Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota RAV4 Active s bohatou výbavou od 714.900,- Kč (2,0 Valvematic) do 769.900,- Kč (2,2 D-4D)

23 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To mi hlava nebere proč se v Německu a Rakousku může prodávat 81 kW /93 kW - 2,0 D4-D a u nás ne.
Asi jsme bohatší než Němci a Rakušáci, takže si 100 tis navíc oproti benzínu klidně připlatíme za silnější motor a horší výbavu než je v Německu a v Rakousku.
A když si někteří dealeři dovolili auta začít nakupovat tamtéž, rychle s nimi zametli (což komicky na věci nic nemění...)
dnpa
Ze ty jsi z Plzne...? 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
O Plzni vím ale z Plzně nejsem. >😁
ronick
A zesplzně ??? >😁
dnpa
A mimochodem - kde se v Nemecku a v Rakousku nabizi RAV4 s 2,0 D-4D? Vzdyt se vubec nevyrabi... >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Interní záznamy dodavatele Toyoty😒br /> RAV4😒br /> 1AD-FTV 81kW (to je kód motoru 2,0 D4-D)
2006/07 22100-0R020 HU294000-030# 23670-0R180(23670-0R130)
23670-0R050 23670-09270 23670-09230 23670-09190 HU095000-668# HU095000-769# 095000-733# 095000-697#
Repair
294000-0860 Sales 36/100k Yes
(Pokud koukneš na nabídky Toyoty AT a Toyoty DE tak to tam najdeš...)
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
toyota.at (Rakousko)😒br /> Motorisierung 1,6 Valvematic 6-Gang Schaltgetriebe 1,8 Valvematic 6-Gang Schaltgetriebe 1,8 Valvematic Multidrive S 2,0 Valvematic 6-Gang Schaltgetriebe 2,0 Valvematic Multidrive S 2,0 D-4D 125 6-Gang Schaltgetriebe 2,2 D-Cat 150 6-Gang Automatik 2,2 D-4D 150 6-Gang Schaltgetriebe 2,2 D-Cat 180 6-Gang Schaltgetriebe Motorenauswahl 1,6 Valvematic 6-Gang Schaltgetriebe 1,8 Valvematic 6-Gang Schaltgetriebe 1,8 Valvematic Multidrive S 2,0 Valvematic 6-Gang Schaltgetriebe 2,0 Valvematic Multidrive S 2,0 D-4D 125 6-Gang Schaltgetriebe 2,2 D-Cat 150 6-Gang Automatik 2,2 D-4D 150 6-Gang Schaltgetriebe 2,2 D-Cat 180 6-Gang Schaltgetriebe... atd. Nejlevnější 2,0 D4D stojí 27000 € = 688500 Kč, u náís 721000 - pěkných 30000 rozdílu...
...Ausstattungslinien und Preise

Business € 26.964,00 - -
Comfort € 28.633,20 € 32.896,20 -
Premium € 31.265,40 € 34.596,60 € 33.631,20
Executive € 34.218,60 € 37.605,00 € 36.612,00
No já tedy nevim, ale ať hledám jak hledám tak ani v německu a ani v rakousku na stránkách toyoty nemohu najít 2.0D-4D a myslím, že se ani nedělá.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
V Německu se nenabízí, v Rakousku ano, byl jsi na správné straně ale nepokusil jsi se vybrast z nabídky motorů. Udělej to ještě jednou a 2,0 D4D 125 koní uvidíš v nabídce.
Desítky koupených v Rakousku a Belgii u nás jezdí.
Avatar - kolmar
kolmar
Zdravim, tyzden dozadu som bol v toyote jazdit RAVku. Ono mali predvadzacku par mesiacov staru - pred f/l s tym 125 konovym agregatom. V showroome mali new, v kozi, s 150 konovym motorom za rovnaku cenu ako bola pred cca pol rokom ta predvadzacka... cize Ty bi si chcel slabsiu? jazddil som napr. koleos, outlander, forester a ta ravka bola najslabsia co som zatial v suv mal... cize jednoznacne 150 konikov... Hoci je pravda, ze aj po zlacneni mas ravku v cene ovela praktickejsieho, priestrannejsieho a komfortnejsieho Forestera... az na ten intrier :no:
Marikovec
kolmar, to si kde nabral, ze RAV4 je drahsia resp. rovnako draha ako Forester? Nehnevaj sa ale minimalne v SK to urcite neplati, staci si skocit do Subaru a pozriet ceny. Naviac Forester (proti ktoremu inak nic nemam a celkom sa mi paci) nie je ani priestrannejsi - ma mensi kufor, na zadnych sedadlach zavadza pod nohami tunel atd., a ani komfortnejsi - ved nema kopec veci,ktore su u RAV4 standardom (palubny pocitac, chladeny odkladaci priestor, zle riesena laktova opierka atd) a par dalsich veci ktore prave robia jazdu komfortnejsou. A co sa tyka jazdnych vlastnosti, tak sice skalni subaraci si vycucali z prsta ze su Forestery lepsie ale v skutocnosti zatial nikto nerobil ziadny porovnavaci test tychto 2 aut, takze neviem preco by som mal verit tym kecom. Robil som skusobnu jazdu na RAV4 2,2 D4D manual, 2,0 Valvematic Multidrive S a Foresteri 2,0 D a ten Forester ma oproti RAVke vobec nicim lepsim neuchvatil. Asi tolko. Aby som pravdu povedal, po tom ako som vysklusal tu CVT prevodovku tak mam stale vacsi zalusk prave na Rav4 benzin+automat.
Avatar - kolmar
kolmar
Nazdar, no ceny pozeral brat, a aky je on e😜ert tak mohol porovnat diesel vs. bendzin alebo mizsiu vs. vyssiu tak sorry...

