Ekonomika
Jsem rád, že nabídka vozů Huyndai i30 byla pouze drobně upravena, neb verze TRIKOLOR je mým tajným a vlkým snem. Jenom si to představte, opěrky hlavy, kliky dveří v barvě, volant a považte dokonce klimatizace. Kdo by odolal, že? Zatím spořím, tak snad jendou se dočkám svého vysněného vozu, držte mi palce ;-\
Tak jak to teda vlastně je? Chyba v tabulce nebo se ten avizovaný 6ti kvalt nakonec do i30 nedodává?
Jinak neřekl bych, že ceny jsou nějak extra výhodné, spíš momentálně odpovídají situaci. Musíme brát v potaz, že i30 pomalu končí, nástupce klepe na dveře.
Jinak neřekl bych, že ceny jsou nějak extra výhodné, spíš momentálně odpovídají situaci. Musíme brát v potaz, že i30 pomalu končí, nástupce klepe na dveře.
Slušná nabídka za slušný peníz. Přesto z mého pohledu se o hit letošního léta nejedná. Kvalita ok, motorizace v pohodě, výbava dobrá. Kde je chyba?
Hyundai zkrátka ničím nevyniká. Taková voda z vodovodu.
Jsou tu modely dotaženější, kvalitnější, pohodlnější, s vyspělejší technikou, ale i levnější.
Přesto si troufnu tvrdit, že nižší střední třídu na našem trhu definuje právě Hyundai/Kia. Nikoliv Golf.
i30/Ceed udává, co bude muset mít každý vůz, kolik má stát apod. VELMI oceňuji neočesanou bezpečnostní výbavu, Škoda by se měla učit.
Z mého pohlednu je na i30/Ceed nejhorší laciný interiér. Přední sedadla velmi pohodlná, ale palubka, volant a výplně dveří na úrovni vozů 5 let zpět.
Hyundai zkrátka ničím nevyniká. Taková voda z vodovodu.
Jsou tu modely dotaženější, kvalitnější, pohodlnější, s vyspělejší technikou, ale i levnější.
Přesto si troufnu tvrdit, že nižší střední třídu na našem trhu definuje právě Hyundai/Kia. Nikoliv Golf.
i30/Ceed udává, co bude muset mít každý vůz, kolik má stát apod. VELMI oceňuji neočesanou bezpečnostní výbavu, Škoda by se měla učit.
Z mého pohlednu je na i30/Ceed nejhorší laciný interiér. Přední sedadla velmi pohodlná, ale palubka, volant a výplně dveří na úrovni vozů 5 let zpět.
Plánujem v dohľadnej dobe kupovať auto v tejto kategórii a za tie peniaze fakt nezoženieš nič lepšie vybavené, nič lepšie motorizované (výkon benzínových agregátov), nič s lepšou zárukou... Teda až na záruku Ceedu, tá sa dokázala viacej predať a i30 ostala kdesi v tieni. Palubka a volant ničím neurazia no ani nenadchnú, výplne dverí skutočne odpovedajú autám 5 rokov doazdu no otázka znie ako dlho je i30 na trhu? Hmm... 4 roky 😄
Tak neslovíčkař. Interiér je jak u vozů 5 let zpět vzhledem k době představení. Interiér je zkrátka lacinost sama a bytelnost auto nevidělo ani z rychlíku.
Interiér vpodstatě jakékoliv konkurence je zcela o něčem jiném - mnohem pohlednější, mnohem kvalitnější. A je zcela jedno, zda Ceed/i30 porovnám s Golfem, nebo 308 či C4, Octavií, Focusem či Méganem.
i30 je v interiéru jen ošklivý plasťák. Ani ta cena není alespoň v ČR tak dramaticky výhodná. Nová C4 vychází cenově velmi slušně a i základní výbavy jsou bohaté. Mégane je na tom cenově velmi obdobně a sorry, ale jestli Mégane nebo i30, tak i30 má navrch snad jen prostorností.
Interiér vpodstatě jakékoliv konkurence je zcela o něčem jiném - mnohem pohlednější, mnohem kvalitnější. A je zcela jedno, zda Ceed/i30 porovnám s Golfem, nebo 308 či C4, Octavií, Focusem či Méganem.
i30 je v interiéru jen ošklivý plasťák. Ani ta cena není alespoň v ČR tak dramaticky výhodná. Nová C4 vychází cenově velmi slušně a i základní výbavy jsou bohaté. Mégane je na tom cenově velmi obdobně a sorry, ale jestli Mégane nebo i30, tak i30 má navrch snad jen prostorností.
