i s kouli... >:D
7. 10. 2009 15:24
Re: Marek Q
ale potřebuji pak i vozík vytunění na rychlosti nad 200km/h, když povezu třeba lednici z Reichu že >:-[]
Avatar - white label
7. 10. 2009 15:28
Re: Marek Q
Tak Aston má "koule" i bez "závěsného" a kuko s markem.g (není to snad g-bod) doufám taky... >:D
7. 10. 2009 16:20
Re: Marek Q
já teda závěsné nemám na žádné svý káře - a teda minulý víkend by se mi hodilo - a s těma koulema nevím co myslíš, já su z Hané, žádný Valach ;-)
Avatar - white label
7. 10. 2009 19:50
Re: Marek Q
Tak jestli ani nevíš co jsou ty "koule", tak to je s tebou hodně špatnééé...
Doufám, že aspoň ty "baby" u vás nemají nějaká moc "hanácká" ňadra... >:-[]
Avatar - Katikakus
7. 10. 2009 18:44
Re: Marek Q
Aston kazdopadne :yes:
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 19:46
Re: Marek Q
pochybuješ o mě? ;-\ >:-[]
Avatar - Katikakus
9. 10. 2009 23:17
Re: Marek Q
Kdepak, neni duvod ;-)
Avatar - white label
7. 10. 2009 11:36
Re: Marek Q
Buď rád, že ti z nicku neuděláme "marek.iq"! >:D

Můžeš nám prozradit, jak poznáš, v tom "podtržení", jestli jde o "g" nebo "q"? :*) 8-s >:-[]
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 11:50
Re: Marek Q
>:D
měl se chlapec podívat dolů na Registrovaní uživatelé on-line tam to vidět jde.Ale když je někdo líný >:-[]
Avatar - white label
7. 10. 2009 11:58
Re: Marek Q
On byl sice možná trochu líný, ale hlavně asi vůbec netušil, jak jsi "důležitý"... >:-[] >:D
7. 10. 2009 11:59
Re: Marek Q
nebo spíš blbej :-( >:-[]
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 12:30
Re: Marek Q
neboj s tím se ještě dá něco dělat.Makej na sobě,mrskej ja....ale dál už to znáš ;-)
7. 10. 2009 10:11
A trzni podil Skody ...
A trzni podil Skody pada a pada. Ac jsem kritikem chovani Skody na ceskem trhu, tak takovy pad si snad ani nezaslouzila. Nicmene potvrzuje se to co jsem rikal. Jak jednou Skoda nas..re sve tradicni a dlouhodobe zakazniky, a donuti je svou obchodni politikou poohlidnout se i u jinych znacek, nebude mit pad konce a na jeho zastaveni bude potreba velke usili. Jestli se vam tech par let prepalenych cen vyplatilo, hosi?
Rozbalit vlákno
50
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 10:17
Re: A trzni podil Skody ...
pád Škody mě zas tak nějak nepřekvapuje vzhledem k její cenové politice,ale i kontroverznímu desingu Fabie a podle mnohých zmršenému faceliftu Octavie...
Spíš mě zaujal pád Mercedesu a Mazdy.Tomu říkám sešup. :-!
7. 10. 2009 11:17
Re: A trzni podil Skody ...
Ono vsetci japonski vyrobcovia mali silny pokles: Mazda, rovnako ako Toyota, Honda, aj Mitsubishi alebo Suzuki. Len Subaru a Nissan si mierne polepsili...
7. 10. 2009 10:24
Re: A trzni podil Skody ...
Hoši, hoši... Trh je v tomto období více než kdy jindy deformovaný. Nelze z toho vyvozovat dalekosáhlé závěry s platností pro budoucnost. Počkejte chvilku, ono se to bude ještě měnit. ;-)
7. 10. 2009 11:23
Re: A trzni podil Skody ...
A opět s tebou nebudu souhlasit...
Škodovka padá, protože:

a) za dané peníze nanabízí adekvátní produktové portfolio (a bigfoot na tom nic nezmění, není to auto, co by dělalo tržní prodeje, stejně jako Roomster)
b) byť portfolio rozšiřuje, zásadní model prodejů zmršila (Fabie je prostě nepoužitelná tragédie a výběr jediné barevné kombinace tak aby to auto trošku vypadalo, to auto totálně zabilo myslím tím červená s bílou střechou, snad ještě taková ta oranž co bývala v začátcích v reklamách vypadala pěkně)
c) už ani Octavie není v rámci konkurence takové zejména fleetové terno (zejména stálá nabídka pouze zastaralých motorů, což se tď trochu, změnilo, ale podle mne už příliš pozdě), jako tomu bylo v minulosti, ceny se dorovnaly a za cenu Octavie se dá u konkurence koupit střední třída (a nebo technologicky mnohem lépe provedená nižší střední)

Ještě z logiky věci vychází, že nejsilnější hráč na trhu by měl být také nejlépe připraven na případnou krizi...

Např. francouzi na Francouzském trhu posílili a Fiat na italském už dva roky roste a roste (z nejakých původních 25% na současných téměř 33%)... všichni mají výrazně silnější pozici na trhu než už dnes škodovka u nás.

Jediné co objektivně zasáhlo škodovku víc, než ostatní značky je odklad nákupu fleetových vozidel, což, ale ve finále opět jen dokazuje, že škodovka už mezi lidmi není tak oblíbená jako v minulosti a většina lidí co je řídí, je řídit musí, neb jim ji někdo z nepochopitelných důvodů koupil. ;-)

Tak a te´d do mě pepííííku... >:-[] >:-[]
7. 10. 2009 11:28
Re: A trzni podil Skody ...
přečti si SZ brouku ;-)
7. 10. 2009 11:45
Re: A trzni podil Skody ...
Tak já škodárně moc nefandim,ale ta FII zas taková tragédie není a navíc bych řekl,že jim trn z pr...e vytáhne sup v kombiku,dost lidí co znám se na něj třese.
Avatar - white label
7. 10. 2009 11:49
Re: A trzni podil Skody ...
To je fakt, taky jich pár znám...a ani se jim moc nedivím...
7. 10. 2009 11:54
Re: A trzni podil Skody ...
No, podívej se obecně na ty prodejní čísla...

Prodeje Fabie šli totálně do kytek (v porovnání s předchozím modelem), výpadek prodeje touru bude taky znát... a Superb? I když se dvojka prodává výrazně líp, než jednička, reálné čísla než jsou dnes o moc nestoupnou... Spíš kombi zapříčiní, že se prodeje Supu udrží na této celkem rozumné (spíše přijatelné) hladině... Ale i tak se prodá a vyrobí ročně i s kombajnem max 30 000 aut, což je pro normální automobilky pod hranicí rentability a celkové prodejní čísla to v podsatatě neovlivní (jsou v podstatě totožné, jaké jsou prodejní čísla u nás zatracované Cromy)...

