Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policejní Passat projel přes svodidla do protisměru

Na dálnici D8 došlo ve středu k nehodě policejního Volkswagenu Passat R36.
Zpět na článek
23. 6. 2011 11:30
23. 6. 2011 12:35
neregistrovaný "Kubajsu"
23. 6. 2011 17:02
24. 6. 2011 10:12
25. 6. 2011 09:10
25. 6. 2011 12:27
25. 6. 2011 13:17
25. 6. 2011 13:52
25. 6. 2011 15:39
26. 6. 2011 00:12
25. 6. 2011 14:58
25. 6. 2011 20:40
26. 6. 2011 01:40
26. 6. 2011 10:18
24. 6. 2011 10:06
23. 6. 2011 13:31
23. 6. 2011 14:43
23. 6. 2011 15:19
24. 6. 2011 00:13
25. 6. 2011 15:23
23. 6. 2011 15:26
23. 6. 2011 15:43
23. 6. 2011 15:53
23. 6. 2011 17:30
24. 6. 2011 18:19
23. 6. 2011 18:50
24. 6. 2011 15:02
24. 6. 2011 15:04
23. 6. 2011 15:46
23. 6. 2011 16:11
23. 6. 2011 16:18
23. 6. 2011 17:17
23. 6. 2011 23:33
24. 6. 2011 08:20
23. 6. 2011 23:53
24. 6. 2011 06:49
24. 6. 2011 10:19
24. 6. 2011 16:29
neregistrovaný "Peugeotak"
24. 6. 2011 16:54
24. 6. 2011 23:47
24. 6. 2011 23:45
27. 6. 2011 12:41
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2011 13:52
27. 6. 2011 15:07
25. 6. 2011 18:18
25. 6. 2011 20:04
25. 6. 2011 20:49
26. 6. 2011 00:01
26. 6. 2011 17:14
neregistrovaný "RayBan"
26. 6. 2011 18:44
23. 6. 2011 11:30
hmmm
to muzsej bejt uzasny svodidla, kdyz nezastavej ani osobak, takze kamion by jima projel jako nic a vesele by si mohl drtit auta v protismeru, mame to ale uzasny dalnice :-!
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Kubajsu"
23. 6. 2011 12:35
Re: hmmm
Řekl bych, že ty svodidla byly zvalchovaný už předem... Alespoň podle fotky: [odkaz] A ten pašík rozhodně nevypadá (další fotky) že by byl úplně na sr....
Avatar - Ham.
23. 6. 2011 17:02
Re: hmmm
no i kdyby ta středová svodidla byla už načatá tak ty v proti směru jsou tedy posunutá řádně a pašíkovi skoro nic není, rozhodně to není totálka, střecha OK, čelní sklo vcelku, přední haubna trochu zkroucená, no kamion by musel takovýchto perníkových svodidel přervat dvacet za sebou a možná by neměl ani defekt pneu. To snad je bezpečnější tam žádná svodidla nedávat protože todle se akorát jednou vymrští a kolmo projede někomu kabinou a pozabíjí celou posádku. Kvalita dálnic jedním slovem OTŘES. BTW škoda na svodidlech při cenách českých podvodnických stavebních firem je možná větší než na tom autě.
Avatar - eLzyx
24. 6. 2011 10:12
Re: hmmm
karoserie je rozlámaná na šrot, takže tohle auto půjde na odpis. Vždyť letěli několik metrů vzduchem, podvozkem dopadli na svodidla a ty zažehlili do země. Jestli se tohle bude opravovat, tak jedině výměnou karoserie, ale myslím, že to bude nerentabilní.
Avatar - Ham.
25. 6. 2011 09:10
Re: hmmm
No tím říkáš, že osobní auto dokázalo zvalchovat troje svodidla takže kvalita našich dálnic je skutečná katastrofa (na mě to z fotek dělalo dojem, že ta středová byla již "zažehlená" od nějakého předchozího kamionového výletu)....
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2011 12:27
Re: hmmm
To je přece "veřejné tajemství" že svodidla na českých dálnicích NEsplňují svou ZÁKLADní a jedinou funkci (ostatně právě JEN proto jsou kilometry nových českých dálnic NEzkolaudované! :-|
