Technika
tak ted ještě za použití stejných technologií vyrobit motor 1,9dCi (125kW - 145kW) a třeba 2,2dCi (165kW) a maj vystaráno 😉
Je možné, že letos ACZ ignoruje výsledky anekty International Engine of The Year ??? Nebo jsem jen neotevřel ten správný článek ? Letos se obvzláště dařilo Fiatu s jeho novým dvouválcem (celkem 4 ceny, včetně té hlavní).
nízkotlaké EGR a dokonce s mezichladičem, takový práce a komponent vynaložit jen kvůli tomu, abych mohl zpátky do motoru nasávat kouř a zakarbonovávat si ho tím. No ještě, že já mám tuhle featuru odpojenou >😁
A co na to tvuj NOx senzor?
Parametry zhruba srovnatelné s 1.7CRDI, která se tu nedávno probírala u Hyundai i40... pro Scenic nebo Megane je tohle luxusní motorizace a i pro Lagunu může být zajímavá.
odstavených u okraje dálnice se zvednutou kapotou se opět zvýší. Střední dobu životnosti tohoto vynálezu bych odhadoval na 50 tisic km. Tedy na 1/10 životnosti 1,9 TDI PD.
na tvém místě bych si založil servis specializovaný čistě na Rencky, do půl roku budeš milionář, do roka miliardář 😉
Ono nacpat vyfukove plyny do mista, kde je vzduch jiz stlacen, tj za kompresor, da vic prace, nez nacpat je pred kompresor. Tuto praci musi konat motor. A odsud prameni to snizeni spotreby diky nizkotlakemu EGR u Renaultu.
Kontrolni otazka, kam usti EGR ventil v 1,9 TDI PD? >😒] :-!
Kontrolni otazka, kam usti EGR ventil v 1,9 TDI PD? >😒] :-!
Konecne neco pro mou osobu. Vysvetleni - Fotky proste paradicka.
Super :yes: :yes: :yes:
Super :yes: :yes: :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Spotreba pojde dolu po zabehu. Treba najazdit 30tis a viac
Mám niečo cez 20 tis. a spotreba sa ustálila medzi 5,5 a 6 l, v závislosti na jazde, a asi aj použití klímy. Po diaľnici sa vleziem do 7 litrov, ale tých 130 km/h s naloženým autom môže stáť kľudne okolo 9 a nie je to, myslím, veľa. Krabica je to dosť objemná a aerodynamiku na úrovni športiakov rozhodne nemá.
Kangoo je krabice, spotřebu na úrovni pěti litrů nelze čekat... zejména při ježdění po dálnici.
Diesly pod kytky rozhodně nejdou, od střední třídy výše dominují a prosazují se postupně i u aut jako je Jaguar nebo Porsche. V nižší střední je to otázka pořizovací ceny a pro auto do města je zřejmě ideální atmo benzín...
Diesly pod kytky rozhodně nejdou, od střední třídy výše dominují a prosazují se postupně i u aut jako je Jaguar nebo Porsche. V nižší střední je to otázka pořizovací ceny a pro auto do města je zřejmě ideální atmo benzín...
skutek utek - bud konkretny....dve kanga minulej generacie s 1,5dci jazdili dlhodobo za 5,5. Nikto sa s nimi nemaznal. Nove kangoo je tazsie a vacsie. Ak by si do neho hodil benzinovu 1,6, tak ocakavaj spotrebu okolo 9-10. . Posledna cast tvojho prispevku sa neoplati komentovat
Před krizí prodeje dieselů v vropě 53%, nyní opět 53%. V ČR před 3 roky 40%, nyní opět 40%.
Jestli něco půjde pod kytky, tak 1,2 HTP.
Turbobenzíny situaci nezmění, jsou drahé stejně jako diesely a když jim zmáčkneš krk tak žerou jak nezavřené.
Jestli něco půjde pod kytky, tak 1,2 HTP.
Turbobenzíny situaci nezmění, jsou drahé stejně jako diesely a když jim zmáčkneš krk tak žerou jak nezavřené.
Za mě bravo Renault
Ani si raději nechci představit jakou spotřebu bude mít tento motor v Meganu.
Inac neviem si predstavit na tomto motore zrusenie DPF filtra, tu sa to proste nebude dat, lebo potom mechanicke casticecez EGR pojdu aj do turba, ktore je namahane este viac ako v doterajsich motoroch.
A co ked odide DPF? Co potom?
Na druhej strane ak bude fungovat DPF, tak sa nebude zanasat EGR a motor bude spolahlivejsi pred konkurenciou.
Ale DPF bude achilovou patou tohoto motora.
[odkaz]
Druhá věc co mě zaráží je ta olejová pumpa. Jestli jsem to z toho črtu dobře pochopil, tak to má "volně" uložené lopatky, která se povysunují podle toho jak se posunuje "škrtič průtoku". Doufám, že je ten náčtek špatně, protože se obávám uražení lopatek. Navíc je to poměrně složité zařízení na kritickém místě.
A druha vec tie volne ulozene lopatky- uz roky sa to pouziva v olejokruznych vyvevach popripade kompresoroch, vyrabaju sa z karbonovych vlakien a problemy s tym boli az po naozaj dlhom case 20-30000 motohodinach
Pěkný den 😄