Ekonomika
Jojo, no škoda že tyhle změny započala taková jedna vcelku neznámá firmička, jemnuje se Cerberus captial management, wolffe >😁
Ty interiéru nejsou dílem fiatu, rozhodně ne ze 100%. Grandčíro bylo přirpaveno do výroby v mometu kdy tam vstoupila prvního noha člověka od Fiatu.
Kdo děla ty interiéry Jeepu, hmm?
Zkus se informovat
Pokud si to fakt myslíš, že vše je do Fiatu - no tak mysli, ale realita je jiná >😁 >😁
Ty interiéru nejsou dílem fiatu, rozhodně ne ze 100%. Grandčíro bylo přirpaveno do výroby v mometu kdy tam vstoupila prvního noha člověka od Fiatu.
Kdo děla ty interiéry Jeepu, hmm?
Zkus se informovat
Pokud si to fakt myslíš, že vše je do Fiatu - no tak mysli, ale realita je jiná >😁 >😁
Interiér Dodge Journey v roce 2009 před příchodem zlého Fiatu😒br />
[odkaz]
Interiér Fiatu Freemont😒br /> [odkaz]
Fiat zlý a ošklivý...
Interiér Fiatu Freemont😒br /> [odkaz]
Fiat zlý a ošklivý...
to jsou triky toho ZLÉHO, ZLÉHO účetního.... 😢 Co si to ti nabubřelí taliáni vůbec dovolují, takhle nekrachovat.... :😉
Odkiaľ berie fiat toľko dengov? 500 miliónov dolárov sem, 500 miliónov dolárov tam..
A podľa príspevkov niektorých diskutérov by mal fiat pomaly začať rozpredávať aj vrátnika u alfy..hmm 😉
A podľa príspevkov niektorých diskutérov by mal fiat pomaly začať rozpredávať aj vrátnika u alfy..hmm 😉
Tohle světlo světa nespatří... To sem klidný.
A pokud přeci jen, tak jedině jako kabrio za půl míče... a to by nebyla špatná nabídka.. 😉
To máme prodiskutované.
A pokud přeci jen, tak jedině jako kabrio za půl míče... a to by nebyla špatná nabídka.. 😉
To máme prodiskutované.
Bacha na to.
On ti to vysvětlí, že😒br /> - na dobrých výsledcích (skoro bych řekl skvělých) nemá zásluhu Fiat, ale že to sám Chrysler chrlí jeden už dříve připravený model za druhým. On má sice do jisté míry pravdu, jenže to by Chrysler sám bez podpory nikdy nezvládl a mimoto už dost věcí šlo skutečně pod taktovkou italů (vylepšení interiéry a zvedlá kvalita a produktivita práce + některá konkrétním technická řešení)
- Italové Chrysler jen tunelují, důkazem budiž fakt, že zatím putují rebrandované modely pouze z Ameriky do veropy a nikliv naopak. V tomto samozřejmě pravdu nemá, neb rebrandovaly se pouze modly do kterých Fiat už nějak zasáhl snad s vyjímkou Voyageru, který však def. na trhu ještě není). Opačným směrem v podstatě poputují všechny modely od střední třídy dolů.
a jinak.. KVAK KVAK MEK MEK, BUM PRÁSK...
a je to.
>😁 :yes:
On ti to vysvětlí, že😒br /> - na dobrých výsledcích (skoro bych řekl skvělých) nemá zásluhu Fiat, ale že to sám Chrysler chrlí jeden už dříve připravený model za druhým. On má sice do jisté míry pravdu, jenže to by Chrysler sám bez podpory nikdy nezvládl a mimoto už dost věcí šlo skutečně pod taktovkou italů (vylepšení interiéry a zvedlá kvalita a produktivita práce + některá konkrétním technická řešení)
- Italové Chrysler jen tunelují, důkazem budiž fakt, že zatím putují rebrandované modely pouze z Ameriky do veropy a nikliv naopak. V tomto samozřejmě pravdu nemá, neb rebrandovaly se pouze modly do kterých Fiat už nějak zasáhl snad s vyjímkou Voyageru, který však def. na trhu ještě není). Opačným směrem v podstatě poputují všechny modely od střední třídy dolů.
a jinak.. KVAK KVAK MEK MEK, BUM PRÁSK...
a je to.
>😁 :yes:
Nejhezčí italské auto je z ameriky a nejhezčí itlalka je narozená v Amsterdamu. No to myslím dokonale vystihuje situaci, hehehehe >😁