Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autosalon Brno 2011: Velká fotogalerie

To hlavní automobilové se v Brně odehrává v novém pavilonu P. Pojďte si jej s námi prohlédnout.
Zpět na článek
3. 6. 2011 14:52
3. 6. 2011 15:38
4. 6. 2011 11:51
3. 6. 2011 15:52
4. 6. 2011 11:53
3. 6. 2011 16:02
3. 6. 2011 16:29
3. 6. 2011 16:20
3. 6. 2011 16:25
3. 6. 2011 16:38
3. 6. 2011 16:50
3. 6. 2011 16:52
3. 6. 2011 17:10
3. 6. 2011 17:21
3. 6. 2011 17:45
3. 6. 2011 22:33
4. 6. 2011 08:49
3. 6. 2011 19:22
3. 6. 2011 16:00
3. 6. 2011 16:16
3. 6. 2011 19:25
3. 6. 2011 20:15
3. 6. 2011 16:23
3. 6. 2011 16:40
3. 6. 2011 16:30
3. 6. 2011 16:41
3. 6. 2011 16:41
3. 6. 2011 16:43
3. 6. 2011 16:42
3. 6. 2011 17:17
3. 6. 2011 18:31
3. 6. 2011 17:27
3. 6. 2011 22:50
3. 6. 2011 18:19
3. 6. 2011 18:29
3. 6. 2011 18:46
3. 6. 2011 18:49
3. 6. 2011 22:47
3. 6. 2011 19:07
3. 6. 2011 19:06
3. 6. 2011 19:07
3. 6. 2011 19:18
3. 6. 2011 19:19
3. 6. 2011 19:40
3. 6. 2011 21:32
4. 6. 2011 07:56
4. 6. 2011 18:01
6. 6. 2011 00:25
4. 6. 2011 18:00
7. 6. 2011 11:37
9. 6. 2011 15:50
3. 6. 2011 14:52
FOTOBRNO
Parádní snímky, zvedám palec :yes:

Co se týká aut, ta začínají ovšem až od Seatu. Je dobré se tím vším proklikat, tak nejlépe vynikne ten, kdo to umí. Pohled na produkci Koncernu VW je po tom doslovném estetickém guláši jak doušek z živého pramene. Golf cabrio je trefa fakt do černého a Brouk je miláček číslo jedna. Ty audiny berou dech, co? :yes:
Rozbalit vlákno
40
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 15:34
Re: FOTOBRNO
Zase vw oslavné kecy, které mají smysl pouze tehdy, jsou-li řečeny ironickým tónem. Nejnápaditějším byl dvoubarevný interiér v jednom tom kabrioletu. A ten tvůj Milášek (není to překlep, narážím na Gluma z Pána prstenů) - když jsem viděl zadek, první, co mi vytanulo na mysli, bylo: "Ježišikriste, co je to za děs?". Naopak se tradičně dobře předvedla ta tebou asi nenáviděná francouzská provenience (ne všechny jejich výtvory, ale hodně z nich), pak mě osobně zaujala Kia Optima (kdo by to byl řek?) a Hyundai Genesis Coupé. U těch se dá mluvit o designu narozdíl od těch vw škatulat s kolama.
3. 6. 2011 15:38
Re: FOTOBRNO
Optima v černé zvenku překvapila, bohužel ta "kapsa" na zadní straně sedadel je jak z tržiště.
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 16:02
Re: FOTOBRNO
No jo, tý jsem si nevšim. Ale neřekl bych, že je to zas tak hrozný, aby se kvůli tomu v případě výběru zavrhlo celý auto. Záleží ovšem na ceně, kterou se mi nechce hledat.
