Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volvo C30 Electric: elektromobil jde do výroby

15 komentářů

A cena? Melounek?
Chemlon
To přitlač, 700 papírů to stojí bez baterek. Ion od Peugeotu stojí melounek, takže tohle bych šancoval tak na melounek a půl. A za 7 let můžeš baterky použít jako super židličku a koupit za 400 litříků nové 😄

Elektro auta jsou budoucnost, to je vcelku jasné. Ale je to jako s každou novou technologií - ze začátku je neuvěřitelně drahá. Kolik stála plazmová televize před 12-ti lety. Pamatuju, že jsem jednu viděl na prodejně a cena u ní byla 650 kolíků. A dnes? 10 za basic model, který je stejně o kus lepší než 12 let stará za 650 😄
Vaidimar
No tak bude formou leasingu tedy předpokládám, že třeba za 20tis měsíčně to člověk bude mít včetně servisu a potom nebude řešit životnost baterií... ale spíš to bude PR věc pro společnosti a lidi, kteří se chovají zeleně 😄
No jo na biomasu to nejezdí, takže možná i něco pro Kateřinu Jacques... >😁
Avatar - Krispos
Krispos
V Británii je třeba základ 18000 liber, ale pokud si koupíš verzi DRIVE, co má emise CO2 na 99g tak ti berňák vrátí 3000 liber zpátky...
Adamantium
Cena 0 - nebudeš si to moci koupit, jen pronajmout. Dejme tomu nějaká měsíční částka + částka za každý ujetý kilometr.. 😉
Avatar - Krispos
Krispos
150 km je žalostně málo... každopádně za měsíc bude doma C30 Chrochták, kde dojezd bude záviset na váze mé nohy na plynu >😒]
Adamantium
A to 150km jsou papírové hodnoty, takže reálně to bude 100-120km..
IPace
150km je prumer ktery dosahli testovane vozy, o techto C30 byl v TV dokonce porad a mam pocit ze jsem tam zaslechl neco jako 154km 😄 ty auta byli z casti testovana i v developerskych projektech s nizkoenergetickymi a plne pasivnimy domy, nekolik vybranych rodin po dobu testu zilo v tajkovich domech a meli k dispozici prave tyhle C30ky, barak asi za mego a pul (euro) a testovalo se jestli se to da zvladnout jak s nizkoenergetickym tak ciste pasivnim domem

navic v severskych zemich ma dobijeci stanici/zasuvku pred domem vpodstate kazdej druhej rodinnej dum, bezne se to tam vyuziva k ohrevu auta kdyz neni k dispozici garaz
Přes 80% procent pracujících čechů to má do práce do 50km, tudíž lidé, pro něž jsou full-e určeny, je 150km plně dostačujících 😉. Navíc rodiny, které si mohou takovýto vůz dovolit, si ho určitě nebudou pořizovat jako 1. rodinný vůz, s kterým by jezdili na víkendy, ale právě jako 2. auto do práce.
petr.senky
kam by jsi s tim chtel jezdit? To je auto ryze do mesta do prace...
Nicco
Dnes je snom kazdeho BFU kupit si na dochadzanie do prace po meste naftu.
Adamantium
Jsem asi také BFU, protože nic jiného, než malé auto v naftě na cestování do práce za 25-30% ceny toho elektrického mě nenapadá..
Nicco
Gratulujem.
Inak elektromobilom do mesta sa vycitaju 2 veci - vyssia cena a potencilna nutnost vymeny baterii. Presne toto maju aj disle. Su drahsie ako benziny (ked su nove) a je tam potencialne riziko drahych oprav a predsa si si ho kupil.
Adamantium
Já si nic nekoupil, mám zatím jedno auto, až bude třeba řešit druhé, pak to budu studovat, porovnávat a rozpočítávat 😉