Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ps1818
... veď táto informácia bola pred asi 2 týždňami na auto.sme.sk... [odkaz] vrátane porovnania novej a starej palubky.
Je tam aj vcelku podarené prezentačné video Dustera pre Južnú Ameriku.
Každopádne zmenu dizajnu interiéru hodnotím pozitívne, hoci vidím použitie staručkých koncernových dielov (napr. ovládanie okien ešte z Clia II pred FL). No ale hlavne že sú 😄 Ako veľké plus hodnotím asi prvé zabudované a navyše vkusné rádio v Dacii.
Je tam aj vcelku podarené prezentačné video Dustera pre Južnú Ameriku.
Každopádne zmenu dizajnu interiéru hodnotím pozitívne, hoci vidím použitie staručkých koncernových dielov (napr. ovládanie okien ešte z Clia II pred FL). No ale hlavne že sú 😄 Ako veľké plus hodnotím asi prvé zabudované a navyše vkusné rádio v Dacii.
Neaktualny si tak mozno ty! SME je cisty bulvar a vsetky clanky o motorizme, ci IT su tam prebrate zo zahranicnych zdrojov.Obcas (ako v tomto pripade) sa im podari byt aktualnymi a nie tyzden pozadu.
[odkaz]
A potom hovor, ci tu je niekto neaktualny. Na Ceske weby sa Slovenske este DLHO nebudu chytat.
[odkaz]
A potom hovor, ci tu je niekto neaktualny. Na Ceske weby sa Slovenske este DLHO nebudu chytat.
počuj Lego, a ty si bol niekedy na auto.sme.sk Tak potom nemôžeš tvrdiť, že všetky články sú prebraté. Je tam možno tretina autorských. A mimochodom, myslíš si, že tento konkrétny článok na auto.cz je autorský alebo prebraný zo zahr. zdorja? Si myslíš, že autor článku sedel vo vynovenom Dustere a fotky urobil sám??? >😁 >😁 >😁
Či je SME bulvár alebo nie, to mi je teraz fuk. Ja hovorím o auto.sme.sk a to bulvár nie je. Samozrejme, rozsahom informácií sa auto.cz nechytá, ale to som ani netvrdil. Len hovorím, že ak je nejaká informácia (resp. fotografia) známa v našich končinách už cca 2 týždne, tak mi príde trošku "po funuse" ju priniesť až teraz (zvlášť ak sa jedná o Daciu a nie povedzme nejaký Lotus).
Či je SME bulvár alebo nie, to mi je teraz fuk. Ja hovorím o auto.sme.sk a to bulvár nie je. Samozrejme, rozsahom informácií sa auto.cz nechytá, ale to som ani netvrdil. Len hovorím, že ak je nejaká informácia (resp. fotografia) známa v našich končinách už cca 2 týždne, tak mi príde trošku "po funuse" ju priniesť až teraz (zvlášť ak sa jedná o Daciu a nie povedzme nejaký Lotus).
BeranK
Na tomhle autě se mi mimo jiné líbí, jak s ním Frantíci pracujou. Nástup byl trochu sázka do loterie, jak to trh přijme - teď se ukázalo, že to přijal víc než příznivě a tak dochází na zlepšení. Na druhou stranu, poté, co se chytil pod "podřadnou východoevropskou" značkou (z pohledu Francouzů...) tak ho najednou vydávají za Renaulta. Pravda ovšem je, že v jiné zemi - v Rusku, by se jako rumunský automobil taky neprodalo, takže tam je jako Renault prodáván i Logan. Každopádně a někdo to už tady psal, znak Dacie (docela vydařený, mezi námi) je do masky zakomponovám daleko líp, než je tomu v renaultí verzi. No, v každém případě Duster je v jistém slova smyslu trefa do černého, otázka je, kdy a jak naplní trh....
