Konečne nová generácia Passatu. ;-) Motoricky to vyzerá dobre, snáď sa konečne dočkáme aj roky avizovaného biturbodízla. Zaujímavé je, že nie je zmienka o R36, zrejme sa so šesťvalcom definitívne VW rozlúči a prejde na (inými už nastúpený) trend, že maximum v strednej triede je štvorvalcové turbo. Každopádne 2014 je ešte dosť ďaleko, dovtedy sa môže ešte všeličo zmeniť.
No, nová generácia po 4 rokoch, to sa celkom jasne rovná priznaniu sa, že B7 nie je plnohonotne nová generácia, hoci oficiálne tvrdia opak. Len aby sa nestalo, že najprv predstavia štúdie, potom budú rok uvažovať o tom, kde umiestnia výrobu, a ďalšie dva roky budú riešiť nábeh výroby.... >:D
To už okrem pár skalných nikto nerozporuje. V tradičnom európskom cykle striedania generácií po 7 rokoch je 4-ročný cyklus jasným dôkazom. Ostatne stačí si do B6 a B7 a je všetko jasné.
Kolik zbytečných slov už si tu napsal (a nejen ty) jen k těm analogovým hodinkám v Passatu B7?
Proč tu podobně "vtipné" poznámky nečtu třeba k RCZ (a nejen k němu).
[odkaz]
Navíc RCZ má být stylové kupé, na rozdíl od konzervativního Passatu....
Myslíte že si tněkteří místní diskutéři "nechávají zdát" aby byli jako vy?? :-)
No NEvím NEvím... (alespoň já URČITĚ NE :-) )
PS: Ale jinak fajn, že si alespoň si sám sobě přijdete ffftipný ;-)
Pěkný den (všem NEzcelaanonymním, kteří si ve své kartě alespoň NĚCO vyplní :-)
PPS: Určitě to bude NÁHODA, ale případné "nezcelashody" mívám téměř bezvýjímky s ANONYMy.. ;-)
A mohu-li KONKRÉTNĚ: To z
13:21 šlo (ale žádný zázrak)
13:33 to bylo dobré :yes::-)
15:27 to bylo trošičku "nasilu"
19:35 viz výše, snad jen bez "trošičku"
Pěkný den (ještě jednou ;-)
Btw humor je silně subjektivní, to že někomu nepříjde něco vtipné (chápu, když někdo v nadsázce naráží na francouze a FR fanatičky to těžce nesou....), tak to neznamená že to opravdu takové je... ale chápu, že to pro některé, kterým dělá vůbec problém něco čitelně napsat je to asi problém...
Jen upozorňuji, že nemám čas dále reagovat na někoho, kdo si vymýšlí hlouposti (viz tehdejší debata o tříválcích) a když se má slova potvrdí, tak se zničeho nic odmlčí.... no nic, přeji příjemný "den" a dále si pište co ChCe
Te...
Chcete pokračovat německy anglicky nebo zůstaneme u češtiny? Jestli jste z mého příspěvku něco NEpochopil, mohlo by to být i něčím jiným než moji špatnou češtinou.. ;-)
Myslíte že u mne být problém "něco čitelně napsat"? No možné to být - podívejte se co já (v češtině) "profesionálně" psát :-)
[odkaz]
(nejvíc práce mi dal Eric Satie, nejspokojenější jsem asi s H. HANCOCKem a Head Hunters ;-)
Přiznávám že to o 3válcích si již NEpamatuji, ale RÁDA když mi "připomenete" - jestli jsem se ZMÝLILA, NEmívám problém to uznat :-)
PS: 3válce NEmusím, co vím čekají nás ale během příští "5tiletky" v tomto směru VELKÉ změny ;-\
PPS: Co chci opravdu píši - a raději v (o) hudbě než tady. Sem mne po (dlouhém) čase nedávno "vrátil" jen text o mé NEJoblíbenější automobilce (potažmo o mém "automobilu snů" :-) ), na který jsem prostě "musela" reagovat - ale není to fr. automobilka, tak co teď? 8-s
Pěkný den :-)
To už spíš ne (i když bílá perleťová na CITROËNu C5 vůbec není špatná! ;-) ), ale i když u vw "přiznali" že nový model ("opravdový" B7 - i když vlastně ani to ne :-) ) příjde teprve za 2-3 roky, před ním i po něm příjde i dost jiných modelů střední třídy, jak jsem výše napsala :-)
Motorová paleta vypadá zatím dost slibně. Škoda, že tam není uveden i šestiválec. Do kupé by se hodil. Celkem pět variant passatu je slušná nálož na jeden model. Ale mají to poměrně logicky podložené, proti komu budouo cílit. Už jsem na to zvědavý. Skoro se ted ještě nabízí otázka, kdy bude představen sportovnější model od Škodovky na bázi scirocca, který bude mířit proti korejské produkci jako třeba zgarb Velostr. Každopádně to vypadá na slušnou nálož Passatů.
