Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Citroën C3 – Nová generace nastupuje

Následník první generace Citroënu C3 si ponechal jeho jméno a zachovává i hlavní linie karoserie. Novinka má být ovšem více chic a také se může pochlubit největším čelním sklem ve své třídě.
Zpět na článek
1. 10. 2009 06:10
Rastiem, rastieš, rastieme...
Nový C3 teda nenarástol nijak markantne, ale aj tak je to už štvormetrové auto, a som trochu skeptický, ako si s ním poradí najmenší avizovaný motor. Ani stará 1.4 s 55 kW už nie je na úrovni doby...
Inak je to pekný vozík, zo zrejmým úmyslom nadviazať na dobrú povesť predchodcu, aj keď je úplne nový, každý povie na prvý pohľad, že je to C3. Rád by som videl, ako vyzerajú tie lacnejšie a slabšie vybavené verzie. Bez kože, na menších kolesách...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
1. 10. 2009 07:36
Re: Rastiem, rastieš, rastieme...
Polovinu vykonu toho petrolejoveho moturku spotrebuje autobusova klimatizace , ktera bude nutna, aby vychladila ten sklenik :no:
Avatar - Perun
1. 10. 2009 09:01
Re: Rastiem, rastieš, rastieme...
Adolfe, kdyby ses podíval trochu pečlivěji, zjistil bys, že na úrovni horní hrany čelního skla je posuvná roletka (jako v C4 Picasso), po jejímž zatažení jsou rozměry čelního skla naprosto konvenční.
Takže ještě jednou a speciálně pro tebe: Když už je zrovna venku parno jako na Sahaře (nanejvýš tak mezi červnem a srpnem), posuneš clonu dopředu a z největšího čelního skla s fantastickým výhledem je rázem průzor jako v Panzerwagenu.
Nehledě na pravděpodobnou opci determálního skla a jeho výrazné zatmavení v horní části. ;-)
Avatar - Perun
1. 10. 2009 09:11
Re: Rastiem, rastieš, rastieme...
Nová C3 nebude i při vyšších rozměrech těžší, než její předchůdkyně. V dnešní době (snad až na Mazdu 2) počin spíše výjimečný a z pohledu jízdní dynamiky zásadní.
Každý, kdo zkusil C3 i v základní motorizaci třeba ve městě, nebo v příměstské dopravě zjistil, že je to celkem překvapivě svižná jízda. Osmiventilová technika s lepší charakteristikou v nízkých otáčkách, lehká konstrukce.. Jede to docela dobře a na dalniční sprinty to stejně určené není (160 to ale dokáže >:-[] ).
Já se na C3 těším, podle toho co vím to bude další Citroënův kvalitativní skok. Ono po předchozí C3 už to třeba interiérově může být jen lepší :-!
1. 10. 2009 12:03
Re: Rastiem, rastieš, rastieme...
Skúsil som tú 1.4, a tá mi pripadala tak akurát za najlepší základ, iba by mi jej prejav sedel tak k objemu 1.2...
1. 10. 2009 10:54
hezký... šit
Hezký auto, ale bohužel jsem si do něj na IAA sedl... a horší auto jsem snad neviděl... Divná pozice za volantem, při mých 186 cm bych stejně nemohl mít sklo "odtažené", protože sluneční clony jsou tvrdé jak šutr a mám je těsně nad hlavou (a to musím nastavit jinou polohu sedačky, než chci), řazení - no klasická citroenovská loterie, kdy jen ti nešťastnější trefí kvalt, po kterém touží... a místo vzadu? NENÍ. Žádné. Nula. Já jsem tam měl problém i nastoupit, a když už se mi to povedlo, tak jsem neměl kam dát kolena a střecha je asi o 10 cm níž, než jak by bylo myslitelné pro použití dospělou osobou. Prostě se tam při nejlepší vůli nedá sedět. Pokud nejste dítě do 12 let nebo člověk štíhlé postavy do 160 cm výšky... o kufru ani nemluvím. Zkrátka jen jsem kroutil hlavou (otlačenou od stropu), jak někdo může vyměnit své peníze za sice hezké, ale takto šílené auto :-)

Samozřejmě hodnotím pouze z pozice člověka své velikosti, který potřebuje v autě mít i zadní sedačky a není mu jedno, že do kufru nevrazí bez zásadního laborování ani kočárek...

A mimochodem... C3 Picasso... jedno z nejhezčích aut dneška... dokud nevlezete dovnitř... palubka jak z čínského šlapacího autíčka, zvuk dveří jak wartburg, znova se rozepisovat o řazení ztráta času... a na zadních dveřích byla roletka, která byla jasný "after thought"... jééé my nemáme roletku... zapomněli jsme ji dát do výplně dveří... hm... aha, tak ji tam našroubujem nasvislo dopředu, co na tom, že to vypadá, jak kdyby to tuner Jean vymyslel 2 hodiny před odjezdem na tuzing sraz... a co na tom, že se to kýve tak, že to urve první dítě, kterému se to dostane do ruky... škoda... zvenku je to fakt dokonalost...

Citroen... navrch huj, vespod...
Rozbalit vlákno
4
1. 10. 2009 11:00
Re: hezký... šit
Mimochodem, nabízí se srovnání s Puntem... To je naopak příklad auta, které je skvěle vymyšlené, skvěle postavené, od podvozku, přes řazení, motory, kvalitu zpracování, až po fakt, že se do něj skutečně vejdou lidi. A mimochodem, je taky krásný... Postavit tyhle auta vedle sebe, tak vynikne, jak v jedné automobilce mysleli jen na design a u druhé na všechno. Doslova... u faceliftu dokonce odstranili i těch několik málo maličkostí, které mohly vadit, jako je otevírání kufru... teď i tlačítkem, dříve jen z klíčku.

Btw nejsem fanda Fiatu, jen obdivuju, co v posledních letech dělají... Sergio Marchione je jedním z nejvýraznějších CEO na světě... ten chlap je prostě manažerský bůh :-)
Avatar - DRBNUTY
1. 10. 2009 21:24
Re: hezký... šit
at se propadnu do zapadniho nemecka,kdyz tohle neni Wolff! >:D
Avatar - Plautus
1. 10. 2009 22:09
Re: hezký... šit
by si rád na Oktoberfest, žejo?? >:D ;-)
2. 10. 2009 12:32
Re: hezký... šit
Skôr prepustený zamestnanec Citroenu, čo asi nedostal poslednú výplatu...