Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai Genesis Coupe - Drift King

Keiichim Tsuchiyou snadno a rychle? Rozhodně za volantem korejské zadokolky!
Zpět na článek
23. 6. 2011 10:11
23. 6. 2011 17:29
neregistrovaný "Aventador"
23. 6. 2011 12:29
neregistrovaný "da_bomb"
23. 6. 2011 12:26
23. 6. 2011 12:45
23. 6. 2011 12:51
23. 6. 2011 12:55
23. 6. 2011 13:02
23. 6. 2011 13:03
23. 6. 2011 12:59
23. 6. 2011 13:12
23. 6. 2011 13:21
23. 6. 2011 13:25
23. 6. 2011 13:31
23. 6. 2011 13:32
23. 6. 2011 14:07
23. 6. 2011 14:21
23. 6. 2011 13:26
23. 6. 2011 12:43
23. 6. 2011 13:08
23. 6. 2011 14:02
23. 6. 2011 15:02
23. 6. 2011 15:19
23. 6. 2011 14:06
23. 6. 2011 14:20
23. 6. 2011 14:47
23. 6. 2011 17:42
Avatar - Dinar
23. 6. 2011 09:57
I příležitostného
zadokolkaře zadokolky nakonec dostanou, tedy pokud opravdu rád řídí. To je fakt ověřený staletími a tisícovkami řidičů. :-) ;-)
Pěkný testík, v dojmech bychom se shodli, mě se genesis moc líbil, jen to řízení, ale hlavně nenastavitelný volant, pro mě po ruce nebyl a za celou dobu jsem si v tom autě pořádně nesednul, ale pro lidi do 180i cm je to o.k.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Michal Fokt
23. 6. 2011 10:05
Re: I příležitostného
Pravda. I když dobře udělané FWD má stále něco do sebe. ;-)
23. 6. 2011 10:11
Nutno tleskat
Hyundaii jak za tento počin, tak za velmi patrnou práci na zlepšování sama sebe a image značky. I když nebude Genesis žádným bouračem tabulek prodejů a myslím, že ani Hyundai nic takového neočekává, pro vnímání značky a její image je to velmi důležitý model, který navíc, i v kontextu konkurence na trhu vůbec není špatný. Z tohoto příslovečného tahu na (evropskou) branku by si mohli vzít příklad i značky zvučnějších jmen.
Za mne dnes Hyundai :yes: i Hyundai Genesis :yes:
Rozbalit vlákno
48
23. 6. 2011 11:09
Re: Nutno tleskat
tlieskaju ti, co maju doma nejaky hjundaj alebo koreju. Inak vobec neni comu tlieskat ale absolutne vobec. 300 konove auto ide 240??? To co je? A 6,4 sekundy na 100??? Nema to zrychlenie pri 300PS, tak by to malo mat maximalku....ale nic, a dat za to 33tis €???? Ak by tam bola cena 10tis eciek tak pochopim, ze nejaky pomateny fanda si to dokupi k svojej kiji ale 33???? A ze to driftuje? Nie je to nahodou nedostatok toho auta, ktory budu * s ceedom v garazi vyuzivat pri tunerskych honickach????
Avatar - iudex
23. 6. 2011 11:17
Re: Nutno tleskat
Uff, to bol taký hodnotný a inteligenciou nasýtený príspevok, až hrôza.
Alebo čím viac otáznik, tým viac príspevok. >:-[]
23. 6. 2011 11:20
Re: Nutno tleskat
ok tak mi na tie moje otazniky daj dobre odpovede!!!
23. 6. 2011 11:24
Re: Nutno tleskat
Až budeš auta porovnávat podle schopností, zábavnosti, pocitů a možností za volantem, staneš se řidičem.
Do té doby jsi pouze trapným joudou, co dokáže porovnávat jen tabulkové údaje. Gratuluju, čím víc kilometrů, tím víc Adidas.

Zamysli se nad tímhle: Osmisetkoňová Delta S4 měla v hillclimb konfiguraci zrychlení na stovku za cca 2 sekundy, přesto jela maximálně 170 km/h. Je to špatné auto?
23. 6. 2011 11:26
Re: Nutno tleskat
no ve PRESNE tak ten hjundaj by mal pri 240km/h spravit stovku za 4,5s ale on ide na stovku jak passat a ma aj rovnaku maximalku
ale to je vidiet, ze z mojho prispevku sio vycital len to co si chcel - aku koreju mas doma? :-)
23. 6. 2011 11:34
Re: Nutno tleskat
Ty kašpare, co když musíš při 95 km/h přeřadit na trojku? Tím se o vteřinu zpomalíš. Záleží na zpřevodování.

Škoda slov.
Avatar - iudex
23. 6. 2011 11:36
Re: Nutno tleskat
Takýmito príspevkami si tu diskusné renomé nezískaš. Veľa čítaj a jazdi a potom s rozumom prispievaj.
23. 6. 2011 11:37
Re: Nutno tleskat
a kcemu ti je vetsi maximalka? k machrovani v hospode u piva ze ten tvuj pekac ma v papirech maximalku warp 9.9?
Avatar - jazva
23. 6. 2011 11:42
Re: Nutno tleskat
A prasat má zadný náhon, je to kupé a s 300koňovým motorom stojí 29t ojro... >:D bavíš dobre :yes: >:-[]
23. 6. 2011 11:49
Re: Nutno tleskat
no ved to je to obyc auto a dynamicky rovnake ako hjundaj sportak jak reseto kejsi tisuda
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 11:45
Re: Nutno tleskat
Nase diskusni "STAR" je zpatky. Ty zase perlis...stejne jako pod srovnavackou Golfa a Focuse. >:-[]

