To přitlač, 700 papírů to stojí bez baterek. Ion od Peugeotu stojí melounek, takže tohle bych šancoval tak na melounek a půl. A za 7 let můžeš baterky použít jako super židličku a koupit za 400 litříků nové :-)
Elektro auta jsou budoucnost, to je vcelku jasné. Ale je to jako s každou novou technologií - ze začátku je neuvěřitelně drahá. Kolik stála plazmová televize před 12-ti lety. Pamatuju, že jsem jednu viděl na prodejně a cena u ní byla 650 kolíků. A dnes? 10 za basic model, který je stejně o kus lepší než 12 let stará za 650 :-)
No tak bude formou leasingu tedy předpokládám, že třeba za 20tis měsíčně to člověk bude mít včetně servisu a potom nebude řešit životnost baterií... ale spíš to bude PR věc pro společnosti a lidi, kteří se chovají zeleně :-)
150km je prumer ktery dosahli testovane vozy, o techto C30 byl v TV dokonce porad a mam pocit ze jsem tam zaslechl neco jako 154km :-) ty auta byli z casti testovana i v developerskych projektech s nizkoenergetickymi a plne pasivnimy domy, nekolik vybranych rodin po dobu testu zilo v tajkovich domech a meli k dispozici prave tyhle C30ky, barak asi za mego a pul (euro) a testovalo se jestli se to da zvladnout jak s nizkoenergetickym tak ciste pasivnim domem
navic v severskych zemich ma dobijeci stanici/zasuvku pred domem vpodstate kazdej druhej rodinnej dum, bezne se to tam vyuziva k ohrevu auta kdyz neni k dispozici garaz
Přes 80% procent pracujících čechů to má do práce do 50km, tudíž lidé, pro něž jsou full-e určeny, je 150km plně dostačujících ;-). Navíc rodiny, které si mohou takovýto vůz dovolit, si ho určitě nebudou pořizovat jako 1. rodinný vůz, s kterým by jezdili na víkendy, ale právě jako 2. auto do práce.
Gratulujem.
Inak elektromobilom do mesta sa vycitaju 2 veci - vyssia cena a potencilna nutnost vymeny baterii. Presne toto maju aj disle. Su drahsie ako benziny (ked su nove) a je tam potencialne riziko drahych oprav a predsa si si ho kupil.