Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Passat B8: Do tří let přijde nový sedan, kombi, kupé i kabrio

Osmá generace Volkswagenu Passat se začne vyrábět v roce 2014. Vedle variant sedan a kombi rozšíří nabídku také kabriolet a kupé.
Zpět na článek
24. 5. 2011 08:51
24. 5. 2011 09:12
24. 5. 2011 09:06
24. 5. 2011 12:48
24. 5. 2011 12:49
24. 5. 2011 13:29
24. 5. 2011 12:51
24. 5. 2011 14:13
24. 5. 2011 15:54
24. 5. 2011 16:00
24. 5. 2011 16:36
24. 5. 2011 20:48
24. 5. 2011 22:54
24. 5. 2011 15:10
24. 5. 2011 20:43
Avatar - iudex
24. 5. 2011 08:51
Konečne nový
Konečne nová generácia Passatu. ;-) Motoricky to vyzerá dobre, snáď sa konečne dočkáme aj roky avizovaného biturbodízla. Zaujímavé je, že nie je zmienka o R36, zrejme sa so šesťvalcom definitívne VW rozlúči a prejde na (inými už nastúpený) trend, že maximum v strednej triede je štvorvalcové turbo. Každopádne 2014 je ešte dosť ďaleko, dovtedy sa môže ešte všeličo zmeniť.
Rozbalit vlákno
4
24. 5. 2011 09:02
Re: Konečne nový
No, nová generácia po 4 rokoch, to sa celkom jasne rovná priznaniu sa, že B7 nie je plnohonotne nová generácia, hoci oficiálne tvrdia opak. Len aby sa nestalo, že najprv predstavia štúdie, potom budú rok uvažovať o tom, kde umiestnia výrobu, a ďalšie dva roky budú riešiť nábeh výroby.... >:D
24. 5. 2011 09:12
Re: Konečne nový
Máš pocit, že VW je něco jako čeští politici, kteří 20 let blábolí o reformách,právním státu a skutek utek :no:
24. 5. 2011 10:24
Re: Konečne nový
Mrkni kdy se začalo mluvit o VW UP! >:D
Avatar - iudex
24. 5. 2011 09:17
Re: Konečne nový
To už okrem pár skalných nikto nerozporuje. V tradičnom európskom cykle striedania generácií po 7 rokoch je 4-ročný cyklus jasným dôkazom. Ostatne stačí si do B6 a B7 a je všetko jasné.
24. 5. 2011 09:06
Passat 2014
Mám info,že,nový Passat by měl v modelovém roce 2014,tj 22KT/13.Takže premiéra bude v Ženevě v březnu 2013.

Neplést si kalendářní rok s modelovým rokem. :-!
Rozbalit vlákno
8
24. 5. 2011 11:18
Re: Passat 2014
A neplést si drby s realitou. 22 KT/13 to na 100 % nebude...
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 12:49
Re: Passat 2014
Zásadní rozdíl bude stejně nakonec v umístění hodin a v tom, že nastaví zrcadlo moderní době a hodiny budou digitální..... >:D >:-[]
24. 5. 2011 13:20
Re: Passat 2014
Napřed segmentové a po změně na bodové to bude B9. >:-[]
24. 5. 2011 14:15
Re: Passat 2014
EKO verze budou mít hodiny sluneční :-)
24. 5. 2011 15:28
Re: Passat 2014
A kompas, abys je vždycky správně natočil...
Avatar - white label
24. 5. 2011 22:47
Re: Passat 2014
Kolik zbytečných slov už si tu napsal (a nejen ty) jen k těm analogovým hodinkám v Passatu B7?
Proč tu podobně "vtipné" poznámky nečtu třeba k RCZ (a nejen k němu).
[odkaz]
Navíc RCZ má být stylové kupé, na rozdíl od konzervativního Passatu....
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2011 09:28
Do tří let ..
.. přijde ještě nový ... a ... a také ... a ještě ... ;-)
Pěkný den :-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:10
Re: Do tří let ..
.... a bílá bude bělejší.... a ještě bělejší.... >:D
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 13:20
Re: Do tří let ..
A díky unikátnímu tvaru se skvěle drží a dosáhne tam kam jiní ne >:D
24. 5. 2011 13:21
Re: Do tří let ..
Vyskoušejte nový Passat. Passat passatizuje. >:D
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 13:26
Re: Do tří let ..
A nyní v Lidlu 50% zdarma >:D a nafukovací delfín jako bonus
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:30
Re: Do tří let ..
a oblek z neoprenu.... není až tak pohodlný, ale v dešti se hodí >:D
24. 5. 2011 13:33
Re: Do tří let ..
4 z 5 francouzských automechaniků doporučují Passat. >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2011 14:26
Re: Do tří let ..
Bojí se totiž jinak o práci.. >:-[] ;-)
24. 5. 2011 15:27
Re: Do tří let ..
Ano, protože francouzské vozy s primitivní technikou opraví kdejaký vidlák s kladivem a sedmnáctkou klíčem. :yes: >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2011 18:27
Re: Do tří let ..
Mluvíte o sobě? ;-) Takhle si to představujete? :-)
PS: Obávám se že v realitě svůj 17kový klíč budete muset použít nějak jinak ;-)
24. 5. 2011 19:35
Re: Do tří let ..
Jsem rád, že zatímco ostatní pochopili nadsázku, tak se tady někdo fanatický z francouzské stáje opět musí vehementně bít za svoji značku. >:D

