Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Beetle: První dojmy, česká cena

Nečekanou novinkou brněnského autosalonu je nejnovější provedení Volkswagenu „Brouk“.
Zpět na článek
4. 6. 2011 11:15
4. 6. 2011 12:45
4. 6. 2011 13:27
4. 6. 2011 18:03
4. 6. 2011 18:30
4. 6. 2011 18:30
4. 6. 2011 18:43
5. 6. 2011 08:17
4. 6. 2011 10:25
4. 6. 2011 22:38
4. 6. 2011 10:26
neregistrovaný "Sklenick"
4. 6. 2011 12:20
4. 6. 2011 18:22
4. 6. 2011 18:34
4. 6. 2011 18:41
4. 6. 2011 18:55
4. 6. 2011 19:02
4. 6. 2011 19:06
6. 6. 2011 11:08
4. 6. 2011 19:14
4. 6. 2011 19:34
4. 6. 2011 19:39
4. 6. 2011 19:44
4. 6. 2011 18:57
4. 6. 2011 19:02
4. 6. 2011 19:16
4. 6. 2011 19:29
4. 6. 2011 19:28
4. 6. 2011 19:32
4. 6. 2011 19:36
4. 6. 2011 19:43
4. 6. 2011 20:43
4. 6. 2011 20:39
4. 6. 2011 20:43
4. 6. 2011 21:21
4. 6. 2011 23:57
5. 6. 2011 00:13
5. 6. 2011 00:15
5. 6. 2011 19:27
5. 6. 2011 19:31
4. 6. 2011 23:39
4. 6. 2011 23:57
5. 6. 2011 01:39
5. 6. 2011 02:23
6. 6. 2011 16:44
6. 6. 2011 16:40
4. 6. 2011 20:35
4. 6. 2011 20:47
5. 6. 2011 00:09
5. 6. 2011 12:10
5. 6. 2011 12:14
5. 6. 2011 18:50
5. 6. 2011 19:10
6. 6. 2011 15:44
6. 6. 2011 16:13
4. 6. 2011 06:07
Jednodušší a robustnější tuhá náprava s panhardskou tyčí
Tak pod tímhle názvem si představím nápravu typického offroada, náklaďáku nebo žigulíka. Ale u nového Beetla se bude jednat pravděpodobně o jinou konstrukci, ne zase až tak tuhou, nejspíš o nezávislé zavěšení podélnými rameny se zkrutnou tuhou příčkou, Ale pak mi tam ta panhardská tyč nějak nesedí, Je to tak pane Vaverko? Rád se nechám poučit, pokud je to jinak... (mám ekonomické vzdělání)
Rozbalit vlákno
10
4. 6. 2011 08:59
Re: Jednodušší a robustnější tuhá náprava s panhardskou tyčí
Podle mojich znalosti Panhard tyc ma hlavni ukol stabilizovat pohyb vozu (nezadouci naklon) ze strany na stranu pri zmene pohybu vozidla mezi napravou a vozem samotnym, a je vzdy pripevnena mezi napravou na jedne strane a na druhe strane samotnou konstrukci vozu. Jednase o konstrukcne jednoduchou lehky prvek jak udrzet stabilitu vozu.
4. 6. 2011 09:58
Re: Re:
Míra poddajnosti příčky mezi vlečenými rameny je samozřejmě otázka do diskuze, panhardská tyč je v každém případě vidět zde:
[odkaz]
Avatar - zdravy rozum
4. 6. 2011 11:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2011 12:45
Re: Re:
Příčka mezi rameny je jedna věc a panhardská tyč druhá - úplně jiná - věc. Slouží, a vždy sloužila, jen a pouze k ustavení příčných pohybů tuhých náprav. Je tudíž umístěna vždy příčně zpravidla mírně šikmo s tím, že na jedné straně je uchycena ke karosérii a na druhé k nápravě, jestli se nepletu.