Protože zatím na to stačí VW se svým Sharanem a Touranem. Ale jestli přijdou korejci s něčím do téhle třídy, tak si myslím, že VW vydá levnější podobu Touranu v podobě nějaké Škodovky.
Ale trt stačí. Nestačí. Len im to pomaly dochádza. Tipujem, že nový Roomster bude niečo ako C3Picasso, ale mohli by prísť aj s niečím novším od Touranu a za rozumnejšiu cenu.
Koukal jsem nedavno v jednom časopise, tuším AutoTip, na studie nebo spíše na předpovědi na Škodovku a byla tam i studie na nový Roomster a podle nich by to mělo být klasické MPV, něco jako Touran. Velikostně nevím, jestli stejné nebo menší, ale nemá už to být takový slepenec, ale kliscké MPV. A myslím, že to je i logické. Tak uvidíme
Velmi aktuální a potřebná informace. Vzhledemk tomu, že PASSAT je nejprodávanějším (super)mainstreamovým středním autem v Evropě je mnoho těch, kteří právě tyto zprávy, to jemné poodhalování budoucnosti, velmi netrpělivě očekávají. Brána č. 8 otvírá svou náruč...
Co je v předmětném kontextu důležité, PASSAT není jen nejprodávanějším autem ve střední třídě, jeho status "nejprodávanějšího" je natolik silný, že snese i konfrontace s národními čísly takřka v každé vyspělé evropské zemi. Koneckonců, seznámení se s čísly PASSATa, která dosahuje například ve Francii jsou těmi nejvýmluvnějšími.
Popravdě přiznejme, že jestli něco, pak generační, ale hlavně půlgenerační obměna Apoštola je mistrovským jak technickým tak marketingovým scénářem Volkswagenu po dlouhé dlouhé roky. Dokázat udržet na pozici nejlepšího, nejprodávanějšího model, který absolvuje "jen" jednu výraznou modernizaci za dlouhých deset let je ukázkou technologické, technické a designové kvality produktů Volkswagenu. U některých konkurenčních modelů ti nový model stárne doslova pod rukama, PASSAT nikoliv, sám vidíš, že postačí na karoserii aktualizovat zadní světla a přední partie, a Evropa je v kolenou. Tomu se říká designový zenit.
Tedy jak v nadcházejících letech? No jistě, opět pod taktovkou PASSATa - bude větší, bude prostornější, bude karosářsky četnější, avšak stále to bude ten třídní král, PASSAT.
Vraťme se však do reality, která (předpokládám) je alespoň pro pro realistickou garážovou menšinu tím, co je zajímá nejvíce. Pak si ovšem napišme, že jestli současné garáže chovají ve svých prostorách (super)mainstreamový klenot, je to výhradně, výlučně a nepochybně PASSAT CC. V tomto modelovém pojetí dosahuje PASSAT na samotný vrchol estetických, uměleckých možností. Auto, které na silnici bere svému okolí doslova dech. [odkaz] Doslovná automobilová perla.
Dech mi bereš leda tak jenom ty svými žvásty gti.
VW nikdy nezapře a postupem času se už ani latentě koncernu nedaří předstírat maximální snahu za honbou prodeje. A díky tomu jejich pixly vypadají, jak vypadají. Nudné tuctové bezpohlavní konzervy na kolech. :no:
To, čo sa ukazuje ako aktuálna informácia, je len PR hláška, ktorá ešte zďaleka nemusí odzrkadľovať realitu. Akuráť môže * tých, čo si objednali B7 a dočkajú sa ho asi o 9 mesiacov.
Najpredávanejšie nie je konkrétne auto. Najpredávanejšie je meno Passat.
Robiť polgenerácie je jedine prejavom toho, že tie autá proste rýchle starnú, a jemný facelift skrátka a dobre nestačí. Ako inak si vysvetliť, že niektoré vozy vydržia aj desaťročie prakticky bez vizuálnych zmien (osviežuje sa len technika), a niektoré po 4 rokoch potrebujú prekopať?
Aký bude Passat? No, podľa týchto informácií bude zaberať na parkoviskách a v mestách ešte viac miesta ako doteraz. Asi má VW potrebu prerásť Insigniu aj Mondeo. Len aby to neprehnali.