No nebudu ti Tvůj názor vyvracet, jen se skoro každou větou nesouhlasím ;-\
Stačí se podívat na tvoji garáž a je jasný tvůj nesouhlas 😉 Taky ti Tvůj názor nemíním brát, ale pokud se podíváš na nižší střední třídu nezaujatě, tak je jak jsem psal.
Tím netvrdím, že i30 je špatný vůz. Za danou cenu je to určitě férová nabídka. Mnohá konkurence je dražší a dobře ví proč.
Tím netvrdím, že i30 je špatný vůz. Za danou cenu je to určitě férová nabídka. Mnohá konkurence je dražší a dobře ví proč.
Argumentovat prodlouženou zárukou může jenom prosťáček. Prodloužená záruka je tvrdě, ale opravdu tvrdě, zaplacena. Pět let, v případě kia křápu sedm let(!), jsi nucen jezdit každý rok na prohlídku. Ta jistě nebude zdarma, že? >😒] :no: Jednoho prosťáčka s prodlouženou zárukou mám přes ulici, najezdí ročně kolem 5k km, už byl dvakrát na garanční prohlídce, nyní se jenom diví a hořce lituje...
většina lidí s tím najede stejně tak do 10k km ročně, stačí tedy 1 roční gar., ta stojí 4-5t, u dieselu o litr víc, co je součástí gar. prohlídky auta lze snadno zjistit.
Je to normální nabídka obchodníka, buď s tím souhlasíš nebo ne. Je to jednoduchý jak žebřík.
Je to normální nabídka obchodníka, buď s tím souhlasíš nebo ne. Je to jednoduchý jak žebřík.
Zklamu tě, 7letá záruka není podmíněna 7letým ježděním do aut. servisu. Stačí jakýkoliv servis, který provede předepsané kontroly a případné výměny a toto stvrdí do servisky. Ostatně to nedávno potvrdil i nejvyšší z nejvyšších v Kia Motors Czech...
To je teorie. Reálně tě můžou poslat do *** s tím, že nebyly provedeny "odborně" a nezbyde než soud. Je to takové jedno velké coby kdyby.
7 letá záruka je fajn, ale pokud servis nebude chtít, tak nárok na záruku neuzná tak jak tak. Důvod se vždycky najde - nekvalitní palivo, nesprávné zacházení s vozem...
7 letá záruka je fajn, ale pokud servis nebude chtít, tak nárok na záruku neuzná tak jak tak. Důvod se vždycky najde - nekvalitní palivo, nesprávné zacházení s vozem...
Vzhledem k tomu, že na Kia klubu je víc lidí, co do aut. servisu nejezdili a přesto jim reklamace bez problému uznali, tak bych to tak černě neviděl. A radši mít záruku 5 či 7 let, než dopadnout takto. >😒]
[odkaz]
[odkaz]
Uff, tak to je hodne drsny... A Skodovka bez mrknuti oka dala od toho ruce pryc.
Nejvic me zaujala cena te prevodovky - 100 tisic Kc, prip. 50 tis. pokud vrati vadnou. Prej levne dily Skoda... 8-s
Nejvic me zaujala cena te prevodovky - 100 tisic Kc, prip. 50 tis. pokud vrati vadnou. Prej levne dily Skoda... 8-s
Tak to vypadá, že to nejdražší na voze Škoda je nekvalitní převodovka. To raději ani nechci znát kvalitu ostatních dílů 😉
Ostatně myslel jsem že problémové převodovky se přestaly montovat někdy s faceliftem O1. Přístup k zákazníkovi zcela na úrovni naší drahé vlasti - záruka skončila, polib si pr*el :no:
Ostatně myslel jsem že problémové převodovky se přestaly montovat někdy s faceliftem O1. Přístup k zákazníkovi zcela na úrovni naší drahé vlasti - záruka skončila, polib si pr*el :no:
Já teda Bobe nevím, kolik platíš za prohlídku svýho éra. U Hyundaie, pokud je mi známo, ta práce stojí asi tisícku, za projití káry podle seznamu předepsaných kontrol, zbytek je materiál, hlavně olej samozřejmě, případně nějaké seřízení a samozřejmě závisí na tom, co výrobce předepisuje pro příslušný proběh. Jako všude jinde. A nevím o tom, že by neznačkové servisy po záruce účtovaly za stejnou prohlídku podle servisky nějaké významně menší peníze.