P.S. Řekněte mi jediný důvod, proč by si majitel 4 - 6 let ojeté Fabie I měl kupovat Fabii II. To je zásadní problém, proč se Fabie II neprodává. Fabie II není krokem kupředu, tak jako tomu bylo mezigeneračně mezi Felicí a Fabií I. Já mít dnes 4 letou Fabii I s klimou, tak mě ani ve snu nenapadne koupit dvojku.. a myslím, že to je celkem střízlivý pohled. To auto není v ničem nějak objektivně lepší.
7. 10. 2009 12:15
Re: A trzni podil Skody ...
ad A:srovnávat prodeje cromy a superba,to chce odvahu,jak říká klasik:To neděláš dobře,Jaromíre(s tou sirkou),to se ti jednou vymstí >:-[]
ad PS:jak znám fabie,tak 4 roky jsou tak na hranici životnosti a když ji milujou a FI už novou nekoupí,proč ne novou FII?
Avatar - white label
7. 10. 2009 12:25
Re: A trzni podil Skody ...
Souhlasím..., až na tu 4letou hranici "životnosti" Fabie...
Rozhlédni se trochu na "našich cestách".... ;-)
7. 10. 2009 12:29
Re: A trzni podil Skody ...
Favorit a Felda mají vyšší životnost :-! >:-[]

Stodvaciášek je nesmrtelný :-!
7. 10. 2009 12:48
Re: A trzni podil Skody ...
No právě že se rozhlížim a když vidim co může prolézt na stk tak bych vrhnul.Byla to trochu nadsázka,navíc konkrétně u FI se nejhorší dělo tak mezi 20000-40000,tudíž ty čtyř-pětiletý mají to nejhorší za sebou.
7. 10. 2009 14:17
Re: A trzni podil Skody ...
Já osobně jsem s Fabií v kombíku s 1,4 motorem najel za 4 roky, než jsem ji prodal, 110tis. km bez závady. Před ní jsem měl 4 roky Felicii s 1,3 a ani ta se nekazila, prodána s najetými 52tis. km.
7. 10. 2009 14:34
Re: A trzni podil Skody ...
No s feldou jsem moc nenajezdil,kdysi se služební pár stovek km,ale taky proti ní nemůžu říct ani popel,zato fabie 3x služební a jedna v rodině kolem těch 30000 všechny do servisu s ložiskama a kostma na nápravě.
7. 10. 2009 12:28
Re: A trzni podil Skody ...
Tak uznávám, že Cromy se celkem prodá víc než Superbu, ale i tak ty prodeje nejsou žádný zázrak... Proto sem říkal, že prodeje Superbu škodu v celkových číslech nezachrání
Avatar - white label
7. 10. 2009 12:35
Re: A trzni podil Skody ...
Aby se nedivil, kde by byla Octavia bez kombíku...
a hlavně "venku"...
Prodeje Superbu s kombíkem budou podstatně jinde, i když si to třeba zrovna ty, osobně nemyslíš...
7. 10. 2009 12:59
Re: A trzni podil Skody ...
Já to skodovce přeju.... :yes:
Avatar - white label
7. 10. 2009 14:22
Re: A trzni podil Skody ...
A já ti to zase věřím... :yes: >:-[]
Avatar - adam007
8. 10. 2009 18:28
Re: A trzni podil Skody ...
4 roky na hraně životnosti? My měli FI 7 let a bez nějakých problémů. A doteď beží ok. Otec má pracovní FI, cca 170tis a úplně v poho (taky7 let)...
Avatar - white label
7. 10. 2009 12:22
Re: A trzni podil Skody ...
Croma a Superb? Dva různé světy...
A ten tvůj velmi skromný odhad prodejních čísel Superbu včetně kombíku!, je zrovna u tebe docela pochopitelný... ;-)
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 12:43
Re: A trzni podil Skody ...
výpadek prodeje Touru nahradí jeho nástupce na kterém se už pracuje ne?
7. 10. 2009 15:28
Re: A trzni podil Skody ...
SuperTour :-!
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 15:59
Re: A trzni podil Skody ...
superB tour? >:D
7. 10. 2009 17:06
Re: A trzni podil Skody ...
jasně, mohli nechat starej Superb, znížit cenu a mohl fachat místo Oktávaky dál, určitě i pár starých dobrých TDI by se ještě ve skladě našlo :yes:
Avatar - white label
7. 10. 2009 11:47
Re: A trzni podil Skody ...
O jaké "jediné barevné kombinaci" (u Fabie) tu píšeš?
Co to je zase za nesmysl? 8-s
To jako máme řešit, že zrovna tobě se líbí/nelíbí červená s bílou, nebo oranžová?

P.S. A pokud náhodou náražích na Fabii Magic, tak ta se dělá i v 10 metalických odstínech (bez příplatku) a žluté Sprint...
[odkaz]
7. 10. 2009 11:55
Re: A trzni podil Skody ...
Asi tým myslí, že na strechu si môžeš priplatiť iba bielu, a nie napríklad fialovú...
Avatar - white label
7. 10. 2009 12:07
Re: A trzni podil Skody ...
Jo tak na fialovou střechu musí zkusit počkat třeba u Citroenu... ;-) >:-[]
Avatar - white label
7. 10. 2009 12:11
Re: A trzni podil Skody ...
A já cituji z mé reakce na to:
"To jako máme řešit, že zrovna tobě se líbí/nelíbí červená s bílou, nebo oranžová?"
:*) >:-[]

P.S. Zrovna té červeno-bílé už totiž chybí k "dokonalosti"
jen nápis: "Coca-Cola"... >:D

edit: ale jinak mě náš zcela rozdílný "vkus" vlastně vůbec nepřekvapuje... ;-)
7. 10. 2009 11:56
Re: A trzni podil Skody ...
Cituji:
"a výběr jediné barevné kombinace tak aby to auto trošku vypadalo"

Číst by to chtělo umět... Ona totiž Fabie v ostatních barevných kombinacích nevypadá nic moc... >:-[]
7. 10. 2009 15:17
Re: A trzni podil Skody ...
A víš, že je mi jedno, jestli se mnou souhlasíš nebo ne? >:D

Člověk, který tu ještě včera prohlašoval, že mění (zvyšuje) jmenovitý výkon svého auta stisknutím továrního tlačítka "SPORT", toho v hlavě moc mít nebude. >:D
7. 10. 2009 15:32
Re: A trzni podil Skody ...
Pro škodovku je zásadní model Octavia, nikoli Fabia. ;-) Viz jejich mnohočetná tisková prohlášení a prodeje.
Vlčku, tohle není Fiat, aby škodovka stavěla na nejmenším modelu.
K cenám Octavie nevíš vůbec nic, což opět potvrzuješ. Za cenu Octavie rozhodně nekoupíš střední třídu, jak se tu sám sebe snažíš přesvědčit.
K trhům se vyjadřovat nemá smysl, bereš to účelově a pos vém, nikoli dle reality. Škodovka taky roste prakticky neustále, každý rok trhá rekordy v počtu vyrobených aut. Z malé automobilky se stala střední, které vyrobí ročně téměř třičtvrtěmilionu aut. Což je sakra úspěch.

PS: Já ve svém původním příspěvku rozhodně neobhajoval škodovku. Zkus se naučit číst. ;-)
7. 10. 2009 11:24
Re: A trzni podil Skody ...
k horšímu? ;-)

myslím, že velký dopad na tyhle čísla má výrazné snížení nákupů pro firemní sektor, kde právě Škoda umísťovala značné množství prodejů. Uvidíme, jestli se jí povede vrátit na stará čísla po obživnutí ekonomiky. Firmám je totiž šumák jestli je Fabka vyšší než širší >:-[]
7. 10. 2009 15:21
Re: A trzni podil Skody ...
Já neříkám jestli k lepšímu nebo k horšímu. Nejsem tržní analytik a kdybych věděl, kam se to bude posunovat, tak mne nemine Nobelova cena.

V této době je opravdu velmi složité předpovídat jakýkoli posun trhu, což ti potvrdí kdejaký renomovaný ekonom.