Dalším problémem je že jsou svodidla (na některých starších silnicíh) příliš nízká = stane se (bohužel se to opravdu stává) že vůz při "běžné" dálniční rychlosti narazivší do svodidel NEní vrácen zpět, ale svodidla PŘELETí!
Česká policie v takových případech postupuje "rafinovaně" a připíše to VŽDY vysoké rychlosti vozu co přeletěl svodidla - to by se ale nemělo stát víceméně v jakékoli rychlosti a situaci (a ne když někdo jede 145 km/h místo 130 ;-\
Prostě svodidla na (VELMi) drahých českých rychlostních silnicích a dálnicích jsou do jisté míry bohužel spíše "pro parádu" než "pro bezpečnost" 8-s
PS: A trochu "mimo" si musím POSTĚŽOVAT, zatímco dálnice z Wien na hranice je HOTOVA (no bez pár posledních km - česká strana totiž není schopna říci KAM svou část dálnice dovede!!!), česká strana dálnice Brno - Wien opět stáhla z Bruselu (který na toto propojení "tlačí" a zaplatí 70-80% ceny této dálnice!) již poněkolikáté upravený "jen" projekt těchto pár desítek km dálnice = já se dálničního propojení Wien - Brno - Praha snad NEdočkám..
Když už jsem si "rýpla", tak STEJNÉ je to prý s dálnicí Linz - České Budějovice - Praha. Rakouská část bude hotova cca za 2 roky - jediný rozdíl je, že v tomto případě dálnice povede až na hranice ... na české straně se prý ještě ani NEkoplo (a ve výhledu do roku 2020 prý tato dálnice na české straně /také/ URČITĚ NEbude :-|
25. 6. 2011 13:17
Re: hmmm
Největší nesmysl je, že chtějí vést souběžně s D2 další dálnici na Mikulov. Mnohem levnější by bylo napojit dálnici z Vídně na D2 u Břeclavi. Vést 2 dálnice vedle sebe je sice vlhkým snem českých předražených stavebních firem, ale jinak je to drahý nesmysl, místo toho by spíš pomohlo zabrousit panely na D1.
Co se týká kvality dálnic, je to dané extrémní korupcí a z toho plynoucí velmi nízkou kvalitou povrchu. Vše je neuvěřitelně ošizené, nikde není kontrola. Na kvalitní dálnici se koleje nevyjíždí ani když ji brázdí mnohem těžší kamiony než u nás - viz třeba USA. Jejich dálnice bez oprav vydrží někdy i desítky let a musí přitom vydržet mnohem větší rozdíly teplot. Tam má ale asfalt na dálnici celkem 5 různých vrstev. Svodidla mají většinou betonová, litá přímo na místě do posuvné formy. Výstavba je tam rychlejší a mnohem levnější než u nás.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2011 13:52
Re: hmmm
Nu ano - místo "životnědůležité" 2hé dálnice "západ-východ" (Praha - HradecKrálové - Olomouc), což je jediná věc která by mohla pomoci zoufalé D1, raději postavit 2 dálnice vedle sebe jihomoravskou rovinkou..? Vskutku "geniální" myšeňka (zvlášť když je v česku cca polovina délky dálniční sítě stejně velkého o trochu méně lidnatého Rakouska :-)
Ano - před časem jsem viděla dokument o výstavbě dálnic v USA - opravdu platí: Jiný kraj, jiný mrav (jiná kvalita.. ;-)
... co je "k neuvěření" - i tak jsou dálnice v USA levnější než ty v ČR ;-\
PS: A dálnic "česko - jih" se zdá se NEdočkáme snad nikdy - to že česko i po letech dotazů NEní schopno říct alespoň KAM přesně má rakouská strana dovést "svoji" část dálnice z Wien na Brno, to už nejde ani komentovat..