Jo, jo, neni to Volkswagen, stoji to za h*vno... 8-s :no:
Avatar - iudex
23. 6. 2011 11:33
Re: Nutno tleskat
Vedľa v debate o čase BMW 1M na Ringu sa to dosť rieši: samotný výkon nie je všetko, podstatná je schopnosť preniesť ho na vozovku. Tam zohráva rolu množstvo faktorov od efektivity prevodovky (je známe, že zlá či zle odstupovaná prevodovka dokáže "zožrať" dosť výkonu) až po trakciu pneumatík. Hoci voči Huyndaiu nie som nijak zaujatý, stále mám pocit, že ich komponenty a vyladenie (ako práve prevodovky) nedosahujú kvalít lepších Európanov. Preto zrejme napriek slušnému výkonu dynamické parametre nie sú také, ako človek pri porovnaní s prémiovou európskou konkurenciou očakáva. Každopádne test hovorí o tom, akú zábavu auto dokáže poskytnúť, pirčom pretáčavá a hravá výkonná zadokolka má primárne iný cieľ, ako maximálne rýchlo a efektívne (= sterilne) dopraviť z bodu A do B. A cena je naopak skvelá, ktorá iná automobilka Ti dá 300koňovú zadokolku za 29t eur? Alebo odmysliac si aj (technicky náročnejší a preto drahší) zadný pohon: aké auto s výkonom 300PS nájdeš za danú cenu? V kontexte uvedeného sa dá odpustiť Genesisu aj papierovo slabšia (v kontexte výkonu!) dynamika.
23. 6. 2011 11:36
Re: Nutno tleskat
Tohle nepochopí, nesedí mu to do excellu...
23. 6. 2011 11:36
Re: Nutno tleskat
Když si pročteš US testy, píšou, že při měřeních jim GC realně překonává tabulkové údaje.
Až nebudu na mobilu, zkusím to dohledat, pamatuju si totiž, že naměřili stovku za 5.7s. A to mení už tak špatné, ne?

Jinak naprostý souhlas. :yes:
23. 6. 2011 11:39
Re: Nutno tleskat
porsche 911 - az je mi luto ho spominat pri hjundaji....
z roku 97 malo 280PS a dalo 5,4 s na 100 a max 280km/h....
takze 5,7 namerane v US je uplne na * ked to ma maximalku 240....
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 11:42
Re: Nutno tleskat
Jeste porovnej hmotnost tech dvou aut, ty joudo. 8-s
23. 6. 2011 11:46
Re: Nutno tleskat
ale co ma je potom, akoby si povedal ale porovnaj znacky tych aut...presne hjunadj je tazky *...co ma len papierovy vykon ale dynamiku auta strednej triedy
Avatar - jazva
23. 6. 2011 11:51
Re: Nutno tleskat
lenže podľa tvojej de..bilnej logiky je aj to Porsche na houňo, lebo taký Lotus ho vypráši s 200koňovou 1,8 z Toyoty... >:-[]
23. 6. 2011 12:02
Re: Nutno tleskat
nie neni porsche ani lotus na *, ale ten lotus ho neda v maximalke...zasa dalsia nizka inteligencia
23. 6. 2011 19:33
Re: Nutno tleskat
Ale proc resis papirovy hodnoty Lotus je napriklad pro ridicsky zazitek daleko lepsi auto nez porsche...

Nechapu proc tu resis takovy ptakoviny jako je maximalka a zrychleni >:D asi ses ten typ co musi bejt na semaforech nejrychlejsi a pokud mozno na dalnici okupovat jen levej pruh....... jenze na to nemas auto a tak mas mindraky....
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 11:53
Re: Nutno tleskat
Takze jeste jednou - nechapes jednu zakladni vec - velikost a od ni se odvijeci hmotnost tech aut. Porovnej velikost a hmotnost tech dvou aut. Hyundai je tezsi, protoze je o dost vetsi. Navic, obecne v poslednich letech hmotnost aut roste kvuli bezpecnosti.
To ale tabulkovemu zavodnikovi vysvetluju zbytecne...
23. 6. 2011 11:43
Re: Nutno tleskat
Opakuju Ti: Ianiellova Delta S4 1986, 800 koní, 0-100 za 2 s, max. rychlost 170 km/h. Nechápeš, že záleží na účelu auta?
23. 6. 2011 11:47
Re: Nutno tleskat
300 ps hjundaj pri 6,4 by mal ist 300km/h alebo pri 240 km/h by mal dat 100 za 4,4s - si koko...alebo co napisal som to treti krat ----
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 11:56
Re: Nutno tleskat
A na tos prisel presne jak? Psali to v Bravicku?
Avatar - Nerez
23. 6. 2011 14:07
Re: Nutno tleskat
Mi ukaž nějaký auto, které s 300PS jede 300 za hodinu ;-)
neregistrovaný "Aventador"
23. 6. 2011 17:29
Re: Nutno tleskat
no jo...a takovej mercedes AMG má daleko přes 500 koní a max. omezenou na 250 km... :-) řekni mi kde by si chtěl jezdit 300? na tuzemských dálnicích sotva pojedeš 200 :-)
23. 6. 2011 12:00
Re: Nutno tleskat
porovnávaj s porovnateľným. Maximálna rýchlosť je údaj relevantný pri superšportoch a v krčme. Radšej ešte chvíľu jazdi a skúšaj a až potom porovnávaj.