Passat CC dych berie - ale vraj hlavne v servisoch. Ale aby som mu nekrivdil vyzerá dobre. Iba tie tankové priezory namiesto poriadnych okien na aute mať nemusím.
Záver: Od VW dostaneme presne a jedine to, čo do neho môžeme čakať a čakáme.
Ale prdlajz. Nevěř tomu, co ti při čumendě nakecá prodejce. Čekačky jsou různé podle toho, co si objednáš. Tak tu nedělej frajery, že to je "vždycky" 3 měsíce...
Myslíš 3 písmena, jejichž středem je T? Pak tě musím zklamat, protože na to reagovat nemusím. Je totiž zcela evidentní, že dotyčný se akorát baví reakcemi místních fanatiků, kteří jsou schopni se najednou bít až do krve. Holt někteří tu nadsázku pochopí a baví se také a někteří ne a jen ze sebe dělají ještě větší voly...
Pročpak "rádoby"? Copak volba přezdívky do diskuze je podmíněna nějakými kvalifikačními požadavky? >:D To by tam místo "Kylie" muselo být opravdu něco jiného... >:-[] Pokud vám vadí můj styl vyjadřování, když reaguji na evidentní blbosti tak mám pro vás jedinou radu - nereagujte. Pochybuji, že to ale dokážete a stejně tak pochybuji, že se dokážete povznést nad některé věci, které musíte až fanaticky obhajovat...
Tak to máte PRAVDU - není ;-)
PS: Že bych si začala říkat třeba... :-)
PPS: Nojo, když ale já se Kylie DOOPRAVDY jmenuji a nějak jsem NEměla potřebu vymýšlet přezdívku ;-)
Pěkný den :-)
"Robiť polgenerácie je jedine prejavom toho, že tie autá proste rýchle starnú, a jemný facelift skrátka a dobre nestačí."
To myslíš vážně? Je to právě přesně naopak, Golf i Passat stárne relativně velmi pomalu, proto si půlgeneraci místo běžnéhpo faceliftu může s klidem dovolit, podívej se třeba na tržní úspěch půlgenerace Golfu 6 (5,5), ale taky na to, jak si jeho základ "staré" techniky z G5 vede ve srovnávacích testech se zcela novými generacemi konkurence . Navíc příchodem G7 a Passatu B8 vlastně získá VW generační náskok proti konkurenci právě díky chytrému tahu s půlgeneracemi. To co se VW osvědčilo už dřív u Passatu teď aplikoval i při přechodu z G5 na G6.
A takový Golf si až do paté generace vystačil zcela bez optických faceliftů (na rozdíl od konkurence), což je jen další důkaz nadčasovosti designu typického pro VW...
Asi som to teda prepískol. Ono to bude inak. Tie autá vyzerajú staré aj keď sú úplne nové, preto potrebujú aspoň "polgeneračné" zmeny po krátkej dobe.
Inak neprotirečíš si sám sebe tak trochu? Autá starnú pomaly, preto si môžu dovoliť "polgeneráciu" namiesto faceliftu. Facelift je niečo viac ako polgenerácia, alebo ako? Asi to bude naopak, nie? Iným stačí facelift, VW to posunie rovno o pol generácie nahor, čiže aby model bol pre zákazníkov naďalej zaujímavý, musí na aute urobiť viac zmien ako konkurencia. nejak im to s tým nestárnucim vzhľadom prestalo vychádzať.
Občas vidím na ceste nový Sharan. Nikto sa za ním neotáča, ani pes neštekne. To auto naživo ani omylom nevyzerá ako novinka. Na fotkách sa mi páčil (s výhradami k interiéru), dokonca som napísal, že by som si ho vedel prestaviť aj v garáži - ale naživo hlboké sklamanie.
Golfa ako príklad sem nedávaj. Ten si získal meno všetkým, ale že by nieto niekde vyzdvihoval zrovna dizajn, a zrovna u 5.generácie...skôr ide o to, že jeho majitelia sú pomerne konzervatívni a zásadné zmeny Golfu by asi ťažko prdýchavali.
Přesně tak, hlavně u MPV je to straaašně podstatné.
