Stojí za úvahu - zle navrhnuté auto, alebo zle navrhnuté zvodidlá?
A Poliaci ýmto nepriamo súhlasia aj s názorom, že Fabia I a Fabia II sú vlastne totožné autá...
nepíšou, v jaký to napálil rychlosti :-) ono nad 140 každý auto velikosti fabie nejni zrovna stavěný na nějaký nárazy >:D
a to sou to ještě svodidla hliníkový..... co kdyby to byl beton? :-) >:D >:-[] ;-\
ale tady nejde vůbec o deformace po nárazu. Tady jde o to, že se svodidla dostala do kabiny. Takže vámi zmíněný beton by byl méně nebezpečný než klasika svodidla. Auto by se sice o betonová svodila rozpláclo, ale ty betonové bloky by se do kabiny nedostali.
Dle mého jde o špatně navržené auto, výztuha předního nárazníku je buďto špatně umístěná, nebo je příliš fórová.
>:D Klidně se vsadím, že naprosto stejně dopadne cokoliv z konkurence fabie, mě na tom mnohem více zařáží ne/funkčnost svodidel, k čemu to je, když místo udržení auta ve vymezeném prostoru ho naopak rozpárají.
Kubica jezdi rallye poměrně dlouho, ale celou dobu měl Clio S1600, tedy 1,6i cca 210hp a pohon předních kol.
Na tuhle soutěž si ale na poslední chvíli (den předem) půjčil Fábii S2000, tedy 280hp a 4x4. Podobný auto v závodě nikdy neřídil a do soutěže šel rovnou bez přípravy a testů.. V tom vidím největší problém, ze strany Kubicy absolutní amaterismum...
Ty svodilo jsou podle mě špatný. Svodilo má auto podržet na silnici a ne se demontovat a propíchnout auto durch jak kopí. To bude zase nějaká úspora na materiálu. Kdyby to svodilo bylo co k čemu, tak se nikomu nic nestalo.
a) kdo navrhoval ten test - sebrat diplom
b) jednoznacne spatny svodidla, zadny auto by neustalo naraz zcela do svodidel, videl jsem fotky, kde mel po podobny situaci svodidla na zadnich sedadlech Lexus RX
Teda ten první odkaz je drsnej. 30 yardů svodidla prošlo autem! No to mě omejou! Další odkazy radši nebudu rozklikávat a jdu si dát něco chladného. Fuj!!! 8-s
Problém je jednoznačně ve svodidlech, který byly podél dilnice, kde se Kubica rozbil.. ty evidentně ale nesplňovali normu, protože kažé svodidlo musí před schválením projít homologačním procesem, kde je pod určitým úhlem a v určité rychlosti proti svodidlu poslano nejdříve malé vozidlo (~ 900kg) a poté i několika tunový náklaďák. Svodidlo nejen že musí vydržet a zachytit vozidlo, ale také musí dojít k usměrnění do směru a úhel odrazu vozidla musí být v určité mezi.
Z toho je vidět, že k něčemu podobnému by v podstatě nemělo dojít, pokud jsou tedy svodidla v pořádku. Pokud ovšem někdo třeba ukradne šrouby/nýty, co spojují jednotlivé podélné plechy svodidla a auto se pak může takle napíchnout, tak to je věc jiná.. Každopádně za stav svodidel určitě někdo zodpovídá.
Uplně zbytečně vynaložene peníze. Pokud chteli Poláci poukázat na to jak je fabie s2000 nebezpečne auto ve kterém se zramoval jejich miláček tak si meli vzit na test s2000 a ne civilní fabie která ma určitě svoje odježděno. a pokud svodidla parají auta a nezachytávají, postrádají jejich smysl.
Fabie S 2000 nedisponuje přední výztuhou jaká se používá v seriovém provedení .Tam pro jistotu není nic co by jí nahrazovalo z hlediska čelního nárazu .
Nic se neděje, je to opravdu špatně vidět..
Vůbec nechápu, co tenhle test má dokazovat.. myslím, že by takle dopadla naprostá většina aut..
Spíš je třeba hledat, proč to svodidlo neodpovídá současný normě, viz můj další příspěvek
Hele, ty kuřáku ;-) , nechápu, proč nenapíšeš: "...vhledem k tomu, že dělám to a to, vím, že u F2 S200chybí přední výztuha, která je u sériové F2!" To bych ocenil. Místo toho jsi postnul odkaz na nic neříkající fotku... ;-\
odpověděl jsi dle tvé představy jak má vypadat odpověď .A ted tomu už rozumíš .Fotka byla přiložena pro ty co o tom nic neví jak to vypada pod plastama .
Také mi uniká smysl testu, když je se zcela jiným autem, navíc, co byly prvotní info,pak svodidla v místě nehody byla špatně upevněna. Ještě měli pšonci vzít množinu jiných aut, prubnout a výsledek by byl asi stejný.
Prostě havaroval jejich miláček,je dokonalý king, chyba musí být v autě, protože na straně katolické Itálie to být taky nemůže...
Je to jako s pádem prezidentského letadla. Může za to kde co, jen ne jejich pomatený prezident, který kecá pilotům do práce,nutí je přistávat proti jejich vůli a vyhrožuje jim-viz. incident v Kazachstánu.
Každý jsme nějaký, já bych pšonky ignoroval.
[odkaz]
Nevím proč se v článku i v diskuzi objevují zmínky o polské kritice či nekritice fábie, když i ve videu se píše stále jenom o Špatné bariéře. Oni, ač se to možná úplně nezdá, ti poláci vážně asi nebudou úplní pitomci a nebudou tohle házet na auto. Je zřejmé, že je úplně fuk (zejména autorovi článku ! ) jaké použili auto, když šlo o to ukázat chyby na svodidlech.