Brno 2011
Na francouzském webu stojí v přepočtu cca 1 050 000, ten rozdíl mne šokuje, holt u nás je vyšší životní úroveň 😄
Vybírám nejlepší snímky, resp. nejlepší auta (uč se estetice)😒br />
[odkaz] absolutní vyváženost, dokonalé proporce, styl.
[odkaz] trefa, trefa, trefa.
[odkaz] prostě... nádhera
[odkaz] absolutní dělo
[odkaz] absolutní vyváženost, dokonalé proporce, styl.
[odkaz] trefa, trefa, trefa.
[odkaz] prostě... nádhera
[odkaz] absolutní dělo
Na RS3 se mi nelíbí to jinak zbarvené "křídelko" vzadu, stejně jako ta lišta na nárazníku, na takovém autě to vypadá trochu tuzérsky 8-s
:yes: 😄 teď si mi vyrazil dech ! Dal jsi vážně dohromady to nejlepší a vidět to takhle pěkně po kupě je zážitek. Trefil si to naprosto přesně! Ten brouk je ohromnej. Ten se vážně povedl, Monte-Carlo tady teda v červené ale i tak krasavice a RS3 snad nemusím komentovat. Za svezení v ní bych dal cokoliv !
:yes:
:yes:
Brouk je možná až moc obtloustlý, pokud bude za 400 s uvedenou konfigurací, pro partnerku ideál.
Budeš jí ho tajně projíždět... 😄
Právě jak píšeš ta "obtloustlost" se mi na něm líbí nejvíc. Sice bych to nazval jinak - sebevědomý svalovec - ale nechť je po tvém 😉
Jen jestli by se ti nelíbil stejně i kdyby byl vychrtlý.
Ne, nejspíš nelíbil, Ronaulte. 😉 Jakože první generace nebyla tak svalnatá jako dvojka [odkaz] x [odkaz] K jedničce nechovám moc citů... přiznávám se 😄
Respektive druhá vs. třetí 😄
Nový je lepší, ale pořád ještě nejsem nadšený. Sice kopíruje tvary Brouka, ale z druhé strany ta karoserie nevypadá moc přehledně, moc plechu, moc velké na malou stylovku primárně pro holky.
Právě, že tohle není jen/primárně malé retro "pro holky", těch už je na trhu dost, tohle je dospělejší "unisex", což je jen dobře... 😉
No... na dané částce pomalu začíná Šíro, teda se srovnatelným motorem 😉
Šíro je od první generace cenově opravdu dostupné kupé, postavené základu Golfu. A tohle je retro postavené taky na základu Golfu, nevidím důvod, proč by měl být nový Brouk levnější. Navíc 500ovka taky nestojí stejně jako Panda a to neřeším cenu třeba (podstatně menšího) u MINI...
Jsme u toho, co jsme řešili včera o QQ a Tigim. Ono zákazníka už nemusí nutně trápit, jestli jde o retro nebo o retro nejde a svým zaměřením může být Šíro klidně alternativou pro kupce Beetlu 😉
To samozřejmě může. ale to nijak nevysvětluje tvůj podiv nad podobnou cenou šíra a nového brouka (retro neretro)... 😄
To nebyl podiv, to bylo konstatování 😉
Aha, tak mě to vyznělo jako argument proti novému Brouku, respektivě jeho (podle tebe) příliš vysoké ceně...
No tak já se v tom nevyjadřoval nijak k ceně Beetlu ani Sciroccu. 😉 A kdyby tě zajímalo mé vyjádření, tak Scirocco má cenu podle mě velmi adekvátní, ale u Beetlu se mi tohle zdá přespříliš, ale pořád lepší než A1. Samozřejmě Mini je ještě výše, přesto se mu daří už douho. No uvidíme co brouk mladší, řečený druhý.
Jenže Brouka si asi nikdo moc nebude kupovat místo Širokodaleko. Fakt si dokážu představit, že to za pár let budem mít jako druhé auto se kterým bude jezdit partnerka a já jí ho sem tam čmajznu jenom tak pro radost. V Širokodaleko by se jí asi moc dobře nejezdilo - ačkoli to bych jí bral mnohem častěji. No uvidíme, 399 900Kč s 77kW TSI a uvedenou výbavou by byla fakt hodně příjemná.