Btw narozdíl od UkLíZeČeK jsem tu několikrát dokázal že vím o čem je řeč. Ale to se tady některým může nechat jen zdát...
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2011 20:53
Re: Do tří let ..
Myslíte že si tněkteří místní diskutéři "nechávají zdát" aby byli jako vy?? :-)
No NEvím NEvím... (alespoň já URČITĚ NE :-) )
PS: Ale jinak fajn, že si alespoň si sám sobě přijdete ffftipný ;-)
Pěkný den (všem NEzcelaanonymním, kteří si ve své kartě alespoň NĚCO vyplní :-)
PPS: Určitě to bude NÁHODA, ale případné "nezcelashody" mívám téměř bezvýjímky s ANONYMy.. ;-)
A mohu-li KONKRÉTNĚ: To z
13:21 šlo (ale žádný zázrak)
13:33 to bylo dobré :yes: :-)
15:27 to bylo trošičku "nasilu"
19:35 viz výše, snad jen bez "trošičku"
Pěkný den (ještě jednou ;-)
24. 5. 2011 23:15
Re: Do tří let ..
Stále ta čeština nejde?

Btw humor je silně subjektivní, to že někomu nepříjde něco vtipné (chápu, když někdo v nadsázce naráží na francouze a FR fanatičky to těžce nesou....), tak to neznamená že to opravdu takové je... ale chápu, že to pro některé, kterým dělá vůbec problém něco čitelně napsat je to asi problém...

Jen upozorňuji, že nemám čas dále reagovat na někoho, kdo si vymýšlí hlouposti (viz tehdejší debata o tříválcích) a když se má slova potvrdí, tak se zničeho nic odmlčí.... no nic, přeji příjemný "den" a dále si pište co ChCe
Te...
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2011 00:24
Re: Do tří let ..
Chcete pokračovat německy anglicky nebo zůstaneme u češtiny? Jestli jste z mého příspěvku něco NEpochopil, mohlo by to být i něčím jiným než moji špatnou češtinou.. ;-)
Myslíte že u mne být problém "něco čitelně napsat"? No možné to být - podívejte se co já (v češtině) "profesionálně" psát :-)

[odkaz]

(nejvíc práce mi dal Eric Satie, nejspokojenější jsem asi s H. HANCOCKem a Head Hunters ;-)

Přiznávám že to o 3válcích si již NEpamatuji, ale RÁDA když mi "připomenete" - jestli jsem se ZMÝLILA, NEmívám problém to uznat :-)
PS: 3válce NEmusím, co vím čekají nás ale během příští "5tiletky" v tomto směru VELKÉ změny ;-\