Avatar - white label
3. 6. 2011 16:12
Re: FOTOBRNO
Řekl bych, že být podobný "detail" na něčem z "koncernu", tak to tu mnohým stačí na "zavrhnutí" celé VW "kolekce", vystavené v Brně... ;-)
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 16:23
Re: FOTOBRNO
Já jsem, si myslím, objektivnější a rozumnější než většina národa českého. Uznávám, že škodovácký výtvory se mi nelíbí (snad až trochu na jetyho), ale ta fabia cabrio se jim povedla. A taky jsem to napsal :-)
Ale kapsy na sedadlech fakt neřeším, ať už u vw, ferrari, rolls-royce nebo dacie. Já na ně za volantem nevidím, takže pro mě mají jediné důležité kritérium - aby se do nich vešel futrál s cd :-)
Avatar - pallas
4. 6. 2011 11:51
Re: FOTOBRNO
podobny detail by vo VW koncerne bol jedine za priplatok 299 € >:D
3. 6. 2011 15:52
Re: FOTOBRNO
Ze všech snímků tam předvedl designovou invenci výhradně pouze Koncern. Ale klid, ty nemáš stejně šanci to vidět, se vkusem se člověk totiž rodí.
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 16:07
Re: FOTOBRNO
Červený ponožky se ke žlutozeleným kalhotám do divadla hodí! To mi nikdo nevymluví!
Teď vážně - Invence (z lat. invenio) znamená nápaditost, vynalézavost, nacházení nových směrů a sorry, ale ten tvůj koncern nepředved ani jedno z toho. Nuda, nuda, šeď, šeď. Audi je takové decentně agresivní, což se mi líbí, ale vw (ve smyslu automobilky, ne koncernu) ani omylem.
Avatar - pallas
4. 6. 2011 11:53
Re: FOTOBRNO
koncern tam predviedol akurat tak designovou impotenci..
Novy Passat je hrozne "prkno".
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 16:02
Re: FOTOBRNO
:-O narážíš snad na tento interiér?? [odkaz] Proboha, to je to nejlepší co můžeš mít.... nerozumím Ti, sorry
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 16:10
Re: FOTOBRNO
Tak jinými slovy - ten dvoubarevný interiér vypadá dobře, ale jinak mě ta vw produkce vůbec nezaujala. Až budu mít dítě a budu ho chtít potrestat, aby mi začalo vykat a říkat pane, tak mu pustím slideshow s fotkama vw aut.
Avatar - white label
3. 6. 2011 16:14
Re: FOTOBRNO
Jen aby tě třeba jednou to tvoje dítě nepřekvapilo svým vytříbeným vkusem, ne vše se dědí po otci...
:-O :*) >:-[]
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 16:19
Re: FOTOBRNO
My, co to umíme, si uděláme, co chceme :-!
Avatar - white label
3. 6. 2011 16:22
Re: FOTOBRNO
Tak tyhle silné řeči jsou typické především pro (zatím) bezdětné... >:D
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 16:27
Re: FOTOBRNO
Já vím. Proto si to užívám, než mě ten humor přejde >:D
3. 6. 2011 16:29
Re: FOTOBRNO
Hlavně jistá je vždy jen matka..
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 16:36
Re: FOTOBRNO
Děkuji náčelníku, že ses mě zastal :-) (mí cimrmanovci mi rozumí).
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 16:20
Re: FOTOBRNO
Nechci to rozpitvávat s tím dítětem, oni se lidi pak často urazí. Teď to ber jen jako kladnou reakci, ono by ti mohlo začít vykat právě z toho důvodu, že si ukázal konečně něco výjimečného a ne z toho trestu ;-) vždyť se na něho podívej [odkaz] , vidíš tu nádhernou linku táhnoucí se od sloupku až na kufr? Žádné chaotické tvary. Jen čistá krása a elegance. ;-)
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 16:26
Re: FOTOBRNO
Zlob se na mě nebo ne (to je mi fuk), ale na můj vkus (teda podle gtiho nevkus) je to auto prostě nudný. Ale hezký kola :yes:
A nejsem urážlivej. Já projevuju svůj názor, vy s ostatními projevujete svoje názory a pokud je to v rámci slušnosti, tak s tím nemám nejmenší problém, i když jsou názory ostatních odlišný od těch mých.
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 16:38
Re: FOTOBRNO
Ne, nezlobím se, to nemůžu, každý máme svůj pohled. Kola jsou nádherný. :yes: Není důvod pohybovat se přes hranice slušnosti, jiný názor neznamená hned přiostření a kdoví co ještě...