"najednou vydavaji"??? co napr vim, tak Sandero se v jizni americe prodavalo davno pod logem Renaultu, jeste v dobe, nez vubec prislo jako Dacie na evropsky trh.... myslim, ze toto neni zadna "novinka", ani nic prevratneho
Asi jsi nepochopil, co jsem psal a proč. Tak popořadě - nejdřív byl Logan - Dacie, ale tam kde se prodával, tak na štítku bylo napsáno Made by Renault. Vyvinut byl jako rumunská Dacie. Sandero je derivát Logana. Už v té době se ale nejen v LA, ale i v Rusku prodával jLogan jako Renault. Duster byl vyvinut jako Dacie - opět. Když se chytil v Evropě jako Dacie, přejmenovali ho (a dokonce mu pro LA změnili masku) jako Renault. Takže, když ho Evropa otestovala, tak ho "najednou skutečně vydávají" za Renault, ačkoliv je to rumunská Dacie. Chápeš, co jsem tím chtěl říct? Nakonec, není na tom nic špatného,i když vůči Dacii je to poněkud nefér, je za pokusného králíka. Když se to povede a bude úspěšné, je to renault, když se nechytí, bude to dacie....no, ti kdo se postarali už před víc jak 15 lety, aby škodovka neskončila v stáji renaultu asi už tehdy věděli, co se od Francouzů dá očekávat.
Já teda nevím,ale v Los Angeles se žádný Renaulty neprodávaj... >😒]
BeranKu, děláš si v tom zbytečnej zmatek,je to daleko jednodušší,než Ty si myslíš. Renault se za Daciu v žádném případě nestydí. Je to stejné jako Sandero.
Auta v Jižní Americe jsou totiž přesně taková,jako Dacie. Jsou levná a jednoduchá, i proto se tu nabízí vzájemné propojení, kdy nám sem do EU poslali Sandero. Totéž Logan - jednoduché,velké,levné -> po takovém autě touží většina ehm "méně vyspělých" zemí a tak to prodává po celym světě pod takovou zančkou,které odpovídá místním podmínkám. I proto si koupíme u nás Daciu, v Jižní americe Renault a v Mexiku dokonce jako Nissan, v Íránu Tondar, v Indii Mahindru. Vyráběno samozřejmě lokálně,žádnej dovoz z Rumun.
V Jižní americe žádná Dacia nikdy neexistovala a nikdy existovat nebude, bylo by to kontraproduktívní. Schválně si to projdi a podívej se, že ty Dacie parádně zapadaj do místních portfólií jednotlivých značek. U nás by si taky VW Gol(ano,bez f) nikdo nekoupil.
To není jako aféra pošramocenýho českýho ega, kdž VW něco zakázal škodovce.
Jak říkám, auta jako Dacie jsou žádaný po celym světě. Tam kde Daciu neznaj, to tak pojmenovat přeci nemůžou... Žádný že tatínek Renault je zlej na dcerunku Dacii 😉
BeranKu, děláš si v tom zbytečnej zmatek,je to daleko jednodušší,než Ty si myslíš. Renault se za Daciu v žádném případě nestydí. Je to stejné jako Sandero.
Auta v Jižní Americe jsou totiž přesně taková,jako Dacie. Jsou levná a jednoduchá, i proto se tu nabízí vzájemné propojení, kdy nám sem do EU poslali Sandero. Totéž Logan - jednoduché,velké,levné -> po takovém autě touží většina ehm "méně vyspělých" zemí a tak to prodává po celym světě pod takovou zančkou,které odpovídá místním podmínkám. I proto si koupíme u nás Daciu, v Jižní americe Renault a v Mexiku dokonce jako Nissan, v Íránu Tondar, v Indii Mahindru. Vyráběno samozřejmě lokálně,žádnej dovoz z Rumun.
V Jižní americe žádná Dacia nikdy neexistovala a nikdy existovat nebude, bylo by to kontraproduktívní. Schválně si to projdi a podívej se, že ty Dacie parádně zapadaj do místních portfólií jednotlivých značek. U nás by si taky VW Gol(ano,bez f) nikdo nekoupil.
To není jako aféra pošramocenýho českýho ega, kdž VW něco zakázal škodovce.