Komu na tom otáčení tak záleží, může zkusit Multiplu, nebo ještě lépe SsangYong Rhodius, případně Pontiac Aztek. 8-s >:D
Zrovna dneska jsem předjížděl Alhambru a vypadala moc dobře. Výrazná zadní světla, předek usedlý, ale povedený. Naprosto ideální MPV, které nikomu nemusí ukazovat že má na každý straně pět vlnek, čtyři prolisy, tři zalomeniny a předeke složený ze 176 dílků různě zohybaných a nalepených na sebe. Jako menší alternetiva k Sharan/Alhambra mi pak přijde dokonalý P5008, který si taky na nic nehraje, vypadá výborně a nemusí nikomu ukazovat vlnky.
U MPV rovnako ako u hocijakého iného modelu. Také Polo vyzerá zaujímavo, myslíš že nie? V dobe premiéry to bol nový VW, že jeho markanty opajcli na všetky ostatné modely nepovažujem za žiadne plus, akurát naopak - robí z niektorých modelov VW nevýrazné šedé myši.
Mimochodom, ten kórejský voz sa volá Rodius, čo tam pcháš to "h"?
Doštuduj... >:D
Já si neprotiřečím, naopak. Ta "půl" generace (čili zásadnější facelift) se určitě vyrábí déle, než auto po běžném faceliftu, takže když např. sečteš dobu G5 + G6, bude určitě delší, než jedna generace konkurence včetně jednoho běžného faceliftu.
A co se týče Golfu, nepsal jsem nic jen k páté generaci, ale ke všem pěti generacím, které se vždy obešly bez optických retuší faceliftu, běžných u konkurence. Lepší důkaz o tom, že design VW stárne relativně velmi pomalu si snad ani neumím představit... ;-)
Ako dlho sa priemerne vyrába faceliftovaný model? A ako dlho polgenerácia? Nie je to +/- to samé? koľko faceliftov mal prvý Sharan? Alebo to boli pogenerácie, a preto sa vyrábal 14 rokov?
A pokiaľ viem, ide o najnovší postup VW, polovičné generácie nerobí odjakživa...
tak nevím, co je lepší. Jestli se za tím nikdo neotočí, nebo jestli se mám otočit za ix35, protože větší zrůdu na silnici těžko potkám, tak se musím podívat, protože vlastním očím nevěřím. >:D
Na vyrážanie dychu treba lieky, prípadne pomoc priateľa. Passat CC je skutočne dizajnovo jeden z tých vydarenejších modelov VW, ale že by išlo o nejaký vyslovený zážitok, sa tiež povedať nedá. Mimochodom, minulý víkend som bol v Tatrách (nie nákladných autách) a na parkovisku som postrehol všímavé pohľady na moju AR 159 a Opel Insigniu....o pár metrov stojaci Passat CC si nikto ani nevšimol :-)
Tak u tý alfy se ani nedivím. Vzhledem k jejímu rozšíření se jedná o raritní auto, tak se nediv, že se dívali >:D
Ale musím uznat že 159 je asi nejpodařenější součastná alfa a jedno z nejhezčích aut ve třídě (hlavně kombi).
Co do třech let!!! Dáme novou masku (o linku víc na mřížku), světla z Foxe, zadní z Multivanu, dovnitř místo kukaček digitálky a snímač myšlenek protijedoucího a máme novej Passat do měsíce ;-)
Re: B6 žiadna sláva, B7 náprava, B8 bude konečne nová ...
Tak prozatím to u Golfu i Passatu funguje výborně. Oba modely jsou neprodávanější ve své třídě v Evropě. Podle mě to není vůbec špatný tah dělat mezigenerace. Můžou v nich vychytat mouchy, protože se jedná vlastně o technicky stejné auto, designově se dost liší. U golfu 5/6 to není tak velký rozdíl, ale u passatu je to docela podstatná změna. Takže lidi si vlastně kupují novou generaci s osvědčenou technikou a vychytanýma mouchama. Prozatím se jim to takhle daří docela dobře. Navíc tím dacílí toho, že zásadnější změny nabízí v ktarších intervalech.
Bohužel na auto.cz je zde několik závažných chyb, na tohle bohužel nejsem u tohoto serveru zvyklý :-( ...
1. Platforma PQ47 nikdy oficálně nebyla (a nebude). Passat se v přechozí generaci oddělil od sestřenice Audi A4 a byl (kvůli) úsporám vytvořen na zesílení Golfu V (PQ35). P jako PKW= osobní vůz, Q jako Quer=příčné uložení motoru. Facelift se neoznačuje jako PQ47.
2. Pokud hovoříme o MQB (Modularer Querbaukasten, s "r" na konci u Modularer) nelze tam plést vozy s podélným motorem jako Audi A4, Phaeton, Touareg... O Passatu bych hovořil spíše jako o "zvětšeném a vyztuženém" Golfu.
