Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Kia Picanto 1,0 CVVT – Ostrý citrónek

Nové Picanto dokáže zatopit o třídu větší konkurenci. Nevěříte?
Zpět na článek
10. 6. 2011 06:45
10. 6. 2011 08:24
10. 6. 2011 08:53
10. 6. 2011 10:55
neregistrovaný "Aventador"
10. 6. 2011 12:03
10. 6. 2011 13:46
11. 6. 2011 12:34
10. 6. 2011 08:28
10. 6. 2011 10:49
10. 6. 2011 10:54
neregistrovaný "Aventador"
10. 6. 2011 10:58
neregistrovaný "Aventador"
10. 6. 2011 13:47
10. 6. 2011 17:34
neregistrovaný "Aventador"
11. 6. 2011 22:10
10. 6. 2011 12:15
10. 6. 2011 13:43
neregistrovaný "Aventador"
10. 6. 2011 17:39
neregistrovaný "Aventador"
14. 6. 2011 08:17
10. 6. 2011 21:10
26. 11. 2011 20:20
Avatar - Krispos
10. 6. 2011 06:45
:)
Tak těmi rozměry i vnitřním prostorem je to jak moje Felda >:-[] Jenom zepředu mi to připomíná žábu, ten design prostě nezkousnu...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
10. 6. 2011 08:24
Re: :)
nazivo je to o poznanie lepsie ver mi a mnoho zakaznikov to prekusne a kupi si to auticko nakolko nema jedinu chybu a uz zaklad je velmi slusny aj po motorickej stranke

kia :yes:
Avatar - Krispos
10. 6. 2011 08:53
Re: :)
To určitě, však Felda stačila v pohodě pro 4 lidi... odvezlo s v ní leccos a byla naprosto v pohodě. Prostě kvalitní základ....
neregistrovaný "Aventador"
10. 6. 2011 10:55
Re: :)
felda měla na svoji dobu fakt solidní kufr(v kombíku) jen o něco menší než escort v kombíku...a to bylo auto třídu výš :-) problém je, že v drtivé většině jsou tyto auta dnes už shnilé pekáče...
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2011 12:03
Re: :)
Až na to, že výška interiéru byla velmi chabá. Sedět s hlavou zaraženou ve stropu bylo fakt příjemné...
Ale na tu dobu - kdyby měla pozink a nehnila, tak to mohlo být auto na věky. Dnes aby člověk nad stavem Felicií zaplakal - takový ementál na 4 kolech.
10. 6. 2011 13:46
Re: :)
Kdyz byla felda horkou novinkou, tak se skodovka dusovala, ze to reznout nebude, zaruka na proreziveni 6 let atd. A dopadlo to uplne stejne jako s Favoritem.Pozink je pozink, to se neda svitit.
Avatar - Krispos
11. 6. 2011 12:34
Re: :)
Já mám jednu z těch posledních (2001) a rezne taky...
Avatar - iudex
10. 6. 2011 08:28
Sympatické mini
Stotožňujem sa s názorom v teste, že ide o značne vydarené autíčko, ktoré budí dojem o triedu väčšieho auta. Naživo ma prekvapilo solídne spracovanie interiéru a slušné vnútorné rozmery, v oboch ohľadoch sa smele vyrovná priemeru segmentu B. Robustný predný nárazník je vec vkusu, naživo ale dobre maskuje inak útle rozmery karosérie a autu prepožičiava dospelejší výraz. Kia skrátka spravila veľmi vydarené malé mestské autíčko, ktorému v súhrne jeho kvalít a ceny veštím celkom slušné predajné úspechy.
Rozbalit vlákno
0
10. 6. 2011 10:49
Motorizace
tohle auto by se mi libilo jako prcek pro pritelkyni, myslite, ze bude nez uz je nejakej 4 valec, treba 1.2 nebo 1.4?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Aventador"
10. 6. 2011 10:54
Re: Motorizace
nejsilnější bude 1.25 CVVT 63KW v základu 220 tisíc...výbava edition 1...najdeš to na stránkách kie... :-)
Avatar - pelikoš
12. 6. 2011 20:14
Re: Motorizace
mnohem lepší bude tato volba-nissan micra dig-s
[odkaz]
neregistrovaný "Aventador"
10. 6. 2011 10:58
KIA
myslím, že velmi povedené auto, jsem celkem zvědavý, zda bude test té silnější verze se 63KW...necelých 90 koní v tomto minivoze si myslím už bude solidní a celkem smysluplné i na delší cestování...plus když tam nasadí větší a lité disky...tak by to auto mohlo vypadat ještě dospěleji :-)
Rozbalit vlákno
3
10. 6. 2011 13:47
Re: KIA
Ono je to skoro zbytecny, podivej se na ty podbehy. Velkyma kolama toho moc nevykouzlis, jen se zvysi spotreba.
neregistrovaný "Aventador"
10. 6. 2011 17:34
Re: KIA
15ky s nízkoprofilem bys tam napasoval docela v klidu...ale je fakt že spotřeba by šla trochu nahoru... :-)
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2011 12:15
Král třídy
Není podle mě lepšího vozu ve třídě. Jestli nižší střední definoval Golf, tak minivozy nyní definuje Picanto :yes:
Kolínské mini vedle Picanta působí jak nedodělek. Konkurence lidového vozu se zatím nekoná,... Myslím, že Kia tohle fakt vychytala. Zatímco si bude získávat popularitu, tak VW Up! nebo co z toho bude, se zatím potácí někde ve vývoji.
Mini od VW/Schade prokaučoval nástup a bude muset být lepší. Což při invenci koncernu vcelku pochybuji, že se povede.