25. 6. 2011 15:39
Re: hmmm
Oni by moc rádi tu dálnici vedli na Mikulov a udělali z ní přímý tah na Polsko. Hlavně jedna politická strana to protiprávně roky prosazovala (proč asi). Bohužel pro ně, všechny studie i soudní rozhodnutí říkají, že je to nesmysl a EU na to odmítla dát peníze. Pokračováním měla být R43 (Hitlerova dálnice) přes Brno, ale to je dnes zcela proti všem zásadám stavby dálnic, EU by na to taky nedala ani Euro. Kdyby to hned napojili u Břeclavi, mohli jsme peníze z EU získat a dávno stavět, takhle nemáme peníze ani dálnici jen proto, že si pár politiků chtělo pořádně nahrabat. Pro ČR zcela typické.
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2011 00:12
Re: hmmm
VELMi smutné... :'-(
PS: A navíc se o česku zahraničním tisku píše až "s výsměchem" :-|
Ofic. česká odpověď na to kdy (konečně) dostaví chybějící kousíček (vzdušnou čarou ani ne 10 km) dálnice Praha - Dresden je: "NEvíme" (zní to NEuvěřitelně, ale tohle je OPRAVDU OFICiální české vyjádření!
A bohužel stejné je to s návazností na obě rakouské dálnice Linz, resp. Wien - česká státní hranice (po letech českého "taktizování" z důvodů které popisujete na to prý dnes česko NEmá peníze - i když zhruba ze 2/3 se měla na stavbě finančně podílet Unie - NEchápu (jak jsem se v diskuzi o D1 zmiňovala, zrovna jsem se vrátila z Malty a bohužel i tam jsou silnice "násobně" lepší než v česku - a u nových staveb je vždy označení (např.) "ze 70% financováno EU" ... a česko prý ani na tohle NEmá peníze. NEchápu
Avatar - eLzyx
25. 6. 2011 14:58
Re: hmmm
boha jeho ... svodidla jsou konstruovaná na náraz z boku, ne na pád něčeho z vrchu. O Necelý kilometr dál jsem si na vlastní kůži odzkoušel pevnost svodidel, když mě do nich vyhnal dodávkář. Do protisměru mě nepustili.A zrovna pomalu jsem nejel.
Avatar - Ham.
25. 6. 2011 20:40
Re: hmmm
jasně a tato supersvodidla vydrží dokonce i náraz šlapacího autíčka které ovšem nesní jet více než 15 km/h a nesmí vážit víc jak 15 kg
Avatar - eLzyx
26. 6. 2011 01:40
Re: hmmm
myslíte si, že jste vtipný? Ne, jen třepete nesmysly. Nerad někomu přeju něco zlýho, ale vám přeji, abyste si tato svodidla osobně vyzkoušel a to ideálně dvakrát. Jednou čelně, podruhé v letu. Pak na ně změníte názor.
Avatar - Ham.
26. 6. 2011 10:18
Re: hmmm
No až je vyzkouším tak při jejich "kvalitě" budu na 99% bradou nahoru a mrtví jak známo názory nemění.
Avatar - eLzyx
24. 6. 2011 10:06
Re: hmmm
u této nehody jsem byl (jeli hned za mnou) a ta první svodidla v podstatě nenaboural, ale spadl na ně ve výkrutu. Ten Passat letěl min půlmetr nad zemí.
Avatar - ManInBlack
23. 6. 2011 13:15
JE TO PIRÁT!!!
Další hon na čarodejnice! Hurá >:-[] Ah - jde o vůz matrixu. Takže za to mohl přebíhající pes.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Guttalax
23. 6. 2011 13:31
R 36
;-) Fyzikální zákony platí i pro elektronikou nadupané mašiny.Pokud s tím jede bezmozek spoléhající na tyto systémy ,tak to dopadne ,jak to dopadlo. Pozor -Svodidla jsou z tvarohu a dálnice připomínají vlnité plechy.Mě ten Passat chybět nebude. :no:
Rozbalit vlákno
18
23. 6. 2011 14:43
Re: R 36
