Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Opel Meriva 1,7 CDTI (96 kW) – O červené Karkulce

19 komentářů

Avatar - Sosa
Sosa
velmi pekne a podarene auto, ale za tu kolajnicu by si niekdo zasluzil dolamat ruky.. ako tam pripadny stredny pasazier sediet mi je zahada, radim to medzi podobne vychytavky ako volant s pevnym stredom a neotvaratelne zadne okna u citronu >😒]
auto :yes:
kolajnica :no:
hyrysysy
Copak je špatnýho na volantu s pevným středem? Teda kromě toho, že jsi s ním neřídil, popř. nejsi na něj zvyklej...
Avatar - Sosa
Sosa
v tomto pripade mozem uplne cestne priznat ze som s nim nesoferoval a este otvorenejsie prehlasit, ze po podobnom horore ani v buducnosti netuzim. :-!
viem, je to vec vkusu 😄
hyrysysy
Je to věc zvyku. Jak si na ten volant zvykneš, budeš nadávat na otáčející se. Já měl Golfa v servisu (zase) a po tu dobu jsem měl půjčenýho C4. Po hodině jsem si s tím volantem rozuměl a po 2 dnech jsem si chrochtal. Pak jsem si zas musel zvykat na to, jak otáčí....a jak jsem u toho sakroval.
Avatar - Sosa
Sosa
verim ze to tak je, no na prvy ani druhy pohlad ma to moc nelaka, kazdopadne sa zda ze to uz opustaju..viz nova C4
k MERIVE ... nepochopil som v tejto recenzii tu narazku na pas "stredneho spolujazdca"... co tam trci??? ved ten pas je predsa komplet skryty v hornej tapacire. pani najskor si treba veci preverit az potom hodnotit 😉 😄 aj ked su to len prkotinky , ale ovplivnia pohlad na celu recenziu.
a pevny volant - mame to u C5 a je to zvyk ale aj tak uz som si par krat ruky "zamotal"
😄 nevidim to ako vyhodu,skor naopak.
Atomm
Jedná se o pás prostředního cestujícího vzadu. NENÍ kompletně skrytý v tapecírování, naopak jej tam trčí cca 10 cm (neměřil jsem, takže cca). Při jízdě se tak klimbá ze strany na stranu a při každém kouknutí do středového zpětného zrcátka upoutá vaši pozornost a ruší vás při kontrole situace za vozem. Není to žádná nepřekonatelná hrubka, ale mě osobně to tam vadilo a rozčilovalo. Takže za to :no:
zrejme ten pas niekto pred vami pouzil a nedal ho naspat tak ako mal. a vy ste ho nevideli v originalnej polohe....,ten prvy "zamok "sa zasuva do tapaciru a trci len ta plastova cast druheho "zamku" .
Avatar - Flai
Flai
nechapu proč ten pás není integrovaný v zadní sedačce !!! >😒]
už céčková corsa ho tam má tak proč To nejde ... ??? :no: :no: :no:
Klaudius
Jedna jednoduchá výstuha v streche je podstatne lacnejšia, ako integrácia extémne zaťažiteľného dielu do sedadla. Vyžaduje si to komplet inú konštrukciu sedadla.
Avatar - Uhlik
Uhlik
Zda sa, ze 1,7 uz nemoze tak celkom konkurovat najmodernejsim dieslom na trhu, cize cele sa to moze zlepsit az prichodom 1,6, co ale boh-vie kedy bude.

Merivo mame v rodine, aj s kolajnicou, ta prinasa celkom dobru variabilitu na jednej strane pre opierku a odkladacie priestory, na druhej vadi 5temu pasazierovi, ktory sa ale v aute zatial nevyskytol 😄

Inak zaujimave ako novinari dokazu znicit prajav 1,7 CDTI, ale ked som citaval testy 1,9TDI, tak tam to az tak nevadilo, pritom to bol prejav neprekonatelny (sam som to jazdil).
Avatar - Sosa
Sosa
to co u 1.9tdi bolo chvalene ako ``jede vodspodu`` je u 1.7cdti prezetovane ako vyrazna turbodiera a nasledny kopanec..v stredoeuropskych novinarskych podmienkach nic nove :-!
s oboma motormi skusenost mam, iked pri 1,7cdti nie v testovanej verzii, no myslim ze vo zvukovom prejave je 1.9tdi ``neprekonatelna``
Avatar - iudex
iudex
A kde sa v roku 2011 prosím Ťa tá 1,9TDI ponúka? Tu ide o to, že to, čo pre kritiku VW opustil, ponúka Opel ešte v r. 2011 a nejaký ten piatok ešte aj bude. ;-\
Avatar - Atlis
Atlis
keby bol 1.9tdi v predaji, predaval by sa veselo dalej...
Avatar - Sosa
Sosa
nepredava sa, no vieme ze to neni tak davno co sa predaval, mimo to ako vidis opel sa ho chysta pomerne coskoro vymenit za novy 1.6, plus ten 1.7cdti je v prejave predsa len o nieco lepsi nez ta 1.9tdi.
inak mala moja reakcia len poukazat na to ze VAG su za svoje nedostatky a prestrelene ceny v nasich podmienkach vzdy kritizovane menej ako konkurencia, ak sa ti to nezda tak uz fakt neviem >😁
Avatar - Uhlik
Uhlik
1,9 TDI sa neda porovnavat s nicim... Mozno este s predchodcom HDI, ale to si uz pamatam len matne 😄
Avatar - gld
gld
Celkovo sú testéri precitlivení na hluk dieslových motorov. Už len samotné akustické rozpoznanie spaľovania nafty je výrazné mínus >😁 Však keď si kúpim naftové auto, musím rátať s tým že bude "vrčať" inak...chápem že konkurencia to už vie robiť tichšie, no ako výrazné negatívum by som to nepočítal.
gagarin_cccp
to ty švihadla vzadu jsou účelově? přijde mi to jak u * u auta za takovej měšec. Navigace, tempomat, autoklima , já nevím co ještě a vzádu švihadla? 8-s
sebinko
mal som ho na vikend pozicany od Sixt-u.
2500km
Mannheim -> Nove Mesto nad Vahom a naspat.
postrehy z testu mozem len potvrdit.

+ nad 2000 ot. dostatok vykonu
+ spotreba (v DE 170km/h, v AT 135km/h, v SR 150km/h tachometrove rychlosti) po dotankovani a vypocitani 6,5L
+ dostatok priestoru (mam 110kg)
+ lahke nastupvanie (prednve dvere sa otvaraju do 90stupnov a zadne v protismere)

- motor pod 1800 otacok netaha
- riadenie je strasne tuhe (neprijemne)
- dvojka trojka zadrhava pri rychlejsom preradeni
- nemal som si kam odlozit telefon aby som ho nemal zavrety v nejakej schranke