Ale je to elegán :-) o tom žádná ;-) :-)
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 16:42
Re: FOTOBRNO
Elegantní, ale nudné. Nebo alespoň tak vypadá na fotkách. Se mi stalo např. s Ferrari California, že se mi vůbec nelíbilo, ale když jsem ho na výstavě viděl naživo, tak to, jak to auto působí v reálu hrou světel a stínů, tak jsem si řek, že nevypadá zas tak špatně. Ale co mám zkušenost, tak vw působí na mě nudně na fotkách i ve skutečnosti.
3. 6. 2011 16:50
Re: FOTOBRNO
Mohl bys dát nějaký pozitivní příklad, tedy které auto v dané třídě je nenudné, díky.
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 16:52
Re: FOTOBRNO
Nudně... ono jak se to vezme, jak jsi stavěnej. Uvedl bych příklad: Holka v plavkách, krásná, štíhlá, prsa 2-2,5ky. Vrch se nebije se spodkem. Vše vypadá naprosto úchvatně a ty se jen tak tak držíš..nechtěl bys aby měla prsa 5ky, nebo lepší příklad aby se z dvoudílných plavek staly jednodílné vlivem svěšení horní části..? To by nebylo OK (ikdyž... >:D )
Tak vypadá Eos, vše harmonicky ladí, boky, zadek ;-)

Taková elegantní sexy tvorby od VW ;-)
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 17:05
Re: FOTOBRNO
Ta holka by mohla vypadat famózně :-) Není mi 11, abych si myslel, že nejlepší jsou prsa, pro který podprsenky vyrábí specialista na padáky. Když už jsme u toho příjemného přirovnávání (a jak tak koukám ven, tak je i docela aktuální), tak vw je pro mě spíš taková normální, nenápadná holka aka. šedá myš - nenadchne mě, ale na druhou stranu ani neurazí. Tu, co ty popisuješ, je pro mě ekvivalent Aston Martina ;)
Rovnou odpovím GTImu - tak jsem nad tím chvíli zapřemýšlel a vytanuly mi na mysli Mazda MX-5, Saab 9-3 Cabrio, Alfa Romeo Spider. To je v tý kategorii, ne?
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 17:10
Re: FOTOBRNO
S tím astonem si to trefil, tedy jen na půl, protože aby to byl aston, ta holka už by ty plavky neměla ;-) Jinak Aston je u mě top auto, je to číslo 1.
A těm padákům jsem se zasmál >:D to bylo dobrý :yes:
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 17:14
Re: FOTOBRNO
Ta holka bez plavek = otevřená kapota Astona >:D
Rád jsem pobavil :-)
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 17:21
Re: FOTOBRNO
Otevřená kapota u Martina = kolena co nejdál od sebe >:D >:D ehm, snad redakci nevyprovokujem ke smáznutí příspěvku za veřejné vyjádření a přirovnání otevřené kapoty vs. otevřené dolní končetiny do V >:D
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 17:32
Re: FOTOBRNO
V tom případě co představuje vložení klíčku a ostřik okna? >:D U Astona teda Emotional Control Unit. Ale je fakt, že ten tvar V má obojí - nohy i otevřená kapota :-) Radši to utnem - tohle už se zvrhává ve slušný porno.
