Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
standa-t
0
Žádný komentáře? Žádný hloupý komentáře o amerických křápech? Asi došly slova :-!
maxi!
0
uz asi kazdy vie, ze posledne generacie Vette treba brat velmi vazne - a ked si uvedomim, ze Joe ci Johny si to kludne berie z ochodu domov za 103 000 dolarov, tak to je neuveritelna volba! Ale uz aj Z06 je vyborna kupa!! :-)
theolli
0
no ja bych do ní šel radši jak do Porsche,Lambo či R8
J_Design
0
US Muscle = Best of ;-)
Barrichello
0
To víš no, když se o amerikách píše něco pozitivního sou kritici zticha, objeví se jen u negativ popř. polopravd, lží a výmyslů, neplatících už 3 dekády....
D3VIL
Poslední generace Corvette je podle mnohých magazínů povedená. Chování v zatáčkách sice nebude ideální, ale díky výkonu auta bude jízda velkou zábavou. Takže v pomyslném poměru cena/výkon je ZR1 hodně vysoko
jak to myslis, ze v zatackach to nebude idealne??? >:D Ved Zelene Peklo su nesmierne narocne zatacky a tam urobit takyto cas, tak praveze je to super auto na zatacky! A uz aj Z06 ma lepsi cas v zatackach ako napriklad Zonda !
Při jízdě v Porsche nebo Lambu budeš mít v zatáčkách větší jistotu a kontakt s vozovkou. ZR1 ale maže tyto ztráty brutálním výkonem. Zkrátka každé auto má své a u mě pořád platí, že bych volil Corvette ;-)
to mas pravdu,ze ma velky vykon ale podla mna sa musel velmi zlepsit aj podvozok, ked v pomerne narocnych testoch ( Neviem ci sledujes aj SportAuto - vyborny nemecky casopis!) dostava vyborne hodnotenia! Zial dnes uz ani legendarne porschatka nemaju idealny prenos informacii do volantu, ale nadalej ich uznavam ako skutocne sportove auto! Ale Vette za tie peniaze a ten zvuk a kufor velky ako Octavia.... >:D ( samozrejme nezabudajme na Godzillu!)
Schnitzel
Wow to sa dokonca rymuje :yes: proste kto nepojde v dnesnej dobe do amika, zrejme auta nema rad. Je to posledny kontinent kde sa vyrabaju pocitve atmosfery a poctive vykonne auta ktore ked zosliapnete plynovy pedal tak nicia fosilne rezervy planety, trhaju asfalt a vam daju zazitok jak skoro ziadne auto tohto sveta.
Ktomu mate asi najviac muziky za svoje peniaze.
Escalade hybrid = 30% lacnejsi nez GL 420 CDI
750PS Mustang Super Snake = cena lepsie vybaveneho 5er
Corvette / Viper ACR = 1/2 ceny Porsche GT3
1300 PS Hennesey Ram = 40k €
Ford SVT Raport = stredne vybaveny Touareg
Dodge Ram Cummins = plne vybaveny TIGUAN
US-Cars maju proste GULE. A daju cloveku velmi vela za svoje peniaze. Bohuzial je v EU tolko hlupych idotov co su ochotny zaplatit nezmysel za uplne normalne auta co vlastne nic nevedia okrem byt mainstream.
Ktomu mate asi najviac muziky za svoje peniaze.
Escalade hybrid = 30% lacnejsi nez GL 420 CDI
750PS Mustang Super Snake = cena lepsie vybaveneho 5er
Corvette / Viper ACR = 1/2 ceny Porsche GT3
1300 PS Hennesey Ram = 40k €
Ford SVT Raport = stredne vybaveny Touareg
Dodge Ram Cummins = plne vybaveny TIGUAN
US-Cars maju proste GULE. A daju cloveku velmi vela za svoje peniaze. Bohuzial je v EU tolko hlupych idotov co su ochotny zaplatit nezmysel za uplne normalne auta co vlastne nic nevedia okrem byt mainstream.