A na tom snímku sice je vidět, ale jenom malý kousíček a o celkové funkci obrázek neříká téměř nic. Použití panhardské tyče není potřeba vnímat jako nějaké méněcenné řešení, je jednoduché, laciné, účinné. Pro svojí funkci musí být tento prvek zcela pevný, protože přenáší pouze síly typu tah, tlak. Žádná pružnost není namístě a ani se nezkrucuje. Dodatečně jsem našel: [odkaz]
Avatar - zdravy rozum
4. 6. 2011 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
4. 6. 2011 18:03
Re: Re:
Takisto som sa pozrel na zadnú nápravu, hľadajúc tam multilink, a tam polotuhá náprava. 8-s
4. 6. 2011 18:30
Re: Re:
To jí moc fandíš, jakápak polotuhá. Tuhá, tuhá a tuhá. No, vrchol techniky to opravdu není, ale na druhou stranu už tím, jak auto vypadá je jasné, že extra ambice na okruzích si dělat nebude. A feminám, které s tím budou jezdit asi nejvíc, je to, co drží kola na autě, jedno.

A to samé už třeba udělala Honda před lety s Civikem. Předposlední model vzadu víceprvek, současný - tuhoun. Prostě prachy jsou prachy.
4. 6. 2011 18:30
Re: Re:
Je tam vidět prd, spíš si myslím, že je to zkrutný stabilizátor.
4. 6. 2011 18:43
Re: Re:
To, že je tam vidět hodně málo, je neoddsikutovatelná pravda. Hlavně není vidět ta druhá půlka, kde by mělo být uchycení do karoserie. Nicméně stabilizátor to není, aby mohl být zkrutný, je zpravidla ohnutý (dopředu nebo dozadu) a potom uchycený do karoserie, většinou i pomocí tyček s kloubky. Tohle je opravdu asi panhardská tyč.
5. 6. 2011 08:17
Re: Re:
V každým případě jsem ještě takovouto nápravu s kombinací panhardský tyče naviděl. :-(
Avatar - Sosa
4. 6. 2011 10:25
konecne
konecne VW co nejak vyzera a neunudi uz od pohladu. skoda toho viacprvku, v interieri mohli tiez este trochu popracovat, na druhej strane chvalim bezramove okna, celkovo za mna tento krat k VW neobvykle :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
4. 6. 2011 22:38
Re: konecne
Rozhodne krajší ako ten predošlý, čo vyzerá jak žaba. Pripomína mi tak trochu PT cruiser...
neregistrovaný "Sklenick"
4. 6. 2011 10:26
americká verze
Zajímalo by mě, proč se musí vyrábět pořád extra auta pro Ameriku, o dost levnější a se silnějšími motory? Nějak sem nezaznamenal, že by Američani prodávali v Evropě třeba Mustanga s dvoulitrovým čtyřválcem vyladěným na 300 koní.Passata tam seženete levněji než u nás základní verzí Beetla...proboha proč???
Rozbalit vlákno
3
4. 6. 2011 11:58
Re: americká verze
Lebo su pupok sveta a takmer cela svetova ekonomika je zavisla prave na USA.
4. 6. 2011 12:00
Re: americká verze
Cena automobilu je dana jeho postavenim na danem trhu. Zde ma vsak koncern VW problem. Na US trhu je bran za lowend, zatimco jeho ceny jsou stale prilis vysoke. Tak take vypadaji prodeje. I znacne oslabena Toyota prodava automobily draz a lepe. Jeji ceny odpovidaji postaveni automobilky na trhu. Pokud by Volkswagen sve vozy zlevnil o 20%-25%, srovnal by cenu s hodnotou na danem trhu a zvysil by tim prodeje. Za stavajici cenu si american radsi koupi primou konkurenci v podobe znacek Hyundai nebo Kia (ktere maji zaroven vyssi image).
Takze, proc je Passat v USA o tolik levnejsi? Hlavni pricinou je nedostatek image na danem trhu.
4. 6. 2011 12:40
Re: americká verze
To je pravda, ale dolezite je povedat aj to, ze v USA neplatia ziadnu alebo len minimalnu spotrebnu dan..
Avatar - zdravy rozum
4. 6. 2011 11:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2011 12:20
Cena
Zajímavé srovnání poskytuje odkaz na test New Beetlu na pravé straně. Sice je to kabrio, ale 860 tisíc v základu a motor se stejným výkonem v roce 2003 proti 400 tisíc letos je fakt obrovský rozdíl.
Navíc podle článku se dá v tomhle autě sedět i vzadu a kufr to má na úrovni nového Focuse. Myslím, že New New Brouka budeme na cestách vídat docela často.
Rozbalit vlákno
1
4. 6. 2011 18:22
Re: Cena
Rovnaké rozdiely v cene máš aj u prakticky všetkých iných áut a značiek, prečo sa nad tým pozastavuješ?
Mimochodom, prvý New Beetle, to bola nafúknutá bublina s akým-takým odkazom na pôvodného Chrobáka. Toto je odkazom neviem na čo. Nectí tvary, nectí štýl, kopíruje meno. Navyše je to hnusné jak cesta do roboty. A tá tuhá náprava...
Volkswagenu sa málokedy naozaj niečo podarí, a toto nie je výnimka.
4. 6. 2011 15:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2011 18:34
FOTO
Tohle je pravděpodobně snímek roku - [odkaz] Uměl bych si ho představit v garáži, a to jak na plakátu tak přesně v téhle barvě a s těmito koly v životní velikosti.

