Ekonomika
pokud považujete Ford za Ježíška který je tak naivní že rozdal značky jako je Volvo, Land Rover, Aston Martin a Jaguár bez toho aby na nich vydělával i v současné době jste krásně naivní. Zkuste si zjistit za jakých podmínek šly u Forda tyto značky z domu? Jak dlouho ještě bude dodávat díly atp. a pak si spočítejte jak príma stále na těch značkách vydělává i když už patří někomu jinému. 😉
Tak je to aj s GM a Saab.
Saab potrebuje pomoc aby mohol GM profitovat >😒]
Tieto automobilky maju perspektivu pomaly ale isto len na mimoeuropskych trhoch (Pokial sa nic nezmeni)
V europe je este stale vojna. Nemecko vyhrava.
:-!
Staci sa pozriet na fleet vo vacsine firiem ktore su na velke prekvapenie nemecke..
Saab potrebuje pomoc aby mohol GM profitovat >😒]
Tieto automobilky maju perspektivu pomaly ale isto len na mimoeuropskych trhoch (Pokial sa nic nezmeni)
V europe je este stale vojna. Nemecko vyhrava.
:-!
Staci sa pozriet na fleet vo vacsine firiem ktore su na velke prekvapenie nemecke..
Ford prodá Jaguar a ten jde taky se ziskem nahoru.
Zajímalo by mě, kde je hranice sklízení ovoce nových majitelů fordem a kde jsou invence nových majitelů.
Mno..u Volva se asi ptát nemusíme, tam to bylo zřejmě naopak... ;-\
Nejhorší na tom je, že produkty byly již Fordem vylepšeny a Tata nemusela udělat skoro nic než rozjet nové prodejní strategie. To ale udělala dobře a kombinace dobrých prodejních strategií a vylepšených aut a zlepšené nabídky funguje.
Smůla pro Ford, ale nejenom pro Ford.
Chrysler dopadl ještě hůře - pod tlakem se zaslíbili Fiatu, a než se nadáli, situace se radikálně zlepšila i bez zásadního příspěvku Fiatu (s půjčkami od US state a Kanady) a Fiat se jim teď se svými bídnými výsledky v Evropě vyváží na zádech a krásně parazituje.
U Jaguaru/Land Roveru netuším, jak to bylo. Nedivil bych se, kdyby to vše byla pouze otázka managementu (a dostatku financí).
než aby to byl čínksý mr*ky, tak to mohly taky rovnou položit.