Jo jo, kdo dneska nekoupi americky auto, nejspis auta vubec nema rad. >:D >:D >:D Ode dneska kazdymu s petkovym bavem zacnu vykladat, ze mel radsi z juesej dotahnout Mustanga vytunenyho na sedmsetpadesat koni, pripadne tem ***um s Tiguanem doporucim radsi sestimetrovej premotorovanej valnik. >:D
Dakujem, to budes velmi hodnoucky :-* >:D >:D >:D a europa bude potom prvy krat po niekopkych desatrociach zase ._~-BADASS-~_. :-!
Ale vazne teraz. Povedz mi jedno jedine nove europske auto ktore ma skutocne gule a ktore zaroven nema koncovku M alebo AMG? Nie je to trosku tragedia ze v EU su najpredavanejsia auta 307,golf,octavca etc.kym v US je to f150?
ja sa v americkych autach citim najlepsie,samozrejme maju interier vyrobeny miestami z recyklovanych jogurtovych kelimkoch ale ten europsky uz tiez nie je tym co byval. A jak je vidiet, jazdne vlastnosti su suprove, ci uz cts-v, vette,raptor etc.
Ale vazne teraz. Povedz mi jedno jedine nove europske auto ktore ma skutocne gule a ktore zaroven nema koncovku M alebo AMG? Nie je to trosku tragedia ze v EU su najpredavanejsia auta 307,golf,octavca etc.kym v US je to f150?
ja sa v americkych autach citim najlepsie,samozrejme maju interier vyrobeny miestami z recyklovanych jogurtovych kelimkoch ale ten europsky uz tiez nie je tym co byval. A jak je vidiet, jazdne vlastnosti su suprove, ci uz cts-v, vette,raptor etc.
Kdo chce BMW 5, asi nepůjde pro Mustang, když přímou konkurecí 5ky je Chrysler 300C či Lincolny.
No a kdo chce Amarouna, tak s takový Ram 1500 ve verzi laramie by dostal daleko víc luxusu, výkonu atd. než u VW.
Zbylé uspokojí Jeepy jako GrandCherokee, Wrangler či Patriot.
Samozřejmě kdo chce sportovní kupé tak vybírá z trojlístku Camaro, Mustang, Challenger a nad nimi je Vette a Viper, i když ten už se jen doprodává ale sehnat jde ještě taky.
No a kdo chce Amarouna, tak s takový Ram 1500 ve verzi laramie by dostal daleko víc luxusu, výkonu atd. než u VW.
Zbylé uspokojí Jeepy jako GrandCherokee, Wrangler či Patriot.
Samozřejmě kdo chce sportovní kupé tak vybírá z trojlístku Camaro, Mustang, Challenger a nad nimi je Vette a Viper, i když ten už se jen doprodává ale sehnat jde ještě taky.
norday
Nechápu jak tohle mohlo sundat Nissan GTR... ty auta jsou jak z jiných století a přesto se to američanům povedlo..respekt..!! Na druhou stranu ten interier je jak ze začátku 80tých let..osobně je tak děsivej že by mi to snad i zkazilo radost z celýho auta.. ;-\
Asi proto, že to má trošku jinej enžajn :-)
Hi tech není všechno, protože objem a poctivý železo tím nehahradíš.
A Vette nebyla jediná, někdy loni nebo předloni držel rekord tohohle okruhu jiný trošku zapomenutý vůz z druhé strany oceánu - Viper ACR :-)
Taky všichni užasli.
Tyhle auta maj totiž jedno ale - kdo s nima neumí jezdit, bude hluboko v poli, zatímco možná na GTR bude někde kolem 5místa.
Kdo s tím umí jezdit, tak ale zajede perfektní výsledek.
Tyhle auta neodpouští chyby, ale pokud to má v ruce někdo kdo ví co a jak, tak nemaj skoro konkurenci.
Resp. za svojí cenu opravdu žádnou konkurenci nemaj, nic takového za ty peníze nikdy a nikde nekoupíte.