ked lutuje navstevu servisu 1x za rok, tak si nemal kupovat auto....kdekolvek si priplatis, pripadne dostanes dlhsiu ako standardnu zaruku musis chodit do servisu po skonceni zakonnej. Na druhu stranu napriklad rozpadnute turbo, alebo problem s elektronikou ti peniaze vynalozene na "garancky" bohate vynahradi a to bez ohladu na znacku vozidla
Tak neviem o tom, že by s inými značkami netrebalo chodiť do servisu na prehliadky... Tvrde, ale opravdu tvrde zaplacena? >😁 Prehliadka ťa bude stáť cca rovnako ako v Renaulte, Škode, Peugeote, lacnešie ako v VW či Forde, tak neviem o čom to tu píšeš? Milujem ľudí čo s tým nemajú osobnú skúsenosť ale vedia haniť čo sa dá kde sa dá... Len preto, že má voči určitej značke predsudky. Akým zázrakom jazdíš ty, že nepotrebuje chodiť na prehliadky?
Jsou tu asi jen samý milionáři vše je pro vás levný a hnusný ale podle mě v tom sami jezdíte :no:
Jj virtualnich prachacu je tady az beda... a vsichni maji vesmes prazdne profily, znameni vsech velkych zvanilu tady na serveru 😄
Spis to bude o tom, kdo komu a proc slouzi, a nebo kolik z nich skutecne potrebuje navstevu odborneho lekare.
Viz. vyse v diskusi a vlastne v kazde diskusi na tema korejci ... stréco BLB 😄 v cem asi tahle figurka jezdi >😁
Zajimave je, ze spousta tech skutecnych vataku, kteri maji opravdu draha auta na m.a. , se diskusi nezucastnuji jinde nez pod svym vozem a nemaji potrebu kopat do rejžáku, frantíků, nebo talošů.
Spis to bude o tom, kdo komu a proc slouzi, a nebo kolik z nich skutecne potrebuje navstevu odborneho lekare.
Viz. vyse v diskusi a vlastne v kazde diskusi na tema korejci ... stréco BLB 😄 v cem asi tahle figurka jezdi >😁
Zajimave je, ze spousta tech skutecnych vataku, kteri maji opravdu draha auta na m.a. , se diskusi nezucastnuji jinde nez pod svym vozem a nemaji potrebu kopat do rejžáku, frantíků, nebo talošů.
Podle mého skromného názoru nejdou u i30 prodeje tak jask si to Korejci představovali, a to je tak asi jádro pudla. Jinak by něměli důvod zasahovat do nabídky.
No, loni jich měli v květnu v ČR prodáno asi 1100 (průběžné 4. místo), letos necelých 1500 (průběžné 5. místo). Jistě, že by rádi i v ČR prodali víc a rok zakončili někde v první trojce, což znamená přitlačit. Jinak - měsíčně jde z Nošovic v průměru asi 11000 prodaných i30ek, takže je jasné, že prodeje na ČR trhu nejsou to, co by Hyundai spasilo. A trh ČR jako celek šel letos dolů. Cenovou nabídku upravují dealeři všech značek i několikrát do roka, to je běžná obchodní praxe. Vždycky máš zákazníkům nabídnout iluzi, že kupuje něco novějšího a lepšího než před pár týdny, to je jeden ze základních fíglů.
Tento vůz nabízí takový střed nabídky v této cenové relaci.Pokud se tomu nezačne loupat barva,nebude skřípat palubovka,Po pár tisících neozývat tlučení z podvozku,tak při dobrém kusu a štěstí to může být celkem dobrý kup >😁
Tohle už ale i30 nemá, je devalvována příšernou akcí "trikolor", která postupně ovládla celou nabídku výbav. Ceníkoví stíhači se budou na i30 těšit jak vegetarián na čočku, ale tuhle roli měla převzít Elantra.
Nová i30 je ještě daleko, aby se se stávající takhle zametlo. :no: