... v rámci koncernovwých úspor na něj již aplikovaných ;-\ bude sdílet mechanické části z levnější řady Boxster :-|
PS: Mne osobně MOC mrzí, že i tuto automobilku vw "pohltil" :'-(
PPS: Ještě že alespoň tady aplikace TDi NEhrozí :-)
Kylie, to přece vůbec nevadí, musí Ti být jasné, že to nebude kompromis. Díl bude vyhovovat na 100 %. Hezký víkend a neryj pořád do koncernu, koncern to dělá tak jak lidi chtějí, proč by měl něco měnit.
To je JASNÉ (a logické) že svůj přístup měnit NEbude!
PS: To je právě ono - vy myslíte že to co chce "většina" bývá to nejlepší? ;-)
NÁPODOBNĚ Pěkný víkend :-)
Jinými slovy, části podvozku, zavěšení, a převodovky dostane nová generace boxsteru z nové generace carrery. Jen bych ti připomenu tvá, možná rok stará, tvrzení, že nový boxster bude postavený na podvozku golfu, blábol jako obvykle, tehdy, stejně jako teď, jsi brečela, že zlý koncern pohltil tuto značku a pustoší ji... Realita je jiná, Porsche jde směrem ke konzumu samo, a to hlavně z důvodu stupidní evropské emisní legislativy, proto bude mít nová carrera nesmyslný sedmistupňový manuál, stop start, elektrický posilovač a jistě i jiné, z hlediska sportovního projevu auta, "hodnotné" inovace. To, že patří VW v tom hraje nulovou roli.
To připomínáte HODNĚ "zkresleně"! A co se týče podvozku GOLFu a Boxsteru až "bláboloidně" ;-)
Vaše představa že si příští generace BOXSTERu dokonce polepší je bohužel mylná, ale bylo by FAJN kdyby to tak bylo...
VW modely Porsche NE"zpustoší", oni tomu říkají "optimalizace výrobních nákladů" (no uznejte že to nezní líp :-)
Pěkný den ("doprobereme" to za 10-15 let - uvidíme KDO "měl pravdu" ;-)
Mohl bych se Vas zeptat na to, proc pouzivate kapitalky jako nahradu dikce? Obavate se snad toho, ze Vas nikdo nepochopi a tim padem nevezme vazne? Dost me to zaujalo.....
Tiez som si to vsimol a tiez ma to zaujalo. Ale beriem to ako trademark :-) Je rozhodne jedina, co ma tento styl pisania. Chvilku to sokuje, ale da sa na to po case zvyknut :-)
Ale no tak, nebudu prohledávat staré diskuse, ale tvoje jakože uplakané věty o tom, jak bude následující generace boxstera degradována na TT s logem Porsche si pamatuju.
O tom, jaká je moje představa o příští generaci boxsteru jsem nenapsal ani čárku, ani v tom smyslu, jestli si polepší či pohorší, na prognózy tu máme jinou čaro..., ehm, věštkyni, držím se dosud známých faktů, první přijde nová generace 911 a další boxster dostane některé komponenty od ní.
Nemusíme čekat patnáct let, stačí mi ty tvoje bláboly z loňska, a nejde jen o Porsche. ;-)
Jasně že NEbudete - já VÍM že takhle jsem to NEnapsala.. :-)
(ale že se BUDOU /a generaci za generací ČÍM DÁL VÍC/ používat shodné mechanické skupiny a díly je JASNÉ - určitě i vám ;-)
PS: Vloni jsem tu NEpsala - to jen tak mezi řečí :-)
PPS: Prostě já když volím mezi (přístupem, filozofií, praktikami, vlastně "celým člověkem") FERDINANDem PIECHem (že byl "těmi slušnými" z vw VYHOZEN asi víte - bohužel se mu podařilo vrátit a nejen to ;-\ ) a exšéfem Porsche WENDELINem WIEDEKINGem mám na 100% jasno - čí přístup se mi líbí, který přístup je správný, který je slušný člověk a který... bohužel "pravda a láska" v reálu až tak moc NEvítězí (zato PIECHové ano :-)
Jak jsem napsala už v ÚVODním příspěvku - "MNE OSOBNĚ to mrzí" a já VÍM PROČ. NEtuším jestli váš opačný názor pramení ze "zarytého fandovstvwí" ke koncernu nebo prostě jen z NEznalosti - já důvody PROČ se na věc dívám právě takto snad osvětlila
A jsem si na dost procent jistá, že za těch 15 let možná uznáte že Porsche vedené dle ideí WW (nikoli VW) by byla bývala byla "zajímavější" automobilka, než "v režimu" F. PIECHa ;-\ (i když VY nahlas asi ani pak ne ;-)
No a takhle se zase VÍC vydělá - což je JEDINÉ kritérium které F.P. kdy zajímalo zajímá a zajímat bude - a i když jsem ze 100% PROTI ("němu/jeho praktikám") tak musím uznat že to je VELMI inteligentní a až EXTRÉMně schopný člověk - co si VŽDY prosadí svou ... bohužel ;-)
Překvapilo mě, že Porsche chce u 911 prodloužit rozvor náprav, krátký rozvor u Porsche je stejná ikona jako 911.
Samozřejmě delší rozvor bude mít zcela určitě lepší vliv na jízdní vlastnosti, ale už to nebude rychlé otočení na místě jak jsem byl se svou 944 S2 s rozvorem 2400 mm zvyklí. A taky mě zajímá, jak to designově bude vypadat v reálu na hotové nové 911