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 17:45
Re: FOTOBRNO
>:D jo jo, to magické písmenko G.. ehm.. teda V >:D OK, souhlas, tohle čtou asi i mladší 18ti let :-) Díky za dobrej pokec a přeju VW aby udělali auto, které bude i pro Tebe tím nejlepším možným dostupným vozem. Protože fajn člověk, si zaslouží fajn auto. Měj se ;) :yes:
Avatar - ManInBlack
3. 6. 2011 17:47
Re: FOTOBRNO
Anebo dost peněz nám oběma, abychom si mohli pořídit toho Aston Martina >:D Hezkej víkend :-)
Avatar - VDC
3. 6. 2011 22:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2011 08:49
Re: FOTOBRNO
S tímhle nechoď na diskusi, navštiv rovnou sexuologa, možná zjistí, že máš orientaci na poníky >:D ;-)
3. 6. 2011 19:22
Re: FOTOBRNO
A představ si že kdyby tam nevystavoval koncern tak se tam ani neobtěžuju >:-[]
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 16:00
Re: FOTOBRNO
Jo jo, je to pravda, vidět kiu picanto 100x jinak nemusím ;-) [odkaz] stačí jednou, ale to nic proti kii. Tady to zase vypadá, že podvozek sem asi nepatří :-) [odkaz] kola jsou tak zvláštně "zastrčená" .. Jinak tam není zase tak moc k vidění. Ovšem jsou dva stánky, které stojí za detailní prohlídku ! AUDI a VW! Ty tam dovezli Brouka, Eose, Golf R, RS3-ku, TT-RS .... :yes: To zvedne náladu po té vší "parádě" Mimo jiné Optima mně nadchla, v černé :yes: ineteriér ;-\
Avatar - R32
3. 6. 2011 19:25
Re: FOTOBRNO
Malá oprava - ten Golf cabrio o ktorom píšeš je Eos... kurňáá, ale kto sa v tom má vyznať ne? Eos - Golf cabrio, Jetta - Passat :-)
4. 6. 2011 14:17
Re: FOTOBRNO
Ty nosis ponozky v sandalach ze jo?
Avatar - WinDiesel
3. 6. 2011 15:05
3008 hybrid 4, cena
Na francouzském webu stojí v přepočtu cca 1 050 000, ten rozdíl mne šokuje, holt u nás je vyšší životní úroveň :-)
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2011 16:23
NEJLEPŠÍ
Vybírám nejlepší snímky, resp. nejlepší auta (uč se estetice):

[odkaz] absolutní vyváženost, dokonalé proporce, styl.
[odkaz] trefa, trefa, trefa.
[odkaz] prostě... nádhera
[odkaz] absolutní dělo
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 16:28
Re: NEJLEPŠÍ
Na RS3 se mi nelíbí to jinak zbarvené "křídelko" vzadu, stejně jako ta lišta na nárazníku, na takovém autě to vypadá trochu tuzérsky 8-s
3. 6. 2011 16:40
Re: NEJLEPŠÍ
Ach bože, Ronaulte... :-(
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 16:58
Re: NEJLEPŠÍ
Však se na to podívej. RS3 je monolit, téměř sochařské dílo, hlavně elegantní, k tomu jinak zbarvené křídlo. Takové extras bych ocenil spíše na Polu GTI, které je naopak sterilní až moc.
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 16:30
Re: NEJLEPŠÍ
:yes: :-) teď si mi vyrazil dech ! Dal jsi vážně dohromady to nejlepší a vidět to takhle pěkně po kupě je zážitek. Trefil si to naprosto přesně! Ten brouk je ohromnej. Ten se vážně povedl, Monte-Carlo tady teda v červené ale i tak krasavice a RS3 snad nemusím komentovat. Za svezení v ní bych dal cokoliv !

:yes:
3. 6. 2011 16:33
Re: NEJLEPŠÍ
Brouk je možná až moc obtloustlý, pokud bude za 400 s uvedenou konfigurací, pro partnerku ideál.
3. 6. 2011 16:41
Re: NEJLEPŠÍ
Budeš jí ho tajně projíždět... :-)
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 16:43
Re: NEJLEPŠÍ
:yes: :-) taky bych si ho dokázal představit spíš ve svých rukou
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 16:42
Re: NEJLEPŠÍ
Právě jak píšeš ta "obtloustlost" se mi na něm líbí nejvíc. Sice bych to nazval jinak - sebevědomý svalovec - ale nechť je po tvém ;-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 16:59
Re: NEJLEPŠÍ
Jen jestli by se ti nelíbil stejně i kdyby byl vychrtlý.
