Páči sa, že ? Najmä ženám. To, že z nich podvozok vytrasie dušu sa nespomína. V aute typu SUV, kto potrebuje rýchlo prechádzať zákrutou ? Interiér nič moc, plasty, priestor.
Já v něm jezdím každý den a mám pocit, že jste jenom kecalové nebo ti, kterým se nehodí, že tohle auto je hezké a pohodlné a nejspíš i oblíbené (protože jich na ulici vídám stále víc a víc). Když se někomu líbí jako mě a přijde se projet před koupí, což je normální, tak si udělá názor nejlépe sám. To doporučuji všem. A pak vás možná budou také štvát podobní rozumbradové.
Otázkou je, jestli ses kromě toho, že se ti auto líbí, taky svezl něčím jiným, než tím, co se ti líbí. To, že ix35 hlavně s 1,6 motorem a 4x2 je dost uskákaná na to, že jde o SUV, které není určeno pro nějaké rychle projíždění zatáček (na to si je lepší pořídit už třeba kombi nižší střední, které poslouží lépe, jen to teda není dnes tak oblíbená zbytečnost SUV), je fakt.
Někdo se o věc zajímá a ne jen je spokojený s tím, co si bezhlavě koupil.
O "bezhlavé" kúpy by som sa nebál. ix35 je trefa do čierneho nech diskusní plácalovia hovoria čo chcú. Suché čísla sú suché čísla ale ja to auto vídavam veľmi často na cestách.
To, že ji vidáváš na cestách velmi často nehovoří mnoho o kvalitě. Dustera taky vidávíš často a neznamená to, že je to nějaká špička SUV. ix35 je prostě velká, vysoká, SUV, i když např. komfortem nic moc a jízdně... jsou lepší.... jo a cenu bychom neměli opomnět. Za cenu Octavie je to pro některé dobrá šance mít něco "extra" místo Octavie v kombíku, např.
Tak nech sme akokoľvek zlí, ľudia nie sú až takí blbci a zvlášť keď majú potriasť oslíkom, nejaké kvality ich k tomu museli presvedčiť? Či? Je to trakar mámo ale berieme to aj tak, je to predsa hnújdaj a ešte to na autosalóne zvolili ako lady car. :-|
A tvrdší podvozok nie je žiadne prekvapenie, jedná sa o dosť vysoké auto, aby si udržalo jazdné vlastnosti "štandardné" pre dnešnú dobu tak musí byť vyladený kus mramorovo.
Ty kvality jsou, které přesvědčí, jen nebuďme naivní, že každý z těch kupců projde vícero aut, proměří si vnitřní rozměry, překontroluje zpracování, sveze se důkladně aby vyztkoušel, jestli mu podvozek sedí tak dobře jako u jiného auta atd. Na to většinou ani není čas.
A nikde jsem nepsal, že budou přičítat titul lady car. ;-)
Pokud bych měl být krutě upřímný, tak při představě, že si někdo vybírá ix35 v 4x2, tak musí spíše říkat "mámo, mohli bychom mít Octavku, možná se silnějším motorem, ale takhle budeme vypadat v SUV lépe a je to větší, bude to bezpečnější", plus připočti, že se ti to auto bude líbit. Ještě jeden plus by byl - vyšší posaz, což ocení především starší při nastupování.
Bohužel tak musí být, musí to být ovladatelné jako kompakt, ale velké jako SUV, což jde většinou doladit jen těžce nebo nákladně.
Monelle ma pravdu, ste len kecalkovia, ktori sa s nim nikdy nepreviezli, len citali nejaku recenziu popripade ho videli na autosalone a posmesne skonstatovali, ze "natriasadlo".
Co sa tyka sedaciek, tak vyzeraju a su aj funkcne, kedze toto auto nie je urcene na ziadne zavody a v reale s nim clovek nebude rezat zakruty!
Jistě, Monelle má pravdu, ona ví, jestli jsem třeba já v tom autě jel nebo ne. Ono totiž ke každému ix35 dostaneš kurz telepatie.
Máš pravdu, ix35 nemá být určené na závody a člověk s ním nebude řezat zákruty, takže je těžce pochopitelné, proč tak špatně s některými motorizacemi filtruje nerovnosti na vozovce.
Chápu, že si obhajujete za každou cenu svou garáž a své rozhodnutí, které bylo spíše emocionální a ne rozumové.