"Ak by tam bola cena 10tis eciek tak pochopim, ze nejaky pomateny fanda si to dokupi k svojej kiji ale 33?" - sa zobuď. Nechcel by si to zadarmo? Jáj, ty asi nie, lebo kórejci vedia postaviť len šrot. Ešte si mal dať niečo o ťahu odspodu a spotrebe 4.3 na 100km

Na aute sa treba previezť. Testér má pravdepodobne, ako sa vraví "odcúvané viac ako ty odjazdené" a môže to porovnať s podobnými autami. Ty tu vyťahuješ nejaké papierové údaje, ktorými môžeš ohurovať akurát spolužiakov v škole.
23. 6. 2011 12:03
Re: Nutno tleskat
hlavne ze ty si ohureny
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 12:03
Re: Nutno tleskat
On ma taky odjezdeno - v autosedacce na pravem zadnim sedadle. >:-[]
23. 6. 2011 11:37
Re: Nutno tleskat
ale jasne za 33 tis asi nenajdem taky vykon atd....ale radsej uz dam za to 37 tis a kupim nieco comu neklesne jednak hodnota na 3tis€ za dva roky a za dalsie bude to nieco normalne a nie setrenie na nespravnom mieste....alebo si kupim omnoho menej vykonnu Mazdu MX5...a aj ovela lacnejsiu a hlavne zabavnejsiu a vo vsetkom lepsiu ako hjundaj...Je vidiet aky je to kompromis za tu cenu ten hjundaj...vykonovo vyzera dobre ale na cestu neda nic...auto o *
23. 6. 2011 11:39
Re: Nutno tleskat
Seděl jsi v něm? NE.
Avatar - jazva
23. 6. 2011 12:25
Re: Nutno tleskat
ty tu prihadzuješ tisícky eur ako keby sa to váľalo len tak na chodníku. Ale taký, čo si počas diskusie kúpili 5-6 áut sme tu už mali... >:-[]
Avatar - iudex
23. 6. 2011 12:30
Re: Nutno tleskat
To je jasný matematik, keď pre neho je 29000 eur za Genesis a 39000 za Z370 rovnaká cenová kategória. >:D Pre nás milionárov 10000 € žiadna miera. >:-[]
Avatar - jazva
23. 6. 2011 12:34
Re: Nutno tleskat
tak ono v tabuľke to až taký rozdiel nie je. v peňaženke to už bude o inom. Ale to pochopí, keď skončí školu a začne zarábať... >:D
23. 6. 2011 13:35
Re: Nutno tleskat
Půjč mi dvacet ;-)
Avatar - iudex
23. 6. 2011 13:56
Re: Nutno tleskat
Podpíšeš mi zmenku? ;-) Ale s tou žiadosťou by si sa mal skôr obrátiť tu na mladého a úspešného nstar-a, ten šermuje ciframi v štýle "desaťtisíc nie je rozdiel". :-)
23. 6. 2011 15:00
Re: Nutno tleskat
Nezkoušej to na mě, neumím psát ;-) Jistě, lítá tu jako nudle v bandě...ale že se tu sešli se Zdravým rozumem :-)
Avatar - Blue Sun
24. 6. 2011 11:31
Re: Nutno tleskat
Možná jsou to dvojčata...
23. 6. 2011 11:35
Re: Nutno tleskat
Tak to ses u mě netrefil. >:D
Když odhlédnu od značky (která je ale v tomto segmentu také důležitá), kdo nabízí kupé zadokolku se šestiválcem za tu cenu.
Očividně si nepochopil důvod mého potlesku.
23. 6. 2011 11:38
Re: Nutno tleskat
skaredy hnusny Nissan?
23. 6. 2011 12:01
Re: Nutno tleskat
>:D Odpovědi nic, co.
23. 6. 2011 12:18
Re: Nutno tleskat
Kupé, zadokolku, se šestiválcem, do 850 tis. ? Ne.
Avatar - iudex
23. 6. 2011 12:28
Re: Nutno tleskat
Nissan Z370 je o vyše 10000 eur drahší, to Ti je "rovnaká cenová kategória"?
23. 6. 2011 13:19
Re: Nutno přes prsty pleskat
Hezké odpoledne, jel jsi někdy něčím co má 300 koní a víc? Respektive máš vodičák? ;-)
23. 6. 2011 14:00
Re: Nutno přes prsty pleskat
Já tě jen upozorňuji, že působíš jako ten trotlík, pro kterého je důležitá pouze rychlost v přímce. Dovol abych Ti připomněl, že je tu i Focus RS, který má 300 koní, dokonce tu je i edice RS 500, která má výkon 350 koní a přesto to auto 300 km/h nejede. Jet rychle po rovině totiž dokáže kdejaký dement, ale jet dynamicky i v zatáčkách, to už vyžaduje jakýsi skill. Potom jsi nepochopil záměry obou automobilek. Porsche žádné auto které by bylo vyloženě Gran Turismo nevyrábí, možná se tomu svým jemným pozérstvím blíží Boxster, ale ambice konkurovat modelům jako Carrera 4S nebo GT3 RS Hyundai skutečně nemá a nikdy neměl. Genesis je modelem, který odveze v naprosté svou posádku přes půl Evropy, bez toho, aby měli "krev" v očích a "zlomenou" páteř. Porovnávat 911 a její modelovou platformu s Genesis, je tedy značně mimo.

Zájemci o vozy zmíněných značek se v showroomu nikdy nepotkají. Ne proto, že by Porsche bylo horší, ono je co se řidičských zážitků týká jasně lepší, nicméně o každodenní použitelnosti Carrery GT, nebo 911 GT3 RS se dá pochybovat, zatímco Hyundai to zvládne naprosto v pohodě. V neposlední řadě je tu i cena. I Cayman stojí cca. 1,1 - 1,2 milionu Kč, další argument pro Hyundai, i když je svou povahou odlišné.
24. 6. 2011 08:28
Re: Nutno přes prsty pleskat
pocuj nechcem ti tu mudrovat ale robis zo seba sedlaka. Papierove hodnoty su jedna vec a zazitok z auta druha vec. Naco ti je zrychlenie na 100? Aby si sa predvadzal na krizovatkach? Kup si nejake TDI a nacipuj ho a budes mat aj zrychlenie. 6,4 sekundy, no neviem kde si zobral tu info o passate, ale jediny passat ktory by ti stihal je R32. Ale toto auto nie je na zavodne sprinty. To auto je na fun, na zabavu ktoru ti poskytne v zatackach. Skus si niekedy zajazdit na trojkovom coupe 330i a uvidis co je to zabava na kolesach, to nikdy z FWD nezazijes. Tak uz prosim ta nehadaj sa tu so vsetkymi jak kon a pochop ze tabulkove excely su jedna vec a zabava za volantom druha vec.
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 11:48
Re: Nutno tleskat
Je to tak, Hyundai se snazi sec muze smazat i v Evrope nalepku vyrobce levnych aut. Genesis Coupe je dalsim dilkem ve skladance a jak se zda, opravdu povedenym.