Jak říkám, auta jako Dacie jsou žádaný po celym světě. Tam kde Daciu neznaj, to tak pojmenovat přeci nemůžou... Žádný že tatínek Renault je zlej na dcerunku Dacii 😉
Je to stejné jako u GM. Renault,Dacia,Nissan, Samsung a kdo ví co ještě. Všichni jsou jedna rodina a prachy tečou do jedinýho místa, jakej je na autě znáček už je opravdu jen nepodstatný detail.
Že se v USA žádný renaulty neprodávají ví asi každý....
Zmatek v tom nedělám já, připadá mi to jednoduchý, nicméně je to tak, jak píšu. Jinak nerozumím poznámce o českém egu, kterému "něco" VW zakáazal, dodones nikdo nikde nenapsal, že by VW škodovce něco zakázal kromě deštníčku ve výbavě Superba). Na druhou stranu, O autech v LA (Latinské Americe - neplést si s městem v USA - auta se dovážejí do zemí, potažmo států a ne do měst...nikdy jsem nikde nečetl a neslyšel o dovozech třeba do Berlína nebo Šangaje) jak se tady běžně psalo, když se diskutovalo např. navé brazilské uno a o tamějších trzích docela dobře psali dva lidé, kteří s Argentinou zjevně měli osobní zkušenosti. Nicméně pokud vím, tak když jsi zmínil české ego - VW naopak ěkodovku do řady zemí naopak vytáhl a prezentuje ji tam jako samostatnou značku. Naopak - v Indii se bude vyrábět očesané polo pod značkou škodovky.
To, že Dacii neznaj, je skutečně zásluha Renaultu a je i ukázkou jejich jistého šovinismu - mají poněkud zvrácenou představu, že Renault je něco nóbl a že Dacia je šunt a na oněch "měkkých" trzích by ji nechtěli. No je to o přístupu, nakonec, tvoje poznámka o českém egu a odkaz na "zákazy" VW zase cosi vypovídá o tobě. Tímto končím, diskuze s tebou není v ničem přínosná, zajímavá ani zábavná....
Zmatek v tom nedělám já, připadá mi to jednoduchý, nicméně je to tak, jak píšu. Jinak nerozumím poznámce o českém egu, kterému "něco" VW zakáazal, dodones nikdo nikde nenapsal, že by VW škodovce něco zakázal kromě deštníčku ve výbavě Superba). Na druhou stranu, O autech v LA (Latinské Americe - neplést si s městem v USA - auta se dovážejí do zemí, potažmo států a ne do měst...nikdy jsem nikde nečetl a neslyšel o dovozech třeba do Berlína nebo Šangaje) jak se tady běžně psalo, když se diskutovalo např. navé brazilské uno a o tamějších trzích docela dobře psali dva lidé, kteří s Argentinou zjevně měli osobní zkušenosti. Nicméně pokud vím, tak když jsi zmínil české ego - VW naopak ěkodovku do řady zemí naopak vytáhl a prezentuje ji tam jako samostatnou značku. Naopak - v Indii se bude vyrábět očesané polo pod značkou škodovky.
To, že Dacii neznaj, je skutečně zásluha Renaultu a je i ukázkou jejich jistého šovinismu - mají poněkud zvrácenou představu, že Renault je něco nóbl a že Dacia je šunt a na oněch "měkkých" trzích by ji nechtěli. No je to o přístupu, nakonec, tvoje poznámka o českém egu a odkaz na "zákazy" VW zase cosi vypovídá o tobě. Tímto končím, diskuze s tebou není v ničem přínosná, zajímavá ani zábavná....
Není třeba se jakkoliv urážet - poznámku o L.A. byla čistě jen ze srandy, to ti mohlo dojít 😉 Samozřejmě mi došlo,že myslíš Latinskou ameriku,já jí spíš říkám Jižní,ale to neni podstatný.
Budovat značku Dacia na cizích trzích je přeci zbytečnost a hloupost, tohle není o tom,že to frantící seberou rumunům... A kvůli dvěma, modelům? Stálo by to spoustu peněz, času, úsilí atd, i hitoricky je to docela dobře popřeno. V Renaultu si prostě jen spočítali (ani by ale nemuseli), že prodávat to pod celkem zdomácnělou a zavedenou značkou, vydělá mnohem víc peněz a nikomu to neublíží. Co teprve budovat Daciu v Mexiku kvůli jedinýmu autu?