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 17:17
Re: NEJLEPŠÍ
Ne, nejspíš nelíbil, Ronaulte. ;-) Jakože první generace nebyla tak svalnatá jako dvojka [odkaz] x [odkaz] K jedničce nechovám moc citů... přiznávám se :-)
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 18:31
Re: NEJLEPŠÍ
Respektive druhá vs. třetí :-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 18:48
Re: NEJLEPŠÍ
Nový je lepší, ale pořád ještě nejsem nadšený. Sice kopíruje tvary Brouka, ale z druhé strany ta karoserie nevypadá moc přehledně, moc plechu, moc velké na malou stylovku primárně pro holky.
Avatar - white label
3. 6. 2011 18:58
Re: NEJLEPŠÍ
Právě, že tohle není jen/primárně malé retro "pro holky", těch už je na trhu dost, tohle je dospělejší "unisex", což je jen dobře... ;-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 19:10
Re: NEJLEPŠÍ
No... na dané částce pomalu začíná Šíro, teda se srovnatelným motorem ;-)
Avatar - white label
3. 6. 2011 21:01
Re: NEJLEPŠÍ
Šíro je od první generace cenově opravdu dostupné kupé, postavené základu Golfu. A tohle je retro postavené taky na základu Golfu, nevidím důvod, proč by měl být nový Brouk levnější. Navíc 500ovka taky nestojí stejně jako Panda a to neřeším cenu třeba (podstatně menšího) u MINI...
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 21:41
Re: NEJLEPŠÍ
Jsme u toho, co jsme řešili včera o QQ a Tigim. Ono zákazníka už nemusí nutně trápit, jestli jde o retro nebo o retro nejde a svým zaměřením může být Šíro klidně alternativou pro kupce Beetlu ;-)
Avatar - white label
3. 6. 2011 22:52
Re: NEJLEPŠÍ
To samozřejmě může. ale to nijak nevysvětluje tvůj podiv nad podobnou cenou šíra a nového brouka (retro neretro)... :-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 23:03
Re: NEJLEPŠÍ
To nebyl podiv, to bylo konstatování ;-)
Avatar - white label
3. 6. 2011 23:07
Re: NEJLEPŠÍ
Aha, tak mě to vyznělo jako argument proti novému Brouku, respektivě jeho (podle tebe) příliš vysoké ceně...
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 23:11
Re: NEJLEPŠÍ
No tak já se v tom nevyjadřoval nijak k ceně Beetlu ani Sciroccu. ;-) A kdyby tě zajímalo mé vyjádření, tak Scirocco má cenu podle mě velmi adekvátní, ale u Beetlu se mi tohle zdá přespříliš, ale pořád lepší než A1. Samozřejmě Mini je ještě výše, přesto se mu daří už douho. No uvidíme co brouk mladší, řečený druhý.
3. 6. 2011 21:47
Re: NEJLEPŠÍ
Jenže Brouka si asi nikdo moc nebude kupovat místo Širokodaleko. Fakt si dokážu představit, že to za pár let budem mít jako druhé auto se kterým bude jezdit partnerka a já jí ho sem tam čmajznu jenom tak pro radost. V Širokodaleko by se jí asi moc dobře nejezdilo - ačkoli to bych jí bral mnohem častěji. No uvidíme, 399 900Kč s 77kW TSI a uvedenou výbavou by byla fakt hodně příjemná.
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 21:53
Re: NEJLEPŠÍ
Příkladem budiž Krispos, místní diskutér. Přemýšlel o Sciroccu, ale netajil se tomu, že se mu líbí i Beetle, nakonec ale volil jinak. Proč ne? Auta stojí přibližně stejně, jsou podobně velká, oba mají líbivý design, oba jsou třídveřová, oba mohou mít podobné motory. Proč ne?
A proč by se ji v Široku jezdilo špatně? S adaptivním podvozkem je to pohodlné auto, jak je na tom Beetle nevíme, Široko je stále ještě velmi kultivovaný vůz, i v eRku se dá používat každodenně, navíc jeho karoserie je přehlednější, neb nemá spoustu nepřehledného plechu za okny jako Beetle, takže se s ním bude lépe parkovat.
A znám minimálně jednu ženu, co jezdí Sciroccem a několik jsem jich už v nich viděl.

Opravdu nevidím problém v rozhodování pro oba auta.