Hyundai :yes:
23. 6. 2011 11:45
ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Takze o 10% ceny drahsie auto a mas aj vykon aj zabavu aj znacku, mensi pokles hodnoty, dizajn...
30 rocne auta mali pri mensom vykone lepsie parametre ako toto * z koreje...
tabulkova hodnota je velmi dolezita...rovnako ako pocit z jazdy a verim tomu, ze pocit z jazdy bude taky u tohoto crepu ako je jeho tabulkovy udaj - teda na *....
a machrovat s maximalkou?????U piva????? Jasne na nemeckej dialnici ti to natre porsche 30 rocne s audi motorom a za desatinu ceny....Dobry kauf ta koreja!
Ja viem je tazko si priznat svoju hlupost s korejou v garazi
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 11:51
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Jo, tabulkove jezdce tady mame uplne nejradsi...

Az jednou budes mit ridicak a najetych par stovek tisic km, zjistis, ze svet aut se kolem maximalky netoci. Opravdu ne...

Ps: zatim to vypada, zes to shrnul pouze pro sebe >:-[]
23. 6. 2011 12:03
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
u sportaku ano
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 12:05
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Ne, nemas pravdu, ver mi.
Navic Genesis Coupe neni zadny cistokrevny sportak, to jenom pro tvou informaci...
Avatar - adam007
23. 6. 2011 13:29
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Obvykle nereaguji, ale toto jsem ještě neviděl >:D

K čemu ti je papír? Na h ;-) K čemu je auto? Na ježdění. Tak zkus jednou ten papír zahodit, sedni do toho auta (hyundaie) a zkus se projet.
Jakésik tabulkové taškařice jsou dobré do hospody či krácení doby před školkou. V reálu nevyužiješ ani maximálku, ani max zrychlení. Jestli jsi někdy sportovní auto řídil, pak víš. Jestli ne, vem si radši ten papír a zamkni se :-)
Avatar - iudex
23. 6. 2011 11:52
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Teraz si nás všetkých odhalil, jazdíme všetci i30 s jedna-štvorkami a preto si bránime svoje kupé zubami-nechtami... márna snaha, dal som Ti šancu, ale zbytočne. Končím.
Avatar - jazva
23. 6. 2011 11:52
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
ešte mi ukáž to 30 ročné Porsche s motorom od Audi a budem spokojný... >:D
23. 6. 2011 11:57
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
944
neregistrovaný "da_bomb"
23. 6. 2011 12:29
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
To si pleteš s 924. 944 mělo půl osmiválce z 928.
Avatar - jazva
23. 6. 2011 12:37
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
zabudol som dodať pojazdné... :*)
23. 6. 2011 19:46
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
a ktere vyvine tu rychlost kterou v dobe kdy sjelo z vyrobni linky ;-)
23. 6. 2011 12:05
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Jak naložíš s Atomem, Caterhamem, Radicalem, Caparem ? Dle tvé logiky a těchto značek totiž musíš obhájit existenci Porsche, Ferrari, Lamborgini, Aston Martinu, Bugatti, Pagani atd..
23. 6. 2011 12:07
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
nechapem na co sa pytas...
23. 6. 2011 12:16
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Chlapci, chlapci,

chapem konzervativnost niektorych diskuterov ved aj take Audi pred 15-20 rokmi vacsina populacie nepovazovala za premiovu znacku ako BMW a Merecedes-Benz. Len pokial sa nezvezies a neokusis co je Genesis nepochopis. S rovnakymi predsudkami voci tomuto autu pristupovala vacsina ceskych a slovenskych novinarov a dojmy po odjazdeni tejto "driftovacej masiny" su viac ako pozitivne, naviac pri znacke, ktora v tomto segmente (vykonne a rychle kupe so zadnym nahonom) nema takmer ziadnu skusenost.

Nemecke Sport Auto ohodnotilo Genesis ako prekvapenie testu a pokorilo skvelu Z4 3,0 R6 Bitiurbo. Mimochodom namerali 6,0 s na 100 km/h a fantasticky cas na kolo o 1,3 s lepsi ako BMW! Brzdy su samostatna kapitola, tam Genesis sokoval absolutnou odolnostou aj pri 10 plnom zabrzdeni 100 km/h - 0, kdezto BMW brzdy povolili o 1,7 metra! Z 200 km/h na 0 je Genesis oproti BMW lepsi o 4,6 m! Komentar redaktora na konci testu znel - Hyundai deklasoval BMW:-)

Mal som tu cest trochu sa povozit u dealera a je to vazne pecka - tych 300 koni berie dych pri kazdom stlaceni plynu:-)

[odkaz]

[odkaz]

Keby Hyundai urobil cokolvek pre nastastie cim dalej tym mensiu skupinu ludi bude stale podradna znacka. Asi sa s tym treba zmierit...