Mas pravdu, Monelle nema kurz telepatie a ani ja. Cize nemozeme ani tusit preco vam tak vadi "tvrdost" podvozku, ked nie ste ani majitelmi a sotva ste sa v nom zviezli.
Co sa tyka vyberu, tak vyberal som ho vyse roka a vyberal som z celeho spektra znaciek aut; nie len SUV, C-SUV, ale aj MPV a kombi. Nebudem rozpisovat moje dovody, ktore neboli len emocionalne uvediem len, ze ako zdroj informacii som nebral vobec slovenske a ceske stranky i ked priznavam, ze som ich skor cital pre pobavenie.
Takže máte ten kurz telepatie nebo ne, když víš, jestli jsem s ním jel nebo ne? Když ne, tak alespoň křišťálovou kouli, ne?
Ty důvody bys měl právě vypisovat, to je to, co je podstatné, ne jen tvůj závěr "vybral jsem si nejlépe". A to, že nečteš, je tvůj problém. Taky se neřídím jen tím, co se dočtu, ale skládačka různých článků a různých názorů dává více objektivní pohled na věc, než jednoho laika.
Prosim ta kde som pisal, ze "vybral jsem si nejlépe" alebo nieco v tom zneni? Ja sa tu nikoho nesnazim presviedcat na rozdiel od tvojich nazorov, pri ktorych su najlepsie francuzske auta.
Tak zopar veci preco som sa rozhodol pre IX35 a nechcel som tu pisat porovnania, ktore by boli nudne a i tak by nepresvedcili jedneho profesionala.
Spolahliva znacka a vyssia zaruka, bezpecnost, vykon diesloveho motora, pomer cena/vykon a ano emocionalne sa mi paci.
Takže sis nevybral nejlépe dle vlastních kritérií? Proč? Přece se snažíme vždy vybrat pro sebe to nejlepší ze všech stran.
Máš jen 5 příspěvků, ještě zelenáč na tomhle webu, takže nesnaž se mi vkládat do úst, že ostatní přesvědčuju o tom, že jsou francouzská auta nejlepší. To zkus psát až tady budeš nějaký pátek.
Tyhle porovnávaní nejsou nudné, od toho tady ten web je, ne proto, že příjdeš a řekneš, že ostatní jsou amatéři, daným autem nejeli a o něm nemůžou nic vědět, ačkoliv si nejsi schopen obhájit svá nařčení.
Takže bylo levné, je na něj dlouhá "záruka"... a tu bezpečnost usuzuješ z čeho? Aktivní nebo pasivní bezpečnost?
V porovnani s mojou predoslou znackou je to o polovicu lepsie a vobec nelutujem svoje rozhodnutie. Co sa tyka interieru je to ciste subjektivne, rovnako ako plasty do ktorych sa nepotrebujem zakusovat a porovnavat tvrdost. Priestor..no ukaz mi auto podobnej velkosti, ktore ma viac priestoru vzadu ako toto. Este aj kombi su na tom horsie.
Třetí řadu sedadel nemusíš mít, navíc cenově jsou stejně, jízdně podobné, ne-li lepší, plus lepší prostornost a pokud máš SUV s 2x4, tak v podstatě navíc máš jen pocit, že máš SUV
Vidíš, to kdybys napsal, tak to hned dává podstatně větší smysl. Ono 4x4 a diesel s tím podovozkem dělá divy oproti např. 1,6 a 4x2, zkus tuhle kombinaci a budeš překvapený, jak je auto tvrdší.
Sorry že se do toho vměšuju, ale jakou máš motorizaci? Ono odladění každé verze je mírně jiné...
Jinak to, že ix35 na tom není co do komfortu nejlépe je fakt. Dočteš se ho v každé recenzi.
Co se prostornosti týká, tak SUV nemůže konkurovat MPV. Každé MPV velikosti SUV bude praktičtější a prostornější.
SUV s 4x2 nabídne jen vyšší provozní náklady, vyšší světlou výšku o pár cm a tím to hasne.
Pro rodinu je určitě lepší volbou vše od Merivy, přes Scéniky až po Picassa.