Volkswagen zaslouží velkou pochvalu, nyní je brouk přesně takový, jaký má být, s jiskrou, mírně nadrzlý, s dokonalým postojem. Nechci to zakřiknout, ale v tomhle přijet po svaťáku před gympl, tak máš u nohou i ředitelku...

Čím to, že mladí zobáci nedovednou odhadnout, co z nich udělá okresní třídu? Čím to, že jsou schopni proonanovat u ubrezlejch vraků celá odpoledne, pro smích celému městu, a když by mohli mít za pár švestek dokonalou káru, jsou slepí? Nebo, že by ta averze pramenila ze zcela přirozené reality, totiž ze zobákovského, telecího, zabedněného věku?
Rozbalit vlákno
32
Avatar - iudex
4. 6. 2011 18:41
Re: FOTO
Súhlasím, fotka je úžasne vydarená, bohužiaľ oveľa viac ako auto samotné. Videl si ho vôbec naživo? Sedel si v ňom? Ver mi, nechcel by si ho. A Tvoja žena, keby si sadla do Beetla a vzápätí do 500, ver, že by radšej brala Fiat. Na tom interiéri je šetrenie vidieť, o tuhej zadnej náprave už bola reč vyššie, vo farbe auta lakovaná palubovka je presne v štýle F500, skrátka nevidím dôvod ako mestskú štýlovku pre paničku dať Beetlu prednosť pred F500. Ak si Ty klameš do zrkadla a nepriznáš to, neznamená to, že žena to neakceptuje. ;-)
4. 6. 2011 18:55
Re: FOTO
Iudexi, mluvčím své ženy tu budu já, to mi prostě musíš dovolit :-) Nechci tu hrotit diskusi, zcela otevřeně však píši, že karosářská konfigurace F500 je pro mne nepřijatelná absolutně. F 500 nepovažuji za auto. Pro mne nemá jiskru, styl.

Vypadá to, že jsi snad čekal, že brouk bude konkurent erosmičky. Trochu mě překvapuje, že i ty tu rozjíždíš jankovité (ztřeštěné) diskuse na margo zadní nápravy. To je přece zcela mimo.