Hyundai ma za toto auto u mna obdiv. :yes:
23. 6. 2011 12:23
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Ano. Jak říkám i když ještě (v kontextu doby a image Hyundai) nelze očekávat bourání tabulek prodejů, pro Hyundai je to v evropě velmi důležitý model, který i díky tomu jaký je (očividně velmi dobrý) dělá a udělá pro posun značky výš hodně. Proto také výše ten potlesk pro Hyundai. Jak za tento model, tak za celkový přístup, cílenou práci na sobě sama.
23. 6. 2011 12:21
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
to že niečo nechápeš tu po tvojich dnešných vyjadreniach asi naozaj nikoho neprekvapilo... >:D
23. 6. 2011 12:29
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Jsou auta, která dosahují kosmických parametrů 0-100, drtí časy na okruzích, nabízejí závodní zážitky a emoce a jejich cena je 1/3 ceny super a hypersportů těch nejslavnějších značek, které se na tyto kolibříky jízdně "nechytají". Znamená to, že tyto super a hypersporty jsou špatná auta ?
23. 6. 2011 12:37
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Obyčajne nereagujem na "šoférov", ktorí za volantom sedia asi maximálne keď im dá tatko zviesť v lese na hubách. Čo podľa toho čo tu píšeš na teba sedí ako uliate. No ešte je tu menšia možnosť, že si z tých, ktorí majú v garáži fabku s 1,2 "Hádam To Pôjde" ale keďže namontovali remus-rámus a tesco tuzing, tak sú geroji na cestách. Ak je pre teba totiž hodnota maximálky podstatné kritérium u áut, tak nevieš o autách nič. Normálny človek sa pohybuje jazdou po diaľnici maximálne 160 a aj to len v prípade, že nestíha niečo a potrebuje si švihnúť. Inak nepoznám normálneho inteligentného človeka, ktorý jazdí bežne 200 alebo by to nejak extra využil. Obyčajne okolo 130-140 na diaľnici max. 130 je totiž maximálka u nás (len pre info). No jasné, obháj to nemeckou diaľnicou, ktorú si videl na pohľadnici. Reálne by si nikdy nevyužil ani tých 240, ani nejakých 300 km/h. Musel by si jazdiť formulu aby si to dal na okruhu.
Jediná užitočná hodnota môže byť to zrýchlenie. Kto z nás nemá rád keď to auto vystrelí ako z praku, že? Ale zasa. To zrýchlenie inteligentne využiješ pri bezpečnejšom predbiehaní, ale ak tomu budeš v dedine ťahať z 0 na 100 pri každom rozjazde, ohúriš tým maximálne 14-ročné blbky alebo kamarátov tuzérov. Inteligentný šofér si o tebe pomyslí niečo iné.

O malom IQ by sa teda dalo polemizovať. Kto ho tu má, alebo kto ešte menšie, že? Spravil si tu o sebe obraz a keď by si niekedy chcel aby ťa tu ľudia považovali za aspoň priemerne inteligentného, tak si buď zmeň nick a reaguj len smajlíkami, alebo sa nechaj vystreliť na mesiac.

PS: nepíše sa koreja, ale Kórea... nepíše sa koreju ale Kóreu... nepíše sa v koreji ale v Kórei... A je to mimochodom podstatne technologicky vyspelejšia krajina ako napríklad naše Slovensko alebo Česko. ;-)
23. 6. 2011 13:22
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Tak hele tabulko, přestaň tu kopat jakoby jsi právě šlápl do cizího lejna. To co ti zbylo na podrážce je bohudík tvé. Pokud nejsi jen utřinos, pak by bylo slušné si botu očistit a vstoupit znovu mezi slušné lidi do diskuze. třeba budou natolik nad věcí, že prvotní entrée zapomenou. :-)
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 13:35
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
V jeho pripade se bohuzel nejedna o prvotni entree. On tu podobna moudra vypousti uz nekolik tydnu - zpravidla pod clanky o korejcich, ale posledne perlil i pod srovnavackou Golfa a Focuse.
Takovy slovensky strejda BOB nebo 6B6.
23. 6. 2011 13:37
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
Aha, to jsem pauzíroval dlouho :-)
24. 6. 2011 08:30
Re: ja to zhrniem pre ludi s malym IQ
to zhrnujes pre seba? Lebo si tu dost na posmech...
23. 6. 2011 12:26
tak este raz
1. ked je to GT ma to vediet driftovat? To pocujem prvy krat...
2. Tie parametre stoja za *, s GT sa jazdi po dialnici a tam bude zavadzat 15 rocnej MV6 - pre neznalcov Omega...
3. Ta cena je vysoka na auto, ktore nema tradiciu, prestiz, vykony a vlastne ani zmysel - iba vie driftovat ale to aj 30 bmw z vrakacu...
4. Odkial viete ci som tabulkovy sofer???? Vy ste sa viezli v tomto korejskom *? Teda tiez ste len tabulkovi pretekari.
5. A ano obavam sa, ze take dobre TDI ho na dialnici potlaci a potom sa mozeme u piva bavit o maximalke
6. Nemam TDI ale klobuk dolu pred tymito motormi hlavne rotackami...
Cakam odpovede ale tu som na omyle, pretoze ostatni miestni diskuteri by nemali mat pravo pisat
Rozbalit vlákno
24
23. 6. 2011 12:36
Re: tak este raz
Bod 6 prosím dovysvětli. Opravdu nechápu (a to se slovenštinou problémy nemám)
1. Pokud to umí, je to špatně ?
2. To auto může provozovat i panička po městě. Každé auto musí po dálnici "letět" na hranici své maximálky ? >:D
3. Už jsem se ptal výše. Kdo za tuto cenu nabízí kupé, zadokolku, šestiválec.
4. Pozor, už více lidí mělo možnost se svézt. To auto není tak nedostupné.
5. Také dobré TDI je i V8, nebo V12. Potlačí ? Je otázkou, jestli řidič chce. Dnes jsem předjižděl 911 Turbo. Očividně hrozná sr*čka.
23. 6. 2011 12:45
Re: tak este raz
nie figurka
1. nie je to spatne ale nevie nic ine
2.nemusi ale GT si kupuju prave kvoli tomu, ze cloveka pohodlne prepravi a rychlo - na DE dialnici sa uplatni zrychlovanie od 100 - do 300 - pracoval som v DE
3. za tu cenu mozno nik ale pridaj 10-15% a sme doma a ak aj nie nie je to teda podozriva ponuka od toho hjunadju?
4. ale nie kazdy s nim najazdil kopec zazitkov a aj tak picuj...
5. Ak bude ten hjundaj zavadzat fabii s TDI, tak stavim gace, ze ten vodic hjunadja sa bude snazit ale nebude mat na to....ahaaaaa nizka cena.- To porsche co si obehol islo na max????
6. patril nejakemu dementovi co tu trepal cosi vodcpoda
23. 6. 2011 12:51
Re: tak este raz
"2.nemusi ale GT si kupuju prave kvoli tomu, ze cloveka pohodlne prepravi a rychlo - na DE dialnici sa uplatni zrychlovanie od 100 - do 300 - pracoval som v DE"

