Novinky
..... málem to zkrachovalo a jen co to koupil Fiat, nestíhají vyřizovat objednávky.... 😉 >😁
Až na to, že když někdo nekoupí Dodge nebo Chrysler, kteří nejsou schopni dodat půjde k Chevy nebo Fordu...
Ford a Chevy mají 8 st. automaty od ZF a k tomu v odpovídajících autech 300ce a chargeru?
To asi ne, ne? Nerýpu, jen se ptám...
Mimoto, ti lidi mohou objednávat ty auta bez této převodovky..., takže nikde není psané, že u Chrysleru či Dodge nakonec neskončí.
A poslední poznámka... Stále je lepší varianta nedodávat okamžitě auta díky nedostatku převodovek, než mít auta na skladě a neprodat je... To je myslím že docela zásadní rozdíl mezi obdobím před Fiatem a po Fiatu.
To asi ne, ne? Nerýpu, jen se ptám...
Mimoto, ti lidi mohou objednávat ty auta bez této převodovky..., takže nikde není psané, že u Chrysleru či Dodge nakonec neskončí.
A poslední poznámka... Stále je lepší varianta nedodávat okamžitě auta díky nedostatku převodovek, než mít auta na skladě a neprodat je... To je myslím že docela zásadní rozdíl mezi obdobím před Fiatem a po Fiatu.
já si myslím, že Ford ani Chevy nenabízejí adekvátní auto k Chargeru, takže se ještě chvíli budou mačkat ve starym Hnissanu a rádi si počkaj 😄
Taurus a Impala, to je co se tyka 300, Charger je prece jen tvrdak, na to Chevy ani Ford nic nema, pravda. Ford ma zas Lincoln a Chevy Caddilac, tady Dodge nema co nabidnout. Osobne nez ohledu na penize radeji Impalu, to je proste nefalsovany americky korab, ktery si na nic nehraje, proste poctiva kara 😄
o tom řeč nebyla co je co (mě osobně nejvíc z Amerik sedí Charger a musím říct, že si to auto - ještě nevím ve které generaci jednou pořídím), ale pokud se nemýlím, řeč byla o tom, jestli se třeba do té Impaly dává 8 - 9 st. automat?
P.S. Podíval sem se na současnou generaci Impali.. a to opravdu pro moderní 300 a nebo dokonce Charger není konkurence... Bavit se s tím autem v souvislosti s moderní převodovkou je asi úplně mimo mísu. Ad Taurus..., ten už vypadá přeci jen o chlup líp, ale furt je jaksi vidět, že je to už xtá varianta zvětšenýho Scorpia... 😉
Mimoto, ve Fiatu nejsou blázni... a dělat konkurenci Lincolnu, který má svůj život před sebou tak na max 5 let by v současné době bylo čiré bláznovství... mimoto si stále myslím, že se vyplatí prodat místo 20 Lincolnů jedno Maserati Quattroporte... 😉 Takže z těch prémiových amerických zanček snad ještě ten Cadillac... a tam platí to samé s tím Maserati.. To má přeci jen VŠUDE trochu jiný zvuk..😉
P.S. Podíval sem se na současnou generaci Impali.. a to opravdu pro moderní 300 a nebo dokonce Charger není konkurence... Bavit se s tím autem v souvislosti s moderní převodovkou je asi úplně mimo mísu. Ad Taurus..., ten už vypadá přeci jen o chlup líp, ale furt je jaksi vidět, že je to už xtá varianta zvětšenýho Scorpia... 😉
Mimoto, ve Fiatu nejsou blázni... a dělat konkurenci Lincolnu, který má svůj život před sebou tak na max 5 let by v současné době bylo čiré bláznovství... mimoto si stále myslím, že se vyplatí prodat místo 20 Lincolnů jedno Maserati Quattroporte... 😉 Takže z těch prémiových amerických zanček snad ještě ten Cadillac... a tam platí to samé s tím Maserati.. To má přeci jen VŠUDE trochu jiný zvuk..😉
Tak jiny je pohled Evropana a jiny Amika, takze nerikal bych jasne, jak to je. Tezko rict, jak moc hledi amik na techniku, podle me bude jeste dlooouho trvat, nez se kvuli prevodovky rohodne pro to a to auto, ostatne ani u nas tomu jeste tak moc neni. Impala ma za sebou uz vice jak 4 roky a porad je v prodejich daleko daleko pred 300 a Chragerem, takze je jasne, ze Chrysler musis s necim prijit.
A podle me ma mit spravna amerika 4 st. automat, ktery si dava sakra na cas a auto musi po silnici plavat jak pri vichrici, jinak to neni poradna jizda 😄
A podle me ma mit spravna amerika 4 st. automat, ktery si dava sakra na cas a auto musi po silnici plavat jak pri vichrici, jinak to neni poradna jizda 😄
Fiat nevyrábí tu převodovku amico, tu vyrábí ZF a se ZF se už jednalo před příchodem fiatu. Ono to netrvá 2 dny to zajistit, stejně tak nový Charger a 300C byly vyvinuty komplet před příchodem Fiatu..
Tak si odspust ty cinty, jak hodný Fiat pomohl k úspěchu. BTW - 300C se zatím prodává hůř jak loni starý model, takže žádné velké úspěchy. Charger je na to zatím za 5 měsíců taky hůře než loni....
Což vzhledem k oživení trhů oproti lonsku nejsou čísla k opíjení se.....
Tak si odspust ty cinty, jak hodný Fiat pomohl k úspěchu. BTW - 300C se zatím prodává hůř jak loni starý model, takže žádné velké úspěchy. Charger je na to zatím za 5 měsíců taky hůře než loni....
Což vzhledem k oživení trhů oproti lonsku nejsou čísla k opíjení se.....
Kolik že stojí SupII s 3,6 V6?
A to nemá 8ZF, jasně má DSG. Ta je mu ale prd paltná, když má menší výkon a ve zrychlení a spotřebě nebude o nic lepší než to 300S. Navíc to je větší a není to okoukaná masovka.
registrace za rok 2010😒br /> 5er - 81,9 % diesly, E-klasse - 73,9 %, A6 - 88,3 %...
A propo, o dýzlech se tu nebavíme. Porávnavejme porovnatelné...
Říct "ale dýzl" je ěšpatná výmluva
Takovy clovek si treba koupi kosili za 5000Kc na jednani, ale neni ochoten treba platit za predrazene soukrome parkoviste 50 Kc na hodinu kdyz to prezenu.
Tak stručne, tak presne si vystihol americké automobilky dnes >😁 ... 😉