Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRenault Mégane RS 265 Trophy: Nejrychlejší předokolka na Nürburgringu (+video)
251 komentářů
turbosh
A za jak dlouho to dal Focus RS??
Cara Binieri
Dvě sekundy za M3 řízenou von Saumou? Mám podezření, že vše nebude úplně košer.
Tak jako tak okruhový a okreskový král HH je asi jasný. :yes:
Tak jako tak okruhový a okreskový král HH je asi jasný. :yes:
No, Renault má jen tu smůlu, že HH začalo vyrábět i Subaru 😄
Ale jinak ten rozdíl oproti Focusu RS je dost výraznej, to bude Deadlift hodně dlouho rozdýchávat >😁
Ale jinak ten rozdíl oproti Focusu RS je dost výraznej, to bude Deadlift hodně dlouho rozdýchávat >😁
Tak STi se nyní (a jako sedan) dostalo lehce pod 8 minut, což není nikterak dramatický rozdíl a spíše potvrzuje vyjímečnost Meganu. Na ringu obě legendy (STi i EVO) nikterak nezáří (v kontextu jejich vyjímečnosti). Drtivě kralují v jiném prostředí.
zlysoused
za to, jaká dělají parádní sportovní vozítka pro široké masy. Twingo RS, Clio RS, Megane RS. :yes:
blowiik
Skoro mi až příjde z říše snů... docela by mě zajímalo jestli skutečně použili seriové pneumatiky a opravdu identický vůz co půjde do produkce....taky asi měli nějakou oktanovou petelici v nádrži😄 jinak se mi tohle číslo zdá dost nereálný :-! ale abyste se na mě nesesypali, že šťouchám do renaultu, tak RS250 je v úzkym okruhu aut, mezi kterejma se teď rozhoduju...
Otázka je co považuješ za sériové pneu? R26.R měla semislicky s homologací E tedy schválené pro provoz na pozemních komunikacích, ale s běžnou pneu měla pramálo společného. Toyo R888
jojo to je ono no.... já se na ty časy snažim koukat co nejvíc porovnatelně, tzn. Mazda s 3MPS odjezdila ring na pneu co na autě dostaneš z továrny a s 98mičkou v nádrži stejně tak Golf R32, naproti tomu třeba FoFo ST a Astra OPC používali slicky nebo semi-slicky a vysokooktaňák... proto mě zajímá jak na tom byl tenhle Trophy megane... Takže ono je hezký že jejich pilot pochválil pneu Bridgestone Potenza RE050A, ale pochybuju, že je při tom ostrym kole měl na autě...
Já myslím, že ti to mnůže být úplně fuk 😄 Nordschleife za 8:08 stejně nikdy nezajedeš a proto jsou mnohem důležitější subjektivní dojmy z auta.
Každopádně RenaultSport si zaslouží velké uznání. Ten čas vypadá velmi neuvěřitelně. Upřímně mám taky pochybnosti o tom obutí. Anebo inženýři z Dieppe upsali své rodiny do šestého kolena ďáblu >😁 8:08, safra, to je čas supersportů před 10 lety!
Každopádně RenaultSport si zaslouží velké uznání. Ten čas vypadá velmi neuvěřitelně. Upřímně mám taky pochybnosti o tom obutí. Anebo inženýři z Dieppe upsali své rodiny do šestého kolena ďáblu >😁 8:08, safra, to je čas supersportů před 10 lety!
IPace
[odkaz]
Zajímavé jaká auta skončila za Meganem
Plus fort que (entre autre) 😒br />
- Ferrari 360 Modena (400 ch) : 8:09.00
- Lamborghini Diablo SV (520 ch) : 8:09.00
- Audi RS6 Avant C6 (580 ch) : 8:09.00
- Audi TT-RS Coupé (340 ch) : 8:09.00
- Porsche 993 GT2 (430 ch) : 8:09.30
- KTM X-Bow (240˙ ch) : 8:10.00
De quoi couper la chique ŕ tous les détracteurs de la marque, en plus pas vidée et en pneus route (le pilote est un sacré goret quand męme!)
Que dire de plus.... ah si, j'en veux une !!!! >😁
Plus fort que (entre autre) 😒br />
- Ferrari 360 Modena (400 ch) : 8:09.00
- Lamborghini Diablo SV (520 ch) : 8:09.00
- Audi RS6 Avant C6 (580 ch) : 8:09.00
- Audi TT-RS Coupé (340 ch) : 8:09.00
- Porsche 993 GT2 (430 ch) : 8:09.30
- KTM X-Bow (240˙ ch) : 8:10.00
De quoi couper la chique ŕ tous les détracteurs de la marque, en plus pas vidée et en pneus route (le pilote est un sacré goret quand męme!)
Que dire de plus.... ah si, j'en veux une !!!! >😁
Ty pííííííííí..... krása.... až se mi puky na trenkach rozvlnily..... >😁 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
GTI
Kouzelnej je zejména ten dámskej úchop volantu. Jen jemně konečky prstů. Jako baletka. Občas ručábo pijánko podřadit, prostě klasická Severní smyčka kolem osmi. Brnkačka.
Už jsi někdy viděl práci mistrů na volantu při přes dvě stě? No, však si to na severní smyčce můžeš dát i ty. Nainstaluj kameru, zakryj rychloměr, a pak už jen stačí vybrat potřebné násobné zrychlení projekce. Žes to dal za osm hodin a osm minut nikoho ani nenapadne. Osobně tipuju, že nebude dlouho trvat a pětistovka dá smyčku pod pět minut. Na videu...
Už jsi někdy viděl práci mistrů na volantu při přes dvě stě? No, však si to na severní smyčce můžeš dát i ty. Nainstaluj kameru, zakryj rychloměr, a pak už jen stačí vybrat potřebné násobné zrychlení projekce. Žes to dal za osm hodin a osm minut nikoho ani nenapadne. Osobně tipuju, že nebude dlouho trvat a pětistovka dá smyčku pod pět minut. Na videu...
>😁 komentar veru hodnotny, jiste jsi na NS nekdy byl pri mereni nejakeho oficialniho casu, a jiste jsi slisel o necem jako je hodnceni/tabulka Fasterslap kam se opravdu jen s nahlasenim casu a ukazkou videa ze si se projel po severni smicce fakt nedostanes 😉
proste se smir s faktem ze nejblizsi HH od VW v podobe Golfu je holt az 15 sekund za timto Meganem :-!
proste se smir s faktem ze nejblizsi HH od VW v podobe Golfu je holt az 15 sekund za timto Meganem :-!
S odkazem na tvé životní ideály ti mohu jen doporučit bedlivou obezřetnost i při počítání kol na... kolotoči... >😁
ajaaaj__niekto sa vratil z terapeutickych sedeni a vidim, ze to bolo k nicomu ;-\
mal by si "smeknout" a uznat respekt Meganu RS a celej divizii RS...
nakolko tvoj guru moze taky cas len zavidiet...
zasa sa potvrdilo, ze nie gti, ale RS od Renaultu je to prave HOOOOT :yes:
mal by si "smeknout" a uznat respekt Meganu RS a celej divizii RS...
nakolko tvoj guru moze taky cas len zavidiet...
zasa sa potvrdilo, ze nie gti, ale RS od Renaultu je to prave HOOOOT :yes:
To pro tebe, a pro podobné prosťáčky, kteří se domnívají, že Renault vytáhl jednoho Mégana z prodejny a jezdec (doslova) s jedním prstem v nose tam střihnul HH rekord.
Nejde vůbec o těch 8 a už vůbec ne o těch 8... neb pokud se podíváš na detail, pak samozřejmě nejde v tomto klání o regulerní souboje, nýbrž jen a jen o to, dostat předmětný produkt, který na první pohled vypadá jako zcela produkční verze modelu M RS, do tabulky co možná nejvýše.
Proto je dosažený čas jen hrubou orientací. Poučený šofér současně ví, že časy až někam lehce přes devět minut jsou časy výborné, a rozhodně nelze dovozovat, že ten kdo včera dal 8:08 je snad lepším, rychlejším, než ten, kdo předevčírem dal 8😁0, to bys ale měl dávno vědět.
Konečně se můžeš pokusit domyslet, jak by asi dopadl závod, kdyby se ho zůčastnily vozy v rozpětí dosažených časů v rámci celé osmé minuty. Možná by se vítězem stal například Lotus.Kdo by však nevyhrál určitě víš i ty sám... 😄
Nejde vůbec o těch 8 a už vůbec ne o těch 8... neb pokud se podíváš na detail, pak samozřejmě nejde v tomto klání o regulerní souboje, nýbrž jen a jen o to, dostat předmětný produkt, který na první pohled vypadá jako zcela produkční verze modelu M RS, do tabulky co možná nejvýše.
Proto je dosažený čas jen hrubou orientací. Poučený šofér současně ví, že časy až někam lehce přes devět minut jsou časy výborné, a rozhodně nelze dovozovat, že ten kdo včera dal 8:08 je snad lepším, rychlejším, než ten, kdo předevčírem dal 8😁0, to bys ale měl dávno vědět.