Jen tady brzdím emoce, které rozhodně nejsou postaveny na pevných základech. ;-)
7. 10. 2009 15:35
Re: A trzni podil Skody ...
emoce nemusíš brzdit, hoši se tady vyventilujou, a pak jsou doma jak beránci ;-)
7. 10. 2009 15:48
Re: A trzni podil Skody ...
Myslím, žes to trefil. ;-) :yes:
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 16:00
Re: A trzni podil Skody ...
beranKci? >:-[]
7. 10. 2009 17:09
Re: A trzni podil Skody ...
ten večer luxuje, vaří, žehlí, pere, zalévá kytky a když se ho ženuš zeptá co bylo v práci?

"Dyť to znáš drahá, zase ti Taliáni, člověk se s nima ne a ne domluvit..." :-!
Avatar - marek.g
7. 10. 2009 17:32
Re: A trzni podil Skody ...
>:-[] :yes:
7. 10. 2009 18:26
Re: A trzni podil Skody ...
A jakou ty máš zkušenost s Italama? Mě připadne, že pracují ob měsíc a přes léto vůbec. Neboli: vyřídit cokoli obchodně v Itálii od května do září se rovná nadlidskému úkonu a zázraku v přímém přenosu. :-!
Avatar - Ronault.
7. 10. 2009 18:41
Re: A trzni podil Skody ...
Ideální způsoby, taky bych bral :yes: >:D
7. 10. 2009 18:43
Re: A trzni podil Skody ...
Však to je tvoje každodenní realita - ne? Študente. >:-[]
Avatar - Ronault.
7. 10. 2009 19:31
Re: A trzni podil Skody ...
Máš trochu zkreslené představy, nejsem student práv v Plzni ;-) Ráno vstávám v 5:50, v 7:30 už běhám po různorodých klinikách, končím v půl jedný a pak přichází na řadu učení v knihovně tak do desíti ;-)
7. 10. 2009 19:35
Re: A trzni podil Skody ...
:-) :yes:
7. 10. 2009 21:24
Re: A trzni podil Skody ...
můj šéf je Ital - ale asi nějakej neortodoxní, protože je pedantní, pracovitý a i celkem dochvilní

jinak naposled jsem byl u nich klasicky v Bibione v ´94, jejich fotbal nemám rád, ale auta co jsme měli máme v rodině/táta v práci tak jsou bezproblémová :yes:
Avatar - white label
7. 10. 2009 21:31
Re: A trzni podil Skody ...
"Pedantní" je šéf, "pracovitý" je taky šéf a "dochvilní" jsou jako všichni..., nebo jak si to s tím měkkým dlouhým "í" na konci myslel? ;-)

P.S. Nelze zobecňovat nikoho, nic, nikde a nikdy... kdo opravdu "trochu" zná Itálii a Italy" dobře ví, že např. jen sever a jih jsou naprosto, ale naprosto rozdílné světy, jejichž rozdílnost nemá ve vyspělé Evropě prakticky obdoby..., pomineme-li tedy např. násilné rozdělení Německa po 2.světové válce...
Avatar - woody-alien
7. 10. 2009 21:49
Re: A trzni podil Skody ...
O tom mi povídej. Byl jsem zařizovat něco pro moje "famiglia" v Palermu. Místní "consiglieri" byl naprosto nedůtklivej, žádnej "uomo di rispetto". O podílech nechtěl vůbec slyšet a furt mlel něco o zalehnutí na matrace. Nejspíš je to vedro dost zmáhá.
Modlil jsem se, abych ráno na hotelu v posteli nenašel koňskou hlavu.

:-)
Avatar - white label
7. 10. 2009 22:00
Re: A trzni podil Skody ...
Zdar, no jestli si byl přímo v Palermu, tak to máš splněného bobříka odvahy... >:-[]

Ještě ti vlastně dlužím odpověď...
8. 10. 2009 07:57
Re: A trzni podil Skody ...
Mam tam rodinu ty kecko :-) Bobrika odvahy si splnis v Parizskem metru, ale ne v Palermu :-)
Avatar - woody-alien
8. 10. 2009 08:46
Re: A trzni podil Skody ...
Tak to už jsem uplnej František Nebojsa. V pařížským metru jsem se taky projel. Trochu smrádek, trochu černo, ale nic tak strašnýho. Jen ti Arabová furt tahaj nějakou modelínu a haldu drátů. >:D
Avatar - white label
8. 10. 2009 10:58
Re: A trzni podil Skody ...
To byla "trochu" nadsázka..., ale zrovna v tom Pařížském metru jsem se teda nějak zvlášť nebál... ;-)

Ale jestli máš v Palermu nějakého "strýčka" a pár "bratranců", dám si na tebe raději pozor... :-)
7. 10. 2009 12:29
cislem dne je 1000,0%
cislem dne je 1000,0% >:D Caterham je-de a timhle tempem ho ma v rodine za par let kazdej Cech :-!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
7. 10. 2009 12:49
Re: cislem dne je 1000,0%
+ minimálně polovina firemních flotil na něj taky přezbrojí :-!
7. 10. 2009 13:18
Zavřete zpátky wolffa do klece!
Proboha, chvíli od běj byl pokoj, ale zase se nám rozjel. Hoďte na něj síť a zavřete ho zpátky....
Pánbůh nás ochraňuj. Včera v diskuzi o uniklém videu s nástupcem nového Golfu stačil naplkat takovou horu pitomostí, že diskuzi, která po dlouhé době měla hlavu a patu zaplevelil hůř než virus počítač.

Jinak ten škodolibý povyk kvůli poklesu podílu škodovky na našem trhu ukazuje, jak jsou někteří diskutující "rozhledění". Časký trh není sice pro škodovku nevýznamný, ale podle počtu prodaných vodů je až pátý nebo dokonce šestý, nejdůležitějším trhem je dnes Německo, kde se prodá třikrát tolik aut, co u nás. Víc aut se prodá i v dalších zemích a mně osobně připadá normální, že u nás nebude do budoucna ze dvou aut jedno škodovka i přes dneska už docela širokou paletu vozů a vybavení. Nakonec, máme tady některé evropské "velkovýrobce" s "ikonami", které na auta velikosti Superba, typu Yetiho ani modifikace Fabie combi nemají, a maskují to přeplechováváním jednoho a toho samého auta a obšíváním volantů speciálními kůžemi v domnění, že jim na to někdo skočí. A soudě podle pár jedinců tady, hejl se vždycky najde.

Mimochodem, psal jsem to tady již několikrát - naivní představy, že škodovka musí být v tuzemsku nejlevnější auto nebo že propad pár tisíc kusů v tuzemsku (nebo dokonce na Slovensku) představuje fatální ránu se tady opakují pořád. Soudný člověk porovná třeba oktávii s domácí konkurencí a vidí, kde ten rozdíl v ceně prostě je. V západní Evropě (třeba na tom trhu, co tak trvale "deformuje" prodeje v Evropě) to vědí a vidí a škodovka je tam dneska pokládána za mnohem lepší auto než korejci, ale také francouzi a italové. A nakonec, i když ne v poslední řadě - ve Švédsku Saab ani Volvo nejsou nejpočetněji zastoupené vozy a švédský trh je živí možná ještě méně, než škodovku ten český... :-)
Rozbalit vlákno
37
7. 10. 2009 14:06
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Jistě, to jsi napsal výborně.