Mám-li se vyjádřit k tvému hlavnímu motivu, totiž - auto pro ženu (obecně) pak jsem trochu hodně překvapený, že někde vedle je článek na toto téma a tam to vyhrál Hyundai ix35. Bože bože 8-s Píši tedy seznam aut pro naše polovičky - MINI, Mercedes-Benz A, AUDI A1, Brouk, Volvo c30, Golf, A3, MiTo, Giulietta, TIGI, MB-C-klasse. Ve vyšších třídách pak vždy cokoliv od Mercedesu. Speciálně v off stylu výhradně model G.
Avatar - iudex
4. 6. 2011 19:02
Re: FOTO
Tak sa ctenej polovičky opýtaj, či sa jej Chrobák naživo (pozor, nie na základe vydarených PR fotiek) natoľko páčil (hlavne po usadnutí doň), čím ju očaril. Ak F500 nemá iskru ani štýl, notabene ho nemá Beetle (ja by som však obom priznal istú dávku štýlovosti, hoci víťazí F500 citeľným rozdielom). Inak Tvoj zoznam nerozporujem, podľa mojich skúseností ho veľa žien skutočne napĺňa. ALE na popredných miestach je čuduj sa svete... päťstovka. ;-)
4. 6. 2011 19:06
Re: FOTO
No jo, ale teď jde o to, jestli by tě přitahovala žena, které se líbí ta pětistovka ;-) Ale popravdě píši, že tu pětistovku mladé holce samozřejmě schvaluju, jistě, dívčí auto, to je OK, co si však neumím představit vůbec, to je ženská v ix35... Tedy představit si to umím... >:D ;-)
Avatar - Emel
6. 6. 2011 11:08
Re: FOTO
Posadit manželku do MB-G? Nejlépe ještě v té užitkové verzi, co jde uvnitř omývat hadicí, ne? >:D
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 19:14
Re: FOTO
Nezapomeň na onu nebezpečnou hranu 8-s >:D
4. 6. 2011 19:34
Re: FOTO
Že tě Iudex kousnul do prstu. >:D
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 19:39
Re: FOTO
Ale kdeže, to by nebylo možné, taková situace by nastala pouze tehdy, kdybych mu chtěl dát do zubů a on se bránil, když by se nepěkně vyjadřoval o Renaultech, které se autosalonu letos neúčastnily, ( :no: :no: ostuda!, ale i japonci chyběli, což při přítomnosti Jaguaru a Lotusu je dost bída, také BMW a Mercedes...), takže to není možné. >:D
4. 6. 2011 18:57
Re: FOTO
VWšeVWědoucí je poslední dobou nějak z formy. Už jsem četl z jeho pera daleko lepší opěvné básně na nadkoncern. Dokonce i obligátní braVWo folksvágen na konci chybí.

Bojím se o něj, kdoví jestli nebyl v Německu a nemá, chudák, krvavý průjem. :-) :-) :-)
4. 6. 2011 19:02
Re: FOTO
:-) Průjem naštěstí nemám, byl jsem dnes v Pařížské ulici a obhlížel tam zaparkovaný Aston Martin Rapid v temně vínové. Naživo o třídu lepší než na snímcích. V podstatě musím poopravit své diskusní soudy a zcela otevřeně napsat - absolutní dělo.

Já tu o broukovi už svoje napsal, proto dnes už jen malé akcenty.
4. 6. 2011 19:16
Re: FOTO
I já jsem rád, že jsi zdráv. Alespoň tělesně. A s tím Astonem - no možná, že už i v oblasti duševního zdraví se blýská na lepší časy. :-)
4. 6. 2011 19:29
Re: FOTO
Mám bezdušovky >:D
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 19:28
Re: FOTO
Ten poslední odstavec jsis mohl odpustit.

Nicméně napíši ti sem své vlastní dojmy z Beetlu, které jsem dnes nabyl, chtěl jsem do SZ, ale když je tady teď prostor...

Exteriér je věru lepší než u předchozí generace, ona oblá střecha a rovné dveře byla pěst na oko. O tom, jestli je nebo není hezčí než F500, se nemá cenu bavit, pro mne je vydařenější F500, pro tebe nemusí, což ale nijak ani jedno aut nedehonestuje nebo naopak.