PPS: Co chci opravdu píši - a raději v (o) hudbě než tady. Sem mne po (dlouhém) čase nedávno "vrátil" jen text o mé NEJoblíbenější automobilce (potažmo o mém "automobilu snů" :-) ), na který jsem prostě "musela" reagovat - ale není to fr. automobilka, tak co teď? 8-s
Pěkný den :-)
Avatar - positivemind
25. 5. 2011 22:06
Re: Do tří let ..
jÉ kYLie jE zPÁTKy!
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2011 14:29
Re: Do tří let ..
To už spíš ne (i když bílá perleťová na CITROËNu C5 vůbec není špatná! ;-) ), ale i když u vw "přiznali" že nový model ("opravdový" B7 - i když vlastně ani to ne :-) ) příjde teprve za 2-3 roky, před ním i po něm příjde i dost jiných modelů střední třídy, jak jsem výše napsala :-)
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 09:57
Už jsem na to zvědavý
Motorová paleta vypadá zatím dost slibně. Škoda, že tam není uveden i šestiválec. Do kupé by se hodil. Celkem pět variant passatu je slušná nálož na jeden model. Ale mají to poměrně logicky podložené, proti komu budouo cílit. Už jsem na to zvědavý. Skoro se ted ještě nabízí otázka, kdy bude představen sportovnější model od Škodovky na bázi scirocca, který bude mířit proti korejské produkci jako třeba zgarb Velostr. Každopádně to vypadá na slušnou nálož Passatů.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 12:53
Re: Už jsem na to zvědavý
.... říkám si, proč škodovka nemá modely typu Scénic...
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 13:12
Re: Už jsem na to zvědavý
Protože zatím na to stačí VW se svým Sharanem a Touranem. Ale jestli přijdou korejci s něčím do téhle třídy, tak si myslím, že VW vydá levnější podobu Touranu v podobě nějaké Škodovky.
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:18
Re: Už jsem na to zvědavý
...to ano, ale stejně si myslím, že by takové mpv od škody bylo moc sympatické. Určitě by ji to slušelo více,než pořád zamračenému touranovi...
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 13:19
Re: Už jsem na to zvědavý
Hlavně je to jeden z mála rozšířených segmentů, kde Škodovce chybí zastoupení.
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 13:30
Re: Už jsem na to zvědavý
Přesně tak.
24. 5. 2011 15:21
Re: Už jsem na to zvědavý
Ale trt stačí. Nestačí. Len im to pomaly dochádza. Tipujem, že nový Roomster bude niečo ako C3Picasso, ale mohli by prísť aj s niečím novším od Touranu a za rozumnejšiu cenu.
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 16:18
Re: Už jsem na to zvědavý
Koukal jsem nedavno v jednom časopise, tuším AutoTip, na studie nebo spíše na předpovědi na Škodovku a byla tam i studie na nový Roomster a podle nich by to mělo být klasické MPV, něco jako Touran. Velikostně nevím, jestli stejné nebo menší, ale nemá už to být takový slepenec, ale kliscké MPV. A myslím, že to je i logické. Tak uvidíme
24. 5. 2011 22:14
Re: Už jsem na to zvědavý
Tých obrázkov bolo viacej. Rozhodne ale nahradenie toho súdka na kolesách klasickým malým MPV bude veľkým pozitívom.
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 12:51
Das Auto.cz
....a máme tu další "článek".... v podstatě neustále informujícím o tomtéž.... hoši hoši z redakce, vy musíte mít vw i na trenkách.... 8-s
Rozbalit vlákno
4
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 13:18
Re: Das Auto.cz
Za dnešní den dva články o VW a dva o Mercedesu a jeden o Fiatu. Včera Dvakrát Fiat, dvakrát Lambo ani jeden VW. 22.5. 3xAudi, jeden Fiat, jedno VW.

Za poslední tři dny tedy 3x VW, 4x Fiat, 3x Audi a 2X merecedes. Nepočítal jsem ty ostatní co byly většinou po jednom.
24. 5. 2011 15:29
Re: Das Auto.cz
Spočítaj to za mesiac, to bude mať lepšiu výpovednú hodnotu.
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 16:19
Re: Das Auto.cz
Tak to se mi zrovna nechce, ale hádám, že to nebude nic víc, než třeba článků o kia/hyundai.
24. 5. 2011 14:13
BRÁNA Č.8
Velmi aktuální a potřebná informace. Vzhledemk tomu, že PASSAT je nejprodávanějším (super)mainstreamovým středním autem v Evropě je mnoho těch, kteří právě tyto zprávy, to jemné poodhalování budoucnosti, velmi netrpělivě očekávají. Brána č. 8 otvírá svou náruč...

Co je v předmětném kontextu důležité, PASSAT není jen nejprodávanějším autem ve střední třídě, jeho status "nejprodávanějšího" je natolik silný, že snese i konfrontace s národními čísly takřka v každé vyspělé evropské zemi. Koneckonců, seznámení se s čísly PASSATa, která dosahuje například ve Francii jsou těmi nejvýmluvnějšími.

Popravdě přiznejme, že jestli něco, pak generační, ale hlavně půlgenerační obměna Apoštola je mistrovským jak technickým tak marketingovým scénářem Volkswagenu po dlouhé dlouhé roky. Dokázat udržet na pozici nejlepšího, nejprodávanějšího model, který absolvuje "jen" jednu výraznou modernizaci za dlouhých deset let je ukázkou technologické, technické a designové kvality produktů Volkswagenu. U některých konkurenčních modelů ti nový model stárne doslova pod rukama, PASSAT nikoliv, sám vidíš, že postačí na karoserii aktualizovat zadní světla a přední partie, a Evropa je v kolenou. Tomu se říká designový zenit.

