Ale v tom seznamu není zdaleka jen VW s Peugeotem a Rover s Protonem... ;-)
První GTI bylo to Maserati 3500 GTI (Gran Turismo Iniezione) z r. 1961.
Golf GTI "až" v roce 1976.
Fabii to v tomhle provedení hodně sluší. Myslím, že by si v takovémhle provedení našla i své kupce, pokud by se vyráběla seriově.
Akorát by to mohli dotvořit k dokonalosti tím, že z toho udělali dvoudvěřák.
to je zbytočne riešiť nemysliš?? to sa snad vyrieši v 3 generacii...myslim,že na danom zaklade ,s tym aka fabia 2 je sa škodovke podarilo uspieť aj napriek disproporčnosti,či?? na to ake udajne strašne motory su vo fabii sa jej dari myslim viac než dobre...
Opliku, už jsi viděl, aby se při FL upravovali disproporce? To by museli udělat nový model. Takže to že fabia vypadá disproporčně můžou vyřešit až s novým modelem. Takže ono je to možná zajímá, ale nic s tím ted udělat nejde.
Osobně se přiznávám, že zdaleka nejsem příznivcem koncernu vw, spíš naopak. Není to zdaleka takovej šlágr a taková špička, jak se nás snaží hodně majitelů (a "objektivních" časopisů) přesvědčit. A příznivec škodovek nejsem už vůbec. Přinejmenším se mi nelíbí designově a tolik vychvalovanej Vision D mě neuchvátil vůbec.
Ovšem tady upřímně uznávám, že tohle se ve Škodě povedlo. Stačilo vzít flexu/autogen, říznout na správným místě a hned to auto vypadá k světu :-) Jen ty 4 dveře mi připadaj divný, stačily by dvoje.
Ano, byl to dvoumístný roadster (viz i adresa odkazu), ale pod pojmem cabrio mám obvykle na mysli všechny kabriolety - auta se stahovací střechou, tedy včetně dvoumístného kabrioletu - roadsteru... :-)
Tak já znám naživo jen celožlutou, dlouho jezdila jedna i tady u nás.
Ty dvoubarevné kombinace jsou ale dost kýčovité, vypadá to už hodně tuzingově... 8-s
Myslím že je to pekné. Akurát predpokladám, že je to len taký úlet. A k vôli tým 4 dverám mám obavy o tuhosť kasne. Aby sa im to nekrútilo... Myslím že Škodovka by mohla oprášiť malé kabriolety. Taká Felicia 1959-1964 ja osobne považujem za veľmi pekné auto.
Panove (a damy, jste-li), uvedomte si prosim, ze toto je designova studie. Tudiz jen takova maketa, ktera ani nemusi mit motor. A skoro urcite se nedostane do vyroby a silne pochybuju, jestli bude pouzity vubec nejaky z jejich prvku na seriovy auto. Je to nastroj na vylepseni image Fabie a podle zdejsich ohlasu pomerne povedeny :yes:
Tak o serii snad nikdo neuvažuje. Ale je škoda, že Škoda nenavazuje na svou historii žádným kupátkem nebo kabriem. nemuselo by to být nic světoborného s 300Hp, stačilo by klidně něco na bázi fabie, ideálně octavie se stávajícími motory jen tak na pohodovou jízdu.
Někde jsem ale četl, že by měla dostat Škoda zelenou na vývoj coupe na bázi scirocca a to hlavně jako levnější variantu právě k sciroccu, a mělo by to konkurovat hlavně korejským vozům zejména velosteru. Tak uvidíme, jestli se dočkáme Škoda coupe.
Mimo jiné jsi to četl tady, bylo to tuším v jednom z těch rozhovorů s Vahlandem. No a má to i logiku. To šíro zas tak předražený není, další bomba cena ve vazbě na povedený auto je Golf Cabrio. myslím, že původně tahle auta chtěli dělat u SEATu, ale podle všeho už ve Wolfsburgu pochopili, že tam se to čekat nedá a škodovka by tedy pomalu mohla proniknout i do těchto segmentů. Nota bene, když v této oblasti se zcela vytratili Italové a nezdá se, že by na nějaké cabrio (o ekvivalentu šíra ani nemluvě) ještě kdy byli schopni vyrábět - jejich portfolio se zužuje až neuvěřitelným tempem....Francouzi si sice drží své, ale třeba klasické cabrio nějak taky není v dohlednu a tak se do témezery na trhu hrnou Korejci - v tom samém rozhovoru byla Vahlandem Škodovka označena jako konkurent Korejců a také Francouzů, pokud se dobře pamatuji. Takže to asi tak bude, na rozdíl od některých nejmenovaných výrobců tady se do větru nemluví.