3. Navíc Passat a Audi A4 se neliší "jen" uložením motoru. Je zde spousta jiných a důležitějších rozdílů (Flax-ray versus CAN, systém řízení, podvozek, systém pohonu 4x4 atd.). Audi A4 bude používat platformu MLB (... Längstbaukasten), prakticky nová platforma pro všechny podélné motory (A4 - A9).Vyvíjí spíše Audi, MQB pak VW.
4. Ano, Passat vyroste, ale tak, jako Superb... Tzn. "nafouknutá" platforma. Superb má také více společného s PQ35 (Octavia) než s Passatem či A6 (resp. čínský Passat) jako první generace Superbu. Ale je to tak "nafouknutá Octavia", že je aktuálně větší než Passat:-) a to se ve Wolfsburgu nenosí...
5. Motory také úplně parametry nesedí, ale je tam naštěstí "zřejmě".
Tak nám Alma mater konečně přiznala barvu. B7, aktuálně prodávaná "nová" generace je opět jen věšení bulíků na pomatené ovečky zhypnotizované jednoduchým a dvojtým vé.
Zkrátka současná generace je facelift B6. Na tom samozřejmě nevidím nic špatného. Vadí mi ale, že se VW vyloževě vysmívá zákazníkům a facelift vydává za novou generaci B7. Přitom celý cyklus má mít max. 4 roky? To je hodně krátká doba. Tak krátká, že by se snad jednalo o nejméně úspěšnou generaci. Vždyť v historii má generační obměnu 6 - 7 let.
Přitom nový Passat bude zřejmě jen legoland dotažený k dokonalosti. No nevím, jestli majitelé střední třídy touží sdílet díly s malými vozy.
Opravdu se neskrytě těším na ten nový zázrak.
jeden můj známý říkával - Všichni nadáváte na nácky, ale kdyby prohlásili, že od zítřka budou každýmu z Vás dávat doživotní rentu 1000 éro měsíčně, tak od Chebu do Prahy stojí hustej špalír po obou stranách silnice, že by pětikačka nepropadla............
Stejné je to i s Pašíkem - spousta výtek a kritiky, ale stát Vám v garáži a zadáčo, tak ho budete denně laskat leštěnkou a voskem................
Nejsem nekritický příznivec koncernu - má spousty "ale" v mých kritériích volby vozu, ale ta "ale" jsou má - objektivně jsou to zkrátka dobrá auta.............Jo a kdo viděl novou reklamu na Golfa s tím dítětem na podlaze? Bomba ne? Za tu mají ode mne ve Wolfsburgu malé bezvýznamné plus :yes:
Tak na tu rentu máme někteří nárok tak jako tak a bez fronty.
A podle sebe nesuď ostatní.
Můžu tě uklidnit v jednom.Pakliže mi násilně zadarmo někdo Passata nevnutí, rozhodně v mé garáži stát nebude. :no:
a z čeho vychází Tvůj nárok na rentu vůči Němcku? A bez fronty? Hm.... podle sebe soudím ostatní - to je stejné, jako kdyby jedna forma platila bez vyjímky pro všechno - ale budiž.... Uklidnil jsi mne radikálně a dokonale ;-) . On totiž ten Pašík v Tvé garáži nemusí stát ani, pakliže Ti ho někdo vnutí násilně a zadarmo - to je ta svoboda volby..........
A pro někoho jsi zase hned "stádní a nudný šedotyp" jen proto, že neřešíš kolik pohledů za hodinu dostaneš, za každých 100 tis. Kč investovaných do svého vozu... ;-)
No ale to přirovnání není o oprávněnosti kritiky,ale o možné změně optiky nazírání na produkt v rámci podmínek. Kritika - stejně jako nadšení - je otázkou souboru osobních preferencí, které jsou zase otázkou mnoha vstupních podmínek, které se liší člověk od člověka. V tom je to kouzlo. Tím "přirovnáním" pouze a jen poukazuji na to, že naší "národní" vlastností není zrovna věrnost ideálům, ale u mnohých(bohužel) - štědrosti donátora. Ono to souvisí trošku s národní hrdostí - ale to bychom zabředli do úplně jiného tématu, než je VW Passat.
Tvrdím-li, že drtivá většina lidí by "nepohrdla" vozem za cca milion korun v plné palbě, byť ho předtím kritizovala, osobně věřím, že nejsem dalek od pravdy.....
Ps: - osobně bych byl raději, kdyby mi někdo daroval Subaru Outback 3,6L.......ale mlhavě tuším, že se to asi nestane.....