nevypadá špatně, škoda jen toho divného předku...ten zadek se jim povedl...fakt super...před našim barákem stojí hnedka dva...jeden s originál 17 koly privilége 2.0 v černé...ten je moc pěkný, to bych docela i bral...za 370 tisíc mít dvoulitr v automobilu nižší střední třídy v nejvyšší výbavě je docela dobrá nabídka(obzvlášt když na této cenovce startuje oškubaná octávia 1.6TDi)
než chudou octávii prima tak raději fluence privilége :yes:
začínaj se rojit a potkávám je už docela často, popravdě... nechtěl bych stát před dilema, jestli základní Oktávku nebo tohle, nevím komu je tento vůz určen, viděl jsem dokonce reklamu v tv a měl jsem z ní docela nepříjemnej pocit, stejně jako z toho auta, víc nic.
Svezl jsem se v tomhle na předváděčce s základem 1,6, až na trošinku hlučnější motor skvělí auto, komu nevadí sedan tak proč utrácen za předražený křápy, když stačí křáp levnej. Levně tedy vůbec nevypadá narozdíl od oktávky, ale ten předek se jim moc nepovedl, zadek klasa. Mě se auto líbí :yes:
Kto chce, nájde nejakú podobu na dvoch autách vždy. Aj na viacerých. Úplný originál je kumšt. Aj keď dnes sa autá navzájom líšia viac ako kedysi. Omrkni modely tridsiatych rokov - koľko podobných nájdeš?
Postupně se - podotýkám jenom u nás - stává z Renaultu - socka auto, agresivní cenové politika je OK, ale měla by být rafinonovaná a ne tenhle tlak na pilu...., bohužel se nemluví o přednostech auta....ale pouze o ceně....viz autosalon za tyhle prachy dobrý auto...hm.
To máš recht. Ona cenová kampaň je agresivní a způsobuje vyšší prodeje, ale z druhé strany Renault potřebuje prodávat, pokud zlepšil kvalitu oproti začátku tisíciletí, tak to musí dokázat a jinak to nepůjde. Z druhé strany by měl jistě dbát na kampaň ohledem kvality aut, protože nejen cena je rozhodující... i když třeba cena nemusí být u Renaultu tak nízká, jak se zdá a konkurence rozhodně nespí.
To je pravda, netvrdím, že ne. Problém je v tom, že u nás to zrovna dobré světlo nevrhá. Ale nebojím se, že ceny budou takhle na téhlé teoretické nížině pořád.
sledujem prispevky majitelov Fluence na Renault fore, pretoze mam zaujem o tento voz.
Ale cim dalej, tak tym menej mam o neho zaujem. Tolko problemov u noveho auta je az moc.
OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU
ZVOLÁVAČKA OHĽADOM SW RJ AIRBAGU
KVÍLENIE PREVODOVKY
Motor od oleja
Dazdovy senzor
Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Ošúchané lemy pri zatváraní kufra
Reznutí kol
Madlo zavazadlového prostoru
...
A četl jsi celá ta vlákna. Svolávačku bych neřešil, ty jsou všude na vše a je dobře, že jsou, navíc to bylo jen pro auta v jednom měsíci výroby.
U té převodovky se vyjádřil Renault, že je to pro šestikvalt normální, alespoň co jsem v tom foru četl.
Reznutí plechových kol... no tak to je snad normální věc, že odřené plechové kolo bude korodovat.
Pak to jsou drobnosti, co sice nepotěší.
Nicméně není toho až tolik a tak nákladného, jak to vyznívá. Vem si, že to jsou detaily proti měnění celých motorů u silnějších variant 1,4 TSI, např. nebo by se dalo hledat i jinde. Když si vzpomenu, co vše kolovalo netem po příchodu Laguny II, tak tohle je vlastně parádní auto
>:D
ano citam tie vlakna cele, kazdy jeden prispevok. A ludia su pekne *. Hrkotajuci vyfuk, piskajuca prevodovka, osuchane lemy piatych dveri, atd .... Tym majitelom v ramci zaruky menili prevodovku aj vyfuk a nepomohlo to a ty tu pises, ze o nic nejde.
Ty si vybral tri najbanalnejsie problemy a zhrnul si to cele, ze o nic nejde. ;-\
Prave preto citam vsetky prispevky a mnoho z nich tam hovori, ze sa chce obratit na pravnika.
Ale ty si zrejme diler s autami renault a preto sa tu znasis navodit dojem, ze o nic nejde.
Ale je to prd platne, pretoze ja citam skusenosti priamo majitelov fluence a to su pre mna podstatne a smerodajne informacie a nie tvoje vysmajlikovane nic nehovoriace reakcie ...
Ano, já jsem dealer Renaultu. >:D Podívej, nikdo tě nenutí ono auto kupovat, klidně si po přečtení jednoho fora kup jiné, ale doporučuju ti, abys u toho druhého nenavštěvoval před koupi forum, protože by sis ho... nekoupil. Všude jsou problémy a píšu ti, že se máš podívat jaké a při jakém množství prodaných kusů. Mrkni se i na recenze tady na MACZ a nějaké vyloženě problematické auto tu není. A je rozdíl, jestli ti bude pískat převodovka, protože prostě píská, neb šestikvalty asi pískají, když to tvrdilo více prodejců, nebo budeš mít ošoupaný nárazník, kde jej nevidíš, nebo budeš měnit za své po záruce převodovku, vstřiky, turbo a nebo rovnou hlavu válců.