P.S. U Wolffa se jedná o intelektuální nedostatečnost od narození, s tím se hnout už nedá.
neregistrovaný "exctenar"
7. 10. 2009 15:48
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Trochu zbytečná reakce,nemyslíš?Osobně je mi jedno,kolik se čeho prodá,všechny 4 značky co máme jsou v propadu a je mi to docela.Ale když tu žiju,nebudu se zbytečně navážet do šáde či jiných tzv. "domácích výrobců" vč.Kije.Naše auta nám jezdí,tak co...poruchy nula,pohoda.Wolf fandí fiatu,jiní zase jiným,tak se hoši zkuste poposunout z klučičí puberty do dospělosti.Blbé je,že budou ještě prodeje za říjen,listopad,prosinec a pak za celý rok.Redakce by pod to už nemusela dávat prostor pro názory,zaznělo už vše a za dva roky bude znít totéž....Soukr.potřebuji,aby se syn kamaráda vylízal z onkolog. onemocnění( dvouleté dítě) a kamarád se vrátil do práce a zase kopal pro firmu.Prodeje aut jsou z tohoto pohledu a naše názory na to, když ne trapně dětinské,pak úsměvné určitě,nebo se pletu?Snad ne.Hezký den úplně všem :-!
7. 10. 2009 16:05
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Zbytečné tu není vůbec nic. Komu fandí Wolf je mi srdečně jedno. Když už se tu spolupodílím na diskuzi, pak nesmysly typu bravo schroupne áčtyřku jako malinu nenchávám zpravidla bez odpovědi. I když v případě Wolffa jsme tu všichni velmi velkorysí. To je tu jeden z nesmutnějších případů sebeklamu z neznalosti.

Onemocnění kohokoliv je bolestnou záležitostí, hlavně sem netahej soukromé problémy, to bys tu z toho udělal cukrárnu pro blondýny.

Pleteš se nyní úplně ve všem. Možná je to pod tlakem toho privátního traumatu z nemoci, ale na to jsem ti již odpověděl.

Tedy závěr - a platí to všude. Nenaplňujme na diskuzi mou známou tézi o tom, že tohle století je stoletím amatérů... Zde jsme od toho, abychom disktuovali o autech světa a o světě aut. To, a nic jiného, je zde zadáním. A tedy z tohoto pohledu je prodej brav v červenci ve Slovinsku až fatálně důležitý. Pro někoho... ;-)

P.S. Tomu kloučkovi držím palce.
neregistrovaný "exctenar"
7. 10. 2009 16:13
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Diskuse jsou stále o tom samém,jedni chválí to,druzí ono,každý něčemu fandí,jen už je to nuda.Měcíc co měsíc,stejné urážky,výpady.Nyní poučen moudrým už vím,že prodeje aut v pidi česku jsou klíčovou záležitostí.Proto jsem pinkl,co je skutečný problém bez uvozovek a byl zvědav na reakci.Podle toho se dá leccos odhaznout.Té vědě se říká psychologie.V extrému bych mohl říct,že fandění jedné značce je také soukr. problém fanouška.Přeji hezký zbytek dne.
7. 10. 2009 18:44
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
:yes: :yes: :yes:
Avatar - T613
7. 10. 2009 19:20
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
:yes:
8. 10. 2009 11:06
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Dobře, existuje spousta jiných problémů - v Africe lidi umírají hlady, Severní Korea možná má jadernou zbraň atd. Onkologická choroba je jistě také závažná záležitost (taky doufám, že to malému dobře dopadne), ovšem v čem musím dát za pravdu GTI - auto.cz je web o autech.
Článek je o prodejích vozidel v naší zemi. Takže reakce by se měly týkat především prodeje aut a ne třeba světového míru. Byť připouštím, že touhle debatou nevyřešíme nic z uvedeného. A taky souhlasím, že většina debaty jsou celkem zbytečné invektivy. Více věcných příspěvků bych uvítal.
8. 10. 2009 16:09
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
:yes:
Avatar - Plautus
7. 10. 2009 16:11
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
:yes:
neregistrovaný "exctenar"
7. 10. 2009 16:14
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
dík ;-)
7. 10. 2009 19:33
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
"...intelektuální nedostatečnost od narození, s tím se hnout už nedá." No jo, GTI ví dobře o čem mluví...
Avatar - white label
7. 10. 2009 14:19
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
:yes: ;-)
7. 10. 2009 14:19
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Berane Berane, já vím že jsi ostrý chlápek, ale někdy trošku pokory by nezaškodilo, aby jsi pak místo poučování jiných, nemusel být poučován sám...

Porovnávat trhové postavení Škodovky, s jejím modelovým portfoliem, a pozici Saab/Volvo ve Švédsku (i když bohatém, ale přesto i tam je pár sociálně slabších ;-) ) je trošku, hmm, metodologicky nesprávné? Přebouchané plechy a obšité volanty raději ani nebudu rozebírat, to jsi určitě myslel yronycky, že? ;-)
Avatar - white label
7. 10. 2009 14:37
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Máš pravdu s těmi "sociálně slabšími", na druhou stranu by šel srovnat poměr celkově prodaných aut zn. Volvo v celé Evropě a pouze ve Švédsku s prodeji Škodovek v Evropě a v samotné ČR. Samozřejmě by se také musel zohlednit případný rozdílný počet obyvatel v těchto dvou státech, přepočtem prodaných aut v jednotlivém státě na obyvatele...
7. 10. 2009 15:42
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Labele, neděláš ty taky do do nějakých statistik, průzkůmu a pod? Navrhuješ tady přesně fígle, které užívám při vydělávání oběživa každodenně, ale myslím si o těch číslech pak svoje >:-[]

Určitě bychom našli pro srovnání se Škodulou nějakého méně znásilňovaného soupeře, ale přece jen Volvo je hodně nasilu. :-!
7. 10. 2009 14:41
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
No já přesně vím, co mu leží v žaludku... Myslel Deltu se svým 1,8 T-Jetem a dynamicky nastavitelným podvozkem a s rozvorem 2,7 m délky... Jen sem jaksi nepochopil, co že to vlastně je přešité a udělané, když žádné jiné auto v koncernu podobné parametry nemá... A možnost provedení přístrojové desky a celého interiéru v kůži má taky málokdo.. Tady je vidět, kdo nám leží v žaludku..., že Beranaku...

Jo imho ten propad na našem trhu je pro skodovku velice nepříjemný z toho hlediska, že ten nejvýznamější trh zaznamená po skončení šrotovného velký propad... A pro každou automobilku je

Mohl by si tu svoji agitaci poslat zaměstnancům do Bolky..., možná pro ty tvoje výpady budou mít víc pochopení...
7. 10. 2009 15:44
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
To jsou zase plky. Buď absolutně nevíš, co "koncern" vyrábí, nebo se snažíš ze sebe udělat ještě většího kastráta, než by sis byl, kdy vůbec schopen připustit.

Delta má sice 1.8 TJet s dvěstě koňmi, ale i obyčejná česká Škodovka ma Octavii RS traké s dvěma sty koníky. Ano, auta jsou to neporovnatelná. Ale co jsi tím chtěl říct? Že nikdo ze značek nenabízí dvěstě koní v turbobenzínu s el. stavitelným podvozkem? Nechápu... Lancia zase nemá pořádný velký auto, což je mnohem větší problém, než honění milimetrů na rozvoru, nebo dohadování se o decilitrech objemu.