Problém žen je ten, že je zkrátka "in" mít SUV, protože to značí, že je "za vodou". Ale ono je to jedno. Je přirozené, že jsou věci, co letí a zákazníci si kupují spousty zbytečností, co ani nevyužijí nebo co se jim zkrátka jen líbí. Když si ženy oblíbily SUV, tak ať si v nich klidně jezdí. Jen ať se s nimi taky naučí jezdit ;-) (a parkovat)
Chlape díky za shrnující opět velmi trefný příspěvek. :yes:
Místo rohypnolu by ses měl přejmenovat na nějaký psychostimulans, případně alespoň gingko bilobu >:-[]:yes:
2.0 CRDI 135kW, mas pravdu, ze odladenie je u kazdej verzii ine. Co sa vsak neberie do uvahy je fakt, ze to co bolo pred rokom uz dnes nemusi platit. Predpokladam, ze postupne upravuju rozne nedostatky pocas vyroby co je bezny jav u kazdej znacky a tak to odpruzenie sa uz nemusi javit tak tuhe ako to bolo na zaciatku.
Jenže zrovna benzinové verze prošly testem teprve nedávno. I když k tomu připočítám bulharskou konstantu, která zahrne dobu od testu samotného po jeho zveřejnění, tak zrovna změna naladění je VLEMI nepravděpodobná až nereálná. Vem si, jak dlouho trvalo, než sesterská Kia upravila uskákaného Soula. Ke změně naladění může dojít počítám tak při faceliftu.
Komfortněji naladěná je i sesterská Sportage, přitom obecně to bývá právě naoapak (Hyundai bývá měkčí). Osobně si myslím, že ix35 šla přímo proti Ford Kuga a aby mohla aspoň trochu konkurovat agilitě Kugy, tak muselo dojít k tuhým pružinám.
Kvalita plastů myslíš co? Ono samotné plasty ještě budiž, slícování taky v pořádku, ale některé detaily se mi moc nezdály.
Otázkou je, který motor si jel a který náhon, je kupodivu, že se odladění podvozku u motorizací liší citelně. Ale to není problém jen ix35, tohle jsem třeba včera musel konstatovat po svezení s 508 1,6 THP, že stejné auto, ale s 2,0 HDI je o něco tvrdší, jinak ale 2,0 HDI si s autem poradí přecejen lépe.
Vyberal som podla mnohych kriterii z mnohych zahranicnych zdrojov a taktiez aj skusenosti, ano previezol som sa vo viacerych autach..
Máš jen 5 příspěvků, ještě zelenáč na tomhle webu...
Ked dochadzaju argumenty, tak prichadza bezhlave urazanie, ok. To, ze mam len 5 prispevkov neznamena, ze necitam tento portal. Chodim tu uz peknych par rokov a najviac ma zaujimaju diskusie i ked som sa do nich doteraz nezapajal. Cize velmi dobre poznam tvojho avatara ako obhajuje vsetko co je du français a taktiez GTIho, ktory ma mimoriadne rad VW ale i dalsich..
Nikoho som nenazyval amatermi na rozdiel od teba a obhajil som aj tvoje obvinenia vecnymi argumentami ako sudim podla tvojich reakcii.
Takže bylo levné, je na něj dlouhá "záruka"... a tu bezpečnost usuzuješ z čeho? Aktivní nebo pasivní bezpečnost?.....
Bolo drahsie ako BMW X1 v zaklade, ale dostal som plnu vybavu, na ktoru by som musel doplatit u zmienenej znacky este 15k € a bezpecnost si pozri na NCAP.
Zelenáč není urážka, to je konstatování faktů.
Pokud tento portál čteš, tedy diskuze, hlavně pořádně a diskutuješ, tak víš, že GTI není obhájce jen VW a několika dalších, tak stejěn víš, že já nejsem obhájce jen francouszkých aut.
Své argumenty, že víš, že je to dobré, je málo. Mohl bych ti napsat, že cokoliv neurčitého lepší, ale musím napsat proč, jinak to nemá hodnotu. Navíc stále se vyhýbáš vypsat ta konkrétní porovnání, konkrétní důvody, v čem co bylo dobré, co lepší, proč ono ano a ono ne. Nějaké "svezl jsem se v nějakých autech, tak vím" je málo.
V čem je lepší v bezpečnosti ix35 proti konkurenci? To by mne klidně i po prohlédnutí NCAP zajímalo. Nebo spíše razíš teorii, že velké auto, SUV, je bezpečnější, protože je větší?
Nema zmysel sa tu rozpisovat..
Vyhody, ktore som spomenul z mojej strany stale platia(subjektivne) a daju sa podlozit faktami okrem tej estetickej stranky.