Co sa tyka priestrannosti, tak lesnik ma 450 l a Ravka 410 a Subaru je mensia?????

Mam 190 cm, v predu si nastavim sedadlo a sadam za seba, Forester OK, no RAVka bieda... dokonca maximalne sedadlo v zadu mi bolo malo!!! ale ked som ho dal nizko (co 2x rad nemam) potom som bol od volantu vzdialeny dostatocne!!!

Komfort som nemyslel hracky v interieri ale to najhlavnejsie!!!! Ak si ich jazdil, tak vies, ze ravka je tvrda ako poleno a Forester zehli vsetko... po akych schodoch som s nim isiel a v interieri parada!!! ravka citila kazdu platu na ceste!!!

Viem o cloveku co dal zavod Impreza boxer diesel vs. Forester... Impreza nedokazala zdrhnut, lebo v lesnikovi bol vecsi blazon... driftoval s tym serpentiny!!! skus to bez AWD!!!! v RAVke!!!

Inac, aj mne sa oba pacia, ale Outlander spravil najlepsi dojem - aspon mne!
Marikovec
Kde si nabral ze Rav ka ma 410 litrov? To mozno starsia generacia tak mala. Inak nova ma 586 litrov, takze tam nie je o com. Co sa tyka miesta pre vodica tak budiz - ja patrim medzi mensich (175) takze tento problem som absolutne neriesil, ale verim, ze mas pravdu. S tym rozdielom v tvrdosti nesuhlasim. Ze by bola tvrda jak poleno, to urcite nie, aj ked verim, ze pri foresteri vdaka nizsiemu tazisku pri boxeri si mohli dovolit o nieco maksie perovanie, ale rozdiel nie je ani zdaleka taky markantny ako pises.
Outlander idem vyskusat v blizkej dobe - som nan moc zvedavy a chcem skusit aj verziu s CVT prevodovkou uvidim aky bude rozdiel s ravkou. Inac ten by mozno vedel aj mna presvedcit, velmi sa mi paci.
Take * ako driftovanie serpentin ma absolutne nezaujimaju a preto to skusat nebudem, asi som z toho vyrastol. Pekny den
Avatar - kolmar
kolmar
Nazdar, tak udaj 410 je z prospektu priamo z Toyoty! Videl som udaje uz aj to cislo co pises ty, no nechce sa mi verit, to asi merali tak ze sedadla posunuly celkom dopredu a vnutorny priestor merali tak ze to naopak narvali celkom dozadu...inak si to neviem vysvetlit...ale to je jedno, batozinak je jedno z poslednych ktore riesim...

S tym podvozkom sa asi nezhodneme ;-\ mne rozdiel prisiel priepastny...isiel si po rozbitych cestach alebo dialnica? Ja som tak doplatil na testovanie Superba... chvalil som podovzok aj motor 1.8 TSI za neskutocne tichy, no ak som jazdil 2.0 TD CR po poplatanych rozbitych cestach, tak uz som pocul toho v interieri haba dej! S foresterom som isiel po brutalnom schode, aj cez zeleznice a podobne...mne pripadalo ovela komfortnejsie...ravka tuzsia...