Můj názor, proč Kia/Hyundai není zatím tak úspěšná, je jediný. Ve stávajících generacích ukazují, že dokáží dělat vozy srovnatelné se zavedenou evropskou konkurencí. Nicméně pravé vyrovnání nastane, až si získají jméno i jako ojetiny. Což zatím nenastalo. Zkrátka vedle bitvy na trhu nových vozů musí vybojovat i bitvu na trhu ojetin.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Aventador"
10. 6. 2011 13:43
Re: Král třídy
tak korejcům ještě do špičkové evropské (hlavně německé) produkce něco chybí...jsou to sice detaily...jako ne uplně vyvážený design, některé nedostatky v interiéru...sice čím dál menší, ale právě ty detaily dnes oddělují špičková auta od dobrých aut...proto stále existuje něco jako premiová třída, a proto stále existuji mraky zákazníku, kteří jsou schopni vyhodit přes mega za auto střední třídy(MB C, BMW 3 atd) jistě MB C určitě není 2x lepší než třeba kia optima když je 2x dražší...ale tu hraje roli stále jméno...MB má pořád lepší zvuk než kia nebo hyundai...

i tak před korejci klobouk dolů...když si vzpomenu, co ještě před deseti lety vyráběly za traktory a co vyrábí ted...ale zase je to jako ve f1...ono dotahovat velkou ztrátu několika sekund je celkem v pohodě...ale těch posledních pár tisícin se dotahuje velmi velmi těžko...
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2011 14:28
Re: Král třídy
Jenže "prémie" dnes silně spadá do mainstreamu a hlavní rozdíly jsou ne kvalita vozu samotného, ale výbavové prvky.
Koneckonců co dělí řadu DS od běžných Citroenů? Technika to není. Je to pouze volba materiálů, design a výbavové prvky.
Prémiové značky si podle mě samy podřezávají větev tím, jak se ženou za počty vyrobených a prodaných vozů. Nutně musí pro zvýšení odbytu jít cestou vstříc mainstreamu.
Třeba Porsche. Já osobně vůbec nemám problém s tím, že tu je Cayenne diesel apod. Ale jestliže Porsche vyrábí tolik vozů, že jej má kde kdo, tak zkrátka exkluzivita upadá. Navíc pak bazarový kousek koupí kdejaký pobírač dávek nebo gangster z Horní dolní lhoty... Ano, výrobek to může být skvělý. Ale víc exkluzivity nabídne i Saab >:-[]
neregistrovaný "Aventador"
10. 6. 2011 17:39
Re: Král třídy
tak ono SAABů se v ČR prodá méně než ferrari...což pro nás individualisty činí podivuhodnou nabídku jak se lišit...kolik jsi např. potkal 9-5tek? ja zatím naživo jen jednu...a je užasná...a kolik bmw 5?? každej den tak alespon 20...když vyjedu do centra tak klidně i sto... >:-[] >:-[]