Konečně se můžeš pokusit domyslet, jak by asi dopadl závod, kdyby se ho zůčastnily vozy v rozpětí dosažených časů v rámci celé osmé minuty. Možná by se vítězem stal například Lotus.Kdo by však nevyhrál určitě víš i ty sám... 😄
>😁 >😁 >😁 už si tu chýbal... Podľa tejto logiky, by sa dala bagatelizovať vražda tým, že zavraždený by aj tak jedného pekného dňa zomrel, takže v podstate o nič nejde. >😁 :yes:
>😁 Tak to je trefa. Jinak, ale co se týče horního výkonu, to je až úsměvné. Je jen škoda, že se tato klání neorganizují tak, že by vítěz předmětné minuty, musel zajet závod s tím, kdo zajel tu minutu s 59 sekundami. To bychom se pobavili, zejména při technické kontrole o procentuálním užití sérových dílů 😄 Ale jak čtu diskuzi, většina plakátů se opravdu domnívá, že renault vytáhl z prodejny jednoho mégana a střihnul si s ním rekord... >😁
tak ono je v prvom rade rozdiel jazdiť závod so súpermi na trati(ktorý ti zavadzajú a podobne) a na tej istej trati jazdiť časovku... Obe súperenia majú čosi do seba a obom čosi chýba. Čo sa týka tej kontroly sériovosti, myslím, že si to dosť strážia. A ak nie, tak potom podvádzajú všetci. Začínajúc Trabantom a končiac RR. 😉
jj vime, urcite ne ty, bez lestit guru a dej normalnim lidem klid 😄
Máš recht, jen snad bych tě doplnil, že takhle jezdí Mégany běžně... >😒] zejména pak ty v akci za dvě pade... to víš Renault, náskok díky reklamě >😒] :yes:
to si nastesti myslis jen ty, pac ja nikde v reklame nevidel ze by zajeli severni smicku za nejaky cas, ale asi se koukam na spatne reklamy no
Chceš říct, že výkon Golfu na Nurburingu byl jaký? Že VW tam tak přijelo, vzalo si lístek a řídil ho jakýsi Lojza vod Hustopeč a proto je jejich čas takový jaký je? >😁 Probuď se, jestli se někdo snaží dělat PR co nejvíce, tak je to VW, ti si nenechají ujít možnost být za každou cenu "nej"
Je to prestižní jízda zejména pro frantíky, znáš to, takové kočkování - Audi to zase přdvádí na Le Mans. Tam je to ovšem regulerní. Němci mají radost z toho, jak jim frantíci smyčku zobají. Nic hlubokého v tom nehledej, a hlavně si na základě horního výsledku nesestavuj tabulku svých plakátových oblíbenců, které bys chtěl mít jednou v garáži. Auto do garáže se vybírá (pokud si můžeš vybírat) podle úplně jiných kriterií. Ale to ty zatím (možná) vědět ani nemusíš.
Jestli ti jde o Le Mans, tak doufám, že víš, že se nejede v jen jedné třídě. Navíc nejvyšší třída, kde kraluje jedno Audi (vyhrálo tuším jen o minimální rozdíl), není jen o Audi, ale i o Peugeotu, který jej obklopil.
O tom, jak se vybírá auto do garáže mi radit nemusíš, naštěstí, ale tady na Severní smyčce se nevybírá auto do garáže, tady se jezdí na čas a kdo je rychlejší, ten je prostě rychlejší.
Až se bude poměřovat třeba délka tvého.... auta a mého auta, tak ten s delším autem bude mít delší... auto. Jednoduchý, osvědčený a nevyvratitelný způsob porovnávání.
O tom, jak se vybírá auto do garáže mi radit nemusíš, naštěstí, ale tady na Severní smyčce se nevybírá auto do garáže, tady se jezdí na čas a kdo je rychlejší, ten je prostě rychlejší.
Až se bude poměřovat třeba délka tvého.... auta a mého auta, tak ten s delším autem bude mít delší... auto. Jednoduchý, osvědčený a nevyvratitelný způsob porovnávání.
Nejde mi o Le Mans, jde i o to, že ty dosažený čas chápeš jako dokonalou modlu. Tak se ti snažím vysvětlit, že Renault se rozhod zajet nejlepší čas. Když se rozhodne zítra Fiat, zajede ten nejlepší (třídní) čas zase Giulietta. Proto někde tu píši o tom, že v rámci své třídy je vše v rozmezí osmi minut vynikajícím časem. Jakmile tu z toho děláš zákon osmnulaosm, dojíždíš právě na to, že nemáš čím třídně argumentovat, a tvůj postoj je než postojem povrchního prosťáčka.
Můžu tě o něco poprosit? Napiš mi, kde jsem napsal, že považuju čas na Severní smyčce za dokonalou modlu? Nic více po tobě nechci. Zkus to citacemi. Díky.
On Megane se svým RS má k argumentaci nejen čas 8:08 na NS, ale taky spoustu testů a názorů odborníků, kteří jej vysoce ocenili. Tady NS je jen třešnička na dortu.
On Megane se svým RS má k argumentaci nejen čas 8:08 na NS, ale taky spoustu testů a názorů odborníků, kteří jej vysoce ocenili. Tady NS je jen třešnička na dortu.
Ted si to trefil - ano Renault se rozhodl zajet nejlepsi cas a...zajel ho, protoze na to ma.
Samozrejme, krome jinych se o to pokusil i VW, ale zatim jaksi "nepolucilos"...
A v tom je ten rozdil - nekdo umi, jiny... :-!
Samozrejme, krome jinych se o to pokusil i VW, ale zatim jaksi "nepolucilos"...
A v tom je ten rozdil - nekdo umi, jiny... :-!
Pises absolutne blbosti... Ak sa Shrotwagen rozhodne prekonat ten cas tak to nedokaze... dovod? Porovnaj u tych automobiliek divizie zaoberajuce sa a vyvyjajuce vyslovene sportove agregaty... Za diviziu Renault Sport staci spomenut dlhorocnu vlastnu sutaz, dalej dlhodobe skusenosti z F1.. Inzinieri vyvyjajuci RS motory su daleko pred shrotwagenmi, a ani ked im pojdu oproti, tak ich ti tvoji nedobehnu, To nieje vysmech ani zvelicovanie, to je proste fakt. Ohanas sa tym ze RS265 nieje seriobe auto.. ok, tak vezmime Megane RS250, na Slovakiaringu porazilo golfa takze tvoje vyhrady su scestne a kazdy kto cita tuto diskusiu vidi tvoju snahu za kazdu cenu bagatelizovat uspech Renaultu... Reci typu """Když se rozhodne zítra Fiat, zajede ten nejlepší (třídní) čas zase Giulietta"""" su takou blbostou ze sa mi chce plakat... To iste mozes povedat na F1 pri poslednej VC, keby Ferrari chcelo tak by vyhralo... 😁D
nj__kiezby takyto cas dal guru...to by boli ine psanicka 😉
klakni a uznaj porazku guru a sira >😒]
klakni a uznaj porazku guru a sira >😒]
ROCCO zajel rychlejší čas, ale dostal penalizaci za krásu, to jak se tak koukám nahoru se holt méganovi stát nemůže... >😁 😉
hlavne za tu ***ku 8-s
[odkaz]
vs
[odkaz]
[odkaz]
vs
[odkaz]
Koukám, že mégane má poměrně zajímavej... předek >😁 😉
no sak jasne, vsichni kdo si Megana koupi, tak prece musi vedet jak je serednej
a ted bysme mohli zacit hodnotit krasu lidi, treba jak "krasnej" je treba GTI, pac prece krasa se da merit a vsem lidem na celem svete se libi jen to co napise GTI a tedy i on je vlastne "muzem" planety 😄 proste Guru (Jára) >😁
a ted bysme mohli zacit hodnotit krasu lidi, treba jak "krasnej" je treba GTI, pac prece krasa se da merit a vsem lidem na celem svete se libi jen to co napise GTI a tedy i on je vlastne "muzem" planety 😄 proste Guru (Jára) >😁
To není otázka subjektívního vztahu líbí/nelíbí, nýbrž racionálního zhodnocením designu.
Ano, to máš pravdu, nicméně na to ty nemáš odbornost a ani vwoko. Takže se nic neděje.
Neutíkej se neustále k autoritě školy, já chápu že v tvém případě je to sice velmi velmi na místě, ale v předmětné věci nejde o to, že by tu snad měl posuzovat auta jen absolvent uměleckoprůmyslového gymnásia, zde jde nyní především o automobilový vkus. A ten je u kolegou akcentovaných aut poměrně slušně uplatnitelný. To ovšem pro tebe je jen španělská vesnice.
Já neříkám, že nesmíš posuzovat design aut, ale nesmíš počítat, že zrovna tvůj "automobilový vkus" bude brán jako odborný, což nebude.
Ani netoužím po tom, aby byl. Pravdu o vkusu najdeš u každého především v ... garáži. A samozřejmě uznávám, že jsou i ti (jako třeba ty) kteří vůz považují za ten zde již příslovečný prostředek k jízdě z A do Bé... v tomto kontextu je tvůj pohled na karoserie aut někde úplně jinde, než pohled můj, to uznávám.
Pokud netoužíš, tak proč svůj svwětonázor tak agresivně prosazuješ? To neznáš svou hodnotu, tedy hodnotu svých názorů? Samozřejmě, že znáš, kdybys ji měl vyšší, tak nepíšeš do diskuze. Tady je ten svět, který ti dovolí imaginárně kralovat. Ten venku ne.
Nevím, kde jsi vyluštil nějaké vozy z bodu A do bodu B a podobné prázdné věty a "falešná slůvka" z mého příspěvku. A ano, garáž je dobrým vodítkem, proto si ji tak důkladně ochraňuješ, neb to by mohlo vyjít na světlo, jestli je ten tvůj vkus opravdu tak dobrý nebo ne.
Nevím, kde jsi vyluštil nějaké vozy z bodu A do bodu B a podobné prázdné věty a "falešná slůvka" z mého příspěvku. A ano, garáž je dobrým vodítkem, proto si ji tak důkladně ochraňuješ, neb to by mohlo vyjít na světlo, jestli je ten tvůj vkus opravdu tak dobrý nebo ne.
Agresivitu tomu připisuješ ty, neboť nejsi zvyklý na samostatný postoj a žiješ zatím jen v houfu. To je logické, idividialitou se teprve staneš až budeš na vlastních nohách, nebo nestaneš a zůstaneš nadosmrti v houfu, to záleží na tobě. Ale už předem ti píši, že podle toho, o jakých autech tu obdivně píšeš, v kategorii auta budeš vždy jen "houfař".
Chápu, že když potřebuješ, tak vytáhneš cokoliv, dokonce něco, co si sám vymyslíš, k tomu dáš několik těžko měřitelných postojů a názorů, ale na mne to jaksi nepůsobí. Jsme na diskuzi, tady svou garáž máš nechat doma, což se ti jaksi nedaří, tady se prokáže, co znáš a co ne. Ty své neznalosti maskuješ za osočování, to je ona agresivita.