Outlander ma podvozok nieco medzi RAVkou a Foresterom...prevodovka asi najlepsia, no riadenie ma Forester lepsie... ale aj tamto je OK a co sa tyka vnutorneho priestoru a batozinaku, tak najviac! Na mna spravil dobry dojem, no bolo to uz pred rokom a v Instyle a priplatkami na objednavku - cize plnka plniek...mozno aj preto. Ak ho otestujes aj s 2.4 MIVEC a CVT tak daj SZ, zaujima ma to, ja jazdil "len" 2.2 "HDI"

ps:to driftovanie chapem, OK! to som dal len priklad, lebo si chcel test oproti RAV 4 ci subaristi nekecaju...nebolo to priame ale vypovedaciu hodnotu to aku-taku ma!
Marikovec
Ten batozinovy je uplne jasny, skus si tie 2 auta porovnat napr na autosalone, tam stoja skoro vedla seba a uz volnym okom vidis ze Ravka ho ma ovela vacsi. Ide hlavne o to, ze forester ho ma plytky, pretoze pod dnom kufra je umiestnena rezerva. Ravka pod dnom naproti tomu ma este velmi velky dalsi ulozny priestor, kde sa Ti zmestia aj balik mineralky hehe. V tom prospekte sa museli pomylit. Ja kedze mam 2 decka tak prave ten je pre mna dost dolezity.
Inak, keby bola cela foresteru a ravky porovnatelna, tak by som aj rozmyslal, ale pri tom cenovom rozdieli sa proste ta ravka oplati viac. Uvidime zaciatkom roka ak by dalo subaru dobru akciu ...
Avatar - kolmar
kolmar
Ako som pisal vyssie, batozinak nebol u mna nikdy dovod ku kupe (ja napr. v strednej na passat nepozrem a beriem Accord) cize som falosne dna neskusal...resp. uz nepamatam kto mal aku rezervu...Forester tam ma plnohodnotnu? dobre pamatam? Ja som mal z RAVky dojem ovela stiesnenejsieho interieru - no kazdy potrebuje nieco ine, moj bracho je rovnako vysoky a poskladat sa za mna do auta je dost problem.

Vyskusaj este Outlander a mne sa velmi nepaci no za obzretie stoji X-trail!! Motor (170 k) je super (poznam z koleosa) a batozinak velky, no tie zasuvky ti mozno budu vadit ;-\ , kvalita spracovania a sedadla parada, no ceny netusim...
řekl bych, že se už nedělá, protože ani na stránkách jí nemají a po faceliftu už na nabízí pouze 2.2. A ono tenhle motor do Rav4 není moc ideální, 150k je tak akorát. Ten 2.0 D-4D dobrej do aurisu a možná avensisu, ale Rav4 nee.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Dvoulitr je nejlepší motor Toyoty (diesel). A dělá se - z daňových důvodů - v některých zemích je to důležité, hlavně v Rakousku a Belgii.
dnpa
Motor 2,0 D-4D 125 se dela, ano. Ale nemontuje se do RAV4. Jeste pred faceliftem se do RAVky montoval 2,2 D-4D s vykonem snizenym ze 150 na 135 koni. Ale 2,0 diesel v soucasne generaci RAV4 nikdy z vyroby nebyl k dispozici. Fakt ne. 😄
Avatar - kolmar
kolmar
u nas je tusim bendzin len dvojliter vsak? ale da sa s padlami pod volantom - vraj to ide prekvapivo dobre...
Marikovec
Inak mal som velke stastie ze sa mi podarilo zajazdit na tom benzine s automatom, pretoze povodne som ani neuvazoval ze by som do SUV ka zobral benzin. Ale jazdenie s nim ma uplne dostalo. Kedze spotreba je tam iba okolo 7,5 l a komfort jazdy je perfektny (a to doteraz som jazdil od 1995 roku iba na manuali a som nan zvyknuty) tak naozaj vazne rozmyslam nad touto verziou. Nie je tu nahodou niekto, kto tuto motorizaciu ma?
dnpa
Nemam, ale mam vyzkouseno z Avensisu. A ta prevodovka je asi ta nejlepsi vec, co se na Avensisu da najit. Jinak mi prijde trochu nemastnej,neslanej, ale s tim CVT se jezdy fakt paradne. 😄
Marikovec
To rad pocujem. Zaujimalo by ma, ako sa chova v beznej situacii, ked ides za pomalsim autom cca 70-80 km/h a potrebujes ho co najrychlejsie predbehnut. Je odozva motora na zoslapnutie plynu dostatocne rychla? Toto som akosi nestacil na skusobke vyskusat.