Automobilová karbon-párty pokračovala o uplynulém víkendu v italském Cernobiu. Na soutěži automobilové elegance se tam představil nový lehký roadster se šestiválcem pod kapotou.
Já to říkal, že BMW se poslední dobou co se týče designu potřebuje řádně vzpamatovat, protože Mercedes i Audi jsou výrazně předním a BMW je tak musí dotahovat jízdními schopnostmi, možná i cenou a výbavou a tak.
Nachádzaš na tomto výtvore nejakú krásu a eleganciu? Zaujímavé, invenčné a inovatívne nemusí zákonite znamenať pekné a elegantné. A škaredé nemusí byť zlé, nezaujímavé alebo nepokrokové. ;-)
Ano, mě se líbí, o krásu mi ani tolik nejde, ale má to charakter. Asi jsem tě neměl zmiňovat, tvá reakce se totiž týkala Mitsuoky a u ní opravdu nenacházím ani jedno z jmenovaného a tudíž toto srovnání považuji za nemístné. ;-)
No, on ten bavorák tak trochu vyzerá, akoby sa inšpiroval týmto štýlom. Pokiaľ zostaneme pri vonkajšom vzhľade, musím povedať, že sa mi ani trochu nepáči. Je to iné, je to odvážne, snáď aj funkčné, ale pekné.....pekné nie.
Mno, co si budem nalhávat, kromě konzervativních nátur BMW jen tak někoho neosloví.
Ikdyž aktuální 5 je podle mě dotažená moc pěkně.
Na druhou stranu o se týče X3, to je kapitola sama pro sebe ( i když dle mého aktuální generace už lecos zachránila).
Ale ke studii:
Nekoukal bych na to jako na celkové auto, ale pouze částečné řešení různě po autě.
Přední pohled super, boční celkem taky a zadek je nádhera.
Co ale v mých očích tento roadster totálně zabíjí jsou boky v přední části.
PROBOHA, CO TO JE?????
Na druhou stranu, i když pro ten hrozný předěl mezi čelem a boky bych BMW nehaněl. Experimenty josu i od toho, aby se šláplo vedle. Kdyby všichni jeli podle "kuchařky", tak všichni jezdíme v golfech a nevznikne nic zajímavýho.