Ranaultsport má své úspěchy a jméno tvrdě odpracované. Není to úspěch nějakého PR týmu. Nejde jen o auta, ale i aktivity v okruhovém závodění - F1 a skvělá World Series by Renault.
Bravo Aliance - Lada, Infiniti, Renault, Nissan, Samsung, Dacia :yes: :yes: :yes:
Bravo Aliance - Lada, Infiniti, Renault, Nissan, Samsung, Dacia :yes: :yes: :yes:
Ano, souhlasím, Renaultsport má své nezpochybnitelné úspěchy... které jsou u automobilky vyrábějící echtmainstreamovou produkci opravdu potřebné...
Já vím, využívá svých sportovních poznatků a ty zpětně uplatňuje do regulerní produkce. No, je to celkem extrémní stav - F1 a... Twingo 😄
Já vím, využívá svých sportovních poznatků a ty zpětně uplatňuje do regulerní produkce. No, je to celkem extrémní stav - F1 a... Twingo 😄
Co takhle Twingo RS, říká ti ti něco?
Naštěstí ne >😁
Naštěstí pro to Twingo. Tedy i pro tvůj obraz. Představ si, že z toho vystoupíš, uznale pokyvuješ, jak se jelo skvěle, prodejci dív nezulíbáš nohy, pak příjdeš na auto CZ a napíšeš přesně opačný blog, jak jsme mohli vidět u P508.
O p508 jsem napsal v podstatě jen pochvalu, nohy jsem tedy nelíbal, ale peugeota chválil. Skutečnost, že napíši na závěr, že osobně bych si však ten vůz nepořídil si při své naivitě nesmíš vykládat jako pokus o shození auta, ale to je pro tebe zatím úroveň textů, na kterou nemáš. Pochop, ty jsi zatím mladej zobák, takže tebe musí od výloh odhánět jako vosy, až dospěješ a budeš pro prodejce potenciálním křenem, pak se se mnou pokus navázat na dané téma kvalitnější kontakt, zatím to z tvé strany vidím tak na setrvání u toho plakátu s Twingem RS...
No vidíš, paní, která asistovala tvé předváděčce evidentně tvé místní nadšení (mimochodem, ona paní existuje a jeden krajan potvrdil, že to psala ona) prezentovala jinak, než jsi pak jako správný tvrďák podal na blogu.
Nicméně, diskuze není o tobě (naštěstí) a ani o mně (to by mělo alespoň nějakou úroveň), ale o času Meganu RS 265 Trophy, který nemůžeš rozdýchat.
Nicméně, diskuze není o tobě (naštěstí) a ani o mně (to by mělo alespoň nějakou úroveň), ale o času Meganu RS 265 Trophy, který nemůžeš rozdýchat.
Právě že ne, ta tvá paní (mimochodem je to velká sympaťanda) si mů blog vysvětlila přesně stejně špatně jako ty. Přečti si ho vícekrát, možná to pochopíš.
Jo, z mégana jsem úplně přidušenej... >😁 A to si představ, že s předchozím meganím úspěchem žiju už nějakej ten rok, občas ale musím na kapačky, to jako zase jó.
Jo, z mégana jsem úplně přidušenej... >😁 A to si představ, že s předchozím meganím úspěchem žiju už nějakej ten rok, občas ale musím na kapačky, to jako zase jó.
ty tu nekde vidis Twingo? nehlede nato ze ti lide nemaji pristup jen k F1, Renault se angazuje v mnoha zavodech od formulovich vozu po cestaky 😉 je to asi stejnej extrem jako Audi R18 - Audi A1, ale co se divim, ty sam ses extrem >😁
nehlede nato ze Clia Twinga jsou celkem uspesna v asfaltovich soutezich a mensich rallye
nehlede nato ze Clia Twinga jsou celkem uspesna v asfaltovich soutezich a mensich rallye
No přiznejme si, že aby se Meganu vyrovnal třeba takový Golf GTI, musel by si video z jeho jízdy vzít do parády George Lucas >😒]
Tak se dívám, že tě ten frantík, co to dal jen tak v klídku bez rukavic a křečí v ruce za 8:08 docela rozpumpoval. >😒]
Mně ne, ale zdejším plakátům to vlilo do žil nejméně pětadevadesátku... 😉 Škoda, že se nedá horní kousek pořídit za ty dvě pade... 😄 Leda tak v miliónech...
Tebe přímo rozcupoval, dokonce tě přinutil se vrátit předčasně z dovolené v Bibione, abys ho GTI rozcupovalo alespoň někde, když ne na Nurburgringu.
Dokaž to. Vzhledem k tomu, že je k mání video, měření a samotné zapsání na listinu má svá pravidla, tak máš dost do dělat.
Je to podstatný rozdíl, kdž řídí pan řidič perfektní ovladatelné auto, a když ty v propocené košili zažíváš závodní zážitek v rodinném kombíku na táhlém dlouhém.
Je to podstatný rozdíl, kdž řídí pan řidič perfektní ovladatelné auto, a když ty v propocené košili zažíváš závodní zážitek v rodinném kombíku na táhlém dlouhém.
GTI prece nema co dokazovat, co napise je prece pravda a nic nez pravda a za tim stoji i samotnej buh :-!
Pravda je především to, že na rozdíl od tebe to, co píši, to vím. U tvých textů zase mají radost fanoušci sci-fi... >😁 😉
Sebe, s propanbutanem pod zadkem (bože...) ani nikoho jiného nedávej do kontrastu k profijezdci, ale pokud se domníváš, že volant se při jízdě nad dvě stě svírá tak jako nahoře, máš před sebou ještě hodně kilometrů, při nichž se budeš učit. To nahoře přece není reálná (měřená jízda) to je nějaký tréning, při němž si ten jezdec jen jízdu pobrnkával a hledal asi optimální stopu, ale že by se takhle nalehko jezdila světová časovka, tomu přece nemůže věřit ani jezdec tvého počátečního kalibru.
Nemluvím o sobě, já tady nikdy svou jízdu nepopisoval, to ty jsi tady ověnčený vítěz táhlých dlouhých, zbytek si popřel, že není, pro tebe nexistuje. Mohu to dohledat.
Do kontrastu to dáváš hlavně ty, kdy pro tebe je 200 km/h nervový zážitek, tady ti někdo ukázal, jak se řídí auto, tobe to ukázali jen v autoškole.
A ještě jednou, neseš důkazní břímě, když jsi je osočil ze lži. Tak se snaž.
Do kontrastu to dáváš hlavně ty, kdy pro tebe je 200 km/h nervový zážitek, tady ti někdo ukázal, jak se řídí auto, tobe to ukázali jen v autoškole.
A ještě jednou, neseš důkazní břímě, když jsi je osočil ze lži. Tak se snaž.
Nauč se napřed číst, pak osočuj. Ty se trápíš v dlouhým táhlým i směrem dolů >😁 pod zadkem propanbutan jak indickej fakír s rikšou a chceš mě tu poučovat o tom, jak se jezdí na silnici? Bože ronaulte dnes ti to nějak nejde, opusť tuhle svou propanbutanovou úroveň a zkus to na mně znovu, o řád slušněji.
Dobrá rada - nedomnívej se, že volant se drží konečky prstů, zejména kolem 200 8-s
Dobrá rada - nedomnívej se, že volant se drží konečky prstů, zejména kolem 200 8-s
Koukám, že tě ten propanbutan nějak pálí. Chápu, že tě trápí, že v tvém věku jsi jen olizoval tyčku MHD a lepil se na sedačky ČSD, zatímco já mám regulérní auto střední třídy, které jsem schopen i uživit, ale prostě o tom to je, málo jsi na sobě makal...
Já ti neukazuji, jak se řídí, ukazuje ti to pán na videu. Já jsem obyčejný řidič, klidný, nezávodivý, ani táhlé dlouhé jakýmkoliv směrem nevyhledávám.
Já ti neukazuji, jak se řídí, ukazuje ti to pán na videu. Já jsem obyčejný řidič, klidný, nezávodivý, ani táhlé dlouhé jakýmkoliv směrem nevyhledávám.
Vím, žes takový řidič, říká se jím Á-béčkaři, nic proti. Tvůj propan mně opravdu netrápí, pouze pokud tě to zajímá bych si do toho nesedl ani za deset tisíc jako bonus k jízdě. Ale tohle neber jako kritiku, je to o tom A-B, v tomhle jsem byl ovšem jiný i v tvých letech. To jsem proháněl červené eRko coupé, dělo k pohledání. A protože určující jsou nikoliv podmínky papírové, nýbrž podmínky reálné, můžeš mi věřit, že jsem se na tehdejších silnicích (v děrovaných jelenicích) cítil lépe než ty dnes v tom propanbutanu... Já měl to erko v klasice (včetně chromových poklic) a dodnes si pamatuji nájezdy zájemců u pump. Vím bylo to dáno dobou a nekonečně neukojitelnou touhou zájemců, neb takové auto se nedalo jen tak sehnat. O jednom zážitku jsem napsal na 50 příspěvků od GTI, můžeš si to tam přečíst. O čem budeš jednou psát ty, o propanbutanu? 8-s
Tvé posměšky jsou trochu trapné, nerad bych tahal vše, co o tobě tady víme a koluje, od prošoupaných mokasín, přes to, jak se musíš... a to psát nebudu, neb to není má diskuzní úroveň, v té žumpě tě nechám samotného. Počkám si, až vyplodíš opět něco kvalitního, něco co budeš psát v pohodě a ne v depresi, že nějaký pro tebe povl Renault ti rozšlapal babovičky na pískovišti.
Do čeho by sis nesedl ty, mě netrápí, ostatně nikoho tady, naštěstí.
Do čeho by sis nesedl ty, mě netrápí, ostatně nikoho tady, naštěstí.
Jsem rád, žes našel rozumnější parketu, než mi dokazovat, že nemám na pořádný boty... >😒]
Do žumpy jsi vlez sám, dobrovolně a jsi v ní už dlouho. Jsem na tvé bláboly zvyklý, takže jsi nepřekvapil.