Tedy jak v nadcházejících letech? No jistě, opět pod taktovkou PASSATa - bude větší, bude prostornější, bude karosářsky četnější, avšak stále to bude ten třídní král, PASSAT.

Vraťme se však do reality, která (předpokládám) je alespoň pro pro realistickou garážovou menšinu tím, co je zajímá nejvíce. Pak si ovšem napišme, že jestli současné garáže chovají ve svých prostorách (super)mainstreamový klenot, je to výhradně, výlučně a nepochybně PASSAT CC. V tomto modelovém pojetí dosahuje PASSAT na samotný vrchol estetických, uměleckých možností. Auto, které na silnici bere svému okolí doslova dech. [odkaz] Doslovná automobilová perla.

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
35
24. 5. 2011 14:18
Re: BRÁNA Č.8
V článku se někde píše o Porsche? :-)
Re: BRÁNA Č.8
Dech mi bereš leda tak jenom ty svými žvásty gti.
VW nikdy nezapře a postupem času se už ani latentě koncernu nedaří předstírat maximální snahu za honbou prodeje. A díky tomu jejich pixly vypadají, jak vypadají. Nudné tuctové bezpohlavní konzervy na kolech. :no:
24. 5. 2011 15:28
Re: BRÁNA Č.8
To, čo sa ukazuje ako aktuálna informácia, je len PR hláška, ktorá ešte zďaleka nemusí odzrkadľovať realitu. Akuráť môže * tých, čo si objednali B7 a dočkajú sa ho asi o 9 mesiacov.

Najpredávanejšie nie je konkrétne auto. Najpredávanejšie je meno Passat.

Robiť polgenerácie je jedine prejavom toho, že tie autá proste rýchle starnú, a jemný facelift skrátka a dobre nestačí. Ako inak si vysvetliť, že niektoré vozy vydržia aj desaťročie prakticky bez vizuálnych zmien (osviežuje sa len technika), a niektoré po 4 rokoch potrebujú prekopať?

Aký bude Passat? No, podľa týchto informácií bude zaberať na parkoviskách a v mestách ešte viac miesta ako doteraz. Asi má VW potrebu prerásť Insigniu aj Mondeo. Len aby to neprehnali.

Passat CC dych berie - ale vraj hlavne v servisoch. Ale aby som mu nekrivdil vyzerá dobre. Iba tie tankové priezory namiesto poriadnych okien na aute mať nemusím.

Záver: Od VW dostaneme presne a jedine to, čo do neho môžeme čakať a čakáme.
24. 5. 2011 15:54
Re: BRÁNA Č.8
Čekací doba je 3 měsíce do výroby. :-!
24. 5. 2011 15:58
Re: BRÁNA Č.8
Asi ako na ktorý model. A viem to presne, môj šéf práve mení auto, objednával ho 12/2010, dostane ho v 08/2011.
Avatar - Krispos
24. 5. 2011 16:00
Re: BRÁNA Č.8
Já jsem dneska objednával auto a dodací lhůta je do 20.7. :-)
24. 5. 2011 18:23
Re: BRÁNA Č.8
Asi majú vo VW tvojho predajcu radšej. ;-)
Avatar - Krispos
24. 5. 2011 19:48
Re: BRÁNA Č.8
Volvo, panáčku, Volvo C30 :-)
24. 5. 2011 22:03
Re: BRÁNA Č.8
Čo sem pletieš auto medzi Passaty... :-!
24. 5. 2011 16:00
Re: BRÁNA Č.8
Já psal o Passatu.Tipuju,že objednával Touarega nebo Sharana.To by odpovídalo.
24. 5. 2011 18:19
Re: BRÁNA Č.8
Ty poznáš iba jeden Passat? Keď budem myslieť na Karkulku, tak napíšem, že myslím na ňu...
24. 5. 2011 16:26
Re: BRÁNA Č.8
Ale prdlajz. Nevěř tomu, co ti při čumendě nakecá prodejce. Čekačky jsou různé podle toho, co si objednáš. Tak tu nedělej frajery, že to je "vždycky" 3 měsíce...
24. 5. 2011 16:36
Re: BRÁNA Č.8
Nechtěl by ses zklidnit.
24. 5. 2011 17:01
Re: BRÁNA Č.8
Až přestaneš plácat blbosti a vydávat je za dané fakty...
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 20:48
Re: BRÁNA Č.8
No ale to bys musel vlítnout do jednoho případa skoro každý den tady. >:D Protože ten zejména vydává blbosti za fakta.
24. 5. 2011 23:17
Re: BRÁNA Č.8
Myslíš 3 písmena, jejichž středem je T? Pak tě musím zklamat, protože na to reagovat nemusím. Je totiž zcela evidentní, že dotyčný se akorát baví reakcemi místních fanatiků, kteří jsou schopni se najednou bít až do krve. Holt někteří tu nadsázku pochopí a baví se také a někteří ne a jen ze sebe dělají ještě větší voly...
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2011 00:12
Re: BRÁNA Č.8
Milý (rádoby)100oktane - vidím že vy "ve formě" a "vzletnými slovy NEšetříte nejen v rozhovorech se mnou ;-)
25. 5. 2011 07:39
Re: BRÁNA Č.8
Pročpak "rádoby"? Copak volba přezdívky do diskuze je podmíněna nějakými kvalifikačními požadavky? >:D To by tam místo "Kylie" muselo být opravdu něco jiného... >:-[] Pokud vám vadí můj styl vyjadřování, když reaguji na evidentní blbosti tak mám pro vás jedinou radu - nereagujte. Pochybuji, že to ale dokážete a stejně tak pochybuji, že se dokážete povznést nad některé věci, které musíte až fanaticky obhajovat...
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2011 13:22
Re: BRÁNA Č.8
Tak to máte PRAVDU - není ;-)
PS: Že bych si začala říkat třeba... :-)
PPS: Nojo, když ale já se Kylie DOOPRAVDY jmenuji a nějak jsem NEměla potřebu vymýšlet přezdívku ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
24. 5. 2011 20:11
Re: BRÁNA Č.8
"Robiť polgenerácie je jedine prejavom toho, že tie autá proste rýchle starnú, a jemný facelift skrátka a dobre nestačí."
To myslíš vážně? Je to právě přesně naopak, Golf i Passat stárne relativně velmi pomalu, proto si půlgeneraci místo běžnéhpo faceliftu může s klidem dovolit, podívej se třeba na tržní úspěch půlgenerace Golfu 6 (5,5), ale taky na to, jak si jeho základ "staré" techniky z G5 vede ve srovnávacích testech se zcela novými generacemi konkurence . Navíc příchodem G7 a Passatu B8 vlastně získá VW generační náskok proti konkurenci právě díky chytrému tahu s půlgeneracemi. To co se VW osvědčilo už dřív u Passatu teď aplikoval i při přechodu z G5 na G6.
A takový Golf si až do paté generace vystačil zcela bez optických faceliftů (na rozdíl od konkurence), což je jen další důkaz nadčasovosti designu typického pro VW...
24. 5. 2011 22:13
Re: BRÁNA Č.8
Asi som to teda prepískol. Ono to bude inak. Tie autá vyzerajú staré aj keď sú úplne nové, preto potrebujú aspoň "polgeneračné" zmeny po krátkej dobe.

Inak neprotirečíš si sám sebe tak trochu? Autá starnú pomaly, preto si môžu dovoliť "polgeneráciu" namiesto faceliftu. Facelift je niečo viac ako polgenerácia, alebo ako? Asi to bude naopak, nie? Iným stačí facelift, VW to posunie rovno o pol generácie nahor, čiže aby model bol pre zákazníkov naďalej zaujímavý, musí na aute urobiť viac zmien ako konkurencia. nejak im to s tým nestárnucim vzhľadom prestalo vychádzať.

Občas vidím na ceste nový Sharan. Nikto sa za ním neotáča, ani pes neštekne. To auto naživo ani omylom nevyzerá ako novinka. Na fotkách sa mi páčil (s výhradami k interiéru), dokonca som napísal, že by som si ho vedel prestaviť aj v garáži - ale naživo hlboké sklamanie.

Golfa ako príklad sem nedávaj. Ten si získal meno všetkým, ale že by nieto niekde vyzdvihoval zrovna dizajn, a zrovna u 5.generácie...skôr ide o to, že jeho majitelia sú pomerne konzervatívni a zásadné zmeny Golfu by asi ťažko prdýchavali.

;-)
Avatar - Falco
24. 5. 2011 22:54
Re: BRÁNA Č.8
Nikdo se za ním neotáčí, ani pes neštěkne. U automobilu opravdu podstatná a důležitá vlastnost 8-s
Avatar - white label
24. 5. 2011 23:03
Re: BRÁNA Č.8
Přesně tak, hlavně u MPV je to straaašně podstatné.
Komu na tom otáčení tak záleží, může zkusit Multiplu, nebo ještě lépe SsangYong Rhodius, případně Pontiac Aztek. 8-s >:D
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:20
Re: BRÁNA Č.8
Zrovna dneska jsem předjížděl Alhambru a vypadala moc dobře. Výrazná zadní světla, předek usedlý, ale povedený. Naprosto ideální MPV, které nikomu nemusí ukazovat že má na každý straně pět vlnek, čtyři prolisy, tři zalomeniny a předeke složený ze 176 dílků různě zohybaných a nalepených na sebe. Jako menší alternetiva k Sharan/Alhambra mi pak přijde dokonalý P5008, který si taky na nic nehraje, vypadá výborně a nemusí nikomu ukazovat vlnky.
25. 5. 2011 09:06
Re: BRÁNA Č.8
U MPV rovnako ako u hocijakého iného modelu. Také Polo vyzerá zaujímavo, myslíš že nie? V dobe premiéry to bol nový VW, že jeho markanty opajcli na všetky ostatné modely nepovažujem za žiadne plus, akurát naopak - robí z niektorých modelov VW nevýrazné šedé myši.
Mimochodom, ten kórejský voz sa volá Rodius, čo tam pcháš to "h"?
Doštuduj... >:D
25. 5. 2011 09:01
Re: BRÁNA Č.8
Zaujať je dosť dôležitá vlastnosť akéhokoľvek auta. Koho zaujme nevýrazná šedá myš?
Avatar - white label
24. 5. 2011 22:59
Re: BRÁNA Č.8
Já si neprotiřečím, naopak. Ta "půl" generace (čili zásadnější facelift) se určitě vyrábí déle, než auto po běžném faceliftu, takže když např. sečteš dobu G5 + G6, bude určitě delší, než jedna generace konkurence včetně jednoho běžného faceliftu.
A co se týče Golfu, nepsal jsem nic jen k páté generaci, ale ke všem pěti generacím, které se vždy obešly bez optických retuší faceliftu, běžných u konkurence. Lepší důkaz o tom, že design VW stárne relativně velmi pomalu si snad ani neumím představit... ;-)
25. 5. 2011 09:22
Re: BRÁNA Č.8
Ako dlho sa priemerne vyrába faceliftovaný model? A ako dlho polgenerácia? Nie je to +/- to samé? koľko faceliftov mal prvý Sharan? Alebo to boli pogenerácie, a preto sa vyrábal 14 rokov?
A pokiaľ viem, ide o najnovší postup VW, polovičné generácie nerobí odjakživa...
Avatar - white label
26. 5. 2011 00:24
Re: BRÁNA Č.8
Po jednom faceliftu se obvykle vozy nevyrábí tak dlouho, jako zmiňovaná půlgenerace, která není zrovna u Passatu žádnou novinkou... ;-)
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:16
Re: BRÁNA Č.8
tak nevím, co je lepší. Jestli se za tím nikdo neotočí, nebo jestli se mám otočit za ix35, protože větší zrůdu na silnici těžko potkám, tak se musím podívat, protože vlastním očím nevěřím. >:D
25. 5. 2011 09:23
Re: BRÁNA Č.8
Krútiš si to ako chceš. :-!
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 09:44
Re: BRÁNA Č.8
říkám to tak, jak to je, jenom tobě se to nehodí do krámu.
25. 5. 2011 18:38
Re: BRÁNA Č.8
Nie, ty to hovoríš schválne tak, aby sa mi to nehodilo do krámu. Pravda je inde.
24. 5. 2011 21:03
Re: BRÁNA Č.8
Na vyrážanie dychu treba lieky, prípadne pomoc priateľa. Passat CC je skutočne dizajnovo jeden z tých vydarenejších modelov VW, ale že by išlo o nejaký vyslovený zážitok, sa tiež povedať nedá. Mimochodom, minulý víkend som bol v Tatrách (nie nákladných autách) a na parkovisku som postrehol všímavé pohľady na moju AR 159 a Opel Insigniu....o pár metrov stojaci Passat CC si nikto ani nevšimol :-)
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:22
Re: BRÁNA Č.8
Tak u tý alfy se ani nedivím. Vzhledem k jejímu rozšíření se jedná o raritní auto, tak se nediv, že se dívali >:D
Ale musím uznat že 159 je asi nejpodařenější součastná alfa a jedno z nejhezčích aut ve třídě (hlavně kombi).
24. 5. 2011 15:10
Nový model
Co do třech let!!! Dáme novou masku (o linku víc na mřížku), světla z Foxe, zadní z Multivanu, dovnitř místo kukaček digitálky a snímač myšlenek protijedoucího a máme novej Passat do měsíce ;-)
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2011 19:18
B6 žiadna sláva, B7 náprava, B8 bude konečne nová ...
B6 je hlavne so svojím "slávnym" motorom 2,0 TDI maximálne priemerným autom a "nová" B7 je len faceliftom s napravením hlavných nedostatkov ....