- za toto by ti nezvestný GTI mohol udeliť zlatý ventilek! >:D
23. 6. 2011 12:55
Re: tak este raz
to sice nechapem ale sefko ma obcas rano zviezol 260 v 30 porsche a neboli sme samy a prvi....
23. 6. 2011 13:00
Re: tak este raz
a potom si sa zobudil a ruka v serbli
23. 6. 2011 13:02
Re: tak este raz
sa zopakujem... to že niečo nechápeš, tu asi nikoho vôbec neprekvapí... :-)

Mimochodom, všimli ste si, že všetci čo sa tu nejak obhajujú vysokými rýchlosťami a spravili tu zo seba volov, buď zázračne "pracovali" v Nemecku, alebo profesionálne jazdili F1 na angličákoch so sveteľným pohonom?
Avatar - jazva
23. 6. 2011 13:03
Re: tak este raz
že by to bol vždy ten istý? >:D
23. 6. 2011 19:55
Re: tak este raz
Me spis dostava ze ten kdo nejaky cas byl v nemecku si mysli ze vi co je to spravne nebo nejlepsi auto >:D ja teda taky jezdim nemce jezdim ty nejhorsi nemce ale tu znacku proste miluju a tak to je jenze moje nazory sou objektivni (doufam) samozrejme pokud se bude jednat o konkretni znacku kerou mam rad bude to subjektivni....
>:D ne jako ze si prectu tabulky a podle toho soudim..... abych mohl auto pospinit musim v nem sedet a jet.....

a hlavne tohle auto se vubec nepasuje do pozice porsche takze nevim proc je tu porad zminovano.....
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 00:22
Re: tak este raz
Hacek je v tom, ze v patnacti ti v zadnem autosalonu auto na projeti nepujci. Pak ti zustavaji jenom ty tabulky, coz je evidentne nstaruv pripad... 8-s
Avatar - jazva
23. 6. 2011 12:59
Re: tak este raz
1. Ako že nič iné nevie?! Vie rýchlo a pohodlne prepraviť na dlhé vzdialenosti. Popri tom ponúka kopec zábavy.
2. To že si bol cez letné prázdniny na brigáde v McD nás tu vôbec nezaujíma...
3.10-15?! sôr 30-35% a to už je rozdiel ďalšieho auta v garáži...
4.jediný kto tu "picuj" si ty, takto sa rozprávaj doma s fotrom sopliak
5.jéžiš, dedinská modla fábia v TDI >:D
23. 6. 2011 13:12
Re: tak este raz
mily jazva preco by som sa mal picova...s tvojim fotrom? Ja ho nepoznam a je mi ukradnuty a ze som sopliak? Hm chcel by si co...to este aj baby beru a funguje vsetko ako ma takze paprda chod sa rozpravat s fotrom o svojich problemoch
Avatar - jazva
23. 6. 2011 13:21
Re: tak este raz
ale teraz si ma upratal tak ako sa patrí. >:D Keby som mal 17 ako ty tak by ma to hádam aj naštvalo, ale takto... Čo keby ešte pritvrdím? >:D

Dám ti jednu dobrú radu. Zavolaj tvojmu ocinkovi a dobre mu vynadaj, že ťa pred tými skoro 18 timi rokmi neutrel do ponožky. Urobil by svetu obrovskú službu! >:D
23. 6. 2011 13:25
Re: tak este raz
co???? To ti nevyslo, nesud podla seba mna...ci chcel by si byt v ponozke sme sa dozvedeli....
23. 6. 2011 13:14
Re: tak este raz
1. Aha, takže ono to jede pořád bokem a rovně to neumí, je to uskákaná koza a nemá zvukovou izolaci, takže po 100km jízdy z toho vylezeš uplně zničenej. >:D
2. Pokud si pracoval v DE, tak také zajisté víš, že neomezené úseky mizí velmi rychle, přes den tě velmi limituje provoz a jediná šance bývá v noci a to ještě jak kde. I na neomezených úsecích se akcelerace ve vysokých rychlostech může hodit, ale opět, kdo v této kategorii zásadně překonává dynamické parametry ?
3. OK. 10-15%. Kdo za 950 tis. nabízí kupé, zadokolku, šestiválec a 300HP ?
4. Když už jsme u toho pí*ování. Ty jsi s Genesisem jel ?
5. Opravdu myslíš, že každý chce závodit s Fábií. To Porsche právě na max. určitě nešlo. Řidič nechtěl. Jestli myslíš, že když se Genesis (řidič) i přes snahu "nedá" Fabii TDI jsi ještě naivnější než jsem si myslel.
6. ....rotackami..... Stále nechápu.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 6. 2011 13:41
Re: tak este raz
100x radiš ojeté BMW klidně i za míň než paskvil od Hujdaje
23. 6. 2011 14:01
Re: tak este raz
Největší fór je, že na Hyundai se musí vytáhnout jetý báwo. To je právě ta práce, kterou bude Genesis odvádět pro značku. Ne reálné prodeje.
Avatar - jazva
23. 6. 2011 14:07
Re: tak este raz
100x radšej novú Dáciu ako ojeté BMW... >:D
Avatar - Nerez
23. 6. 2011 14:21
Re: tak este raz
Tak tak :yes:
23. 6. 2011 14:25
Re: tak este raz
Jak by řekl GTI, opět "syndrom vlastní garáže." Co je komu potom, že máš olítané BÁWO? Kdybys byl úspěšný, koupil bys si snad nové ne? Navíc jel jsi v Genesisu, nebo máš na zdi plakát E30 M3 a onanuješ u něj? To je právě demence Čecháčků. Než by si koupili nové, více než dobré auto, kde nebudou muset nic řešit, koupí si něco, aby mohli oslňovat Máňu z Horní Dolní. Na závěr bych chtěl říci, že já mám ojetinu taky, (starší Honda) a jsem spokojený, ale ojeté auto se koupilo protože a) jsem začínající řidič b) rodiče by mi na nové vozidlo prostě nepůjčili, každý prostě běžně 300 - 400t na účtu nemá, jinak bych určitě šel do nového. Už teď vím, že to opět bude Japonec, buď Honda nebo Mazda.
23. 6. 2011 13:24
Re: tak este raz
Stojíš vedle skupinky lidí, kteří ti říkají, že modré nebe má modrou barvu a ty stále meleš o okru. Proč tě tedy přesvědčovat o opaku, ty TDI :-)
23. 6. 2011 13:26
Re: tak este raz
vies dost ludi vidi viac ako meter pred seba a boli aj vonku - aj som dost nacestoval...a chcem ale to trulo, co bol najdalej od svojej vesnice v okresnom meste v tesku nepochopi....
23. 6. 2011 13:32
Re: tak este raz
Třeba nám se tu ještě dozvíme něco o tom, že Veyron je vlastně rychlejší než F1 :-)