Příkladem budiž Krispos, místní diskutér. Přemýšlel o Sciroccu, ale netajil se tomu, že se mu líbí i Beetle, nakonec ale volil jinak. Proč ne? Auta stojí přibližně stejně, jsou podobně velká, oba mají líbivý design, oba jsou třídveřová, oba mohou mít podobné motory. Proč ne?
A proč by se ji v Široku jezdilo špatně? S adaptivním podvozkem je to pohodlné auto, jak je na tom Beetle nevíme, Široko je stále ještě velmi kultivovaný vůz, i v eRku se dá používat každodenně, navíc jeho karoserie je přehlednější, neb nemá spoustu nepřehledného plechu za okny jako Beetle, takže se s ním bude lépe parkovat.
A znám minimálně jednu ženu, co jezdí Sciroccem a několik jsem jich už v nich viděl.
Opravdu nevidím problém v rozhodování pro oba auta.
A proč by se ji v Široku jezdilo špatně? S adaptivním podvozkem je to pohodlné auto, jak je na tom Beetle nevíme, Široko je stále ještě velmi kultivovaný vůz, i v eRku se dá používat každodenně, navíc jeho karoserie je přehlednější, neb nemá spoustu nepřehledného plechu za okny jako Beetle, takže se s ním bude lépe parkovat.
A znám minimálně jednu ženu, co jezdí Sciroccem a několik jsem jich už v nich viděl.
Opravdu nevidím problém v rozhodování pro oba auta.
Tak zrovna tu "přehlednost" karoserie (na shooting brake) považuju u rocca spíš za jeho zřetelnou slabinu. A sloupky i vnitřní zpětné zrcátko výrazněji v zorném poli řidiče a výhled dozadu a do "bokozadu" taky žádná velká sláva..., zrovna v tomhle ohledu třeba s 3dv. Golfem opravdu nesrovnatelné, na druhou stranu na tom asi nebude takový 3dv. Megan (výrobcem nzvaný "coupé") o moc lépe, než to šíro...
Jenomže srovnával jsem Beetle se Sciroccem, ne s Golfem 3HB 😉 Pak pokud se podíváš kde končí zadní okno a kde končí auto u těhle dvou, tak lepší odhad konce auta je prostě u Scirocca. A pohled šikmo vpřed nevypadá u Beetlu taky jako výhra 😉
To nevím, protože New Beetl jsem řídil jen jednou a jen chvilku a už si ten výhled vzad nějak detailně nepamatuju, ale dopředu a do boku to bylo fakt celkem v pohodě...
Myslíš new new beetle? Ten asi ne...?
Mě už při pohledu z venčí příjde ta karoserie dost nepřehledná, i krátké posezení uvnitř mne moc nepřesvědčilo, samozřejmě pokud má člověk trochu "talent", tak se ty vzdálenosti naučí odhadovat s každým autem, horší, když je jej méně a tady bych (bez paušalizace) viděl u některých problém.
Mě už při pohledu z venčí příjde ta karoserie dost nepřehledná, i krátké posezení uvnitř mne moc nepřesvědčilo, samozřejmě pokud má člověk trochu "talent", tak se ty vzdálenosti naučí odhadovat s každým autem, horší, když je jej méně a tady bych (bez paušalizace) viděl u některých problém.
U mňa je to odlišné. Ja by som za najlepšie vybral jednoznačne tieto dva kúsky: [odkaz] a [odkaz]
Jediný souhlas je s Audi. Nechápu ale, proč musíš stále tlačit i Fabii, tvrdíš a poučuješ tady o vkusu. Pokud vybereš dle vkusu Audi, pak tedy dobrá, ale pokud Fabii, je to moc okaté a tlačíš prostě jen něco od koncernu, nic víc.. Fabia tam dle mého názoru nemá na nic i kdyby udělali kdejakou přiblblou rádoby stylovou sportovní edici.
Tenhle tvůj příspěvek byl opravdu trapný. 😄
Tenhle tvůj příspěvek byl opravdu trapný. 😄
zatím co jiné značky foceny zběžně u takových VW,Audi jsou fotky i takových detailů jako výfuk,křidélka a další tuzing. Ještě že jsem nejel,protože nebylo až na pár vyjímek nač koukat.