Reálne bude až B8 nová generácia. A to bude musieť byť už dosť veľký pokrok aby stačila na modernizujúcu sa konkurenciu. S mena sa večne žiť nedá ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:26
Re: B6 žiadna sláva, B7 náprava, B8 bude konečne nová ...
Tak prozatím to u Golfu i Passatu funguje výborně. Oba modely jsou neprodávanější ve své třídě v Evropě. Podle mě to není vůbec špatný tah dělat mezigenerace. Můžou v nich vychytat mouchy, protože se jedná vlastně o technicky stejné auto, designově se dost liší. U golfu 5/6 to není tak velký rozdíl, ale u passatu je to docela podstatná změna. Takže lidi si vlastně kupují novou generaci s osvědčenou technikou a vychytanýma mouchama. Prozatím se jim to takhle daří docela dobře. Navíc tím dacílí toho, že zásadnější změny nabízí v ktarších intervalech.
24. 5. 2011 20:43
Spousta chyb...
Bohužel na auto.cz je zde několik závažných chyb, na tohle bohužel nejsem u tohoto serveru zvyklý :-( ...
1. Platforma PQ47 nikdy oficálně nebyla (a nebude). Passat se v přechozí generaci oddělil od sestřenice Audi A4 a byl (kvůli) úsporám vytvořen na zesílení Golfu V (PQ35). P jako PKW= osobní vůz, Q jako Quer=příčné uložení motoru. Facelift se neoznačuje jako PQ47.
2. Pokud hovoříme o MQB (Modularer Querbaukasten, s "r" na konci u Modularer) nelze tam plést vozy s podélným motorem jako Audi A4, Phaeton, Touareg... O Passatu bych hovořil spíše jako o "zvětšeném a vyztuženém" Golfu.
3. Navíc Passat a Audi A4 se neliší "jen" uložením motoru. Je zde spousta jiných a důležitějších rozdílů (Flax-ray versus CAN, systém řízení, podvozek, systém pohonu 4x4 atd.). Audi A4 bude používat platformu MLB (... Längstbaukasten), prakticky nová platforma pro všechny podélné motory (A4 - A9).Vyvíjí spíše Audi, MQB pak VW.
4. Ano, Passat vyroste, ale tak, jako Superb... Tzn. "nafouknutá" platforma. Superb má také více společného s PQ35 (Octavia) než s Passatem či A6 (resp. čínský Passat) jako první generace Superbu. Ale je to tak "nafouknutá Octavia", že je aktuálně větší než Passat:-) a to se ve Wolfsburgu nenosí...
5. Motory také úplně parametry nesedí, ale je tam naštěstí "zřejmě".
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2011 20:51
Re: Spousta chyb...
Výborně! Díky moc. Konečně PR článek doplněn o skutečná fakta. :yes:
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2011 00:10
Re: Spousta chyb...
Stručně a jasně (pojmenováno) :yes: :-)
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2011 20:55
Béčková třída
Tak nám Alma mater konečně přiznala barvu. B7, aktuálně prodávaná "nová" generace je opět jen věšení bulíků na pomatené ovečky zhypnotizované jednoduchým a dvojtým vé.
Zkrátka současná generace je facelift B6. Na tom samozřejmě nevidím nic špatného. Vadí mi ale, že se VW vyloževě vysmívá zákazníkům a facelift vydává za novou generaci B7. Přitom celý cyklus má mít max. 4 roky? To je hodně krátká doba. Tak krátká, že by se snad jednalo o nejméně úspěšnou generaci. Vždyť v historii má generační obměnu 6 - 7 let.
Přitom nový Passat bude zřejmě jen legoland dotažený k dokonalosti. No nevím, jestli majitelé střední třídy touží sdílet díly s malými vozy.
Opravdu se neskrytě těším na ten nový zázrak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2011 20:59
Je na co se těšit
Mezi její výhody patří nízká hmotnost, bezpečnost a flexibilita >:D :yes:
Tak po tom se koncernisti utlučou ;-)
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2011 21:41
No napsal bych to asi takhle....