Hyundai Genesis (podívej se, ani náznak o pasování na GT už v názvu) je levnou zadokolkou s V6 o dopovídajících výkonech. komu sedí spíše FWD pořídí za ty samé peníze Golf GTI, Megane RS atd.
Podle toho co tu čtu máš zkušenosti nejvýše ze sedadla spolujezdce, proto ani nemá smysl psát, že na papírových desetinách ve zrychlení a ani TopS zábava nestojí.
23. 6. 2011 12:43
.
Vypnite to niekto, prosím.

To nie je človek, ale spambot :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
23. 6. 2011 13:08
ring volný
;-) Už se poprali? >:D Už se pouráželi? Tady to vypadá jako Dojčzaslepenci -proti Korejcoonanům >:D :yes:
Rozbalit vlákno
6
23. 6. 2011 13:27
Re: ring volný
Jeden by tu měl dostat tvojí dvojitou dávku :-)
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 13:31
Re: ring volný
Ale kdepak... Prisel sem intelektualne nesmely nactilety uctivac Golfa a vyznavac tabulkovych hodnot a vyblil tady hromadu zvratku, kterou se ten rozumny zbytek diskutujicich pokousi uklidit.
No a ted si se pridal ty, Guttalaxi...
Avatar - Guttalax
23. 6. 2011 13:33
Re: ring volný
jj bez Gutalaxe by ses ani......... >:D >:D >:D
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 13:37
Re: ring volný
Ja nastesti zatim jeste jo, ale mozna jednou budu za tebe jeste vdecny... :-)
Avatar - Guttalax
23. 6. 2011 13:58
Re: ring volný
Je to tu někdy na posrání >:D
Avatar - Johny.Rico
23. 6. 2011 15:08
Re: ring volný
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 6. 2011 13:41
Šnek
Je to pravda, Genesis je s V6 zoufale pomalý. Něco jako 320i kupé. Napřed vyzkoušejte a až pak se hádejte
Rozbalit vlákno
4
23. 6. 2011 14:02
Re: Šnek
>:D >:D Největší fór je, že ta 320i ani nepotřebuje být rychlejší.
23. 6. 2011 15:02
Re: Šnek
Zrychlení na 100 za lehce přes 6 je zoufale pomalé? Jezdíš v Gallardu?
Avatar - jazva
23. 6. 2011 15:19
Re: Šnek
si ho nečítal vyššie? Jazdí v 10 ročnom BMW(pravdepodobne 316i, žobrák packet, po dôchodcovi z reichu). Tomu sa predsa nič nevyrovná >:-[]
23. 6. 2011 15:19
Re: Šnek
Těmhle idiotům to nevysvětlíš. Já mám starší Hondu v automatu, (i když vlastně to automat není, je to robotizovaná převodovka CVT)-), já mám 0 - 100 km/h za 14,4 (aspoň podle technického průkazu, neměřil jsem to) a tomuhle tupci je 6s hodně, co já bych za ně dal. Začínám zjišťovat, že 90 koní, už je prostě někdy málo, ale jinak jsem se svým autem spokojený. Pro člověka jako jsem já, (začínající řidič), pro většinu situací ideální. Až budu kupovat tak za 3 roky nové, tak to bude taky Japonec, ale aspoň 120 - 130 bhp.
23. 6. 2011 14:04
Něco na čtení
Tady se už toho o Genesisu Coupé napovídalo až běda, jako vyvolávač vášní funguje bezpečně. Jestli jste ho někdo měli možnost opravdu projet - ne že vás vezl šéfko kousek po dálnici geráde aus do rachoty - tak to sem napište. Já sem pro zvídavé dávám odkaz na testík od dobře profláknutého nejmenovaného (šéf)redaktora, který má nepochybně naježděno a nepochybně mu prošly rukama zástupy aut: [odkaz]
Jak uvidíte, Hyundai přitom nijak nešetří, pěkně mu prstem rýpne do každého slabého místa... ale stejně je z něj prakticky sjetý :-)
Jinak platí, že tuhle neděli 26. června se jede Hill Climb na Pikes Peak a tentokrát startujou oba Millenové. Taťka Rod sedlá v podstatě "sériové" :-) Genesis Coupé v kategorii Time Attack 2WD a zkusí dostat pro Genesis zpátky rekord proti svému kamarádovi Jeffu Zwartovi, který mu ho loni sebral na Porsche 911 GT3 Cup. Když tedy tady byla řeč o Hyundai versus Porsche... Synek Rhys už má svou vlastní firmu a startuje v kategorii Unlimited (stejně jako Duster...), se speciálem Hyundai Genesis RMR PM580 ( [odkaz] ) - a jako každý jezdec Pikes Peak bude stát proti Nobuhiro 'Monsteru' Tajimovi a doufat a doufat... že pokoří čas 10 minut. Letos jsou nově postavené další asfaltované úseky, takže trať je rychlejší a očekává se, že někomu se to podaří. ([odkaz] ) Pod tím jsou fotky z tréninku. Takže, to je to auto, o kterém tady mluvíme. A takhle seriózní značka sbírá zkušenosti, které se pak použijí v civilních autech.
Rozbalit vlákno
5
23. 6. 2011 20:48
Re: Něco na čtení
Měl jsem možnost svezení v nejsilnější verzi s automatem. Jel jsem s tím zhruba 15 minut. Samozřejmě jsem byl z auta hotový :-) ale myslel jsem si, že motor bude výkonnější. Pokud se, ale člověk s autem sveze delší čas, zjistí kdy a jak přidávat, kdy zabírá motor. Já si jen užíval jízdu. Dvoustovka nebyl žádný problém, brzdy výborné a obdiv okolí velmi žádoucí >:D
23. 6. 2011 23:00
Re: Něco na čtení
Díky :yes:
Avatar - Blue Sun
24. 6. 2011 12:28
Re: Něco na čtení
Tak ti akorát přemýšlím, co na tom speciálu je Genesis? >:D
24. 6. 2011 17:08
Re: Něco na čtení
Jako na každém speciálu - logo :-) V kategorii Unlimited nic jiného čekat nelze. Ale v kategorii Time Attack 2WD, kterou jede taťka, už v tom nějakých 80-90% Genesis je.
Avatar - strýček BOB
23. 6. 2011 14:06
drift...
Za několik let zpět jsem nečetl tolikrát slovo "drift" do doby, co vyjel tento perverzní korejský krám... Výživná byla ta část testu, která popisovala podvozek při jízldě na nekvalitním povrchu, odhadem většina komunikací v ČR. Driftující hochy znám tři, dva sedlají nová BMW, ti tuto kratochvíli provozují pro zábavu, bez ohledu na počet zničených sad pneu. Další sedlá také BMW, ale pochybný vrak, driftuje také pro zábavu, ale na pumpě se pravidelně rozpláše nad ohoblovaným vzorkem zadních gum. Ani jednoho z nich si neumím představit v driftujícím Genesis, tedy toho třetího ano, ale až tak za dvacet let.