Co je však z hlediska objektivního problém designu Beetlu, je nepřehlednost karoserie. Pro ženu nebo nejen pro ni, je důležitá dobrá manipulovatelnou při parkování. Přecejen je to malé auto nejvíce pro ženy a do města. Když ale nastavíš správně zrcátka a chceš couvat a hledáš konec auta (a to už nemluvím o pohledu přes zadní okno, který je už naprosto hrozný) tak nejde odhadnout konec auta, kde přesně ony velké z auta vystupující blatníky končí.
Totéž ale je problém i při pohledu vpřed. Samotné A sloupky až takový problémem nejsou, dokonce jde i slušně vidět okraje kapoty. Jenže ony velké vystouplé blatníky opět přes kapotu nedou vidět, stejně jako velký přední nárazník. Dokonce jsem zkoušel se vyklánět z okna zkoumat o jak velkém prostoru nemám přehled. Pro mnoho Beetlu bude typické buď nutné velké parkovací místo na délku nebo odřený přední nárazník a blatník.

V interiéru... prospěl lak palubky, prostornost relativně dobrá, vepředu o nic horší nebo lepší než F500, což při rozdílu velikostí není řádná chvála.
Kde je však problém, to je vzhled ovládání klimatizace, na stylovku moc chladné, bez fantazie, jalové. Ale budiž.
A pak jsem narazil na jednu z nejhorších věcí, které se mi nikdy nestaly. Položil jsem si na zadní sedadlo tašku a jak jsem se pro ní zpět nakláněl a šmátral, tak jsem zavadil o ostrou a nabroušenou hranu jakéhosi plastu, který mi do krve pořezal prst.
Tedy od detailistického VW dost nečekaná vlastnost 8-s

Takže shrnuto, lepší než předchůdce, pozitivní budou jistě motorizace 1,2 TSI, zadní podvozek komentovat nemohu, nejel jsem, ale v některých detailech je Beetle trochu kulhavý, trochu více než bych čekal. Hlavně ten snad 4h krvácející prst se jen tak neodpouští 8-s
4. 6. 2011 19:32
Re: FOTO
Za expresní první dojmy velká pochvala :yes: Prst je nemilá věc, škoda, že nevíš, kams ho tam vpáčil.
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 19:36
Re: FOTO
No koukám, že jsem to dal tak expresně, že některé věty jsem napsal až moc křečovitě >:D

Seděl jsem na sedadle řidiče a tašku jsem vytahoval někde kolem B sloupku, takže stejným prosotorem, kde se nastupuje na zadní sedadla, takže nejspíše to bude právě na tom obložení sloupku nebo rohu zadního sedadla, což jsou dost exponovaná místa.

No ale nebude z půl litru ztracené krve dělat tragédii >:D
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 20:43
Re: FOTO
Asi jsem se stal koncernistou, pro VW i vykrvácím >:D
Avatar - iudex
4. 6. 2011 20:39
Re: FOTO
Teba tá odrenina ešte stále trápi? >:-[]
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 20:43
Re: FOTO
Odřenina? Před chvílí to ještě krvácelo! Hodnocení ran prosím nechej na mne, je to klasická řezná rána, na tobě bude až vymlátit z VW bolestné >:-[] >:D
Avatar - iudex
4. 6. 2011 21:21
Re: FOTO
>:D Nielen bolestné, ale aj sťaženie spoločenského uplatnenia! >:D
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 23:57
Re: FOTO
Ano, ano, kdyby to byl prostředníček, tak by to bylo ještě horší, jak bych ostatním ukazoval, že jsou jedničky? >:D
Avatar - woody-alien
5. 6. 2011 00:13
Re: FOTO
Tak to je mi líto, taková ztráta krve pro lidový vůz.... >:D

Tak snad tě utěší tohle

[odkaz]