Takhle ostře bych to nenapsal, ale vpodstatě souhlasím. Asi by měli k těmhle střelám dávat policajtům speciální výcvik a školení + speciální psychotesty jako na zbrojní pas, aby si nemysleli, že v tom jsou nejrychlejší a při tom nesmrtelní vždy a za jakéhokoliv počasí. Svodidla jsou holt taková jaká jsou i když je fakt, že za ty prachy co do tam perem (řidiči i ostatní daňoví poplatníci) to mohli dávno překopat.
P.S.
Zaregistrovali jste také, že oproti zimnímu období dopravních nehod s tragickými následky ůbec neubylo, spíš naopak, jen to teď není sváděno tiskovými mluvčími a medii na špatnou zimní výbavu a špatnou údržbu silnic..? Ono to s tím myšlením řidičů "bezmozků" tak trochu možná souvisí - ABS,4x4, EPC, 20 airbagů, zimní gumy a já nevím co ještě, mě ochrání ať jedu jak jedu a na ty druhý kašlu, maj to mít taky ..... Bohužel, ze zkušenosti mých blízkých - není tomu tak!
23. 6. 2011 15:19
Re: R 36
Tak ony R36 - ky nekupovali s cílem snížit množství nehod. Cílem bylo vybrat více na pokutách. K tomu dostane policie novou hračku na hraní. Za rok chytnou pár pirátů a dají to do televize, namasírují občany jejich účinností a nenahraditelností a je vymalováno. Pořád slyším jak nemají auta, nemají na benzín a nemají lidi. Aby ne, když se např v Brně každý den protláčí pravidelně policejní Oktávky se 2 - 3 policajtama v autě skrze dav a komplikují situaci. Nebo u rodičů jezdí Fabie po cestách 3. třídy, kde projede pomalu jedno auto denně.
Avatar - Chuck Norris
24. 6. 2011 00:13
Re: R 36
taky bych to tak viděl... koho chytnou? nikoho... passaty jedou 270 a víc co vím s tím ty policajti nejedou a pokud auto i v tý rychlosti ujíždí raději ho nechají... a těch aut co jede víc je hodně.... stačí si čipnout desetiletou limuzínu s minimálně šesti-osmi válci což má skoro každá a pojede 3OO... takže šup šup koupit ZR1 namontovat radary a jdem chytat ty největší piráty a vrahy silnic na světě...
25. 6. 2011 15:23
Re: R 36
Problém je v naprosté neschopnosti policie postupovat strategicky a hlavně mezi sebou komunikovat. Místo aby použii vysílačky a jejich kolegové pár km vpředu piráta chytili třeba na výjezdu, honí se za ním a sami se nabourají. Potom zcela nekoncepčně měří z vrtulníku rychlost a dávají pokuty lidem co jedou po dálnici 140. Letová hodina stojí kolem 100 tisíc Kč. Co se týká rychlosti kolem 300 km/h, není důležitý výkon, ale schopnosti podvozku a taky štěstí. Moje motorka skoro 300 jede, ale na české dálnici jedu předpisově a i tak mám co dělat na hrbech, kolejích, vyfrézovaných podélných rýhách, občas mi někdo dá myšku, vyjede do pruhu bez blinkru, atd.
Budu kupovat enduro a terénní auto, protože silniční auto a silniční motorka jsou zbytečné v zemi bez silnic...
23. 6. 2011 15:26
Re: R 36
No ja som myslel, že tí vodiči majú špeciálny výcvik. Či sa mýlim ?
Avatar - ManInBlack
23. 6. 2011 15:43
Re: R 36
Říkali, že budou mít speciální trénink pro ovládání týhle kasičky, ale kdoví, jak to dopadlo. Na druhou stranu nutno říct, že tohle se mohlo stát "komukoliv". To, že to byli policajti, to je jen perlička, trešnička na dortu.
23. 6. 2011 17:30
Re: R 36