Tak hodně štěstí s Genesisem, Huyndai :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 14:20
Re: drift...
Jsem si uz rikal, ze kde se flakas se svymi dvema centy - pochvalny clanek o korejci a ty nikde, abys vsem vysvetlil, jak je to doopravdy...
Avatar - Johny.Rico
23. 6. 2011 15:11
Re: drift...
>:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
23. 6. 2011 14:47
Re: drift...
Jo, Bobe, zrovna tak by to řekla nervózní vdaná panička při pohledu na Lady Gaga. Manželky Pradu nenosí, Genesis ano. Jasně, že je to výstřední krám s nalepenými modrými drápy a piercingem všude možně, navíc určitě v latexovým prádle. A slovo drift je oplzlost sama. A přesně o tom to je. :yes:
23. 6. 2011 17:42
Už zase...
Bežte se s tím autem svézt a poté ho tady hodnoťte. To auto se nepotřebuje srovnáno s Porsche, Mercedes apod. Cena to dost zřetelně napovídá. To auto je tu jako doplněk modelové řady Hyundai, který má upozornit na to, že Hyundai už není levná korejská značka...to ostatně potvrzuje i přicházející i40. S tou cenovkou útočí na lidi co si nechtějí kupovat nebo nemohou koupit auto za 1,5 mio ale chtějí sportovní auto pro letní čas. Genesis nebude nikdy trhat časové rekordy apod, ale vždycky když se s ním svezete tak vám budete dělat radost, a to je přesně to co lidí (ne nstar, strýček bob a podobní) od tohoto auta čekají.
Rozbalit vlákno
0
25. 6. 2011 20:37
Škoda toho designu
Co se týká parametrů, auto je celkem povedené. Ale tím strašným korejským designem ho totálně zkazili. Dřív si nechali dělat design od Italdesignu, Bertoneho, Pininfariny a ty auta vypadaly vkusně a přitom nezamněnitelně. Teď si víc věří, design dělají sami a je to vidět. Auta se snaží vypadat cool, ale chybí jim nápady, na jejich designu nelze najít nic zajímavého. Všude samý nenavazující překombinovaný prolis, divná světla. Je to takové celé nekoncepční a nevyvážené. Morálně asi taky zastará celkem rychle.
Pokud bych chtěl dělat parádu se sporťákem zadokolkou, rozhodně bych šel do značek jako BMW, Nissan, Porsche,...
Pokud si budu chtít zablbnout a zadriftovat, koupím cokoliv staršího s co nejvyšším výkonem a turbem (turby) - 300ZX, Stealth, Supra, Starion, možná MR2, RX7, 200SX, starší BMW,...
Uvidíme kolik těchto aut Hnůjdaj prodá.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Katikakus
25. 6. 2011 23:08
Re: Škoda toho designu
Clovece, pokud Genesis coupe chybi napady, tak bych chtel videt auto, kteremu pdle tebe nechybi. Jinak samozrejme chapu, ze ne kazdemu se GC libi - lide maji rozdilny vkus a design je ciste subjektivni - viz hodnoceni autora. Za mne osobne - auto je designove vyvazene, ale zepredu to neni uplne muj salek kavy, kazdopadne bych si nedovolil tvrdit, ze je bez napadu.
28. 7. 2011 13:04
Odsudzovat Hyundai a Kia
za predsudky je smiesne. Aky bude prosim vas rozdiel kupit si Volvo,alebo cinske auto ktora kupila volvo? Ziadny,ale keby to Cina predavala pod svojou znackou nikto by to tu nekupoval,aj keby stala 4x menej.

A Podla hodnotenia auto.cz radcej VW scirocoo vsak?
[odkaz] 8-s
Rozbalit vlákno
0