Čtyři kruhy si stále jedou svůj styl a to je dobře. Nová A6, RS3, A7 Sportback vypadají sice podobně, ale pěkně. 😄
Na autosalonu jsem byl před rokem a byla to hrůza. Charouz tam jako jediný měl Mercedesy a místo toho, aby byl rád, že k němu někdo přišel, tak měl zamčené CLS63 AMG. Ale vyškemral jsem to >😁
Na autosalonu jsem byl před rokem a byla to hrůza. Charouz tam jako jediný měl Mercedesy a místo toho, aby byl rád, že k němu někdo přišel, tak měl zamčené CLS63 AMG. Ale vyškemral jsem to >😁
Jak to myslíš podobně ? Jinak :yes:
Že se nám tady ale sešlo na jednom místě spousta nekritických diskutérů placených koncerny >😒]
Ten zadný plastový nárazník a výfuk na novom Tiguane má čo znamenať?
Pripomína mi to Daciu >😁
[odkaz]
Ten dizajn VW je každým rokom horší a horší 😉
Pripomína mi to Daciu >😁
[odkaz]
Ten dizajn VW je každým rokom horší a horší 😉
hmmm od Renaultu ani 1 foto... ;-\
Renault byl loni, letos vynechává
Za ty prachy co u nás Renault prodává si to holt každý rok dovolit nemůže...
>😒]
>😒]
Vypisovať tu máš čas, ale prísť sa Ti nechce, čo... >😒]
To je jednoduché, taky si to nemůžu dovolit každý rok... 😲 , ale asi mi budeš věřit, že zrovna absence Renaultu nebyl ten hlavní důvod, proč jsem se tam letos nakonec neobjevil... >😁
To je jako vsechno co tam bylo k videni, tomu se odvazuji rikat autosalon??
Kde je chyba? Drahe pronajmy ploch? Maly efekt v nasledne prodejnosti?
Kde je chyba? Drahe pronajmy ploch? Maly efekt v nasledne prodejnosti?
Prostě zklamání jako každý rok. (ob 2 roky 😉 . Vystavovatelů málo, vystavených aut jak taktéž. Za vstupné okolo 6-7 euro bych čekal o dost víc než jen českou premiéru i40, Ypsilonu, New Beetlu a Visionu D. Navíc co je to za autosalon bez Toyoty, BMW, Renaultu, Mercedesu, Subaru, Hondy...na to, že se koná jednou za dva roky pěkná bída. 😢 :no: :no:
Co se týká aut, ta začínají ovšem až od Seatu. Je dobré se tím vším proklikat, tak nejlépe vynikne ten, kdo to umí. Pohled na produkci Koncernu VW je po tom doslovném estetickém guláši jak doušek z živého pramene. Golf cabrio je trefa fakt do černého a Brouk je miláček číslo jedna. Ty audiny berou dech, co? :yes:
Ale kapsy na sedadlech fakt neřeším, ať už u vw, ferrari, rolls-royce nebo dacie. Já na ně za volantem nevidím, takže pro mě mají jediné důležité kritérium - aby se do nich vešel futrál s cd 😄
Teď vážně - Invence (z lat. invenio) znamená nápaditost, vynalézavost, nacházení nových směrů a sorry, ale ten tvůj koncern nepředved ani jedno z toho. Nuda, nuda, šeď, šeď. Audi je takové decentně agresivní, což se mi líbí, ale vw (ve smyslu automobilky, ne koncernu) ani omylem.
Novy Passat je hrozne "prkno".
😲 :😉 >😒]
Ale je to elegán 😄 o tom žádná 😉 😄
Tak vypadá Eos, vše harmonicky ladí, boky, zadek 😉
Taková elegantní sexy tvorby od VW 😉
Rovnou odpovím GTImu - tak jsem nad tím chvíli zapřemýšlel a vytanuly mi na mysli Mazda MX-5, Saab 9-3 Cabrio, Alfa Romeo Spider. To je v tý kategorii, ne?
A těm padákům jsem se zasmál >😁 to bylo dobrý :yes:
Rád jsem pobavil 😄