Uz vidim te zacvik. Vobec by som sa necudoval, keby sa na tom akurat niekto nabalil.
23. 6. 2011 18:50
Re: R 36
Ano, řidiči mají výcvik, jak s tím jezdit. Očivodně ale nedostatečný. To platí vesměs pro všechny švestky.
Avatar - Nerez
24. 6. 2011 15:02
Re: R 36
Tohle je teda zase názor. A Loeb když nabourá, tak je to taky tím, že má nedostatečný výcvik nebo že neumí řídit? Uvědom si, že můžeš být vycvičen jak chceš, ale může se stát, že někdy ti to je prd platné.
Avatar - Nerez
24. 6. 2011 15:04
Re: R 36
Řadoví policisté trénink bezpečné jízdy, nebo-li školu smyku nemají. Na tyto kurzy šli jen ti, co obsluhují Passaty, dále policisté sedlající nové motorky, ti byli na okruhu v Brně a členové zásahových jednotek mají také nějaký speciální trénink.
Avatar - m.z.
23. 6. 2011 15:46
Re: R 36
No tak se naboural no, cajti nejsou lidi? Vyšší rychlost,nic moc gumy, trocha zmatkování a průser je na světě...
Avatar - R32
23. 6. 2011 16:11
Re: R 36
Tak tak, stať sa môže každému (navyše neboli zverejnené podrobnosti) a s gumami máš pravdu, policajti majú riadne okresaný rozpočet takže sa jazdí na všetkom čo má ešte ako takú vzorku... To už potom ani ESP nepomôže.
23. 6. 2011 16:18
Re: R 36
S tím, že mají (měli by mít) speciální trénink, solidní auto a je jich na dálnici pár, je šance na průser minimální. Omluva, že to jsou taky lidi podle mě neomlouvá nic.
Avatar - ManInBlack
23. 6. 2011 17:17
Re: R 36
Šance je (nebo by měla být) minimální, ale přesto je. To máš jako s leteckou dopravou - je sice nejbezpečnější, ale taky sem tam nějaký drcne do země. Nehody se budou stávat vždycky a tentokrát to odnesla část systému.
Avatar - R32
23. 6. 2011 23:33
Re: R 36
Nechcem sa ich zastávať no neboli zverejnené podrobnosti nehody... čo ak im vbehlo pod alebo pred auto nejaké zviera, čo ak dostal defekt alebo zlíhala iná technika, skrátka bez podrobností je zbytočné to rozoberať a haniť ich. Ak zaspal alebo mal lignuté, taký čas nie je čo riešiť. 8-s
24. 6. 2011 08:20
Re: R 36
Jde o to, že R36ky nemůže řídit kdokoliv v uniformě a vybrané posádky prošli speciálními kurzy.
Avatar - MAP2009
23. 6. 2011 21:29
Byl jsem u toho
Svodilda byla zvalchovaná jak od náklaďáku a na passatu zas ne tak velký škody. Simír z Gerchánem udělali holt chybu!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
23. 6. 2011 23:43
Re: Byl jsem u toho
Semir s Gerkhanem, to jsou "dva" asi jako třeba Václav s Klausem... >:-[]
Avatar - eLzyx
24. 6. 2011 10:07
Re: Byl jsem u toho
nejsou velký škody? To auto je zlomený v půli, tj. na odpis.
Avatar - positivemind
23. 6. 2011 23:13
Bylo to předem jasný...
Pražák v silnym Passatu, zatemněný okna... bylo předem jasný, že to je pirát a měli by ho zavřít na doživotí !!! >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 6. 2011 23:53
DOSTAL SMYK
KDYŽ NĚKDE DÁVAJÍ SMYKY ,TAK SI HO NEBERU A MÁM KLID
Rozbalit vlákno
2
Avatar - positivemind
24. 6. 2011 02:29
Re: DOSTAL SMYK
>:D :yes: třeba mu ho někdo vnutil?
Avatar - Nerez
24. 6. 2011 06:49
Hmm
Vidím, že se tady sešla společnost TOP řidičů, kteří nedělají chyby za žádných okolností a nedokáží pochopit, že ne každý je tak dokonalý jako oni.

