Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Plautus
Mazda má zatiaľ u mňa :yes: keď to príde do produkcie a osvedčia sa ako nové motory, tak i nová prevodovka, tak pôjde hore i druhý palec 😄 teším sa a očakávam...
Deadlift
Podle me je to jen oprasene DISI na 1.3, to DISI, ktere Ford predstavil v roce 2001 a uvedl na konceptu Fusion na motoru 1.1 na 2002 Geneva Show.
Jinak podle hloupych reakci Mazdafans bych cekal, ze prevodovka bude alespon dvojspojkova, coz neni, a ne ze jen "zmeni olej". Kdyz je Mazda takovy technicky leader. Ale ono to tak slavne asi nebude, kdyz musi stavet vlastni hybridy na hybridni platforme Fordu.
Krome Wankelu nema dnes Mazda nic, co by v motorech bylo povazovano za leader pocin, v podstate ani jinde ne, reakce vedeni Fordu to dokazuje, nemyslim tim jen prodeje akcii, ale i konec joint venture Ford/Mazda v mototorech.
Jinak bych upozornil na to, ze Ford ma porad v Mazde 13% a presto se spekuluje o tom, jak Ford da Mazde nahromadene premie za tu loajalitu, kterou nekolikrat "prokazala", kdyz Ford mel majoritu a ona si hrala jen svoji polivcicku. Treba oznameni o ruseni - utlumovani spolecne vyvijenych platforem nebo treba to, ze Mazda udajne poptavala hybridni licensi u Toyoty, proto Ford jim uz nadale poskytovat licensi asi nechce.
Tak Zoom Zoom preje Fordfans, kazdemu podle zasluhy. Presne podle One Ford. Kdyz z kola ven bude muset prizivnik Volvo, proc zivit a dotovat dale prizivnika Mazdu? Na co? Videl snad nekdo Ford s Wankelovym Mazda motorem, ja jeste ne.
Jinak podle hloupych reakci Mazdafans bych cekal, ze prevodovka bude alespon dvojspojkova, coz neni, a ne ze jen "zmeni olej". Kdyz je Mazda takovy technicky leader. Ale ono to tak slavne asi nebude, kdyz musi stavet vlastni hybridy na hybridni platforme Fordu.
Krome Wankelu nema dnes Mazda nic, co by v motorech bylo povazovano za leader pocin, v podstate ani jinde ne, reakce vedeni Fordu to dokazuje, nemyslim tim jen prodeje akcii, ale i konec joint venture Ford/Mazda v mototorech.
Jinak bych upozornil na to, ze Ford ma porad v Mazde 13% a presto se spekuluje o tom, jak Ford da Mazde nahromadene premie za tu loajalitu, kterou nekolikrat "prokazala", kdyz Ford mel majoritu a ona si hrala jen svoji polivcicku. Treba oznameni o ruseni - utlumovani spolecne vyvijenych platforem nebo treba to, ze Mazda udajne poptavala hybridni licensi u Toyoty, proto Ford jim uz nadale poskytovat licensi asi nechce.
Tak Zoom Zoom preje Fordfans, kazdemu podle zasluhy. Presne podle One Ford. Kdyz z kola ven bude muset prizivnik Volvo, proc zivit a dotovat dale prizivnika Mazdu? Na co? Videl snad nekdo Ford s Wankelovym Mazda motorem, ja jeste ne.
...to som nevidel ani ja.
A k tomu prizivnictvu len tolko, ze Escort druhej aj tretej generacie (severoamericky samozrejme) bol postaveny na mazdej B platforme, slavny Ford Probe na GD platforme, platforma CD2 na základe mazdej GF platformy ( prave na nej je postaveny hybrid Ford Escape a Mazda Tribute, ktory zrejme zmienujes...), Ford Fusion na platforme Mazdy 6 a mnoho iných, (Laser, Lynx, Festiva...) ktore vlastne boli uplne "cistokrvne" Mazdy s fordím logom :-!
A k tomu prizivnictvu len tolko, ze Escort druhej aj tretej generacie (severoamericky samozrejme) bol postaveny na mazdej B platforme, slavny Ford Probe na GD platforme, platforma CD2 na základe mazdej GF platformy ( prave na nej je postaveny hybrid Ford Escape a Mazda Tribute, ktory zrejme zmienujes...), Ford Fusion na platforme Mazdy 6 a mnoho iných, (Laser, Lynx, Festiva...) ktore vlastne boli uplne "cistokrvne" Mazdy s fordím logom :-!
letanovce
Mazda je najkrajsia, najspolahlivejsia......proste naj znacka na svete :yes:
Nikto sa na nu nechyta!!!!!!!
Na nove motory som cakal....teraz len pockat na predaj a sup kupit si jednu Mazdicku do garaze 😉
Nikto sa na nu nechyta!!!!!!!
