Mě se "bavorské" pojetí kupé líbí, ale právě v tomto světle mi připadá čtyřdveřové kupé trochu redundantní. Budou se ho určitě snažit co nejvíc odlišit, ale pořád to bude to samé auto - trochu připláclé, natažené, ztratí se rámy z dveří, světla a interiér si vezme z 6er. Rozměrová mezera mezi 5er a 7er mi nepřijde tak velká, aby se do ní vešel další model. A co to bude vlastně zač? Vyšší střední s prodlouženým rozvorem? Nemluvě o tom, že určitě bude mít skla v zadních dveřích dělená, což IMHO bez rámů vypadá hrozně.
Zkrátka mám takové smíšené pocity. Počkám si na živé setkání. Jen doufám, že nepoužijí interiér šestky beze změn. V pětce se mi líbilo víc.
JJ, zrovna nedávno jsem si taky říkal, že ty zapuištěné kliky měly něco do sebe... Dnešní praktická madla nejsou zrovna ozdobou, zvlášť u dvou párů dveří...
Ja som asi moc detailista, ale dizajn kľučiek na súčasných autách akosi stagnuje a dosť často narúša pekné hladké bočné línie. Aj tu mi to vadí v porovnaní s konceptom. Ja zas rozumiem, že kľučky musia byť praktické a nemusia byť ako na Ferrari, ale mohla by sa vrátiť éra zapustených kľučiek aké boli rozšírené hlavne v 90. rokoch. Teraz mám pocit že ich pre všetky automobilky vyrába tá istá firma...
Ale jo, podobné je (ono to bylo takové popíchnutí)... ;-)
Už tu zaznělo, že to má z profilu blíž k sedanu, než třeba A7.
Ale když se podíváš na tradiční profil 3er-coupé (to má boční siluetou k sedanu snad ještě blíž, ale zachraňuje to absence zadního páru dveří), nebo 6er (E24), ale vlastně i někdejší 8er (i když to už ne tolik), tak se ani moc není čemu divit. Prostě tradiční profil BMW kupé, s relativně kolměji postaveným zadním sklem, pro kupé BMW vlastně typické...
Nevypadá špatně, ale nezdá se ti, že je až moc podobné 5er sedanu? Bude to chtít je vidět vedle sebe, očekávám, že kupé bude nižší, střecha bude asi svažitější, ale nějak mi chybí nějaká zásadnější odlišnost, když už 5er je nejsportovněji orientovaný sedan vyšší střední německé produkce. U Mercedesu to člověk chápal, E bylo celkem usedlé. Audi přidává páté dveře. U BMW začíná být hodně těsno.
Jak už psalo pár kolegů přede mnou, bmw má ze tří jmenovaných (v anketě) nejblíže ke klasickému sedanu, označení "kupé" je u něj tedy nejsměšnější. :-) Naopak nejblíže má ke kupéčku Audi A7, což je ( a bude i za pár let ! ) designový favorit. :yes: A kdo napíše, že má A7 stejný look jako všechna ostatní Audi, tomu doporučuji urychleně navštívit oční kliniku. :-!
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat. Ale prostě toto je nejkrásnější sportovní sedan...
tohle kupe neni kupe, kazdy, kdo ma oci, vidi, ze je to sedan
jeden sedan uz bmw ve vyssi stredni vyrabi, tak si moc nevim rady se zatridenim - nejaka vyssi vyssi stredni ? nebo nizsi luxusni ?
:yes:
BMW musí být dnes NEJrychlejší, NEJsilnější, NEJvětší, a taky jednou bude NEJtěžší. Problém je ten, že preferuji Mercedes ve všech ohledech >:-[]
Mne sa druha generacia paci viac... Kupe, z ktoreho tento sedan-resp. 4 dverove wanna-be kupe vychadza, sa mi, priznam sa, paci, ale toto v mojom oku na cls nema.
O proporce mi logicky nejde, spíš o tu příď... snad to bude v reálu lepší. Sedano-cosi s uhlazeným ksichtem hybridu 3er a 5er nevypadá na monitoru zrovna nejlíp