Nadhled a znalosti ti chybí... :-!
7. 10. 2009 16:06
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Vzhledem k tomu, že vím, že nejsi úplně dementní, chtělo by si dát věci do souvislostí, zamyslet se, přečíst si příZpěvek tvého soukmenovce BeranaKa... pak by si na mne nejspíš nereagoval...
7. 10. 2009 16:21
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Reaguji na tvé iluze, které si zde vyplodil v 14:41. :-!
7. 10. 2009 16:26
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
No tak se nad tím ještě jednou zamysli... Máš na to... ty v té hlavě něco máš.. najdeš rezervy a zdroje... ;-)
7. 10. 2009 18:27
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
O mne se neboj, mám ale strach o tvé duševní zdraví, páč zde produkuješ více nesmyslů, než někteří bezmozkoví "dis kutéři". :-!
7. 10. 2009 14:39
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Vzdy mne znovu a znovu prekvapi ta lehkost, s jakou priznivci znacky mavnou rukou nad propadem ceskeho trhu, ktery byl pro Skodu dlouho druhy nejvetsi a ted je treti nejvetsi za Nemeckem a Cinou (kde se mimochodem predloni prodalo jen o par procent vice nez v CR). Dokonce v celem obrovskem Rusku proda Skoda mene nez v CR. Uz to vidim, jak za 10 let Skoda spadne v CR z 10ti procent na 9 a priznivci napisou, ze to Skode muze byt uplne jedno. No a to uz konecne budou mit i pravdu.
Avatar - white label
7. 10. 2009 14:49
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Jedno jí to nebude nikdy a hlavně nikde. Ale každopádně byl někdejší "porevoluční" celkový tržní podíl (v dobách jeho "největší slávy") Škodovky, na pouze jednu! "skorodomácí" značku, (minimálně na běžné evropské poměry) docela anomální...
7. 10. 2009 15:36
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Ano i ne. Vidime, ze podil pres 30% neni nic neobvykleho - viz jak tu nekdo pise Italie. Ale treba v Japonsku, coz je vysoce konkurencni trh, ma samotna Toyota pres 50%. Takze jak je videt, neni to nic, co by nemohlo byt. Kdyz se k tomu historicky doslo a firme na tom zalezi, da se to udrzet. Anomalni spis je, ze uz leta ten podil pada jako meteor a s firma to sleduje se zalozenyma rukama.
neregistrovaný "exctenar"
7. 10. 2009 16:05
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Nechci je hájit,ale vč. letoška dají v pěti letech do vývoje nových modelů asi 150 mld Kč.Tak co je pak počínání ČSA,které mají hodnotu 1 mld minus dluhy a jsou zadara?To jsou založené ruce,navíc státní firma. Šáde je privátní,je to jejich věc. :-!
Avatar - white label
7. 10. 2009 19:57
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
:yes:
8. 10. 2009 09:49
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Ja nerikam, ze Skoda ma zalozene ruce. Ja rikam, ze Skoda z nepochopitelnych duvodu sleduje se zalozenyma rukama deni na CESKEM trhu. Vidim velky rozdil mezi tim, jak Skoda pracuje na zahranicnich trzich a jak pracuje doma. Zatimco v zahranici usiluje o kazde prodane auto a vozi je po jednom treba na Maltu, v cechach ji zakaznici ubyvaji po tisicich a reakce zadna.

A proc mi to vadi. No protoze, i kdyz to je samozrejme soukroma firma a muze si delat co chce, tak je to VELMI VELKA firma. Jeji chovani ma dopad na trh aut u nas. Od ni odvozuje vetsina znacek sve aktivity. Kdyby Skoda zacala jednat na ceskem trhu jen o malicko ofenzivneji, bylo by to jiste prinosem pro kazdeho zakaznika. Jak se zmeni trh, kdyz prijde nekdo aktivni jsme mohli sledovat kdyz prisla KIA. Nechces mi snad tvrdit, ze nevidis tu zmenu, ktera se tu za 3 roky odehrala a ze ktere profituji zakaznici vsech znacek. Dokonce i Skody.
8. 10. 2009 14:28
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
konecne nekdo kdo vi :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
8. 10. 2009 13:26
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Japonsko vysoce konkurenční trh? Já mám naopak zato, že Japonsko je trh značně chráněný dovozními cly.
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2009 15:31
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
BeranK: Omyl, český trh je pro Škodu druhým největším po Německu.
Avatar - white label
7. 10. 2009 15:35
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
To jsme to dopracovali, když nám prodeje Škody na českém trhu musí upřesňovat "američtí herci"... >:D
7. 10. 2009 15:46
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
>:D :yes:
7. 10. 2009 16:07
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
>:D >:D
7. 10. 2009 17:42
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Už dávno ne, najdi si to. Nakonec, těch loňských přes 600 tis aut a 50 tis prodaných v Česku hovoří samo za sebe. Alke to chce umět počítat, myslet a pamatovat si občas něco ze statistiky....
7. 10. 2009 17:09
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
A já věřím že soudný člověk nechá Škodovku zbankrotovat, když se jí nebude dařit a naivní představy, že se jí musí pomoct nikdo ve své vlastní soudnosti nevysloví. A už vůbec ne někdo ze Škodovky. Takové naivní představy přece oni nepěstují.
Avatar - miromen
7. 10. 2009 22:12
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
To jsou žvasty. Pochybuji že škodovce nezaleži aby měla na našem trhu větši podil než jaky ma. To je ale zazrak jak je možne že volvo a saab tak dobře neživy švedsko. Že by to bylo tim že to nejsou škodověnky ?
8. 10. 2009 09:53
Re: Zavřete zpátky wolffa do klece!
Pokud chceš porovnávat ceny, podívej se raději na UK trh. Tam uvidíš kam Škodovka cenově patří. Pokud jim jejich ceny V ČR někdo akceptuje, proč ne. Každý chce prodat za co nejvíc. Zatím jim stále dost lidí věří, že za tu cenu dostane odpovídající hodnotu.
Avatar - woody-alien
7. 10. 2009 14:12
Návod na klidný spánek
Předem chci varovat všechny, kdož nemohou rozdýchat vítězné tažení Golfa Evropou, aby nečekali na výsledky nižší střední a rovnou se připravili na nepříjemné zprávy.

Kvalitní kurzy sebeovládání a nadhledu najdete na www.golfmenerozhodi.cz ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - white label
7. 10. 2009 14:17
Re: Návod na klidný spánek
:yes: >:-[] >:D
7. 10. 2009 14:23
Re: Návod na klidný spánek
co Evropa, to je maximálně na dokreslení, důležité budou domácí tabulky, samozřejmě po "lékařském" ošetření >:-[]
Avatar - woody-alien
7. 10. 2009 21:56
Re: Návod na klidný spánek
Kuko, ty chlapče nevyzrálý, ta "nákaza" už zasáhla i Čechy, Moravu a Slezsko. Však uvidíš, ošetření nebude třeba. ;-)
Avatar - Emel
12. 10. 2009 09:21
Re: Návod na klidný spánek
Tak zatím VW ztrácí na Ford poměrně bezpečný počet kusů, jak měsíčně, tak celoročně... zdá se, že tady to s infekcí nebude tak hrozné.
7. 10. 2009 14:25
Re: Návod na klidný spánek
>:D :yes:
neregistrovaný "exctenar"
7. 10. 2009 16:01
Re: Návod na klidný spánek
Jo,s tím se dá souhlasit.Pokud bych si kupoval Golfa,pak proto,že vypadá jako Golf.Ale to platí i pro design Mercedesů obecně,ovšem VW to s Golfem dotáhl k preciznosti.Přesto jsem jej dceři nekoupil,protože chtěla Toyotu,která také nebyla úplně zadara....Ale kdybych jako investor byl diktátor,pak to byl G6 a basta.Cena mne zase až tak netrápí.Spíš je třeba se po 35. letech výroby smířit s tím,že lidé chtějí Golfa co vypadá jak Golf a proto Golf musí být invektivou postupný "facelift".Mně se líbil tehdy i dnes,byť doma nikdy nebyl.Komu se nelíbí,má mraky modelů od jiných výrobců,nevidím problém ;-)
7. 10. 2009 17:28
Re: Návod na klidný spánek
ale vždyť víš, že tohle škádlení probíha každý měsíc, někdy se někdo víc rozohní, někdy zavítá nějaký diskuzní panic a je z toho paf, toho si pak vychutná Pierro se škodylakem, ale pak se večer všichni vrátím do svých domovů, řekneme si - dnes to byl dobrý mač a usínáme spokojeně, vyventilovaně a s vědomím, že nejlepším autem je stejně Saab :-! ;-)
Avatar - Katikakus
7. 10. 2009 18:57
Re: Návod na klidný spánek
Vice nez trefne! A ten konec - pod to se podisu... :yes: ;-)
7. 10. 2009 21:26
Re: Návod na klidný spánek
jseš správný chlap a myslí ti to politicky :yes: ;-)
Avatar - white label
7. 10. 2009 19:57
Re: Návod na klidný spánek
:yes:
7. 10. 2009 20:41
Re: Návod na klidný spánek
To je hezké. Cením popis golfu a velkorysost v přístupu k dětem. Tak to má být :yes:
7. 10. 2009 21:39
GTI vs WOLFF
Alien Vs Predator alias taliansky vlk a brazilská liška v plnom bojovom nasadení. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
7. 10. 2009 22:10
Re: GTI vs WOLFF
Se ZZ to bývaly lepší matche, tohle je jen odvar >:D