Avatar - white label
3. 6. 2011 22:58
Re: NEJLEPŠÍ
Tak zrovna tu "přehlednost" karoserie (na shooting brake) považuju u rocca spíš za jeho zřetelnou slabinu. A sloupky i vnitřní zpětné zrcátko výrazněji v zorném poli řidiče a výhled dozadu a do "bokozadu" taky žádná velká sláva..., zrovna v tomhle ohledu třeba s 3dv. Golfem opravdu nesrovnatelné, na druhou stranu na tom asi nebude takový 3dv. Megan (výrobcem nzvaný "coupé") o moc lépe, než to šíro...
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 23:05
Re: NEJLEPŠÍ
Jenomže srovnával jsem Beetle se Sciroccem, ne s Golfem 3HB ;-) Pak pokud se podíváš kde končí zadní okno a kde končí auto u těhle dvou, tak lepší odhad konce auta je prostě u Scirocca. A pohled šikmo vpřed nevypadá u Beetlu taky jako výhra ;-)
Avatar - white label
3. 6. 2011 23:10
Re: NEJLEPŠÍ
To nevím, protože New Beetl jsem řídil jen jednou a jen chvilku a už si ten výhled vzad nějak detailně nepamatuju, ale dopředu a do boku to bylo fakt celkem v pohodě...
Avatar - Ronault.
3. 6. 2011 23:14
Re: NEJLEPŠÍ
Myslíš new new beetle? Ten asi ne...?

Mě už při pohledu z venčí příjde ta karoserie dost nepřehledná, i krátké posezení uvnitř mne moc nepřesvědčilo, samozřejmě pokud má člověk trochu "talent", tak se ty vzdálenosti naučí odhadovat s každým autem, horší, když je jej méně a tady bych (bez paušalizace) viděl u některých problém.
Avatar - white label
3. 6. 2011 23:20
Re: NEJLEPŠÍ
Ne, měl jsem na mysli New Beetle postavený na platformě Golfu IV.
3. 6. 2011 17:27
Re: NEJLEPŠÍ
U mňa je to odlišné. Ja by som za najlepšie vybral jednoznačne tieto dva kúsky: [odkaz] a [odkaz]
3. 6. 2011 21:32
Re: NEJLEPŠÍ
Jediný souhlas je s Audi. Nechápu ale, proč musíš stále tlačit i Fabii, tvrdíš a poučuješ tady o vkusu. Pokud vybereš dle vkusu Audi, pak tedy dobrá, ale pokud Fabii, je to moc okaté a tlačíš prostě jen něco od koncernu, nic víc.. Fabia tam dle mého názoru nemá na nic i kdyby udělali kdejakou přiblblou rádoby stylovou sportovní edici.

Tenhle tvůj příspěvek byl opravdu trapný. :-)
3. 6. 2011 22:50
Re: NEJLEPŠÍ
zaujimave ze tvojmu estetickemu jemnocitu neprekaza pomer vysky a sirky u fabie. ale mas pravdu fabia vyzera fajn, ale len vo verzii vo wrc. seriovka vsak urcite neurazi anglickeho gentlemana >:-[] [odkaz]
Avatar - theolli
3. 6. 2011 17:56
fotograf byl asi placený VW
zatím co jiné značky foceny zběžně u takových VW,Audi jsou fotky i takových detailů jako výfuk,křidélka a další tuzing. Ještě že jsem nejel,protože nebylo až na pár vyjímek nač koukat.
Rozbalit vlákno
1
3. 6. 2011 18:05
Re: fotograf byl asi placený VW
jestli to náhodou nebude tím, že právě v detailu jsou rozdíly
Avatar - boost.
3. 6. 2011 18:19
Audi
Čtyři kruhy si stále jedou svůj styl a to je dobře. Nová A6, RS3, A7 Sportback vypadají sice podobně, ale pěkně. :-)

Na autosalonu jsem byl před rokem a byla to hrůza. Charouz tam jako jediný měl Mercedesy a místo toho, aby byl rád, že k němu někdo přišel, tak měl zamčené CLS63 AMG. Ale vyškemral jsem to >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Rojin
3. 6. 2011 18:29
Re: Audi
Jak to myslíš podobně ? Jinak :yes:
3. 6. 2011 18:46
Re: Audi
Nevíš co znamená podobně? Nevidíš tam podobu? Jsou ty vozy zcela rozdílné? Nejsou.
