Vážně nechápu facelift NEW BEETLA... tohle auto je kategorie sama pro sebe... tím pádem ppo designové stránce by se dalo říct že ani zastarat nemůže... no ale hlavně kolegové z německa začali popírat tradice a auto je hranaté jako by na něj něco spadlo...
Hrana kam se podiváš,pořid si příteli,nové okuláry >:D..Jinak doufám,že nejsi držitelem řidičského oprávnění,jelikož jezdím hodně na kole,tak mě před podobnými blbci nechrání tuna plechu,tak proto ty obavy..Bezesporu nejkrásnější povoz od VW,nádhera. :yes:
Příliš silná slova. Líbivost je věc subjektivní. Beetla jsem ještě na vlastní oči neviděl, takže nehodnotím, na fotkách se mi líbí. Ale retro by být měl, proto si jej lidi kupují, stejně jako Mini.
Ten clovek ma pravdu! Auto je mix hran a rovnych car s oblymi krivkami. Auto je mnohem mene stylove, nez minuly brouk a designem se snazi mnohem vice evokovat puvodni auto, nez tomu bylo u minule generace. VW se take snazil o jakousi designovou prislusnost k soucasne modelove palete, ale nemela by byt nahodou stylovka kategorie sama pro sebe? Petistovka taky nevypada, jako Croma!
Naraznik vypada skoro stejne, jako u gofla, rovna hrana spodni casti kapoty evokuje rovnou masku soucasnych VW, svetla vypadaji taky stejne, akorat jsou samozrejme vic kulata atd. Nerikam, ze je jako pres kopirak, ale tech znaku je tam dost. Rozhodne vic, nez by se na retro stylovku sluselo. Ubrat podobnost s aktualni paletou, ponechat soucasne mnozstvi odkazu na puvodniho brouka a pridat mnohem vice emoci. Potom budu spokojeny :-!
Ano. Za nase ceny by si ho tam nikdo nekoupil, ale kdyby u nas stal od zacatku 350 000, taky bychom si ho za 750 nekoupili. Ale srovnavate uplne rozdilne ekonomiky a rozdilne podminky.
Cena na stylovku celkem slusna, i kdyz treba v souvislosti s cenou novyho americkyho passatu nijak extra nizka. Co me nicmene vazne zaskocilo, je pritomnost manualu - nabizet v US jakykoliv jiny nez ryze sportovni auto s manualem je absolutni ulet, takze k zakladni cene si rovnou muzem pripocitat priplatek za ten automat. Hadam, ze kdyz se nejedna o DSG (jako u 2.0TSI), bude to klasicky tiptronic - pro US idealni volba, DSG bych tam vubec nedaval.
Proč je v Americe s pořádným motorem o 70 litrů levnější než u nás s tím 1.2 kriplem? To ten dovoz přes moře auto takto zlevní? Nešlo by tedy tu americkou verzi dovézt zase zpět za 250 tis. (další cesta přes moře mínus dalších 70 tis.)? ;-)