Hi tech není všechno, protože objem a poctivý železo tím nehahradíš.
A Vette nebyla jediná, někdy loni nebo předloni držel rekord tohohle okruhu jiný trošku zapomenutý vůz z druhé strany oceánu - Viper ACR :-)
Taky všichni užasli.
Tyhle auta maj totiž jedno ale - kdo s nima neumí jezdit, bude hluboko v poli, zatímco možná na GTR bude někde kolem 5místa.
Kdo s tím umí jezdit, tak ale zajede perfektní výsledek.
Tyhle auta neodpouští chyby, ale pokud to má v ruce někdo kdo ví co a jak, tak nemaj skoro konkurenci.
Resp. za svojí cenu opravdu žádnou konkurenci nemaj, nic takového za ty peníze nikdy a nikde nekoupíte.
Neodtušuj z obrázků, v reálu to zas tak strašný není, naopak, myslím, že by se ti to moooc líbilo (jestli tedy nepilotuješ gallardo, nebo r8)
figurka
Gratulace do států. Velmi solidní. Vette mi přijde jako asi nejvíce opomíjené a trochu v ústraní sportovní náčiní (z evropského pohledu). Z mého pohledu ale pro řidiče zajímavější volba než digitální šinkanzen GT-R. A že by US auta neuměla zatáčet ? Naivní. A i kdyby tomu tak bylo, smát se tomu může jen hlupák. Jde o charakter. Je produkce, která zatáčí "pořád" (Elise) a na druhém konci jsou zástupci hrubé síly, kde smích vyvolá už jen "absurdní" objem motoru a zvuk při prošlápnutí plynu. Který přístup je ten lepší ? Žádný a zároveň oba dva. Záleží totiž vždy a jen na řidiči, jeho potřebách, pocitech atd...
Záleží na řidiči. Přesně, protože negelovaný fája co doted sedlal Audi TT, Scorpio nebo nějaké veslé kupátko od MB s Camarem vyletí v druhé zatáčce, ovšem ten kdo umí natře těmto veselým šidítkovým kupé ***ku a to totálně.
No že se srovnávaj trošku jiný světy?
Jasně, ovšem cenovky jsou velice podobné a v tom je to kouzlo.
No že se srovnávaj trošku jiný světy?
Jasně, ovšem cenovky jsou velice podobné a v tom je to kouzlo.
Nejde paušalizovat. Matoucí je i velký počet verzí (motorů) u evropské produkce, kdy se stává, že nejnižší a nejvyšší provedení jednoho modelu jsou prakticky 2 rozdílná auta. Krásný příklad je např. to TT, kdy ve ve verzi RS je to drtivě efektivní a velmi rychlé auto. Bohužel, efektivita upřednostněná před pocity a zábavou (z mého pohledu, pro někoho může být největší zábava jen ta absolutní rychlost).
No ona evropa tam hlavně cpe úsměvné diesly jako do Sirocca, kde se tomu vysmáli nejen v TopGearu, ale i jinde a další super motory, takže máš sice sportovní kupé, ovšem je to něco jako Camaro třetí generace s tehdá 2,8 V6 - vypadá to hezky, ale na sporotvní auto si to jen hraje.
Těch motorů co podtrhnou charakter auta a styl, má vždycky evropa u jednotlivého modelu poskrovno, 2-3 max. víc ne.
Absolutní rychlost je o ničem, 280 dneska umí jet 5metrovej sedan co má ve tuny, ještě jde o to zabrzdit a hlavně zatočit.....
O maximálku by mi zrovna u sportovního kupé vůbec nešlo, spíš o radost z jízdy
Těch motorů co podtrhnou charakter auta a styl, má vždycky evropa u jednotlivého modelu poskrovno, 2-3 max. víc ne.
Absolutní rychlost je o ničem, 280 dneska umí jet 5metrovej sedan co má ve tuny, ještě jde o to zabrzdit a hlavně zatočit.....
O maximálku by mi zrovna u sportovního kupé vůbec nešlo, spíš o radost z jízdy