Avatar - boost.
3. 6. 2011 18:49
Re: Audi
No, tak mají více podobných rysů než u ostatních značek, např. MB. Ale nemyslím to jako mnozí, že A4 vypadá stejně jako A8...to auto vypadá jinak přece!
Avatar - VDC
3. 6. 2011 22:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MAP2009
3. 6. 2011 19:07
Re: Audi
No jo ale kdo má pak ty ošahaný předváděčky z výstav kupovat. Já to úplně nenávidím.
Avatar - MAP2009
3. 6. 2011 19:06
Hůůů
Že se nám tady ale sešlo na jednom místě spousta nekritických diskutérů placených koncerny >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Krispos
3. 6. 2011 19:07
Re: Hůůů
To se ti to směje, pane motorkář >:D
Avatar - MAP2009
3. 6. 2011 19:18
Re: Hůůů
Je sranda to číst. Kvůli tomuhle zanícení vznikají občanské války a zanikají civilizace.
Avatar - Krispos
3. 6. 2011 19:19
Re: Hůůů
Zatímco Šílený Max mizí v dáli :-)
3. 6. 2011 19:40
Tiguan
Ten zadný plastový nárazník a výfuk na novom Tiguane má čo znamenať?
Pripomína mi to Daciu >:D
[odkaz]
Ten dizajn VW je každým rokom horší a horší ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JGucci
3. 6. 2011 21:32
Vision D
Skoda, ze nemate fota Skody Vision D ;-\
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2011 07:56
Renault
hmmm od Renaultu ani 1 foto... ;-\
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Renault
Renault byl loni, letos vynechává
Avatar - white label
4. 6. 2011 11:43
Re: Renault
Za ty prachy co u nás Renault prodává si to holt každý rok dovolit nemůže...
>:-[]
Avatar - iudex
4. 6. 2011 18:01
Re: Renault
Vypisovať tu máš čas, ale prísť sa Ti nechce, čo... >:-[]
Avatar - white label
6. 6. 2011 00:17
Re: Renault
To je jednoduché, taky si to nemůžu dovolit každý rok... :-O , ale asi mi budeš věřit, že zrovna absence Renaultu nebyl ten hlavní důvod, proč jsem se tam letos nakonec neobjevil... >:D
Avatar - Ronault.
6. 6. 2011 00:25
Re: Renault
Já to tušil, tys nedojel, protože chyběla Lada >:-[] >:-[] >:D
Avatar - white label
6. 6. 2011 00:34
Re: Renault
Lada mi tam samo chyběla převelice, ale i pár "méně slavných" značek jako např. Porsche, BMW, MB apod. ;-) >:-[]
Avatar - iudex
4. 6. 2011 18:00
Re: Renault
Takisto som žil v tom, že tam bude, hľadajúc ho, ale vzdali to. A ja som sa na tú Latitúdu tak tešil. >:-[]
5. 6. 2011 23:46
AUTOSALON BRNO 2011
To je jako vsechno co tam bylo k videni, tomu se odvazuji rikat autosalon??
Kde je chyba? Drahe pronajmy ploch? Maly efekt v nasledne prodejnosti?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WalterWhite
7. 6. 2011 11:37
FIAT 500
Nie vo všetkom má 500 navrch pred koncernom >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
9. 6. 2011 15:50
Autosalon
Prostě zklamání jako každý rok. (ob 2 roky ;-) . Vystavovatelů málo, vystavených aut jak taktéž. Za vstupné okolo 6-7 euro bych čekal o dost víc než jen českou premiéru i40, Ypsilonu, New Beetlu a Visionu D. Navíc co je to za autosalon bez Toyoty, BMW, Renaultu, Mercedesu, Subaru, Hondy...na to, že se koná jednou za dva roky pěkná bída. :'-( :no: :no:
Rozbalit vlákno
0