No mladí (jestli myslíš do 26 let) nemusí být. Teď jsem byl na srazu MACZ a bylo tam 5 Scirocc a Mojito má 40, jeden do 26 a zbytek tak něco po třiceti. Sice mladší, ale ne náctiletí.
Je to spíše o preferencích trhu. U nás je prostě zakořeněné, že i když třeba máš auto vyhrádně pro sebe, tak dáš přednost Octavce v kombajnu před podobně drahým Sciroccem
Ono to "mladí" bylo kolegou nejspíš myšleno od spíše 25 let výše 😉 bych si tipnul, ale třeba kecám. Beru to ze svého, jiště snad produktivního >😒] čísla mého věku ...A ke mně by se hodil taky, v bílé...
Já taky nevím, co si pod tím pojmem josallito představuje. Prvně to byl člověk kolem kolem dvaceti, pak se z toho dneska stal člověk kolem 30, mezitím se charakterizoval jako starý člověk, což je někdo zkušený a nevyvrátil věk 35. Tak kdo se v tom josallitovi má vyznat.
Ronaulte, tady nejde o to, co si představuju já. Tady jde jen a o to, že se u nás šíro neprodává především proto, že je drahé a jeho využitelnost je pro čecha silně sporadická. Nevím proč v tom hledáš složitosti, když žádné nejsou. Hvězdář tu to také vysvětlil.
Chápu, že potřebuješ k mým příspěvkům vykladový slovník (či snad lépe si chceš něco dokazovat 😉 ), proto pro tebe překlad do jossalitštiny. Chtěl jsem říci, že onen trh není široký, ale vzheledem k tomu, že nám mladí lidé jsou mladí déle než byli a taky více vydělávají, tak je pravděpodobné, že trh se může klidně zvětšovat.
Jestli máš čísla prodejů kategorie kupé za cca 10 let a pak i třeba nižší střední třídy za stejné období, bylo by velmi pěkně vidět, jestli se trh někam výrazně posunul, že se prodává obecně více nových aut, to je známý fakt, ale jestli na to stejně reaguje i specifický trh malých kupé, o tom pochybuji. Odhaduji, že třída rodinných vozů rostla podstatně více.
Ronaulte, jsem zvědav, jaké si jako první auto koupíš ty. Na co "budeš mít gule". 😉
Malé kupé si nekupují u nás otcové od rodin, protože prostě nemají tolik peněz na druhé drahé auto. (bráno ve statistickém průměru - extrémy neuvažuju) Nic jiného za tím nehledej.
Samozřejmě, že otec od rodiny ne, ale pomalu jak na západě nám první otcové stárnou, stejně jako matky. Pokud navštívíš porodnici, tak zjistíš, že jediné prvorodičky pod 20 jsou romky, do 25 skoro nic a hodně žen přes třicet, hlavně ty, co mají nějaké příjmy a vzdělání. A vzhledem k tomu, že k ženě je průměrně starý muž, ne-li starší, tak s dobrou prací do doby pořízení dítěte si často i to Scirocco stihne koupit, samozřejmě je to málo zájemcu, ale tak nějak bych i charakterizoval ony skoro téměř třicátníky na srazu 😉
Jinak já už mám rodinný kombík už teď a vzhledem k tomu, že bude nutno i později někam narvat psa, tak to na sporťák nevidím 😉
A co tak z toho zkusit vyvodit něco víc?
Pořád tu čtu jen nějakou tvou velmi úzkou zkušenost, která ovšem neodráží obecný stav věci.
Nechtěl bych tě vidět, abys ty někdy zkoušel matematicky popisovat chování trhu. To by byl průser jak hrom.
Na druhou stranu je trochu zbytečné dogma, že to správné "rodinné" auto musí být kombi, případně MPV/SUV/Crossover...
Podle mých dlouhodobějších zkušeností může tuto roli překvapivě úspěšně zvládat třeba i kompaktní hb (včetně jeho třídveřové varianty), nebo (v některých případech) dokonce i hh, což je varianta plnící i velmi protichůdné požadavky různých (nejen) věkových skupin případných majitelů vozu...
Tady se koukaj především v té první (mnohdy i poslední) řadě na cenu. Megoš 3d je tu za 330 ceníkových a šíro v základu je o více jak 170 tis dražší. A to je pro Čecha setsakra rozdíl.
Samozřejmě , a kupec Renaultu ( v klidu přiznávám, že mi je Renault sympatický ) v Bohemii vydělává na místní agresivní cenové politice značky ( ač na úkor volitelné výbavy a verzí) - na jiných trzích je situace jiná.
Nicméně Šíro je povedený vůz nejen zdařilým exteriérem a VW si díky svému zdejšímu postavení a kvalitám tohoto vozu cenní tak jak uvádí 😉 ( samozřejmě platí navštiv prodejce a jednej... ) .
Např i ve Francii je 3d megoš o 1650 ceníkových eur levnější než šíro - pravda, menší rozdíl než u nás.
Nevím, jestli si myslel, že se někde Renault prodává dráž než šíro, sám to nevím a pochybuji o tom.
Konkrétně šíro ne, ale s klasickým Golfem je situace vyrovnanější.A o tom, že by se dostalo Šíro pod Megoše skutečně nevím, ani jsem tím směrem nemířil.
Návod jak vybrat auto😒br />
Pořádně si ty auta prohlídní (zvenku i zevnitř), pak se do nich posaď a nakonec se s nimi pořádně projeď...
Pak se zamysli nad cenovým rozdílem a nad tím kolik máš celkem v prasátku... 😉
>😒]
[odkaz]
No jo, někomu se stačí porozhlídnout po rodné vsi a má ve všem jasno. >😁
Je to spíše o preferencích trhu. U nás je prostě zakořeněné, že i když třeba máš auto vyhrádně pro sebe, tak dáš přednost Octavce v kombajnu před podobně drahým Sciroccem
Ty? Ty jsi mlád, jak hnědé uhlí. >😒] 😉 >😁
OK? Nebo ještě nějak jinak? 😉
Možná by nebylo od věci srovnat prodeje nových vozů před 15 lety a dnes.
Malé kupé si nekupují u nás otcové od rodin, protože prostě nemají tolik peněz na druhé drahé auto. (bráno ve statistickém průměru - extrémy neuvažuju) Nic jiného za tím nehledej.
Jinak já už mám rodinný kombík už teď a vzhledem k tomu, že bude nutno i později někam narvat psa, tak to na sporťák nevidím 😉
Pořád tu čtu jen nějakou tvou velmi úzkou zkušenost, která ovšem neodráží obecný stav věci.
Nechtěl bych tě vidět, abys ty někdy zkoušel matematicky popisovat chování trhu. To by byl průser jak hrom.
Tvůj pocit je tedy zcela na místě. 😉
Podle mých dlouhodobějších zkušeností může tuto roli překvapivě úspěšně zvládat třeba i kompaktní hb (včetně jeho třídveřové varianty), nebo (v některých případech) dokonce i hh, což je varianta plnící i velmi protichůdné požadavky různých (nejen) věkových skupin případných majitelů vozu...
Nicméně Šíro je povedený vůz nejen zdařilým exteriérem a VW si díky svému zdejšímu postavení a kvalitám tohoto vozu cenní tak jak uvádí 😉 ( samozřejmě platí navštiv prodejce a jednej... ) .
Nevím, jestli si myslel, že se někde Renault prodává dráž než šíro, sám to nevím a pochybuji o tom.
Pak se zamysli nad cenovým rozdílem a nad tím kolik máš celkem v prasátku... 😉
>😒]