A myslíš,že lidé touží po rumunském autě,nebo jim je to fuk? Ano,je jim to fuk,chtějí dobré auto odkudkoliv...
Nevím,proč ti to tak vadí, ostatně proto jsem tu škodovku zmínil, tam by se dalo pochopit, že z pocitu vlastenectví by někoho mohlo mrzet,že VW omezuje Škodovku, ale proč by mělo někomu vadit,že se Dacia prodává jako Rendlik,nebo Tondar mi pořád neleze do hlavy
Mě je škodovka celkem fuk, jen jsem postřehl že se občas lidi zlobili
[odkaz]
Stejně tak, bylo to někde tady, se psalo,že Škoda se v budoucnu daleko více zaměří na levná auta, takže si z toho chtějí tak torchu udělat svojí Dacii,aby jim to nelezlo do zelí - jak pravim,mě je to fuk, škodovky,krom starejch mě nezajímaj,jen jsem to uvedl jako příklad
Lidem je jedno,jak se to jmenuje. A nemyslím si,že se Rumuni zlobí, že se jejich národní poklad prodává po světě s jinejma znáčkama 😉
Budovat značku Dacia na cizích trzích je přeci zbytečnost a hloupost, tohle není o tom,že to frantící seberou rumunům... A kvůli dvěma, modelům? Stálo by to spoustu peněz, času, úsilí atd, i hitoricky je to docela dobře popřeno. V Renaultu si prostě jen spočítali (ani by ale nemuseli), že prodávat to pod celkem zdomácnělou a zavedenou značkou, vydělá mnohem víc peněz a nikomu to neublíží. Co teprve budovat Daciu v Mexiku kvůli jedinýmu autu?
A myslíš,že lidé touží po rumunském autě,nebo jim je to fuk? Ano,je jim to fuk,chtějí dobré auto odkudkoliv...
Nevím,proč ti to tak vadí, ostatně proto jsem tu škodovku zmínil, tam by se dalo pochopit, že z pocitu vlastenectví by někoho mohlo mrzet,že VW omezuje Škodovku, ale proč by mělo někomu vadit,že se Dacia prodává jako Rendlik,nebo Tondar mi pořád neleze do hlavy
Mě je škodovka celkem fuk, jen jsem postřehl že se občas lidi zlobili
[odkaz]
Stejně tak, bylo to někde tady, se psalo,že Škoda se v budoucnu daleko více zaměří na levná auta, takže si z toho chtějí tak torchu udělat svojí Dacii,aby jim to nelezlo do zelí - jak pravim,mě je to fuk, škodovky,krom starejch mě nezajímaj,jen jsem to uvedl jako příklad
Lidem je jedno,jak se to jmenuje. A nemyslím si,že se Rumuni zlobí, že se jejich národní poklad prodává po světě s jinejma znáčkama 😉
LEGOPARK
Na tej porovnavacej fotke stareho a noveho interieru je krasne vidno, ze presunutie ovladania okien na dvere si vyziadalo svoju dan v podobe zuzeneho priestoru na nohy a kolena. Som zvedavy, ci to bude citelne. Podla fotiek to je ale ocividne.
Kazdopadne - co je zle na ovladani okien na stredovej konzole? Nie je to smerovka, ktora sa ovlada v meste kazdu minutu. Ergonomicky som v tom nevidel nevyhodu.
(mam odjazdene s par Dustermi uz co to)
Kazdopadne - co je zle na ovladani okien na stredovej konzole? Nie je to smerovka, ktora sa ovlada v meste kazdu minutu. Ergonomicky som v tom nevidel nevyhodu.
(mam odjazdene s par Dustermi uz co to)
To taky dodnes nechápu. Když chci ovládat okna tlačítky na středovém panelu, dělám to pravou rukou, která tak nějak je více navyklá opouštět volant...