Ale zpět k tématu. Je vidět, že Češi to maj v hlavách srovnaný: 1. Škoda, 2. Ford :-)
Avatar - miromen
7. 10. 2009 22:13
Re: GTI vs WOLFF
Takže čislo 1 je kdo ? No předce FORD.
8. 10. 2009 10:40
pro všechny co opět na mne útočili
Tady sem si dal práci a vyhledal si článek o prodejích škodovky. Z toho článku je patrné, že co sem napsal je pravda... Škodovka stojí na Fabii a na Octavii (ne jen na Octavii, Octavie není jediným stěžejním modelem, ale stejně stěžejní je i Fabie - a řekl bych že v době krize ještě o něco víc) a dlouhou dobu byla Fabia nejprodávanějším modelem (nebudu-li počítat tour, pak je nejprodávanějším modelem stále). Zatímco prodeje Octavie neklesaly, prodeje Fabie klesly celkem prudce...

A prodeje Superbu? V absolutních číslech nestojí za řeč, resp. Suprerb I se neprodával vůbec, Superb II se prodává mnohem líp, ale furt hůř než u nás podceňovaná Croma (té se jen v Itálii prodá na 45 000). Tečka.. A teď si tady můžete plkat co chcete... A argumentovat a ospravedlňovat taky jak chcete... Imho prodeje Roomsteru jsou taky o ničem a jestli prodeje Yetiho nebudou lepší, tak to taky není spásný model... atd..
Viz.:
[odkaz]

Jo a ještě k tomu kombiku od Superbu... Já mu přeji ať se prodává dobře, ale když se dívám obecně na čísla kolik procent se prodává kombíku, tak to vypadá na 20 000 ks ročně..., to sme opět an hranici rentability a ne na nosném modelu...
Rozbalit vlákno
28
8. 10. 2009 11:51
Re: pro všechny co opět na mne útočili
>:D To už jsi na tom fakt tak blbě, že onu bývalou mini automobilku z východní Evropy chceš srovnávat s "perlou" italského průmyslu? >:D

To zní, jako by šel Fiat do kytek, že se na něho Škoda (v některých segmentech) tak mohutně dotahuje >:D A ona půjde i přes Fiat v segmentu vyšší/nižší střední nepochybně.

Zkus to brát v absolutních číslech. Škodovka prodá šestkrát více než Alfa Romeo nebo Lancia. To je na postkomunistickou automobilku za patnáct let docela dobrý číslo, ne? ;-) :-!

PS: Přečetl sis tu tabulku vůbec? Jednoznačně z ní vyplývá, že se Octavie za rok 2008 i 2009 prodalo více než Fabie. A i dle prohlášení samotné Škody je pro ně Octavia stěžejní model. ;-)
8. 10. 2009 12:26
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Musíš to brát také tak, že Fiat kope sám za sebe a Škodovka má v zádech Tatínka, který ho tahá za sebou. Srovnávat Fiat s lowendem VW moc nejde.
8. 10. 2009 12:35
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Jinak Škoda prodá 2 x více než Lancia a Alfa.
8. 10. 2009 12:41
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Lancia a Alfa dá dohromady asi nějakých 200 tis? Škoda je za rok 2008 na 674 tis. Takže bych to viděl tak na 3x. ;-)

Jinak bych se srovnání italského low endu a low endu VW zas tolik nebál. Na škodovce je vidět, že má chuť dělat velký auta i s moderní technikou (DSG, Hladex, turbo..) a celkem se jí to daří. Fiat je v tomto směru tragéd.
8. 10. 2009 12:48
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Bral jsem letošní prodeje v Evropě a tam je to 2x
8. 10. 2009 12:58
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Letošek ještě není u konce a taky je to zkreslený šrotovným. Na výsledek si počkejme, ale tak veselý pro nikoho nebude, všichni padali dolů, snad krom Taty. >:D
8. 10. 2009 13:04
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Nauč se prosím číst.. Když ne mne, tak aspoň článek.. já to imho v mém článku píšu...
Jinak používání argumentů ti jde na jedničku (byť v tom trochu očividně plaveš)... teď najednou je škodovka bývalá automobilka z východního bloku (teda snad jen původním sídlem). Ale já už moc nehodlám s tebou dál diskutovat..., když dokážeš takhle hezky okomentovávat i nezvratné údaje..., kde máš mimo jiné přesně rozepsané jak je na tom Octavie s tourem a bez toura... a prohlášení škody, to je směroplatný údaj... to je jasné... A urovnej si prosím v hlavě zejména to, kdo tady považuje škodovku za něco co prostě není a už z principu být nikdy nemůže... Škodovka už jedním boomem prošla a teď už se ji budou prodejní čísla zvedat už jen a jen pomalu..., neboť na svých klasických trzích dosáhla maxima a na nových se bude už prosazovat jen horkotěžko... Bohužel to si někteří zde diskutující neuvědomují...

Fiat sem furt netahej... Fiat je tam kde je, na všech zásadních trzích má nárůst prodeje a je to 3. evropská největší automobilka (a 4. největší světový automobilový koncern). Vyhrabal se úspěšně ze sraček (nemalých)... Stejně tak rostou prodeje AR i Lancie... tak to sem enmotej... Komu prodeje začaly klesat a kdo bdue amsivně propouštět je škodovka....
8. 10. 2009 13:29
Re: pro všechny co opět na mne útočili
>:D
Ty seš ouplně mimo. Jak u tebe tradiční...