Na nove motory som cakal....teraz len pockat na predaj a sup kupit si jednu Mazdicku do garaze 😉
Tak doporucuji cist pozorneji.
Bezne nekteri lide zde radi plivou na Ford z ruznych pohnutek, ale i to se da delat s urcitou gracii a spetkou iteligence, bez slapani po faktech, ale to u tohoto serveru kde kazda dobra zprava o Fordu pres redakci prechazi s 14 dennim spozdenim, kde polovicka faktu je vystridana "nezaujatym" pohledem, se ocekavat neco vic od diskuteru neda.
Jinak jak vidim vetsina je zde zhrzenych Mazda, Aston, Jaguar atd. fans, kteri nadavali a nadavaji na Ford. Drive nadavali na Ford, ktery jim nebyl dostatecne nobl jako majitel a dnes zato ze je prodal podle nich podradnym: Tata, Prodrive a nebo Denso (Toyota) viz Mazda.
A ja rikam dobre jim tak. At si novi a nove majitele uziji.
Uvidime jak treba Toyota domaci Mazde "nezatne tipec", v hybridech ji to pekne brzy osladi, kdyz ji ted neprimo nemalou cast vlastni.
Nebo ze by Mazda schvalne dodavala podprumerne motory Fordu a sama pro sebe vyrabela dokonale a tedy nejlepsi ve tride. Nevim, pouc me.
-------
Neznam fakticky jediny motor, ktery by navrhovala jen Mazda a ktery by prodaval Ford. Za to opacne znam dva nebo tri.
Jestli je u tebe to "upgrade", spolecny vyvoj all new motoru v ramci joint venture. Pak si pletes fakta s polopravdami z PR Mazdy.
Jinak dale zakazka nemusi byt na kompletni motor, ale jen na jeho cast. Tak s tou zakazkou pozor na slova!
Jinak jestli porad nevis o jake Japonce jde, tak ja napovim, co bych pro takoveho velkeho odbornika na motory neudelal, ma na nich nekolik titulu mistra sveta vysmaty Valentino.
Ze by zrovna ta vehlasna Japonska firma na zakazku pro Ford take nebyla schopna udelat nejlepsi 1.4 na trhu? Tomu se mi take nechce verit.
Rekni sam. Ja nepredjimam zadny uhel pohledu. Ja se jen v duchu smeji blabolum, ktere nekteri neznali dokazali vyplodit. >😁
Jinak automobilovou Amerikou hybe afera Toyoty, ktera udajne ukradla ty "sve patenty" na hybridy, a to bylo chlubeni. A pokud prohraje tak je nebude smet prodavat v US. Ale nic proti Japoncum, ale vsude je chleba o dvou kurkach nebo ne?
To ze jezdim ve Fordech, tak jsem vlastne taky fanda Japoncu, mam prece napul Mazdi auto.
Neviem, na com presne jazdis, ale s najvacsou pravdepodobnostou si v poslednej vete vyslovil vacsiu pravdu ako sa sam nazdavas :-!
Myslíš, že 1,6 EcoBoost bude nějaký zázrak? Nějak si to nemyslím. Je to jenom na počin ekologů, aby automobilky plnili emise a je zvláštní,že např. japonci umí plnit emise i s normálním objemem. A přiznejme si, že Ford jako velká automobilka přichází s downsizingem jako poslední - VW, PSA či Renault, Opel už dávno takové motory mají.
Vlastní motor mazdy je v současnosti nový 2,2 MZR-CD. Vím, že si tvrdil, že je to od Fordu, ale ee a tvé odkazy na wikipedii, jsou již neaktuální. Protože sama wikipedie píše, že ten motor nemá s Fordem či PSA nic společného.
[odkaz]
Jo a motor RF, je vlastní kontrukce a používal jej i Ford, první auto jej mělo od roku 1983 Mazda Bongo.
Zajímavé je, že motor 2,2 MZRCD je chvilku po uvedení na trh upgradován s biturbem a piezovstřikovači - a nejpíše tento motor brzy uvidíme v CX7. Možná již za měsíc.
A přitom motor 2,0 MZRCD sed stále vyrábí pro země s odlišnými daňovými podmínkami...
Takže😒br /> 1,4 je motor navržený Yamahou
1,8 - 2,0 a 2,3 jsou všechno motory od Mazdy, které si Ford trochu upravil, a je zajímavé že tyto upravené motory vykazují poruchy, které mazdí motory nevykazují.
Takže je to pro tebe smutné, ale je to tak. Velké americké motory jsou v současnosti od Fordu a malé globální motory jsou od Mazdy.
Samozřejmě se to s eco-boostem změní.
Nebuď tak zaslepený.