Do žumpy jsi vlez sám, dobrovolně a jsi v ní už dlouho. Jsem na tvé bláboly zvyklý, takže jsi nepřekvapil.
Ano, vlezl, za tebou, ale už jsem vylezl, nerad bych tam zhnil jako ty. 8-s Inu někdy přílišná snaha pomoci druhým nemá smysl, jako s tebou, líbí se ti tam, zůstaň tam. 😉
Nemám touhu cokoliv z tvého světa ti dokazovat, podsouvat, vyčítat, či hodnotit, od toho tu nejsem. Vzhledem k tomu, že se za to tak stydíš, tak to nebude nic pěkného, co by mělo vyjít na světlo >😁
Nemám touhu cokoliv z tvého světa ti dokazovat, podsouvat, vyčítat, či hodnotit, od toho tu nejsem. Vzhledem k tomu, že se za to tak stydíš, tak to nebude nic pěkného, co by mělo vyjít na světlo >😁
Musíš mě mít za dokonalou zrůdu >😒] Nemáš noční poty, nepomočuješ se? >😁
Noční poty je něco jiného než noční děsy, noční poty jsou spíše příznakem třeba "lymfomu", to jen tak na okraj 😉 Ze tebe ale noční děsy nemám, vím, že takové zrůdy jsou bezpečně zavřené v ústavu >😒] >😁 😉 (nebo v ZOO)
Díky za poučku, je vidět, že jsi pilný student 😄 Tak hlavně abych na tebe dnes v noci ze sna nedělal bu bu bu >😁
"To nahoře přece není reálná (měřená jízda) to je nějaký tréning,..."
Stačí se podívat na čas videa, kdy vjíždí na dráhu a kdy projede stejným místem, pak odečíst...dál asi neni potřeba cokoliv pitvat 😉
"..., že volant se při jízdě nad dvě stě svírá tak jako nahoře, ..."
Např. v čase videa 8:05-8:10 je celkem dobře vidět, jak křečovitě drtí volant ve složitější situaci...A metody jak zjistit jakou rychlostí jede tu snad vyjmenovávat není potřeba.
Stačí se podívat na čas videa, kdy vjíždí na dráhu a kdy projede stejným místem, pak odečíst...dál asi neni potřeba cokoliv pitvat 😉
"..., že volant se při jízdě nad dvě stě svírá tak jako nahoře, ..."
Např. v čase videa 8:05-8:10 je celkem dobře vidět, jak křečovitě drtí volant ve složitější situaci...A metody jak zjistit jakou rychlostí jede tu snad vyjmenovávat není potřeba.
Pořád to nic nemění na tom, že tento Megane zajel nejrychleší čas mezi předokolkami. Stejnou hypotézu by jsi mohl aplikovat pokaždé, kdy někdo ukazuje, že zajel na ringu nějaký úžasný čas.
Pokus se pochopit, že když bude chtít zítra Fiat zajet s Giuliettou kolo za osmdvě, tak je dá, je to jenom o komplexním (i technickém) nasazení. A Renault se velmi velmi snaží v tomto "klání" bodovat. Nebo se opravdu domníváš, že BMW s M1 nemá na mégana?
Tohle je poněkud primitivní logika, nechceš rovnou říci, že prostě Radikal je lepší, protože chce?
Za prvé už z příspěvku je jasné, že nemáš znalosti o autech, neb BMW M1 není zadokolka. Jak prosím můžeš existovat na serveru o autech s takovou neznalostí, když porovnáváš zadokolku s předokolkou a evidentně si toho ani nejsi vědom. 8-s 😒
Za druhé nikde nepadlo, že tímto časem se Megane stává nejlepší auto po všech stránkách na světě, jen dokázal, že je nejrychlejší na Severní smyčce. To, že se ti to nehodí do krámu a způsobuje ti to noční děsy, za to Renault a jeho "kluci z Dieppe" opravdu nenese odpověnost.
Shrnuto, prvně jsi se pokusil napadnout výsledky, že jsou falešné. Nepodařilo se ti to. Nyní se snažíš banalizovat výsledky, že jsou nepodstatné. Jaká bude třetí taktika?
Za prvé už z příspěvku je jasné, že nemáš znalosti o autech, neb BMW M1 není zadokolka. Jak prosím můžeš existovat na serveru o autech s takovou neznalostí, když porovnáváš zadokolku s předokolkou a evidentně si toho ani nejsi vědom. 8-s 😒
Za druhé nikde nepadlo, že tímto časem se Megane stává nejlepší auto po všech stránkách na světě, jen dokázal, že je nejrychlejší na Severní smyčce. To, že se ti to nehodí do krámu a způsobuje ti to noční děsy, za to Renault a jeho "kluci z Dieppe" opravdu nenese odpověnost.
Shrnuto, prvně jsi se pokusil napadnout výsledky, že jsou falešné. Nepodařilo se ti to. Nyní se snažíš banalizovat výsledky, že jsou nepodstatné. Jaká bude třetí taktika?
Naopak, mě se hodí do krámu ten báječnej čas. A hodí se mi i čas M1. A to i včetně toho, že vím jaký má pohon.
A také tvrdím, že když se Fiat zítra rozhodne, že Giulietta bude nejrychlejší, pak do půl roku bude. Ty snad tohle hodláš zpochybňovat?
A také tvrdím, že když se Fiat zítra rozhodne, že Giulietta bude nejrychlejší, pak do půl roku bude. Ty snad tohle hodláš zpochybňovat?
Zpochybňuju to někde? Až se odhodlá, dokáže to, tak o tom hodíme řeč, jen s tím rozdílem, že já Alfě pogratuluji a uznám kvalitně odvedenou práci, zatímco ty budeš banalizovat výsledky, podávat obvinění z podvodu bez důkaku a celé to poneseš špatně, navíc budeš muset všem vysvětlovat, jak to je a není podstatné.
Jakého podvodu? Já přece těch 8:08 uznávám jako regulerní čas. Někde nahoře píši, že i ty to dáš, akorát budeš muset s tím propanbutanem video zrychlit asi tak stokrát >😒] 😉
Současně ti velmi zřetelně píši, že na rozdíl od tebe vnímám výsledek velmi realisticky. Což ovšem ty při své mladické rozhledové naivitě vnímáš jako imperiální útok na samou podstatu Renaultu.
Současně ti velmi zřetelně píši, že na rozdíl od tebe vnímám výsledek velmi realisticky. Což ovšem ty při své mladické rozhledové naivitě vnímáš jako imperiální útok na samou podstatu Renaultu.
Citace: "Osobně tipuju, že nebude dlouho trvat a pětistovka dá smyčku pod pět minut. Na videu..."
Jasně zde dáváš najevo, že Megane to dal pouze na videu a ne v reálu, čímž zpochybňuješ onen čas.
A ty to dáš s pojízdnou ledničkou za kolik násobků? Popravdě nevím proč se o tom bavíme, tedy proč se o tom chceš bavit zrovna ty, kravaťák na táhlém dlouhém.
Jasně zde dáváš najevo, že Megane to dal pouze na videu a ne v reálu, čímž zpochybňuješ onen čas.
A ty to dáš s pojízdnou ledničkou za kolik násobků? Popravdě nevím proč se o tom bavíme, tedy proč se o tom chceš bavit zrovna ty, kravaťák na táhlém dlouhém.
Zkus mokrý hadry a pořádně si je přitáhni.
Ano, realisticky tento výsledek můžeme vidět jen tak, že v současné době nikdo rychlejší a zábavnější předokolku postavit NEUMÍ. 😜
Problém je právě v tom, že UMÍ, ovšem... nechce. 😉
Asi tak jako SEAT nechce dát do Leonu přijatelnej vnitřek, že?
To bude úpal.
To bude úpal.
Leon má tvrdý plast tam, kde má řada konkurenčních modelů plast měkčený. Jinak jistě nemáš proti kabině leonu jinou výhradu. Jistě naopak.
Leon má hlavně plast hnusný a nekvalitní. O vzhledové stránce se bavit nebudu, to, jak auto vypadá po dvou letech používání je věc jiná...
Ano, všichni chtějí dělat lepší a zábavnější HH, jen někteří nechtějí.
Někdo musí být poslední... >😒]
Ale programově?!?
Ale programově?!?
Pozor pánové. Myslím, že nejde o to, že třeba zrovna VW by neumělo nabídnout téměř okruhové nářadí (stejně tak jako Honda, Ford,Opel, ale i třeba Hyundai) ale o to, co chce které automobilka mít v portfoliu. Viz. třeba Megane R26.R, který byl tak výborný a ultimativní, že byl problém vůbec vyprodat velmi limitovanou produkci.
Samozřejmě. Nikdo tu nepopírá kvality ostatních HH, jde jen o to, že Mégane je nejen rychlý a zábavný, ale i levný a výborně použitelný pro každý den.
A R26R byl ultimativní až moc. 😉
A R26R byl ultimativní až moc. 😉
I dle Anglánů z WHAT CAR? je Mégane RS HH roku 2010,2011. I Clio RS a Twingo RS dominují ve své kategorii.
To je přesně ono.
Takže mít nejrychlejší auto na Nordschleife vlastně marketingu ubližuje?
Vždy jde o vyvážený kompromis mezi rychlostí a pohodlím (proto byly R26R a G4 GTI takové propadáky) a dnes je v tomto hledisku na prvním místě Mégane. Tečka.
GTI není hothatch v pravém slova smyslu, Focus RS je i přes přebytek výkonu pomalý, Japonci jsou momentálně mimo (Lancer a Impreza jsou jiná kategorie), Giu QV je spíš GéTéčko, o Octavii škoda slov, 308 není soupeřem...zbývá tedy Golf R a Scirocco R a tam má Mégane navrch.
Vždy jde o vyvážený kompromis mezi rychlostí a pohodlím (proto byly R26R a G4 GTI takové propadáky) a dnes je v tomto hledisku na prvním místě Mégane. Tečka.