Škodovka a prakticky celý koncern se orientují na trhy, které automobilový boom teprve čeká (Čína, Indie... což je trh přes 2 miliardy), tak neměj obavu, že by Škodovka nezaskórovala. ;-)

Ono se s tebou fakt kvalifikovaně diskutovat snad o ničem nedá. Patříš mezi sortičku lidiček, kteří mají v některých věcech opravdu - ale opravdu - velký mezery a nedovedeš si to připustit. Viz nedávná diskuze o tvém tlačítku "Sport" které zvyšuje jmenovitý výkon auta a před tím to bylo tuším o kvalitě, normalizaci a ISO standardech. ;-) Vždycky sem přijdeš, ztrapníš se až na půdu, pak zapneš hate list a myslíš si, jak si to všem nandal. >:D :yes:
8. 10. 2009 14:32
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Já mám úplně stejný pocit, bude lepší, když na sebe nebudeme reagovat..
Mám pocit, že neumíš číst..., takže tímto prosím an mne nereaguj. nemám tolik času se neustále kvuli jdnomu člověku neustále opakovat...
8. 10. 2009 15:43
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Blbý je, že ten jeho hate list nevidíme - ten bude setsakra plnej. Bude to asi ten nejplnější list všech diskutujícíh tady. Tedy, diskutujících - tady jsou diskutující, přispěvovatelé, glosátoři a pak je tady wolff, nejhloupější a nejnesympatičtější demagog, kterému lze doporučit jediné - aby dal na hate list sám sebe.

Jinak - ono se Alf a Lancií dělá skutčně tak málo? Vždyť Saab se 120 tis. aut byl údajně pod hranicí rentability s tuším dvěma základními modelovými řadami, pokud si to nepletu. V tom směru mně starost o rentabilitu třeba Phaetonu nebo Superbu nechává skutečně velice, ale velice v klidu. Jinak mám takový dojem, že například v Itálii se prodá mnohem víc škodovek než u nás fiatů a ostatních Italů, bohužel nejsem schopen to nikde najít. Statistiku vývozu škodovek bych docela rád zase někde dohledal - a nejen kvůli vrchnímu a největšímu demagogovi.
8. 10. 2009 17:17
Re: pro všechny co opět na mne útočili
zdroj:www.anfia.it

Bravo, porovnávat absolutní čísla prodejů u nás a v Itálii, to může jen machr...
Tak věz, že škodovka je skoro nejhorší značkou zastoupenou na italském trhu. Její roční prodeje jsou na úrovni 10 tisíc kusů, což je 1/4 toho co prodá Fiat za měsíc. Ano 10 000 je skutečně víc než 3000... Bravo...

Jinak procentuální zastoupení škodovky na italském trhu je 0,67%, pokles oproti loňskému roku (i díky kvalitě současných aut) je 27%.

Jinak horší než škodovka tam je jen Mitsubishi, Land Rover, Daihatsu a Chrysler.

Za srpen skodovka v Itálii prodala 1100 ! aut... Bravo...

Fiat pro tvou informaci (jen zančka Fiat, přes 45 000) a Lancie téměř to co škodovka za rok...

Vzhledem k tomu, že škodovka využívá dealerskou síť VW, která i v Itálii je celkem hodně rozsáhlá, řekl bych, že tyto výsledky jsou OSTUDA a něco vypovídá o těch autech.
8. 10. 2009 17:28
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Vždycky mě dojme, jak na svý prokazatelný lži, který ti člověk připomene absolutně nereaguješ a pouštíš se zase někam, kde cítíš, že bys mohl zabodovat. >:D
Pro Škodovku opravdu není italskej trh směrodatnej ani nikdy nebyl. ;-) Fakt je ten, že škodovka prodala min rok téměř 700 tisíc vozů, což se Alfě ani Lancii nikdy v historii nepovedlo. ;-) :-!
8. 10. 2009 17:23
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Vlček ten hate list zaplý měl, ale asi si v diskuzích četl jen svý příspěvky, páč všechny ostatní se nezobrazovaly, tak ho to přestalo bavit a tak to vypnul. >:D

Ano, Alf se udělá snad necelých 100 tisíc Lancií o pár tisíc víc. Pro každou jinou automobilku by to bylo na hranici rentability, ale ne pro Fiat. On už ti to Vlček vysvětlí, jakej hustej vejvar má Fiat na každý Lancie. >:D
8. 10. 2009 17:38
Re: pro všechny co opět na mne útočili
No tak hlavně si myslíš, jak chytrý diskutér si a při tom s každým tvým příspěvkem je vidět, že si úplnej blbec. :yes:

Takže máš pravdu, že ty ani lhát nemůžeš, protože k věci nenapíšeš vůbec nic, protože tvoje příZpěvky jsou ve stylu... Superb je větší než Panda a dokaž, že je to naopak (na větší informativní vypovídací hodnotu tvých gagů se nezmůžeš - bohužel)... Porovnávat objemy prodejů mainstreamové značky se značkou, která se snažila profilovat někde jinde a u které je cena tvořena v zahraničí taky úplně jinak může opravdu jen blbec... Samozřejmě ty prodejní čísla co tady uvádíš pravda nejsou, není problém je dohledat... Imho nikdo tady netvrdí, že Lancia či AR má nějaké extra velké prodeje. Jak to v koncernu Fiat je ví každý, to že měl problémy ví taky každý, to, že podobné problémy může mít brzy VW může být taky pravda. A to, že má Lancia vývar na jednom Ypsilonu 3x větší než škodovka na Fabii, je bohužel pro tebe taky pravda. renabilita výroby jednoho modelus e udává na počtu cca 40 000, a už i to je dnes problematické.
Imho... prodejní cíl je pro AR někde na hranici 350 000 vozů. Víc umístit bude asi problém u takto profilované značky. Stejné je to u Lancie. Imho Lancie je nově spojena v koncernu s Chryslerem a Dodge s AR. MYslím, že i tato spolupráce něco přinese. Z podobné spolupráce už Škodovka těží 15 let. Takže nic není lživějšího, než ji uvádět jako chudinku samotnou automobilku z východu, proptože škodovka má v evropě hustší prodejní síť než Fiat, Renault a PSA dohromady.
A pokud neumíš slušně diskutovat, tak to nedělej, enhodlám opravdu s tebou ztrácet čas, protože si vědomostmi na úrovni nula. Na tebe platí v mém případě heslo... házeti perly sviním....
8. 10. 2009 17:50
Re: pro všechny co opět na mne útočili
>:D
To sou zase nesmysly a zbožná přání. :-!

Něco jiného fakt neumíš? >:D
Akorát tu LŽEŠ a ke svým NESMYSLŮM se už tak nějak nehlásíš. Jak ubohé. :-!
8. 10. 2009 18:05
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Letadlo plave tunelů žbluňk žába, se to tamto ono auto vrací se domů, domů haw. :yes:
8. 10. 2009 18:22
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Liar, liar. :-!
8. 10. 2009 18:31
Re: pro všechny co opět na mne útočili
>:-[] :yes:
se do sele kuře peklo trouba auto haf kos, kos... >:-[] :yes:
8. 10. 2009 17:16
Re: pro všechny co opět na mne útočili
wolff:No víš,ale tady lidí spíš zajímají prodeje Croma vs SII v ČR než v Itálii.Což tady není žádní sláva a u Brava taky ne.Kolik se jich prodá v Itálii,to tady nikoho nezajímá.To samé jak Itala nezajímájí kolik se u nás prodá SIITakže za září 2009 se neprodala žádná Croma a 244 SII v ČR.Jinak je daná ve tříě s octávkou.Hodně toho najdeš na [odkaz] .
8. 10. 2009 17:24
Re: pro všechny co opět na mne útočili
A víš ty co? Mne je to o u zadku...
I kdyby se tady prodalo 5000 Superbů, tak o tom autě to za a) nevypovídá vůbec nic
b) to Superb nezachrání...