Když jsem teď taky vybíral auto, tak jsem si fora prošel, něco jsem našel a ne málo, ale když jsem zjistil, že mě potká na 80% jen těsnění okna, tak jsem samou radostí poskočil.
A jestli ti vadí, že na tebe někdo reaguje, tak ani nepiš, pokud ale chceš radu ve svém rozhodování, tak napsat budeš muset.
ved ja to auto nejdem kupit ani omylom ty truhlik a napisal som aj preco :-)
A daj sem tie linky na fora na nove piskajuce prevodovky, piate dvere, ktore nicia lak, po dvoch mesiacoch osupane sedacky aj paka prevodovky v tej istej kategorii ako je fluence.
Cakam ...
Truhlík jseš ty, pokud chceš urážet, prosím. Nemusím se s tebou vůbec zabývat.
Chceš-li třeba vidět zrezlé dveře C´eeda, podívej se na forum Ceeda, chceš-li vidět nové motory a převodovky, podívej se na forum Golfa... a hledat ti to nebudu, protože pokud přemýšlíš o autě, tak sis ty fora přečetl. A i třeba ony plasty v Guru už nejsou, co bývaly.
K těm převodovkám. Jednomu to vyměnili, výsledek je stejný, výfuk mu vyměnili, pořád něco slyší. Navíc v zimě, kdy je logické, že v mrazu převodový olej je tužší. Nevím jak ostatní, ale já v mínusových teplotách v zimě mám tuhé řazení o několik tříd a neřeším to, neb vím, co je tekutost a co má na ní vliv.
Ale dobře, že sis ho nekoupil, alespoň pro tvou mysl. ;-)
ZCELA souhlasím s Ronaultem. Jestli chceš důvod, proč nekoupit některý vůz, zajdi na fóra a zaručeně najdeš důvod, proč ne.
Např. sypající se DSG (údajně série pro zámoří...), poruchové rozvody u TSi (+ další potíže), velmi neblahé zkušenosti některých majitelů Audi...
Rozdíl je jen v tom, že Renaltu se dají některé problémy vzhledem k ceně v ČR odpustit. Kdežto koupit NAPŘ. Octavii v holobytu za 400 a pak ještě řešit vysypaný motor...
tenhle příspěvek mi zdravý rozum nebere. Vůbec nechápu, na co reaguješ. Nic o slabých/silných motorech ani spotřebě jsem nepsal. A o jakých chybách mluvíš, už vůbec nevím 8-s
Tohle jsou vsechno celkem banalni prkotiny, ktere najdes u kazdeho auta a s zadnou znackou se jim nevyhnes - auta jsou proste stroje vyrabene lidma a zadne neni dokonale.
Soustred se na problemy, ktere znamenaji odtah a nakladne opravy - chronicke zavady motoru a prevodovky, vadna elektronika a pod.
Co by nekteri vyrobci dali za to, kdyby jejich vozy potkavali jenom takoveto problemy.
prevodovka piska tak, ze sa ludia otacaju na chodniku a v servise ju (bez vysledku) menia v ramci zaruky a podla teba su to banality :-)
My sa tu bavime o novom aute s par stovkami km a nie o 10-rocnej jazdenke so 150 000 km ;-)
Ja to forum necetl, takze nevim jak piska. Rikam pouze, abys rozlisoval zavazne a banalni zavady. Pokud auto bez problemu jezdi, pouze piska a vyrobce to resi v ramci zaruky, je to sice neprijemne, ale neni to zadna tragedie.
Ja Fluenca 1.6 16V mám, a za tú cenu nedám na to auto doplatiť.
Ošúpaný volant ja osobne nemám, ale vôbec nevidím v tom problém, chyba v materiály, výmena v bežnej záruke. Zvolávačka bola len kvôli aktualizácií,vďaka starším verziam, nešlo o žiadnu chybu! Motor od oleja sa objavil len jednému užívateľovi, takže tam nie je čo riešiť (len proste smola pri skladaní auta). S dažďovým senzorom ja problém nemám, ale je to len pomocný prístroj, nemusí pracovať na 100% za všetkých podmienok, malá špinka alebo niečo podobné. Plechový rachot, tak isto sa to objavilo len jednému, ktorý nevedia odstrániť zatiaľ, áno možno si čítal že sa to vyskytlo viacerým, ale to bola len zle ohnutá tepelná izolácia pri výfuku. Madlo nepovažujem za chybu, keďže tam od novoty nie je, a keď si všimneš niekoľko krát drahšie limuzíny, ako ich majitelia zatvárajú kufor a ostanú im tam "pršteky" a madlo majú...
Kvílenie prevodovky..., neviezol som sa vo voze, ktorého majiteľ tvrdí že "huči" ale ja osobne nič také nepočujem, a keď aj niečo je tak mňa to netrápi, lebo aj tak mám stále zapnuté rádio. Jediná chyba ktorá sa týka všetkých kusov sa zdá že je to ošúchanie lemu blatníka pri veku kufra, ale to sa ide riešiť zase v rámci záruky. Auto mám rok, stojí stále vonku, takže zažije všetko a žiadne chyby som nenašiel, maximálne tak v zime si občas povrzgol pri studenom aute nejaký plast, ale ako bolo v aute teplo bolo tichúčko. Takže po technickej stránke absolútne žiadny problém.
A budem si stáť za svojím, že v pomere cena/hodnota/výbava lepšie auto na trhu nenájdeš.