Novinky
spotřeba pěkná, ale nic co by mi vyrazilo dech, jistě s tím jeli úsporně, někde kolem 2tis. ot., pak se to dá, chtělo by to více info, aby měl článek aspoň nějakou vypovídající hodnotu.
Mas pravdu, pokud by ten vyfuk schovali tesne pod naraznik zakoncenym mirne dolu, tak by alespon esteticky nic v zadi nerusilo. Nez tam mit to perlivou vylestenou trubku.
Bud dva nebo radeji zadny.
Bud dva nebo radeji zadny.
keby to spravilo audi tak je to rozumny krok podla teba a keby to urobilo bmw tak z respektu si nedovolis ani prdnut nad tou strategiou. Ale lahko sa busi do jagu.
Práve dnes som si to všimol, keď som za ňou stál v kolóne a tiež to vypadá "straslive" [odkaz] >😁 a nikto sa nad tým nepozastavuje. 😉
... mame v rodine ten "najslabsi" XF 3.0 a z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze aj ten trojliter vie byt prekvapivo usporny ... bez toho, aby som bol brzdou premavky s priemernou 90km/h som jazdil za 5,5 medzi NR a DT
a ještě bych možná doplnil snahu o průnik do firemních flotil, kde třeba v GER je 520d/E250cdi docela rozšířená motorizace. No uvidíme jak to dopadne
Spotreba slusna, ale i Jagu jde jen o snizeni emisi portfolia. Nejvetsi vadu vidim v instalaci pouze jednoho vyfuku, coz bude vypadat straslive.
Nejkultivovanější diesel V6 2.7 HDi je (tedy byl) opravdu FAJN, ale časem resp. evolucí se z něj stal V6 3.0 HDi (nebo D u JAGUARu a Range Rover(u)
Tenhle "nový" 2.2d je třetí evolucí výborného motoru z přelomu tisíciletí, opakovaného vítěze své kategorie v Engine of the Year a svého času dokonce třetího nejlepšího motoru "absolutně" (dle porotců této soutěže) = je to motor OPRAVDU NADmíru povedený, velmi precizně zkonstruovaný, který v několika "nízkovýkonných" variantách najdete i v množství užitkových vozů.
Znám ho OSOBNĚ, mívala jsem ho před deseti lety v první generaci Citroën(u) C5.
NEvím jak se vám "p(r)opletly" tyty (oba docela NADprůměrné) motory, já bych ve voze tohoto typu sice preferovala 6ti válec, ale popravdě 2.2 HDi v reálu NAPROSTO stačí.
Pěkný den (s 2.2 nebo 3.0 d, resp. HDi :yes: 😄