Celou dobu řešíme odbyt škodovky v rámci celosvětového trhu, neboť... u nás se škodovce přestává dařit.. A tak jak nám zde moudré hlavy napsaly, škodovce prý na českém trhu zase až tak moc nezáleží.. bylo zajímavé vzít celkové prodeje. A z celkových prodejů vytušíš, zda-li je produkt pro automobilku rentabilní a nebo ne... To jestli se tady prodá ročně 2500 Superbů automobilku co? Automobilkuá nevytrhne... ;-)

P.S. Ten pokles trhu má škodovka s výjimkou Ruska a číny a německa všude... A není rpavda, že ostatní to tak mají taky... Nemají. například Fiat roste stejně v Německu ajko škodovka, roste v Itálii, roste ve Francii, v Anglii atd... A stejně tak dobře se daří amteřskému koncernu. Prostě.. já zatím vidím uměle ničené portfolio značky škoda na úkor koncernového VW. Pokud to nevidí ostatní, je mi to líto. ;-) Takže přeji škodovce hodně štěstí..., u mne ho však mít asi nikdy nebude. >:-[]
8. 10. 2009 18:01
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Tak celosvětově to s Fiatem zase taková sláva není.Nemá DSG,DVD navigaci,aut.parkovací asistenty,zpětné kamery,GSM III,adaptabilní tempomat.Ten sice byl ve Stilu,ale na principu laseru,na Dopllerově principu ne.Takový Lane a Side assit to taky o tom neslyšeli.Navíc u modelů zastaraly podvozky,kde se jenom změní karosérie a přidá trochu novější technika.Navíc spolupráce s MS,vím co dělá Windovsy,u těch záleží,jak se vyspí,tak v autě bych to něchtěl.Občas zatuhnou,tvrdý reset,atd.A když se na to zeptáš u prodejce,tak na tebe hledí jak na zjevení,co to jako je.Se mě už párkrást stalo,že jsem jim musel vysvětlit co je DSG a jiné systémy :-!
8. 10. 2009 18:04
Re: pro všechny co opět na mne útočili
No tak Dixiku, hlavně DSG je obchodní název..., takže pokud se ptáš na DSG u Fiatu a u Fordu, pak chápu, že na tebe civí jak blázní... 90% toho co si napsal samozřejmě není pravda...
8. 10. 2009 18:16
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Tak Ford má dvojspojku u Focusu II. ;-) Volvo u V50 a S40.No to pravda je.Bravo II na podvozku z roku 1997.Asi máš Aplle,jinak by jsi věděl co okna dělají.Pro Fiat je to hodně vzdálený sci-fi tyhle systémy,to by musel Volkswagen koupit Fiat,aby byli u Fiatu. ;-) Jinak Bravu jsem ujížděl v zatáčkách,na rovince mě stíhal protože měl 120 koní,ale v zatáčkách neměl šanci. :-) Croma a Bravo má DVD navigaci,že jsem ji tam neviděl ??? Jeden nejmenovanej prodejce dělá z lidi blázny tím,že parkovací asistent jde i dopředu,když některé značky umí samy i skoro zaparkovat samy. :-!
8. 10. 2009 18:25
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Tvůj problém je v tom, že chceš se mnou diskutovat (resp. se o to snažíš) a nemáš argumenty... Já taky nebudu tvrdit, že má Fiat všechno... On má například věci o kterých se VW ani nezdá, např. plně funkční systém KERS. Otázkou jen je, kam ty systémy dát a kdo je zaplatí. Windows v Bravu funguje líp, než obdobný systém ve škodovce, aspoň co sem měl možnost slyšet, tak to například i v autosalonu na primě kritizovali (tím neříkám, že Ble and me občas nezablbne,a le není problém ho aktualizovat a vychytat a případně přizpůsobovat). V dnešní době mít DVD navigaci není věc, která by určovala technologii pokroku... A co se automatického parkovacího systému týká. Lancia ho například v Deltě má... a dokonce na toto měla pěknou reklamu se kterou v Cannes vyhrála hlavní cenu (to jestlis e tady nabízí a nebo ne, nevím). To, že si někomu ujížděl a nebo ne je jaksi mimo mísu. Nemůžeš srovnávat dvě možná různé podmínky... Člověk například vezl v autě vajíčka... Když vezu například kvas do pálenice, taky s tím nejedu jak magor do zatáček, ale na rovině na to třeba šlápnu, když mne nějaký koncernový auto nebrzdí... Takže tak... Dovzdělej se... a pak můžeme debatovat. Jediné co mohu uznat je, že zatím nemá Fiat v seriovém autě dvojspojku,a le to se má co nevidět změnit. A imho ta dvojspojka bude jejich vlastní (vývoj), ne odkup od někoho jiného jak to dělá Ford a VW... Takže tak..
Imho, neznám moc hatch střední třídy, které by mě měly v zatáčkách deklasovat, měl - li ybch letní gumy... ;-)
8. 10. 2009 18:42
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Ve škodovce žádný okna nejsou.Navíc to nemá češtinu,nejde to ovládat přes rádio.No Deltu tu prodává jenom pár prodejců.No tak Autosalon na Primě neber zase tak vážně,z tama se dá použít jenom něco,ono když si to sám nevyzkoušíš sám,tak to není ono.Třeba testy ohledně P 3008,tam jsem zjistil,že to naklánění v zatáčkách není,jak psali a řezat zataáčky jdou.Jeli v tom 4 v tom Bravu,žádný sudy tam neměl a jel za mnou,protože tam jde já jsem jel do zatáčky na trojku,tak on jel na dvojku,jsem to viděl v zrcátkách.Tak když to má Delta,že to nedají do Brava..O té dvojspojce to Fiat slibuje 2-3 roky a pořád nic,takže asi tak. ;-) Jako jestli není DVD navigace pokrok,tak to je jako kdyby sis v době MP3 pouštěl desky z gramofonu.Já jsem vzdělanej hodně,neboj. ;-)

U té Delty je nastavitelnej podvozek,side assit a aut.parkovací asistent,v tom máš právdu,ještě ALfa Mito,ta má taky nastavitelnej podvozek.
9. 10. 2009 08:55
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Odkaz na SDA je fajn, děkuji. Ostatní taky, je zajímavý, jak někdo cítí nutkavou potřebu napsat pětkrát tolik žvástů, aby vyvrátil dost jednozančná fakta.... :-)
neregistrovaný "barci"
9. 10. 2009 11:37
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Ty si videl v zrkadle,ako mal zaradenú dvojku >:D
9. 10. 2009 20:21
Re: pro všechny co opět na mne útočili
Ne.já jsem viděl,jak pomalu vjížděl do zataáčky. ;-)
neregistrovaný "piereeannnnn"
8. 10. 2009 15:51
!!!! CCORVETTE !!!!!
zajímavý: https://www.kodiaq.cz/…kce/corvette-c6-
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Novakj24"
9. 10. 2009 09:34
Ford dává na auta 32% slevu
Alespon na Mondea ano, na Kugu mývá kolem 25%. Proto ma za cely rok pozitivni skore oproti roku 2008. Ono naprosto vyborne vybavene mondeo v nafte vyjde od 500 do 600 tisic. To jsme na cenach Koktavky, ale o tridu vys.

Zato Toyota slevu neda. A podle toho vypadaji jeji prodeje.
U skody se projevily vyrazne vyprodeje modelu pred faceliftem v zari 2008, proto mela velkou zakladnu a do konce roku budu oproti lonskym vyprodejovym mesicum v minusu.

Ted je idealni cas koupit auto. Ovsem ne za cenikove ceny. Kdo na auto uplne nechvata, ma moznost vyjednavat s dealery a poridit opravdu dobre
Rozbalit vlákno
0
12. 10. 2009 08:44
aj cesi raz nato pridu......
ze aj lepsie auto ako skoda existuje ;-)
Rozbalit vlákno
0