Ono jezdit s 300 koňovým Passatem u Policie není jako jezdit doma na spotřebu s Fábií HTP, to si pánové uvědomte. Kritizovat umí každý, nikdo z vás neví kam jeli a jaký úkol plnili. Stav naších dálnic je navíc katastrofální, hlavně za deště se do vyjetých kolejí naleje voda a to pak člověk nemusí jet ani moc rychle, aby se mu mohlo přihodit něco podobného.

Zrovna ty, co zde nejvíc kritizují bych chtěl vidět, jak by se předvedli za volantem toho Passatu v dešti na dálnici, kdyby museli jet vyšší rychlostí, než je maximálka jejich hátépéčka :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - eLzyx
24. 6. 2011 10:19
Re: Hmm
sledovali řidiče jedoucího ve Škoda Octavia II, který značně (180+) překračoval nejvyšší povolenou rychlost, nedával znamení o změně směru jízdy a dělal "myšky". Ten oktávkář měl víc štěstí než rozumu. Situace tam byla taková, že kus dálnice byl mokrý, pak zcela suchý, pak vysychající, zcela suchý a za zatáčkou 3cm vrstva vody. Ten oktávkář to tam ubruslil fakt se štěstím. I já měl co dělat, auto mi letělo bokem, ale naštěstí ho elektronika srovnala. Bohužel chlapi v R36 neměli to štěstí, do zatáčky sice vjížděli zhruba stejně rychle jako ta oktávka, ale R36 je s "plnou polní" daleko těžší, navíc na širších gumách, takže ten aquaplaning neměli šanci zvládnout.
neregistrovaný "Peugeotak"
24. 6. 2011 16:29
Re: Hmm
Tak ho maj nechat jet, když jsou podmínky na *!!! Kdyby jela v protisměru famílie ve Felicii v plný polní, tak to je skoro na rezignaci Lessyho. Šest křížků jak vyšitejch. Takhle se vlastně nic nestalo, žejo? A je někde záznam z kamery? Proč ho neukážou? a proč nejezdí ve dvou, stačila by fábie s bradavicí a kus před ní by číhal Passat, proč z toho pořád musej dělat kovbojku? BTW proto jezdí policajti tu samou dálnici den co den, aby věděli, kde můžou čekat kaluž.
Avatar - m.z.
24. 6. 2011 16:54
Re: Hmm
Pravděpodobně seděl v Oktávce lepší řidič.
Avatar - eLzyx
24. 6. 2011 23:47
Re: Hmm
občas mám pocit, že je tu banda negramotů, co pochopí(nebo dokáže přečíst?) každé páté slovo. Takže ještě jednou: "do zatáčky sice vjížděli zhruba stejně rychle jako ta oktávka, ale R36 je s "plnou polní" daleko těžší, navíc na širších gumách, takže ten aquaplaning neměli šanci zvládnout."
Avatar - eLzyx
24. 6. 2011 23:45
Re: Hmm
jsi úplně mimo. I já tu dálnici jezdím denně, takže jí znám velice dobře. Nicméně očekávat kaluž jako kráva za zatáčkou, před kterou není ani náznak po dešti, to nedokáže prostě nikdo.
neregistrovaný "Peugeotak"
27. 6. 2011 12:41
Re: Hmm
Pocit ti neberu, nicméně věř, že tomu tak není. Jen na rozdíl od tebe dokážu, místo toho, abych dokola omílal, že jeli za nějakou oktávkou, která je (podle tebe) lehčí, uvažovat taky následky toho všeho. Takže, pokud ten člověk předtím nevykradl banku nebo někoho nezabil, případně to auto neukradl, je nelogičnost týhle Kobry 11 naprosto evidentní. Ten člověk sice jel rychle, budiž, nicméně bezprostřední škoda tím nikomu nevznikala!!! Na rozdíl od kovbojů, co neukočírujou auto a vletí na dálnici do protisměru. Nezlob se na mě, ale představa, že bych jel zrovna do Prahy a trefil mě policejní passat, kvůli pokutě za 2500 Kč, je pro mě mnohem zásadnější, než že nějaká oktávka jela 180. A nevykládej, že když nepršelo, byla tam někde kaluž jako kráva, kterou nemohli čekat. D8 jezdím 2x týdně a víc a tenhle úsek nijak nebezpečnej není. BTW jak víš, že na tý oktávce neměl 225/40 R18? prostě, maj zvážit nebezpečnost a podle toho použít vysílačku nebo předvolání. Tečka.
27. 6. 2011 13:52
Re: Hmm
Jak mají vědět, jestli člověk, který ujíždí před policií, nevykradl banku, nebo někoho nezabil, pokud ho nezastaví? Myšlenka, že se policie vzdá pronáledování vozidel, jejichž řidiči odmítnou zastavit, je zcela zcestná.
Avatar - eLzyx
27. 6. 2011 15:07
Re: Hmm
že tenhle úsek není nebezpečný? Je naprosto špatně vyspádovaný, drží se tam voda. Na týhle dálnici jsem za posledních 5let strávil 250t km a už mě hodněkrát překvapila.
ad Octávia na 225 ... vidim, ne?
Avatar - salamoon
25. 6. 2011 18:18
hmmm
dostane vodic pokutu za neprisposobenie jazdy stave a povahe vozovky a za vseobecne ohrozenie?