Si trafil, tiež mi príde ergonomickejšie ovládať okná s pravou rukou ako dávať ľavú dole z volantu ktorou ovládaš aj dôležité smerovky a svetlá. Je to samozrejme vec zvyku no nemusia sa všetci vo všetkom o***ť po Nemcoch. ;-\
podľa mňa je umiestnenie tlačidiel na palubnej doske (pri autorádiu) príliš ďaleko, ale dobre to mal vyriešený svojho času Peugeot 206, ktorý mal tlačidlá pri páke parkovacej brzdy...
Presne o tom fleku hovorím, vedľa ručnej brzdy, pred lakťovkou... :yes:
Tak neviem chlapi, ale mne príde klasické ovládanie okien na dverách omnoho prirodzenejšie. Proste keď chcem ovládať okno, ruku ťahá k oknu, logika.
Kdybyste furt nekvedlali tou pákou, drželi by jste volant pravou rukou >😒] (hodně dlouho mi trvalo naučit se ho držet levou a dodnes mi to přijde divný), možá že i to je jeden z důvodů,proč jsou ty čudlíky u okna, neb elektrická okna byl zcela určitě podobně luxusní prvek jako zmiňovaný automat a tak většinou bývali spolu a tak se to i zažilo. Nehledě na to,že auta většinou žádné středové tunely neměla,takže čudlík šel namontovat jeidně k oknu. Až pak u laciných evropských aut, kde byla elektrická okýnka podobně frekventovanou výbavou,jako automatická převodovka se někdo rozhodl,že "ten čudlík někam nabastlí" - protože většina aut měla švihadla a s těma se počítalo,tak byla díra v "tapecáku",ale už niebylo kam dát čudlík,páč s nim nikdo nepočítal.
Čili vlastně ty čudlíky na palubce, na středovym tunelu a tak máme předevšim u levných aut se švihaldama. Díra v tapecáku dostane epesní záslepku a čudlík se strčí "do těch prázdnejch" nebo kamkoliv jinam kde je místo - co by se s tim srali,když si to stejně koupí jen pár úchylů.
Jedině to snad chápu u BMW, kde to má nejspíš původ v tom vašem držení levačkou
Čili vlastně ty čudlíky na palubce, na středovym tunelu a tak máme předevšim u levných aut se švihaldama. Díra v tapecáku dostane epesní záslepku a čudlík se strčí "do těch prázdnejch" nebo kamkoliv jinam kde je místo - co by se s tim srali,když si to stejně koupí jen pár úchylů.
Jedině to snad chápu u BMW, kde to má nejspíš původ v tom vašem držení levačkou
Wen Věčněžasnoucí
Jak se mi původní interiér nelíbil (naživo je ta lacinost vidět ještě víc), tak tato nová vypadá ultralacině už na fotce - naživo to bude jistě ještě horší... ;-\
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nerozumiem, preco sa Duster vzdy spaja len s dochodcami?
Lebo je to pekné klišé..ja dusterov v meste vidím dosť a dôchodcov za volantom práve nemajú.
No, protože všichni mladí a mladší jezdí Carrery a Panamery a střední generace meďoury a bavoráky. Socky jezdí fauvé a na důchodce přece zbývá jenom holá fabka nebo ten duster....přitom podobné názory a klišé razí "řidiči - diskutéři", z jejichž příspěvků čiší na sto honů fakt, že kolikrát nemají ani řidičák a v autě znají pravé zadní sedadlo a to pouze v neděli odpoledne...
Naprosto souhlasím, jen jsem chtěl říct, že upgrade palubky se aspoň podle fotek zrovna dvakrát nevyvedl.
Tak nemůžeš čekat, že SUV za 250 tisíc bude mít interiér jak z Rollsu. Podle mně se nová palubka v rámci cenových možností povedla a v přímém srovnání tu starou jednoznačně poráží.... Ale podle mně je nejdůležitější vůbec to, že se auto jako Duster (a ostatní modely Dacie) vůbec vyrábí. Když před 7 rokama vyjížděl Logan, všichni se mu smáli. Dneska se celá Evropa diví, kolik těhdle vysmívanejch aut jezdí. A za to si Dacie zaslouží :yes: .