Je to možný, že jsem to četl tady, ale mám pocit, že to bylo i v nějakém časopise. Jinak je pravda, že v tomhle segmentu toho moc není. Francouzi mají jen kabria s pevnou střechou jako Peugeoty CC a Megane, nebo renault wind. Myslím, že by slušné kabrio mohlo být z peugeotu RCZ. To by bylo moc fešný. Každopádně Škoda která by byla cenově pod VW a konkurovala levnějším produktům zejména z koree by své místo měla.
Tak konečně zdejší diskusní plakáti omladí stěny. Není to ostatně od věci, opakuje se názorový scénář přesně jako tomu bylo u Fabie 1. Každej normální věděl už týden po záhajení prodejů, že "fabka" je prostě dokonalá trefa. No, plakátům tohle trvalo šest let, ale pochvalme je za to, že v mezidobí dospěli.
Fabia 2 tedy zasloužených ovací dožije od plakátů též. Akorát, my starší holt už za humny vyhlížíme Fabii 3. Bude krásná, ale tohle ty zjistíš až tak někdy kolem roku 2020 >:D:yes:
Áno, ten koncept z článku vyzerá dobre, veľmi dobre! Ale bežná fabia tak nikdy vyzerať nebude a realita je takáto - [odkaz] - a to na "plakát roku" fakt nie je. Veď stačí sledovať aký je na dizajn fabie ohlas na verejnosti. Je to úzke a disproporčne vysoké auto, o tom sa myslím netreba ani baviť. Taká je realita. A koncept do výroby nikdy nepôjde. Nikdy sa k zákazníkovi henten dizajn nedostane, tak načo sa nad tým zamýšľať. Škodovka len ukázala, že keď chce, tak sa dá. Ale oni asi čo sa bežnej výroby týka evidentne nechcú... :-(
Na fabiu 3 sa teším aj ja. Dúfam, že konečne neurobia takú ošklivku akou je aktuálna generácia a konečne urobia pekný kúsok auta.
Oni (Škoda) by možná chtěli, ale soudruzi, teda manažeři, z VW jim to nedovolí.
Třeba to začne dělat ten Mex nebo jak že se jmenuje ta firma, jak dělala kabria ze starších škodovek. Teda jestli ještě existuje. V životě jsem o ní neslyšel až dneska tady v diskusi (viz. výše mé téma Antivw).
Veľa ľudí na dizajn Fabie II nadáva, ale vidím že stačí urezať strechu, nahodiť body kit a už je to pre vás iná liga. Netvrdím že by ma tento speedster nezaujal, ale "pekný" je asi ako Felicia MTX.
To prototypové logo Škody by sa ale mohlo dostať aj na sériové autá.
Tady je presne videt, jak je lidska rasa, co se nazoru tyce, pestra. Me se jako jednomu z mala libi klasicka fabie, nicmene tenhle "koncept" shledavam znacne nepovedenym, zatimco odpurci seriovky nad nim temer sborove onanuji. Je na nem jasne videt, ze tam s necim (po genialnich RS+) prijet museli. Bohuzel nevedeli s cim, tak vzali uz tak dost "natunenou" RS2000 (odpada nutnost vymysleni bodykitu) a na nahodnem miste ufikli strechu. nevedeli co z okny, tak je pomoci svihadel trochu stahli a hele, roadster je na svete.
Teda....ehm...tie blatníky vyzerajú, akoby ich po večeroch Lojzík vytesával sekerou...
Ale inak ako model na prezentáciu dajme tomu. Chýbajú fotky, zozadu a do interiéru nevidíme.
Akurát v reáli by som za tuhosť karosérie veľa nedal.
Mimochodom - odteraz budú všetky Fabie prezentované v zelenom laku?
vám se tohle opravdu libi? neverim svym 8mi ocim... uriznout flexou auto, udelat diry do krytu motoru, vymenit kola a prilepit cernej pruh dolu na naraznik, to co je nad zadnimi koly ani nebudu snad komentovat (pripomnelo mi to ty vtipne fotky papundekloveho tuningu...)... hmm...
a hlavne to vyfotit skoro z podhledu, aby to vypadalo siroky a tim "sportovni"... by mne zajimala fotka z normalniho pohledu stojiciho dospeleho >:-[] >:-[] >:-[]