:-)
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 00:15
Re: FOTO
>:D >:D :yes:

Ale ano, zhudebněný bard Bezruč bardem Nohavicou, to mě potěší vždy :yes:
Avatar - Krispos
5. 6. 2011 19:27
Re: FOTO
To musela být velká odřenina, když kvůli ní zavrhl Brouka proti F500... zvlášť když nedávno tvrdil jak je F500 jen pro 4% chlapy :-)
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 19:31
Re: FOTO
Však jak jsme si spolu s iudexem do červené F500 spolu sedli, tak jsem musel uznale uznat, že takhle vypadáme opravdu "čtyřprocentně" >:D

A žádná odřenina, klasicky řezná rána... no hrůza.
Nicméně nahoře jsem to rozepsal více, co míním o Beetlu z mého pohledu, nejde jen o skryté ostré hrany, ale i o celou filozofii karoserie. Nikde ale nepadlo slovo "zavrhnout" ;-)
Avatar - white label
4. 6. 2011 23:39
Re: FOTO
Jak znám Rona, tak to spíš nějaká francouzská hosteska měla své dny a on to teď svádí na brouka... :*) >:D
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 23:57
Re: FOTO
Renault nevystavoval, asi měl své dny >:-[] >:D
Avatar - white label
5. 6. 2011 01:39
Re: FOTO
A Renault je jediná značka zaměstnávající (případně) i francouzské hostesky (se svými dny)? ;-)
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 02:23
Re: FOTO
Ne, Renault vzhledem k svému logu měl své dny přesně na autosalon ;-) >:-[] >:D
Avatar - positivemind
6. 6. 2011 16:44
Re: FOTO
Pěkně napsaný :yes:

Design tohohle brouka je povedený i pro chlapa, nízká střecha mi připomíná takové ty americké hotrody postavené na broucích.

Bohužel ten interiér je přesně jaký píšeš - lakovaná palubka vypadá moc fajn, ale zbytek už ne. Vlastně se tam neměnilo snad nic od klasické konzervativní produkce VW. Chybí tam emoce, radost.
Avatar - positivemind
6. 6. 2011 16:40
Re: FOTO
To není fotka, to je render :-)
Avatar - Martin911Turbo
4. 6. 2011 19:24
Velké zklamání
Dnes jsem ho na BVV zkoukl a velké zklamání, hlavně uvnitř to je bída bídovatá :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
4. 6. 2011 20:40
Re: Velké zklamání
Podobné dojmy mám i ja, zvonku zlepšenie, zvnútra málo štýlu a veľa šetrenia.
Avatar - Martin911Turbo
4. 6. 2011 20:45
Re: Velké zklamání
Když si člověk o pár metrů dál vystál frontu před DS3 a DS4 a porovnal, tak Brouk působí jako socka... Ona stejná nuda je i v Široku R, což mě mrzí velice, protože se mi to auto jinak líbí po všech stránkách a pro mě není důležitý jen exteriér a jízdní vlastnosti ale také v čem sedím a jak na mě okolí působí a jak mě těší smysly
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 20:49
Re: Velké zklamání
Pravda, že dneska byla větší fronta u DS3 a DS4 než u Brouka.
Avatar - zdravy rozum
4. 6. 2011 19:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2011 20:35
Uprimne
Pokud se nepletu, tak to byl prave prvni novodoby brouk, ktery nastartoval modu predrazenych retro stylovek. Aby taky ne. Minuly brouk byl kulaty, roztomily, vyvazeny a hlavne soumerny. Lide ho chteli, protoze se povedl. S puvodnim broukem sice nemel skoro nic spolecneho a pri vsi ucte, ani ten designovy odkaz tam nebyl nijak zvlast patrny. To ale nic nemeni na tom, ze vytvoril idealni podminky pro vznik noveho modelu. Ve VW ale zaspali, vzali pocin z roku 1998 a provedli facelift, kterym zajistili prislusnost k soucasne modelove nabice. Na tom by jeste nemuselo byt nic spatneho, jenze na trhu se mezitim hezky usadila petistovka. Dokonale vyladene auto se spoustou detailu, absolutni retro stylovka v kazdem slova smyslu. No a pak prijde VW s dlouho-kratkym, vysoko-placatym, kulato hranatym, okazalo-strohym... Volkswagenem, ktery ma zopakovat uspech prvni novodobe generace. Oproti petistovce je vetsi, praktictejsi a civilizovanejsi. Jenomze prave to jsou vlastnosti, ktere potemcialni zakazniky nezajimaji, ba co vic, dokonce je odrazuji. Auto neni uplne hnusne, technicky bude urcite na urovni a pevnou zadni napravu vem cert, ale to auto proste nema koule. Oproti petistovce je to tuctovka. A nektera designerska reseni opravdu nechapu. Napriklad mi vrta hlavou, proc to auto nema jasny vyraz, nebo proc ma takovy prostor za zadnim (bocnim) oknem? Proc ma tak serizlou strechu a proc je tak strohe? Chapu, ze italska designova skola je jina, nez ta nemecka, ale i nemci umi hezka auta. Napriklad New Beetle, ze soucasnych Golf, Polo a i ten Phaeton nevypada spatne, kdyz uz nic jineho. Stroha elegance se sportovnim nadechem je to, co by melo design brouka charakterizovat. Ono to mozna i sedi, ale to auto proste nevypada hezky.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
4. 6. 2011 20:47
Re: Uprimne
Lide ho chtěli? Prodejní trhák, minimálně v Evropě to nebyl.