On ten Logan zázrak skutečně není, ale přijde mi třeba poctivější než "sedan" Clio....
Na druhou stranu Renault je třeba pochválit za pokus, který vyšel - vyrobit laconé, ale přitom nové auto. Dneska to napodobí kdekdo, reakcí je třeba i výroba a prodej řady aut po zahájení produkce jejich nástupce (Oktávie Tour ale i Opel astra Classic). Duster je na rozdíl od Logana a Sandera docela hezký auto a díky ceně mu lecos člověk odpustí a dokonce si troufnu tvrdit, že Duster vypadá líp, než kolik stojí - na rozdíl od řady aut, která se tváří draze a světově a leckteré kvalitativní ukazatetele stojí pod psa....
Nakonec jako Renault naučil Evropu používat malá MPV, učí ji vyrábět jednoduchá a levnější auta. A za to má rozhodně palec nahoru, protože ne každý je ochoten a schopen cpát do auta každé čtyři roky přes půl mega. No a ještě když vidím občas někde čínskou automobilovou produkci, tak si říkám, že Logan je první kámen z hráze, která může celkem úspěšně odolat nekvalitním napodobeninám z říše Středu (t.č. pod komunistickou vládou...) . Už když jsem před pár letyv Praze na výstavišti prohlížel nějaký čínský sedan (nabízený italskou firmou), napadlo mně, že ten Logan je daleko lepší řešení....,
Na druhou stranu Renault je třeba pochválit za pokus, který vyšel - vyrobit laconé, ale přitom nové auto. Dneska to napodobí kdekdo, reakcí je třeba i výroba a prodej řady aut po zahájení produkce jejich nástupce (Oktávie Tour ale i Opel astra Classic). Duster je na rozdíl od Logana a Sandera docela hezký auto a díky ceně mu lecos člověk odpustí a dokonce si troufnu tvrdit, že Duster vypadá líp, než kolik stojí - na rozdíl od řady aut, která se tváří draze a světově a leckteré kvalitativní ukazatetele stojí pod psa....
Nakonec jako Renault naučil Evropu používat malá MPV, učí ji vyrábět jednoduchá a levnější auta. A za to má rozhodně palec nahoru, protože ne každý je ochoten a schopen cpát do auta každé čtyři roky přes půl mega. No a ještě když vidím občas někde čínskou automobilovou produkci, tak si říkám, že Logan je první kámen z hráze, která může celkem úspěšně odolat nekvalitním napodobeninám z říše Středu (t.č. pod komunistickou vládou...) . Už když jsem před pár letyv Praze na výstavišti prohlížel nějaký čínský sedan (nabízený italskou firmou), napadlo mně, že ten Logan je daleko lepší řešení....,
Astra Classic není reakcí na Logan. Vyráběla se už v době, kdy startovala druhá generace [odkaz] , Classicem byla označena ta první [odkaz] .
Vencos
Nakonec by tu palubku mohli dát i do Logana. Tak mě napadá,že jendou bude Logan už docela starý. Bude velmi těžké udělat důstojného nástupce
Určitě by jí tam dát mohli, vůbec by to neuškodilo, ale těžko říct, jestli ve svých 7 letech ještě bude Logan procházet faceliftem...Jinak s nástupcem si myslim problém nebude, Renault vždycky uměl dělat levný a praktický auta....akorát už kolem toho nebude takovej poprask jako u současnýho Loganu...
okrem toho aj tak si dustera nikto nekupuje kvoli interieru ale kvoli cene a jeho uzitkovej hodnote a mojmu dedovi je tak tiez jedno ci ma novy inetrier alebo povodny ked auto posluzi tak je to v pohode, mne sa paci aj terajsia verzia :yes: hned by som ju bral keby ze mam 10 000 ojro vo vrecku
Cingrlátka, vlnovky ale ináč..? Mali na pôvodnú palubku dustera dať rádio z 21. storočia a bol by pokoj.