GTI není hothatch v pravém slova smyslu, Focus RS je i přes přebytek výkonu pomalý, Japonci jsou momentálně mimo (Lancer a Impreza jsou jiná kategorie), Giu QV je spíš GéTéčko, o Octavii škoda slov, 308 není soupeřem...zbývá tedy Golf R a Scirocco R a tam má Mégane navrch.
Marketingu to neubližuje, ale na druhou stranu, nemůžeš postavit marketing na nejlepším čase na okruhu. Marketing se dá postavit třeba na úspěších v motorsportu (viz Impreza, Lancer), ale ne na čase na Nurburgringu.
Golf R bych neodpisoval, v jednom testu na hodně klikatý okresce do vrchu byl rychlejší než Megan s Cup podvozkem, takže záleží jak kde
Golf R bych neodpisoval, v jednom testu na hodně klikatý okresce do vrchu byl rychlejší než Megan s Cup podvozkem, takže záleží jak kde
Neumí? Hlavně nedělá a evidentně se o to ani moc nesnaží.
Nemám žádný problém pogratulovat k úspěšnému času této CUPové verze MRS (s "limitovaně" zvýšeným výkonem) a ani nemám důvod jakkoli zpochybňovat jeho opravdu výborný čas, ovšem tento úspěch, některé jedince inspiroval ke zde tolik oblíbenému srovnávání nesrovnatelného.
Bylo by dobré si uvědomit, že zatím žádný konkurenční výrobce ostrých předokolkových HH nenabízí jejich CUPové verze, k verzím "běžným", podobně jako to dělá Renault... a srovnávat tohle auto v diskusi s Golfem GTI může jen automobilový analfabet. Chtít po Golfu GTI, aby zajel podobný čas na ringu, jako tento extra tvrdý (navíc sériově na 19") ostrý HH, s +55 PS a samosvorem je podobný nesmyls, jako chtít po tomto cupovém MRS a by dokázal plout po cestě podobně uvolněně, jak to dokáže Golf GTI v poloze "comfort", nebo se proplétat pohodlně městem, nebo zácpou, aniž by řidič musel neustále obrušovat spojkový pedál...
Přemýšlí občas taky někdo nad tím, proč Renault nabízí i "pomalejší", ale universálnější neCupové verze svých HH?
Pokud se někdo neobejde bez srovnání s koncernem, ať hledá srovnání logicky nejbližší. K Meganu coupé RS má z koncernu nejblíž rocco R (výkon, koncepce pohonu, karoserie), které se v Cupové verzi vůbec nenabízí (taky kolik kupců ze 100 má ambice kroužit s HH homologovaným pro běžný provoz na okruhu?), takže srovnávat s roccem R lze přímo jen NEcupovou verzi Meganu coupé RS. Pokud i ta má lepší čas, než zmiňovaní roccoR, je to zřejmé dílčí vítězství Renaultu nad VW, ale už při srovnání srovnatelného...
Nemám žádný problém pogratulovat k úspěšnému času této CUPové verze MRS (s "limitovaně" zvýšeným výkonem) a ani nemám důvod jakkoli zpochybňovat jeho opravdu výborný čas, ovšem tento úspěch, některé jedince inspiroval ke zde tolik oblíbenému srovnávání nesrovnatelného.
Bylo by dobré si uvědomit, že zatím žádný konkurenční výrobce ostrých předokolkových HH nenabízí jejich CUPové verze, k verzím "běžným", podobně jako to dělá Renault... a srovnávat tohle auto v diskusi s Golfem GTI může jen automobilový analfabet. Chtít po Golfu GTI, aby zajel podobný čas na ringu, jako tento extra tvrdý (navíc sériově na 19") ostrý HH, s +55 PS a samosvorem je podobný nesmyls, jako chtít po tomto cupovém MRS a by dokázal plout po cestě podobně uvolněně, jak to dokáže Golf GTI v poloze "comfort", nebo se proplétat pohodlně městem, nebo zácpou, aniž by řidič musel neustále obrušovat spojkový pedál...
Přemýšlí občas taky někdo nad tím, proč Renault nabízí i "pomalejší", ale universálnější neCupové verze svých HH?
Pokud se někdo neobejde bez srovnání s koncernem, ať hledá srovnání logicky nejbližší. K Meganu coupé RS má z koncernu nejblíž rocco R (výkon, koncepce pohonu, karoserie), které se v Cupové verzi vůbec nenabízí (taky kolik kupců ze 100 má ambice kroužit s HH homologovaným pro běžný provoz na okruhu?), takže srovnávat s roccem R lze přímo jen NEcupovou verzi Meganu coupé RS. Pokud i ta má lepší čas, než zmiňovaní roccoR, je to zřejmé dílčí vítězství Renaultu nad VW, ale už při srovnání srovnatelného...
white, sorry, ale tohle je výpotek roku a hledáš někde něco, kde není. Zrovna u tebe bych čekal, po předchozích zkušenostech, že budeš ve vyšších otáčkách.... To je křeč, že hledáš něco, co nikde nevyznělo? Hmmmmm...... Dolij Carreru 100 a ne levný plyn....
Přečti si nejdřív pořádně celou diskusi a pak se tu do někoho navážej. Zmínku/y o Golfu GTI tam (když budeš chtít) najdeš. Takže si příště nejdřv zapni i druhou půlku mozku a pak teprve reaguj/štěkej... HAF! 😉
právě, že jsem ji pročetl...celou. Proto říkám, vynech propan a dolij Carreru100. Tvá křeč je do očí bijící.... haf. Jinak je mi poctou, že sis moje dřííííívejší haf vzal do svého repertoáru 😉
Jestli tu má někdo křeč, tak to jsi především ty. Přečti si třeba figurku z 22:17 a 22:22, který píše v podstatě to stejné co já ve 21:58. Jen on "gratuluje" až v závěru a já hned v úvodu...
P.S. Diskusi jsi pročetl špatně, zmínka o Golfu GTI tady byla ještě před mým příspěvkem...
P.S. Diskusi jsi pročetl špatně, zmínka o Golfu GTI tady byla ještě před mým příspěvkem...
Takže je špatně dát zákazníkům volbu mezi rychlostí a pohodlím? Za stejné peníze. Nemyslím si.
A když už si někdo MRS koupí, občas ho rozhodně na okruhu protáhne, narozdíl právě od toho Golfa.
V testu SME na Slovakiaringu to R-ková verze projela i proti komfortnímu Méganu, natož proti CUP-ové verzi.
Opravdu jsem dalek tomu, abych tu počítal desetinky a onanoval nad ňůtnmetry. Faktem je, že v současné době je Mégane RS nejrychlejším a nejzábavnějším HH. A o tom to celý je.
A když už si někdo MRS koupí, občas ho rozhodně na okruhu protáhne, narozdíl právě od toho Golfa.
V testu SME na Slovakiaringu to R-ková verze projela i proti komfortnímu Méganu, natož proti CUP-ové verzi.
Opravdu jsem dalek tomu, abych tu počítal desetinky a onanoval nad ňůtnmetry. Faktem je, že v současné době je Mégane RS nejrychlejším a nejzábavnějším HH. A o tom to celý je.
Ten test byl vůbec celkem dobrý. Inu onen Slovák, jak se jmenuje? Smola?, je docela dobrý testér.
Kde píšu, prosím tě, že je špatně mít volbu mezi rychlostí a pohodlím??? Nikde! Samozřejmě, že každá možnost volby je pro zákazníka jen dobře. Ale ne každému výrobci přijde rentavilní dělat CUPovou verzi pro homologaci do běžného provozu. Ale připadá ti logičtější srovnávat konkurenční neCupové verze s Cupovou, nebo spíš také s neCUPovou?
Pokud jsou za stejný obnos, záleží na empirickém srovnání Mégane CUP/Mégane LUX co se týká pohodlí, rychlosti, spolehlivosti a použitelnosti. Pokud v těchto kritériích zvítězí CUP, klidně ho můžeme srovnat s ostatními, pokud zvítězí LUX, budeme srovnávat jeho.
Jinak je samozřejmě fér srovnávat srovnatelné, ale kromě Focusu RS první generace neznám jediné auto, kterému by třeba špéra zdarma ubrala na použitelnosti. 😄
Na víkend jsem měl půjčenou CUPovou verzi na osmnáctkách OZ Superleggera a bylo to super, rychlé i pohodlné. Na devatenáctkách je to na hranici použitelnosti. Nikomu nikdo nebrání si objednat CUP s menšími koly...
Jinak je samozřejmě fér srovnávat srovnatelné, ale kromě Focusu RS první generace neznám jediné auto, kterému by třeba špéra zdarma ubrala na použitelnosti. 😄
Na víkend jsem měl půjčenou CUPovou verzi na osmnáctkách OZ Superleggera a bylo to super, rychlé i pohodlné. Na devatenáctkách je to na hranici použitelnosti. Nikomu nikdo nebrání si objednat CUP s menšími koly...
WL, děláš z té CUPové verze zbytečný hardcore. Hlavní rozdíl oproti neCUPovému podvozku představují tlumiče, které jsou opravdu velmi drahé. A kouzelné na perfektně nastavených tlumičích je to, že umí být tuhé a zároveň komfortní, a do puntíku se to projevuje i na MRS CUP. Proto mi to rozdělení na CUPový Renault a neCUPovou konkurenci přijde trošku zbytečné. MRS CUP je HH jako každý jiný... jen s těžko překonatelným podvozkem 😄
Hm, takže Škoda až bude chtít dát ring s Oct. RS za 7😁0, tak ho díky nasazení dá ? >😁 Ale no tak.
Pouze tvrdím, že Renault s tímto Meganem dal ring za 8:08. Nic víc. Nic míň. Je to samozřejmě výborná reklama a reklamy můžou být více či méně reálné. Viz. zhora zdola probíraný čas GT-R. Jestli je raálné, aby třeba 1M tento čas překonalo je otázkou. To, že to zatím BMW "neudělalo" je jen a především otázkou pro BMW a věřím, že BMW je v klidu, protože si velmi dobře uvědomuje kvality a sílu svého produktu. K tomu, aby tyto kvality potvrdil👋potvrzovalo (dle BMW a i mne) nepotřebuje honit sekundy na ringu.