No zrovna New Beetle bych za podařený nebral, tento vypadá o dost lépe. A střecha je seříznutá po vzoru prvotního brouku, ten taky měl střechu rovnou, ne jak bublinu New Beetlu. [odkaz]
5. 6. 2011 00:09
Re: Uprimne
Vic lidi si urcite koupi nejaky rozumejsi auto, ale v ramci moznosti byl urcite dost oblibeny. Puvodniho Beetla mi taky pripomina mnohem vic, nez minula generace, ale kdyz ten puvodni byl tak hnusnej...
5. 6. 2011 12:10
Re: Uprimne
na fotke je pekná bublina, žiadna placka sa nekoná
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 12:14
Re: Uprimne
V reálu to ale vypadá o dost lépe než předešlá generace
5. 6. 2011 18:50
Re: Uprimne
Tak na reál som zvedavý, ale fotky ma nenadchli ani trochu.
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 19:10
Re: Uprimne
Co si budeme nalhávat, F500 je hezčí a praktičtější ;-) Nicméně oproti předešlé verzi brouka to vypadá lépe
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Uprimne
Facelift to není, minulý "brouk" vycházel z Golfu IV, ten nový z Golfu VI. Jedná se o zcela novou generaci, což je patrné z techniky, rozměrů i tvarů auta
6. 6. 2011 15:44
Re: Uprimne
Rozhodně je tento Brouk podobnější původnímu Broukovi, než první novodobá generace.
4. 6. 2011 20:46
Je to krasavec..
Až uvidím naživo tak možná poopravím názor, ale zatím je námětem na vlhké sny.. A co se týče zadní nápravy tak poslední civic je důkaz že to jde i sní. A kdyby tam hodili nějaké solidní nezávislé zavěšení tak mají o dost menší kufr. A jsem si jistý, že většina kupců tohohle auta dá víc na tvar a objem kufru než na nezávislé zadní zavěšení.
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2011 11:36
Česká cena.
Nějak mi schází v článku česká cena. Zavádějící nadpis.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Česká cena.
"S tímto motorem vyjde VW Beetle podle předpokladu dovozce na 399.900,- Kč."
LV
Avatar - WalterWhite
6. 6. 2011 16:13
Ja
Ja ho chcém ! :-!
Rozbalit vlákno
0