Doporučím ti jediné, jako zelenáčovi tady na diskuzích, rozklikni si tu diskuzi pořádně ve stromu, čti kdo na co reaguje a reaguj podle toho.
Ano, mám komplex z velkých aut, proto je mé současné auto o 25 cm delší než tvoje >:-[] >:D
Které výhody jsi na začátku diskuze prosím vzpomněl? Tedy krom toho, že jsi nás označil za kecaly a neznalce, kteří dané auto nemají, tak o něm nic neví. (Dalo by se zeptat: "Máš ho vůbec ty?")
A nepiš prosím, že se ti nechce ztrácet čas zbytečnými argumenty, když máš čas psát prázdné příspěvky. Třeba až to, že máš zkušenost jen 2,0 CRDi a 4x4 z tebe vypadlo až teď.
EDIT: A koukám, že jsi to stačil editovat, že mám komplex z velkých aut. Ale nechám to tady, ať víš, že nemám >:D
Stiahol som to kedze ti uz menej vadi ked mam IX35 s 4x4.
Celkovo sa mi tu nechce diskutovat, nemam to zapotreby, ale skusim ti opisat tie moje vyhody aspon takto, kedze viem, ze aj fakty formou liniek by mali podobny ucinok ako toto:
Spolahliva znacka - Znacka roka ADAC 2010, statistiky poruchovosti v USA, dobre referencie od znamych,...
Vyssia zaruka - 5 rokov
Bezpecnost - dospelých členov posádky bol 90 % + vyssie auto je na tom urcite lepsie pri zrazke
vykon diesloveho motora - 2.0 135kW, konecne aj BMW po roku a pol zacal ponukat nieco podobne
pomer cena/vykon - priklad s X1
emocionalne - clanok ku ktoremu diskutujeme..len nie som zena ;-)
Nevadí mi, co kdo má. Ať si má kdo chce co chce, ale ať z čehokoliv nedělá něco, co není ;-) Taky nemám problém popsat chyby svého auta a že jich je.
A dokonce jsem se tady v diskuzi několikrát ix35 zastal.
S tou spolehlivostí jsem zatím ve spojení značka dost opatrný. Pravda, dávají záruku, i když na forech jsem mnohokrát slyšel stížnosti, že to není tak jednoznačné. A taky před pár lety by to člověk s touto značkou dohromady nedával. Zatím mne ještě H/K nechávají neutrálním, i když mnohokrát mne už přesvědčili, že jsou lepší a lepší... nebezpečná konkurence.
Suhlasim, preto som radsej tiez opatrny a nepodcenujem ziadnu znacku, mozno aj cina raz prehovori svojimi autami.
Co sa tyka neodstatkov, tak o tie sa tiez rad podelim na diskusnom fore(zatial len domacom) kde som uz reklamoval jednu vec, ktora vsak bola zapricinena rychlou vyrobou a da sa nastastie lahko odstranit. Ked casom nieco pribudne, tak to dam vediet kedze aj takouto formou sa prezentuje znacka, t.j. ci su s nou ludia spokojni.
Myslim, ze sa na dlhsi cas odmlcim a budem len sledovat vase prispevky ;-)
Jestli necheš diskutovat, tak stačí se rozepsat na moje auto.cz, pokud napíšeš objektivnšě zkušenosti, tak leckomu pomůžeš. Je tam spousta recenzí pro inspiraci, klidně moje na mé bývalé auto.
Číňani mě přesvědčí tehdy, když příjdou s kvalitním autem, které od nikoho neokopírovali... a možná ani tak mne nepřesvědčí. Přecejen částečně jsem evropský vlastenec a pokud to není nezbytné, tak přece máme spoustu domácích evropských výrobců, které třeba podpořit, pokud si to zaslouží.
Nejlepší asi jenom pro celebrity... Ženy neprominentního společenského postavení tentokráte nehlasovaly... Soudě podle pozorování provozu se domnívám, že nejlepší vůz pro dvacetiletou blondýnu je BMW X6.
Typicke... polovica zien ani netusi co je pravidlo pravej ruky, ked sa dostanu do krizovatky bez znaciek a semafora tak neskutocne panikaria, smerovku davaju pri vjazde na kruhac ale nie pry vyjazde z neho, ale hlavne ze im treba SUV... * do ruky im treba a nie volant... >:-[]