Výkřiky průmyslových gigantů jsou občas až směšné. Ford a spol se za státní peníze zbavili přezaměstnanosti v odvětví, za opravdu velké peníze. A nyní vyskakují jak jsou dobří. USA mají i díky Fordovi neskutečný státní dluh a Obama neví při svém utrácení kam dříve skočit.
Chtělo by to trochu pokory, pánové.
wolff
0
Tak jde o to, že o Fordu se jedině psalo v souvislosti, že nepřijal státní půjčku narozdíl od Chryslera a GM...
To byla hlavní mediální masáž, kdy se to neustále připomínalo a bylo to prezentováno zejména z pohledu Fordu.. HELE PODÍVEJTE, JAK SME DOBŘÍ, všechno zvládáme i bez Obamy...
No realita je ale taková, že ani ne do dvou let má Chrysler (potažmo Fiat) půjčku splacenou a je opravdu očištěný. U GM to funguje podobně (splácí, ajk ještě nidky nespláceli).
Faktem zůstává, že jediný Ford teď v Americe ztrácí (na své konkurenty) a jejich fanfarónství se zdá, že asi nebylo úplně zprávné.
Chrysler o nic nepřišel (naopak zavádí novou samostatnou značku SRT) a vytvořil samostatnou značku RAM pro užitkáče), GM zastavilo ztrátové podniky a Ford? Jen tak namátkou... přišel o Volvo, Mazdu, Jaguar + Land Rover a mimoto umrtvil další (stejně jako GM) svoje původní značky (Mercury a těsně před smrtí je i Lincoln).
Takže Fordu bych opravdu vzkázal, že by se měl snažit těch svých 35% vytížit... >😒]
WinDiesel
0
To nejposlednější, co by se mělo dělat, je chválit chryser-fiat alianci. Pokud se sníží (díky krizi a díky obratnému krizovému vyjednávání) náklady na pracovní sílu u US automobilek zhruba z 80 USD na zhruba 30 USD (kde je celou tu dobu Toyota) a část těchto nákladů se hodí na bedra US státu, je snadné podnikat.
To bych tedy Fordu zrovna nevyčítal, choval se tržně a má z toho prd. Chrysler-Fiat se choval socialisticky a netržně a má z toho obří zisk (likvidace obří ztráty je potažmo zisk).
kyklop
0
staci da pozriet v eu na tupost menom srotovne a zistime, ze je to to iste, len inak pomenovane.
P.S. : mas sz
pogo26
0
Ta tupost byla i v USA, Japonsku, Číně,........... Jenom u nás se ta tupost neprojevila. U nás se projevuje jen genialita. Že pak u nás nikdo z autoprůmyslu nechce investovat nám zas tak vadit nemusí. Montovny nepotřebujeme, na složitější práci nemáme lidi a práce na úřadech je dost.
ten nejkrásnější
0
Již před krizí bylo na světě odhadováno přibližně 10-15% nadměrných výrobních kapacit a všichni doufali, že to e😜anze na východ vyrovná. Dnes tato e😜anze jen tak tak vyrovnává pokles v západních zemích. Staví se stále nové kapacity a procento roste. Dle posledních odhadů je v této chvíli již cca 20% vyrobních kapacit navíc(jedna pětina!!!) a to už nějaký kapitál váže a vlastně umrtvuje.
Pro pogo26, ze "všech tří našich automobilek" je jako "montovna" klasifikován pouze Kolín.
Chtělo by to trochu pokory, pánové.
To byla hlavní mediální masáž, kdy se to neustále připomínalo a bylo to prezentováno zejména z pohledu Fordu.. HELE PODÍVEJTE, JAK SME DOBŘÍ, všechno zvládáme i bez Obamy...
No realita je ale taková, že ani ne do dvou let má Chrysler (potažmo Fiat) půjčku splacenou a je opravdu očištěný. U GM to funguje podobně (splácí, ajk ještě nidky nespláceli).
Faktem zůstává, že jediný Ford teď v Americe ztrácí (na své konkurenty) a jejich fanfarónství se zdá, že asi nebylo úplně zprávné.
Chrysler o nic nepřišel (naopak zavádí novou samostatnou značku SRT) a vytvořil samostatnou značku RAM pro užitkáče), GM zastavilo ztrátové podniky a Ford? Jen tak namátkou... přišel o Volvo, Mazdu, Jaguar + Land Rover a mimoto umrtvil další (stejně jako GM) svoje původní značky (Mercury a těsně před smrtí je i Lincoln).
Takže Fordu bych opravdu vzkázal, že by se měl snažit těch svých 35% vytížit... >😒]
To bych tedy Fordu zrovna nevyčítal, choval se tržně a má z toho prd. Chrysler-Fiat se choval socialisticky a netržně a má z toho obří zisk (likvidace obří ztráty je potažmo zisk).
P.S. : mas sz
Pro pogo26, ze "všech tří našich automobilek" je jako "montovna" klasifikován pouze Kolín.