Pouze tvrdím, že Renault s tímto Meganem dal ring za 8:08. Nic víc. Nic míň. Je to samozřejmě výborná reklama a reklamy můžou být více či méně reálné. Viz. zhora zdola probíraný čas GT-R. Jestli je raálné, aby třeba 1M tento čas překonalo je otázkou. To, že to zatím BMW "neudělalo" je jen a především otázkou pro BMW a věřím, že BMW je v klidu, protože si velmi dobře uvědomuje kvality a sílu svého produktu. K tomu, aby tyto kvality potvrdil👋potvrzovalo (dle BMW a i mne) nepotřebuje honit sekundy na ringu.
Mégan také nedal těch tvých 7😁0. Ano jinak souhlas, když se Škoda rozhodne (musela by posílit výkon mooru) dá to kolem těch osmi minut. Ale buďme třídně konformní, když se to rozhodne dát Giulietta, dá to. Nebo se domníváš, že ne?
Jinak souhlas, ty sekundy nehrají roli.
Jinak souhlas, ty sekundy nehrají roli.
A bude škoda a alfa ty auta i prodávat nebo je "jen postaví", aby ukázali, že umí něco, co Renault standartně prodává? Zase meleš z cesty, Milošu.... :no: ;-\
Renault to standardně také neprodává, vyrobí omezenou edici a bude rád, když ji prodá.
Nn, to se mýlíš. Podívej na rencl.cz.... tam si to můžeš koupit...budeš-li na to mít....koule
No, tady bych se tolik nebál jako v případě R.26 R, protože tohle není až tolik osekaná verze a je daleko použitelnější.
Samozřejmě. V podstatě jakýkoliv z výrobů je schopen postavit auto, které bude drtit ring. Otázkou je prodejnost takového produktu a proto také nabídka automobilek vypadá tak, jak vypadá (velmi dobře). Proto také píši, že netřeba za tím časem hledat něco víc, nebo míň. Spíše je na místě Renaultu pogratulovat, protože proti předchozímu top Renaultu R26.R se očividně jedná o dosti praktičtější a použitělnější auto při zachování rychlosti.
To jsou jen prázdné řeči. Dle této logiky umí každý postavit F1, která bude lepší než Red Bull. Na všechno musíš mít lidi, kteří to dokážou. Můžeš si je samozřejmě koupit a pak jde asi opravdu všechno. Stačí pak jen zajistit, aby to lidi i trochu bavilo.
Prázdné řeči by to byli, kdyby třeba Renault neměl problém prodat tisíce kusů předešlého R26.R. U tohoto auta se ukázalo, že ne vše může trh akceptovat/absorbovat a u určitých kategorií jsou také určité hranice. Tržní, ne technické. Finanční samozřejmě také.
V kontextu třídy HH, nebo i výše postavených spotovních vozů je příměr s F1 spíše úsměvný. Lidí, konstruktérů, kteří jsou schopni se pohybovat na samé hraně technických možností na jedné straně a omezení v podobě pravidel na straně druhé je opravdu jen pár. Pro vyladění běžného automobilu za účelem co největší sportovnosti je lidí se zkušenostmi z vrchů, rally, okruhů atd.. vcelku dost a záleží jen na automobilce, jak daleko chce zajít.
V kontextu třídy HH, nebo i výše postavených spotovních vozů je příměr s F1 spíše úsměvný. Lidí, konstruktérů, kteří jsou schopni se pohybovat na samé hraně technických možností na jedné straně a omezení v podobě pravidel na straně druhé je opravdu jen pár. Pro vyladění běžného automobilu za účelem co největší sportovnosti je lidí se zkušenostmi z vrchů, rally, okruhů atd.. vcelku dost a záleží jen na automobilce, jak daleko chce zajít.
Na co já tady dneska vlastně píšu. Odešlu reakci a zjistím, že jsi před minutou odeslal to samé, jen jinými slovy.... >😒]
Ne každá automobilka má však divizi srovnatelnou s Renaultsportem. Prostě udělat auto dnes umí každý a problém je jen v tom chtít. Tato myšlenka se dá určitě použít i u normální produkce. Každý dnes umí udělat nejlepší auto, ale málokomu se chce. Např. Golf je nejlepší, protože to tak VW chce. Oplu, Peugeotu, Renaultu,..... se nechce, tak jsou horší.
Píšeš to dost zjednodušeně, ale v principu ano. Jen bych neřekl, že konkurence přímo nechce být lepší/nejlepší v mnohém slova smyslu, jen proto např. nedělá tolik, jako ti úspěšnější, rychlejší... Ale tady narážíme na zásadní rozdíl v motivaci. Výroba automobilů je především byznys a chtít být nejlepší ve smyslu např. nejprodávanější v Evropě má i svou nespornou finanční logiku, ale chtít vyrábět sériovou/homologovanou předokolku, která má nejlepší čas (ve své kategorii) na ringu, není o zisku z takového produktu, viz reálné prodeje takovýchto vozů. Jistá forma reklamy to nesporně je, ale její finanční efektivita je také poměrně hodně sporná..., takže finanční motivaci proto, aby i ostatní výrobci nabízeli Cupové verze svých HH příliš nevidím...
Bavíme se v rámci třídy (ostrých předokolkových HH), takže argumentace F1ičkou je směšná. Zeptám se tě tedy jinak, myslíš si, že je pro velkého výrobce vozů (jako Ford, Renault, VW.. atd.) větší problém vyrobit podobnou CUPovou verzi svého stávajícího ostrého HH, nebo ji následně se ziskem prodat? Bé je správně! Na druhou stranu lze za tento přístup Renault určitě pochválit, protože zákazník má z toho profit většího výběru, aniž by musel automaticky sáhnout hlouběji do své peněženky... a pro divizi RS i samotný Renault, je podobný úspěch (rekordní čas) logicky i velkou reklamou...
Pocuj GTI a co si ako chcel s tym povedat? Tebe z tych nemeckych aut uz asi preskocilo. Ze video je fake ci co? Fangio drzal volant tiez iba koncami prstov a bol 5x majster sveta F1. Ak vies kto to bol Fangio.
Reakcia na najvyssom stupni ubohosti a bezmocnosti, oznacit nieco ako fake.. ty ani netusis ako sa tam meraju casy...
adamikos
Tak a je to tady pánové, když na severní smyčku Nürburgringu přijedou hoši z Dippie, ostatní utíkají, zavírají se doma, přibouchávaj svoje dřevěný okenice...pouze ti odvážnější si dovolí nenápadně pokukovat skrz škvíru ve dveřích...najednou je kolem okruhu úplné ticho, nikdo ani nedutá.... chlapík odhodí špinku, nasadí helmu a probudí k životu 265 hřebců, v ten moment i poslední odvážlivci dovírají své dveře a okenice...už se na to nemůže nikdo dívat, němci mají hlavu mezi kolenama, japonci hledají katanu a již se duševně připravují na harakiri, italové propadají panickému záchvatu breku a američani jsou již schromážděni v nedalekém kostele a ruku v ruce se potichu modlí .... a pak to příjde, ten blbej žabožrout práskne do koní ... gumy začínají naříkat a stádo vyšlechtěných hřebců z Dippie se mžíkem dává do běhu .... je to nekonečné čekání .... všichni jsou napjatí přesně 8 min a 8 sekund .... přesně po této době proběhne celý chov přes cílovou čáru .... nyní už je to jasné, král Megan druhý padl, smutně se podívá do země a pomalu odjíždí, nyní přichází nový král...přivítejte jeho veličenstvo, Megana třetího, absolutního krále mezi Hot Hatchi, celý svět se mu klaní a on si poprávu vychutnává svoji dominanci ... národ požíračů šneků a žab nám opět všem ukázal, kdo na to má a kdo má koule .... ti ostatní jen tiše závidí!!!
Bravo Megane 3 R.S. 265, bravo Renault Sport !!!
Bravo Megane 3 R.S. 265, bravo Renault Sport !!!
>😁 >😁 .... a ostatní si říkají:"hm, juniorku jim necháme, ať se trochu pomějou a až dokroužej, vytahneme z garáží pořádný auta".
Myslíš ty, které uvádí "simson33" o kousek výš? Tak ty bych do té garáže zase rychle schoval >😁
Myslím tím ty modlící se američany s Viperem ACR, nebo Corvettou, japonce, kteří chtějí páchat harakiri s GTR, LF-A, nebo i STi, italy se Scuderií, Zondou, angličany s Radicalem.
Chci tím říct, že ty žabožrouti tímhle také končí.
Mezi předokolkami výborné, nejlepší, ale chorál, jak kdyby "zničili" cokoliv není na místě.
Chci tím říct, že ty žabožrouti tímhle také končí.
Mezi předokolkami výborné, nejlepší, ale chorál, jak kdyby "zničili" cokoliv není na místě.
Je to tak...
White, nechceš zvážit obměnu vozového parku? Přeci jen, ten RoŠťák výše stojí za hřích....co? A GTIčku by sypnul asfalt na přední kapotu..... co ty na to?
😉
😉
Jel si někdy na běžné české cestě v Cupovém Meganu RS na 19"kách připadalo ti to "v pohodě"? Kupuješ si HH především na honění časů na okruhu, nebo na závody do vrchu? Pokud ano, jeď pro tenhle limitovaný Megan RS rovnou do Francie a na GTI rychle zapomeň. Ale pokud chceš HH, jako univerzální auto, které umí případně nejen "pobavit", ale na požádání třeba odvézt v pohodě rodinu, vyhni se téhle "Cupovce" na 19"kách velkým obloukem... 😉
No a bez Cupové verze? Ale pravda, ono to GTI nabídne i 5HB (i když ty nesoihlasíš, že je o tolik praktičtější), což pro některé může být argument, třeba pána, co jede pozítří na Stelvio.
Jasně, NEcupovka na 18" bude mnohem, mnohem universálnější o tom žádná, taky proto se alternativně nabízí, bohužel ve srovnávacích testech s neCupovou konkurencí ji prakticky vůbec nenajdeš. 3dv./5dv. verze má "pouze" vliv na přístup k zadním sedadlům, veškeré další výhody prostornější karoserie Golfu zůstavají + výhody 3dv. verze, Třeba interiér je vzadu širší u 3dv. verze, než u 5dv.
hmmm, sorry ale nemas pravdu. Ja mam svojho CUP-a tyzden a nemozem si ho vynachvalit. Podvozok filtruje nerovnosti uplne majstrovsky.A to s nim beham aj po rozbitych cestach v Bratislave. Ale gumy mam len 18", lebo tie sa mi pacia viac.
Těch max. 18" palců je velmi důležitých, ale přesto jsem přesvědčený, že Lux bude o poznání méně tvrdý, než Cup. Máš přímé živé srovnání Cup vs. Lux při stejné velikosti kol? Mám krátkou zkušenost jen s Cupem, ale četl jsem i menší test na Lux a ten přijatelnější tuhost Luxu potvrdil. Jinak záležím i na konkrétní značce/typu pneu, např rázy (a hluk s nimi spojený) od příčných nerovností můžou být s různými pneu až velmi rozdílné intenzity i při stejném rozměru pneu.
jj mamm priame zrovnanie Medzi CUP a Luxom. Na Luxe som mal 5 skusobnych jazd, s CUP-om 3 a teraz jazdim na mojom. Obe boli na 18". Je pravdou ze Lux je trochu menej tvrdy, ale ten rozdiel medzi nimi nieje nejak priepastny. Jedine kde to trosku vadi, ked je na ceste dlhy suvisly pas poskodenej vozovky - napr rozpadnuty asfal na 200 m, vtedy to pocut aj do kabiny. Otrasy na sedeni necitis, ale vydava to neprijemny zvuk.
Za mne musím podotknout, že veškeré limitky a top hardcore okruhové aplikace HH mi přijdou zcestné. Obecně je třída HH o velmi rozumném kompromisu mezi denní použitelností a možností sportovnějšího svezení. Jakákoliv ultimativní verze už ubíra z té části denního použití a než mít, vedle běžného auta jako víkendovku třeba Focus RS, nebo R26.R, přijde mi rozumější, jít do toho ježdění na plno třeba s Caterhamem, nebo si hrát na Loeba s Evem, nebo STi.
Já až tak rezolutně souhlasit nemůžu. Obecně ano, ale HH byly taky určeny těm, kteří chtěli sportovní auto a neměli dostatek peněz na jeho koupi a to pořád platí i u těch limitek. Druhé auto k tomu můžeš mít, ale ono až na ten Caterham je vše dražší a ono i těch třeba 200-300t je taky hmatatelný rozdíl. Já bych spíše viděl trochu rozpor v tom, že je Focus, tak Megane předokolka.
No ale nakonec přecejn půjde o zvýšení prodejů běžné verze. Však i F1 je k prezentaci, ne k tomu, aby prodávali formule 😉
No ale nakonec přecejn půjde o zvýšení prodejů běžné verze. Však i F1 je k prezentaci, ne k tomu, aby prodávali formule 😉
To není nic proti tomu co tady (v celé diskuzi) tvrdím. Najdou se zájemci i o tyto špičkové, velmi sportovně zaměřené verze HH, ale jejich procento je velmi malé a jen potvrzuje to, že trh u HH hledá především práce ten kompromis..
Určitě ano. Ale argumentace Ronaultu je velmi trefná 😄 HH je nejsnazší cesta k levnému sportovnímu náčiní. Díky přednímu pohonu je navíc v rukách běžného smrtelného řidiče i cestou nejrychlejší. Provozovat na trackdays a hobby kopcích MRS Cup vyjde určitě na zcela jiné peníze, než honit se tamtéž s 1 M, STI a podobně.
To že je cílová část trhu velmi malá konec konců dokazuje i zamýšlený počet vyrobených kusů. 😄
To že je cílová část trhu velmi malá konec konců dokazuje i zamýšlený počet vyrobených kusů. 😄
Psal jsem hlavně o Cupu na 19", ale už i bez nich je Cup logicky tvrdší něž Lux, samozřejmě jezdit se dá bez velkých problémů i s ním, je ovšem otázka jestli je to auto spíš na "víkendovou" zábavu (třeba na Dušnou), nebo opravdu universální auto (klidně jen jedniné pro rodinu) se kterým občas zvládneš např. cestu do Prahy s dítětem/dětma vzadu na sedačce a kočárkem v kufru. Prostě se stále točíme mezi odlišnými požadavky na reálnou univerzálnost klasického HH a větší "sportovnost" ostrého HH. U ostrého HH prostě musíš obětovat kus universálnosti a od klasického HH zase nemůže čekat až takový hardcore na požádání, jako u ostrého HH. samozřejmě i přesto jsou patrné rozdíly i v rámci stejné skupiny. A třeba takový Golf R patří výkonem jasně spíš mezi ostré HH, ale celkovým charakterem spíš mezi "univerzální" HH.
Ale jde taky o to, že Lux (při prakticky shodné ceně) nemá nejen ty (údajně) drahé tlumiče, ale ani samosvor a u Renaultu asi ví, proč ho nemá, stejně jako ho nemá třeba to roccoR, které, pokud by bylo i v Cupové verzi, by ho mělo taky. Proto jsem psal, že přímé srovnání je pro mě např. neCupový Mégan Coupé RS s roccem R (karoserie, výkon, koncepce, absence samosvoru...)
P.S. Jinak jestli něčemu na tom času MRS 265 T nevěřím, tak to jsou ty zmiňované sériové Potenzy určené do běžného provozu. Takže ani semisliky a navíc jen průměrná pneumatika...
Ale jde taky o to, že Lux (při prakticky shodné ceně) nemá nejen ty (údajně) drahé tlumiče, ale ani samosvor a u Renaultu asi ví, proč ho nemá, stejně jako ho nemá třeba to roccoR, které, pokud by bylo i v Cupové verzi, by ho mělo taky. Proto jsem psal, že přímé srovnání je pro mě např. neCupový Mégan Coupé RS s roccem R (karoserie, výkon, koncepce, absence samosvoru...)
P.S. Jinak jestli něčemu na tom času MRS 265 T nevěřím, tak to jsou ty zmiňované sériové Potenzy určené do běžného provozu. Takže ani semisliky a navíc jen průměrná pneumatika...
No víš, teď bez machrungu, jezdím na běžných českých cestách na 305/25/20.... při režimu sport je to motokára, jinak v pohodě pohodlíčko.
Aha. Já myslel že jsi "adamikosův" příspěvek pochopil a ono ne. Jeho příspěvek je jeden velký fór, ironie, narážka na místního "mistra pera", který se zde včera zase pěkně odvařil.
V tomto duchu jsem tedy reagoval i já. Proto mi nemusíš vyjmenovávat různá auta, trošičku se v nich také orientuji, takže díky, ale netřeba.
Nicméně tvůj internetový prohlížeč má takovou móc šikovnou funkci. Zmáčkni Ctrl+F a vyťukej "simson33". Potom již celkem snadno najdeš jeho příspěvek, kde vyjmenovává auta s horším časem. Asi budeš překvapený, stejně jako já 😉
S tvou poslední větou samozřejmně souhlas, jen doporučuji trochu nadhledu 😉
V tomto duchu jsem tedy reagoval i já. Proto mi nemusíš vyjmenovávat různá auta, trošičku se v nich také orientuji, takže díky, ale netřeba.
Nicméně tvůj internetový prohlížeč má takovou móc šikovnou funkci. Zmáčkni Ctrl+F a vyťukej "simson33". Potom již celkem snadno najdeš jeho příspěvek, kde vyjmenovává auta s horším časem. Asi budeš překvapený, stejně jako já 😉
S tvou poslední větou samozřejmně souhlas, jen doporučuji trochu nadhledu 😉
Přesně tak :yes: Až je zarážející, že mistr pera nereagoval... asi to už dostatečně vydýchal...
Omyl figurko, konkrétně tito žabořrouti končí s mistrovskýma autama ve Formuli 1. A chorál, že zničil vše, co má FWD pohon, je zcela na místě >😒]
Kdyby byl na Nürburgringu cenový limit 800 tis. a předokolka, tak bys měl jistě pravdu. Ale myslím, že tam žádné takové omezení není >😁
chester
mame ho teraz v praci ako predvadzacku a je neuveritelne, kde ma to auto polozenu latku...
jazdy nadherne!
jazdy nadherne!
Člověka potěší, když takový odborník jako ty hned pozná, že to auto na těch osm-nula-osm má i v prodejně... >😁 :no: Kde ho drásáš, na parkovišti? 8-s >😒]
nekteri z nas si dokonce jezdi s autem zajezdit do Brna nebo Mostu na okruh, ty zdatnejsi si zkusi i mensi Sosnovou, ale to ty zrejme neznas vid?
kdykoliv jsem se zajel kouknout nebo se projet na AMD Brno nebo do Mostu, tak jsem tam minimalne jednoho Merana RS videl na trati, v Brne vetsinou od tusim prodejce/servisu Pokorny, a naposled si mam pocit davali dve ty pulhodinovky zasebou
jedinym odbornikem jsi u ty, to vi prece kazdej, nastesti pro ostatni spis odbornik na vlastni nazory 😄
kdykoliv jsem se zajel kouknout nebo se projet na AMD Brno nebo do Mostu, tak jsem tam minimalne jednoho Merana RS videl na trati, v Brne vetsinou od tusim prodejce/servisu Pokorny, a naposled si mam pocit davali dve ty pulhodinovky zasebou
jedinym odbornikem jsi u ty, to vi prece kazdej, nastesti pro ostatni spis odbornik na vlastni nazory 😄
>😁 Zejména chester s tou předváděčkou... >😒] Dává prý Brno za osm-nula-osm. (Osm piv, žádnou slívovici, a osm piv...) >😒]
obcas si k tomu dam aj dousek kavy >😒]
je videt, ze tu pises grrrc a nemas ani tucha ako Megane RS jazdi...
dojdi k nam do salonu a uvidis...mas slubenu skusobnu jazdu...
je videt, ze tu pises grrrc a nemas ani tucha ako Megane RS jazdi...
dojdi k nam do salonu a uvidis...mas slubenu skusobnu jazdu...
no hlanve ze ty ho das na golfovem voziku pod 7 😄
😄 Sedm šaratic... >😁
Tak se moc tady nerozkřikuj o Hyundai nebo Peugeotu nebo dostaneš v práci padáka a máš po předváděčce 😄
RIDER
Proč nemá sériové vozidlo vnitřní zpětné zrcátko?
Video dáva jasnou odpověď. V tomhle autě ho nebudete potřebovat. >😁 >😁 >😁
Video dáva jasnou odpověď. V tomhle autě ho nebudete potřebovat. >😁 >😁 >😁
zrcatko sundavaj kvuli zaznamu, stejne jako ve filmech ma maloktere auto na sedackach operky hlavy
ty auta sebou na tyhle casy proste sebou nemaj nic co by jim nejak pritezovalo, kazdej gram dolu proste dela setiny na casu, a delaj to tak vsichni co tam hodlaj uzmout nejaky ofiko cas, v jinem zaznamu tusim u ForduRS jsem si vsiml ze nemeli ani stinitka, holt kus plastu potazenej latkou a vestavenym zrcatkem neco vazi >😁
ty auta sebou na tyhle casy proste sebou nemaj nic co by jim nejak pritezovalo, kazdej gram dolu proste dela setiny na casu, a delaj to tak vsichni co tam hodlaj uzmout nejaky ofiko cas, v jinem zaznamu tusim u ForduRS jsem si vsiml ze nemeli ani stinitka, holt kus plastu potazenej latkou a vestavenym zrcatkem neco vazi >😁
touran
Rozmyslam co je to za zvuk v pozadi pocas jazdy... nebude to chrastenie ruzenca? 😉
No když vidím, jak Megouše Laurent vodí v zatáčkách, tak spíš než růženec bych potřeboval bažanta >😁 Úžasná jízda.
Petr Štefl
Mně se spíš líbí ty problikávající kontrolky u přístrojů >😁 ,že by opravdu sériovej Renault? >😒] >😒]
ESP, což?
Právě,že se mi zdá,že svítí tak jak se jí zachce.
ale Ty bys jel snad na okruhu se zapnutým ESP??! >😁
a do toho ještě kontrolka servisu(klíč),nebo co to je? Hm?
ale Ty bys jel snad na okruhu se zapnutým ESP??! >😁
a do toho ještě kontrolka servisu(klíč),nebo co to je? Hm?
servisni klic sviti Renaultum furt, to je schvalne aby jezdili porad do servisu >😁 nedavno jsem mel pujceny Megane CC a tomu svitil furt, a slecna co me ho predavala me zdelila ze nevedi proc to sviti, dignostika prej vporadku a tak sem si toho nemel vsimat, nastesti auto jezdilo po celou dobu zapujcky bez jedine ztraty kyticky a tech cca 1700km me krasne odvozilo a nechalo kochat nebem nad hlavou 😄
a blikat muzou i dalsi asistenti co treba vypnout nejdou, kdyz vypnu ESP, tak tam pod stejnou ikonkou blika ASR, sak tech skratek je tam poschovavanejch fura
a blikat muzou i dalsi asistenti co treba vypnout nejdou, kdyz vypnu ESP, tak tam pod stejnou ikonkou blika ASR, sak tech skratek je tam poschovavanejch fura
No říkám,Renault >😁 to bych tak chtěl,aby mi i v noci svítila do ksichtu červená kontrolka jak kráva 😉
Jemu přece nemohlo blikat ASR,to by asi rekord nezajel
>😁
Jemu přece nemohlo blikat ASR,to by asi rekord nezajel
>😁
Neboj, na kole se ti to nestane....teda pokud si nebudeš do ksichtu svítil baterkou.... >😒]
Taky ta kontrolka může svítit proto, že je naopak ESP vypnuté. A samozřejmě, ESP není přece vždy překážkou.
tak tak, nevim co blika v novem Megan (prec jen muj posledni Renault nesl jmeno Clio MTV) ale u me v Audi taky blika kdejekej asistent 😄 vykricnik v zavorkach na cervene ikonce si pri radostne jizde blika celkem pravidelne >😁
Ji/Ri
Parádní výkon parádního auta. Joooo Renault tohle umí.
...ale pak, mimo garáž a mimo severní smyčku jsem zaznamenal další, velmi zajímavý, řekněme závod.....
Závod Ronaulta a gtiho.
....and the winner is............... opět Ronault 😄 .... a gti, píši záměrně malými písmeny, ten předvedl mistrovství v okusování kotníků a podrážek. Opět se nám frajer, po týdenní odmlce střízlivění z odborářských demonstrací, předvedl. Už to není možné brát jako nadsázku, ale křeč. Kolega Ronault tě deklasoval na úrovneň mastiče bočních oken.
Bravo Renault.............. Bravo Ronault. :yes: :yes: :yes:
...ale pak, mimo garáž a mimo severní smyčku jsem zaznamenal další, velmi zajímavý, řekněme závod.....
Závod Ronaulta a gtiho.
....and the winner is............... opět Ronault 😄 .... a gti, píši záměrně malými písmeny, ten předvedl mistrovství v okusování kotníků a podrážek. Opět se nám frajer, po týdenní odmlce střízlivění z odborářských demonstrací, předvedl. Už to není možné brát jako nadsázku, ale křeč. Kolega Ronault tě deklasoval na úrovneň mastiče bočních oken.
Bravo Renault.............. Bravo Ronault. :yes: :yes: :yes:
Ale no tak, ještě budem obvinění ze spiklenectví. 😉
Jaképak spiklenectví, indulónu a hup na to, kucí, to je tu na diskusích přece již dávná klasika... Ale jestli se u toho tváříš jako tvá modla v profilu, pak chápu, že Jiří miluje jen pozici 69... >😒] 😉
GTI
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli. Přesto, pochvalme všechny, kteří podstupují křest ohněm Severní smyčky. Aktuálně se právě Renault rozhodl, že vyštafíruje Mégana tak, že v rámci třídy dá tuhle smyčku fakt exklusivně. A kupodivu to exklusivně dal. Renault když chce, tak umí. No, a jestli Renault chtěl i u tebe v garáži, to bys na diskusi mohl třeba i napsat. Také dáváš smyčku za osmičku? Já vím... skoro.
BRAVO...
BRAVO...
Nooooo, konečně. Tohle je GTI....ne ten šmírák upocený výše. 😉
Vídíš, když od klávesnice odeženeš svého psa, dáš se i číst... 😉
Koukám, že v diskuzi nastane snad smír a přátelská atmosféra, to snad ne! >😁
Ji/Ri
...a vítěz je:
všichni výše uvedení. Je jisté, že jakýkoliv HH, ať je to tenhle sršáň, GTI, FFRS, atd..... jsou auta, na jejichž limit se dostaneme jen zprostředkovaně na videu. Jinak jsou to všechno výborné vozy a ani za jedno se není nutné stydět před lidlem ..... btw. jedna hláška mě tu fakt pobavila: to o té rikše na propan butanu >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 to je úhoz stejně kvalitní jako jízda Megyho výše....
všichni výše uvedení. Je jisté, že jakýkoliv HH, ať je to tenhle sršáň, GTI, FFRS, atd..... jsou auta, na jejichž limit se dostaneme jen zprostředkovaně na videu. Jinak jsou to všechno výborné vozy a ani za jedno se není nutné stydět před lidlem ..... btw. jedna hláška mě tu fakt pobavila: to o té rikše na propan butanu >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 to je úhoz stejně kvalitní jako jízda Megyho výše....
IPace
Renaultu se to zase povedlo, jedno vytecne kolecko na severni smicce a ve zdejsi diskuzi to ma zajimavou navstevnos >😒] radsi ani nechci vedet jak by vypadala zdejsi diskuze kdyby nejak vyrazne bodovala Dacka na Pikes Peak, asi bysme se dozvedeli ze to video a casy je vlastne podvrh a to hlavne diky tomu jak driver drzel volant >😁
a jako bonus nam GTI ukazal ze obcas je kazdy clovek trosku mimo a dnes mu to tak trosku nevychazi a dela ze sebe ***a online
tak kdy zajeden do zeleneho pekla protahnout ty nase vraky ? >😁
a jako bonus nam GTI ukazal ze obcas je kazdy clovek trosku mimo a dnes mu to tak trosku nevychazi a dela ze sebe ***a online
tak kdy zajeden do zeleneho pekla protahnout ty nase vraky ? >😁
Na "gtd" dnes zvlast plati muj oblibeny citat - "taky krasny clovek, a tak sa umi doj*bat..."
Lio
Moj Megane RS Cup mi dosiel pred necelym tyzdnom a odvtedy s nim jazdim kazdy den a mozem so slobodnym svedomym povedat, ze je to taka extaza na kolesach, ktoru by mal kazdy chlap v zivote pravo zazit. Jazdi tak divoko, ze az zacinam zvazovat puzivanie limitera na rychlost. V meste alebo mimo, stopu drzi genialne, v zakrutach drzi ako prikovane, akceleruje ako z inej galaxie a pri tom vsetkom v meste po rozbitych cestach jazdi ticho a nerovnosti tlmi excelentne(gumy 18"). Podla mna idealny kompromis medzi Zurivou bestiou na vikendy a autom na kazdy den.
kexxik
ten řidič mohl na spoustě míst ještě přidat nebo brzdit později. Jo, měl světlý chvilky a jel na krev, ale jinak...a co měla znamenat ta nejdělší rovinka s levýma kolama v trávě?On nechtěl jet rychleji?
Taky skládám poklonu Méganu RS 265 Trophy a celému týmu RENAULTSPORT!!!
Když nová OPC ještě není tak jak by mohla mít rychlejší čas než R26 R... Stará Astra OPC to má za čas 8😁3....