jeden můj známý říkával - Všichni nadáváte na nácky, ale kdyby prohlásili, že od zítřka budou každýmu z Vás dávat doživotní rentu 1000 éro měsíčně, tak od Chebu do Prahy stojí hustej špalír po obou stranách silnice, že by pětikačka nepropadla............
Stejné je to i s Pašíkem - spousta výtek a kritiky, ale stát Vám v garáži a zadáčo, tak ho budete denně laskat leštěnkou a voskem................
Nejsem nekritický příznivec koncernu - má spousty "ale" v mých kritériích volby vozu, ale ta "ale" jsou má - objektivně jsou to zkrátka dobrá auta.............Jo a kdo viděl novou reklamu na Golfa s tím dítětem na podlaze? Bomba ne? Za tu mají ode mne ve Wolfsburgu malé bezvýznamné plus :yes:
Rozbalit vlákno
11
Re: No napsal bych to asi takhle....
Tak na tu rentu máme někteří nárok tak jako tak a bez fronty.
A podle sebe nesuď ostatní.
Můžu tě uklidnit v jednom.Pakliže mi násilně zadarmo někdo Passata nevnutí, rozhodně v mé garáži stát nebude. :no:
Avatar - white label
24. 5. 2011 23:06
Re: No napsal bych to asi takhle....
Neboj Bruno, žádné auto ti nikdo zadarmo násilím vnucovat nebude, včetně nového Passatu... :-O :*) >:D
24. 5. 2011 23:12
Re: No napsal bych to asi takhle....
a z čeho vychází Tvůj nárok na rentu vůči Němcku? A bez fronty? Hm.... podle sebe soudím ostatní - to je stejné, jako kdyby jedna forma platila bez vyjímky pro všechno - ale budiž.... Uklidnil jsi mne radikálně a dokonale ;-) . On totiž ten Pašík v Tvé garáži nemusí stát ani, pakliže Ti ho někdo vnutí násilně a zadarmo - to je ta svoboda volby..........
Avatar - Falco
24. 5. 2011 23:12
Re: No napsal bych to asi takhle....
Z minulosti se máme poučit, né v minulosti žít, Bruno
Re: No napsal bych to asi takhle....
Ano správně Falco, s tím souhlasím. Žel bohu historie, i ta nedávná píše jiný příběh!
Avatar - Falco
25. 5. 2011 08:04
Re: No napsal bych to asi takhle....
Já si naopak myslím, že Německu nelze v poválečném období nic zásadního vytknout, podobně jako Japonsku.
Avatar - Falco
24. 5. 2011 23:06
Re: No napsal bych to asi takhle....
Většina lidí se na svět dívá, a nejen na ten automobilový, přes svojí peněženku. Tam bude zakopaný pes!
Avatar - white label
24. 5. 2011 23:16
Re: No napsal bych to asi takhle....
A pro někoho jsi zase hned "stádní a nudný šedotyp" jen proto, že neřešíš kolik pohledů za hodinu dostaneš, za každých 100 tis. Kč investovaných do svého vozu... ;-)
Avatar - Falco
24. 5. 2011 23:51
Re: No napsal bych to asi takhle....
Ano :-) Ale všimni si jak často se tady objevuje slovíčko "kdybych" Kdybych měl, kdybych si kupoval, kdybych šel utratit..
25. 5. 2011 08:17
Re: No napsal bych to asi takhle....
Tak zadáčo by mně nevadila ani Lada. To přirovnání moc silný není. Každý auto má svý oprávněný kritiky, Passata nevyjímaje.
25. 5. 2011 11:03
Re: No napsal bych to asi takhle....
No ale to přirovnání není o oprávněnosti kritiky,ale o možné změně optiky nazírání na produkt v rámci podmínek. Kritika - stejně jako nadšení - je otázkou souboru osobních preferencí, které jsou zase otázkou mnoha vstupních podmínek, které se liší člověk od člověka. V tom je to kouzlo. Tím "přirovnáním" pouze a jen poukazuji na to, že naší "národní" vlastností není zrovna věrnost ideálům, ale u mnohých(bohužel) - štědrosti donátora. Ono to souvisí trošku s národní hrdostí - ale to bychom zabředli do úplně jiného tématu, než je VW Passat.

Tvrdím-li, že drtivá většina lidí by "nepohrdla" vozem za cca milion korun v plné palbě, byť ho předtím kritizovala, osobně věřím, že nejsem dalek od pravdy.....

Ps: - osobně bych byl raději, kdyby mi někdo daroval Subaru Outback 3,6L.......ale mlhavě tuším, že se to asi nestane.....