v tomto se s tebou stotožnuji všemi deseti...VW, škoda i frantíci jsou až nechutný mainstream hlavně u nás...a není divu..koncern VW u nás zabíra težko uvěřitelných 42% trhu...takže teoreticky(i prakticky každé druhé auto u nás má nálepku VW koncernu)

problém je, že dnes i korejci jsou už mainstream...snad krom chevyho...ten se ještě moc neuzkazuje...
Avatar - Guttalax
10. 6. 2011 13:45
Re: Král třídy
V tomto by mě jako potencionálního zájemce např. jako auto na nákupy zajímala jen tá verzeLPG. Někde jsem čet ,že má i 10 litrovou nádrž na benzín. :-!
Avatar - dr.biker
10. 6. 2011 15:51
Re: Král třídy
Četl jsem test nového Picanta v jednom časopise, kdy testovali i verzi na LPG. Jedná se o tříválec 1,0 LPI, kdy spaluje LPG a má prý vyšší výkon o 9 kW (60 kW/ 82 k). Na dynamice se to prý nijak zvlášť neprojevuje, ale provoz bude levnější ( max rychlost 156 km/hod, zrychlení za 14,3 s, spotřeba LPG 5,9/4,5).
Nádrž na LPG má 35 litrů, je ukryta ze spodu vozu, takže nezmenšuje kufr ale klasickou nádrž na benzin, která má pouze 10 litrů.
Nové Picanto jsem si prohlédl na autosalonu a musím uznat, že se docela korejcům povedlo. K dokonalosti mu chybí akorát posuvné zadní sedačky, aby se mohl přizpůsobit podle potřeby prostor pro posádku vzadu nebo prostor pro zavazadla v kufru. Ideální by byly dvě plnohodnotné posuvné a sklopné sedačky vzadu, jako má např. Twingo. Jinak Kii ode mě za Picanto :yes:
24. 8. 2011 20:15
Re: Král třídy
Tahle verze je ode dneška zrušena. :-! Info dnes v autosalonu Kia.
10. 6. 2011 21:10
Priestornotst
Ked som si na autosalone sadol do Picanta hned som aj vystupil lebo sa mi to zdalo byt extra stiesnene co sa tyka sirky... Preto ma prekvapuje zmienka o priestrannosti v clanku, no budem mu musiet dat druhu sancu a vyskusat znova :-)
Rozbalit vlákno
1
11. 6. 2011 22:11
Re: Priestornotst
Vyskúšaj, je to o triedu lepšie.
11. 6. 2011 22:13
Chybka v texte?
Sorry, zmysel tejto vety mi nejak uchádza:
"V době, kdy jsou přední mlhovky hlavně designován prvkem, přijde vhod přítomnost přídavných světel pro denní svícení ve spodní části nárazníku."
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
12. 6. 2011 11:33
Re: Chybka v texte?
Je to myšleno tak, že i když Picanto nemá mlhovky, díky těmto světlům vypadá lepé, než by vypadalo bez nich
14. 6. 2011 19:14
Re: Chybka v texte?
Udrelo mi do oka toto slovné spojenie - nie je to nezmysel? :
"jsou přední mlhovky hlavně designován prvkem" - slovo "designován", resp. jeho tvar sa mi bije so zbytkom vety. neviem, v češtine je to možno správne, ale nezdá s mi to. ;-)
14. 6. 2011 12:09
kravina cely korejsky crep
uchadza mi zmysel tejto vety: Dostat se k továrnímu údaji 3,6 l/100 km by snad bylo možné, topografie českých silnic v kombinaci s nižším výkonem to však vylučuje.