coooooooo siiiiiii...... :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - saldy
25. 6. 2011 20:04
Re: hmmm
kdyby fasovali Škodu 105 v tuningu, nemusely být škody takový.
Avatar - Nerez
25. 6. 2011 20:49
Re: hmmm
Proč veřejné ohrožení? Pokud se neorientuješ v trestním zákoníku tak to sem radši netahej...
Avatar - salamoon
26. 6. 2011 00:01
Re: hmmm
pretoze tie dve veci su oblebenou castou policajtovej odpovede,preco ti ide dat pokutu aj za prasknutu krytku na smerovke a za gumenu smuhu na lekarnicke.... :no:
26. 6. 2011 06:49
Autor článku...
Je autor článku psychicky v pořádku? Napsal 5,5 řádku a stejně si v nich stihl protiřečit.

"...došlo k vážné nehodě policejního Passatu..."
"...Následky nehody nejsou vážné...."

Tak buď nehoda byla vážná, protože má vážné následky nebo nebyla vážná, protože se obešla bez vážných následků.

Autore, schyzofrenie se dá léčit! Mohli byste po sobě ten článek nechat alespoň někoho přečíst než to publikujete.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ham.
26. 6. 2011 13:38
Re: Autor článku...
No neviděl bych to tak příkře, žurnalisté musí prodávat a podle toho volí nadpisy a první věty každého článku byť nakonec se v textu řeší dojivost krav v jižních Čechách (nic ve zlém proti Jihočechům, nic proti skotu). Holt kšeft je kšeft. Pamatuji se za totáče, že tuším na stanici Můstek působil kamelot který prodával asi tak desetkrát víc výtisků „Večerní Prahy“ než všichni ostatní kameloti na Václaváku dohromady protože jak se postavil na svůj „štafl“ tak pořvával:
Nechal koule na zastávce…
Poběhlice ho doběhla …
Sparťan ubil Slávistu…
Prahu si rozvracet nedáme...
Policajti v kopru…
Holky šly za kačku…
Soudruzi to pochopili…
A nevěřil bys jak tyto promyšleně zvolené headlines lidé žrali a rvali mu noviny z ruky jak pominutí i když celý obsah byl o závěrech 14týho sjezdu komančů a na titulní straně byl soudruh Kapavka přes celou stránku. Dovedu si přestavit, že dnes by hlásal:
Julča nakopala Frantíkovi…
Není to fake, Fejk shrábl miliony…
Benga rozvorali dálnici u Veltrus…
Václav si čórnul pero, ale nebylo pero ale péro a tudíž Superb je pro něj moc tvrdej…

Jo a jedna technická, schizofrenie, nikoliv schyzofrenie.
neregistrovaný "RayBan"
26. 6. 2011 17:14
Re: Autor článku...
jj, toho si pamatuji >:D

ještě jednu dával, ta i pobavila: "sebevrah skočil pod metro na Kačerově, měl smůlu ... řidič to ubrzdil" >:D
26. 6. 2011 15:58
Viac sily ako rozumu ...
Páni policajti v záchvate zakoplexovanosti, že by im unikla "obyčajná" Octavia šliapli bez rozmyslu na plyn ....

Zrejme nepozerajú F1, kde na mokre majú problémy podstatne lepšie vozy s podstatne lepšími vodičmi ...

V záchvate "spravodlivého" stíhania evidentne zabudli, že majú i vysielačky a tým sotva kto unikne.

Len so šťastím sa nestala väčšia tragédia .....

Mnohím majiteľom nadupaných vozidiel nedochádza, že cez hlbokú mláku je bezpečnejšia Škoda 120 so svojimi úzkymi gumami...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ricz73
26. 6. 2011 18:44
lempli
co dodat ;-)
Rozbalit vlákno
0