Co tym chcel povedat??? Ako ze kia by to dokazala ale s motorom z VW????
A jedine co kija definuje je jej majitel a nic ine - skoroauto pre blbcov
Rozbalit vlákno
2
14. 6. 2011 13:46
Re: kravina cely korejsky crep
Pobavils. Máš tam ještě něco?
Avatar - Guttalax
14. 6. 2011 14:17
Re: kravina cely korejsky crep
>:D :yes: >:D
24. 8. 2011 20:17
Dnešní jízdní dojmy
Jel jsem 5dv.Picantem 1.0 51 KW Edition 1.Standartní výbava 14,kola,přední okna v elektrice,6x airbag-prodejce počítal i zadní hlavové,já je beru jako jedny.Zrcátka na švihadla,navíc metla a manuální klima.Podvozek stabilní,dobře filtruje nerovnosti.Vevnitř místo jak ve FI.Odhlučnéní velmi dobré,motor do 80 jezdí krásně,netřeba ho točit.Bohužel na dálnici jsem nejel,tak nebylo víc možné vyzkoušet.Volant se vrací oproti fabii rychleji,ale rychlost je akorát.Brzdy příjemný nástup,žádné jedovaté brzdy,odpovídá to FI.Tohle byla verze s bubny.Jde si připlatit za zadní kotouče.Motor příjemné překvapil,jak pružností,tak tichostí.Klima s motorem spolupracuje dobře,nezaznamenal jsem pokles výkonu.Řazení šlo krásně,šlo řadit jenom prstama.Ještě lepší řazení než v Ceedu.Bylo to jak ve FI.Funkce komfortní blikání standartně.
Spokojenost s autem velmi dobrá,nerad jsem ho vracel.Musím pochválit prodejce,znalosti o motoru a celkově i o nových modelech Kia velmi dobrá.Komunikace mailem taky super.Hodnocení auta i prodejce za 1.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
26. 11. 2011 16:43
Re: Dnešní jízdní dojmy
a to si este nesiel v 1.2ke co ma 63 kw a 120Nm to bude ina pecka ;-)

je jasne ze nic lepsie medzi mini nenajdes, bravo kia :yes:
Avatar - avatas
14. 12. 2011 18:59
Re: Dnešní jízdní dojmy
A co takhle Suzuki Splasch 1,2 - 69 kw/ spotřeba v průměru 5,5-6l/100km. Máme v rodině,jezdí s tím kde kdo a spotřeba i výkon - fantasie ! :yes:
Avatar - 3_diamanty
26. 11. 2011 15:01
suhlas s kolegom vyssie - picanto je kral triedy
jednoznacne po kazdej stranke ci uz priestoru, komfortu, dospelost,i kvality spracovania aj dynamiky a ponuky motorov niet lepsej volby medzi mina autami ;-)

picanto :yes:

za nim je panda a za pandou trojicka: up citigo mii

picanto je dokonale miniauto ktore splni naroky aj narocnejsieho zakaznika a pri sadnuti si za volant ma clovek pocit ze je v aute o triedu vyssom co sa v Upe nemoze stat, tam je to strohe ako v trabante a hole jak na nuda plazi
Rozbalit vlákno
0
26. 11. 2011 20:20
spotřeba
To by mě zajímalo proč tu spotřebu při ustálené rychlosti měří cestou z kopce... 6.4 při 130kmh je mimo realitu.
Rozbalit vlákno
0