Jen už tu dávno měl být. Představa Jaguaru v kombíku se mi (na rozdíl od Jaguaru s dieselem pod kapotou) nijak nepříčí. Ale hlavně v Evropě, kde si lidi už odvykli kupovat klasický sedany s benzínovými motory, je takový auto potřeba.
Na to mám jiný názor. Připadá mi to jako rouhání. V Jaguaru jsem během studií pracoval a X-Type Estate bylo jedno z nejošklivějších aut v historii značky a taky se neprodávalo.
To je sice pravda. ALE....XJ byl klasika. Udělali nový moderní "který prý chce trh" odradili své zákazníky, kteří přešli ke konzervativní S Klasse a prodává se daleko méně než se čekalo (vidět je to i u nás, kde XJ tvoří v luxusních autech kolem 2% trhu). Mi se líbí, jak staré, tak nové XJ, ale zákazníci Jagu jsou konzervativní lidé. Zvlášť v této třídě. Takže hrozí, že to tady dopadne s tím kombíkem podobně.
Ale třeba ne.... každopádně z mého hlediska je to stejný humus jako Alfa Romeo Kombi. Ale každý má jiný vkus.
Mi je zase karoserie kombi (ať už pojatá užitkově, či jinak) spolu s GT nejbližší :-) Například takové CLS je určitě nádherné, ale v připravované "kombi" variantě to teprve bude dělo.
Neviem odkiaľ máš informácie, že prešli práve u S classe, ale doplním ťa, že napríklad , že Buckinghamský palác používal nové BMW 7. Myslím, že aj pri kráľovskej svadbe
Nu, premier ma Jaguar a prednim vzdy byl Jaguar, ale samosebou krome rade Range Roveru pro tejne sluzby i to nejake BMW. Cameron mel osobne Lexus GS predtim nez byl premier.
pro me je kuprikladu kombi prave mnohem hezci nez sedany a lifty, u Alfy bych vzdycny koukal prave jen na 156 Sportwagon, je to nadherne auto a podle me mnohem hezci nez sedan, Audiny se me komplet libej mnohem vic v Avantech nez jako sedany, to same treba Superb, snad jedinej kombik kterej se me za posledni roky nelibil byl Accord, to byl fakt pohrebak >:D
a to jsem clovek co kufr vpodstate nevyuziva, ale proste se me libi takova auta vic diky cistsim liniim po cele delce auta
Dúfam, že myslíš predchádzajúcu generáciu Accordu - to bol "funebrák", pretože tá súčasná generácia je asi najkrajšie kombi vôbec na trhu a to myslím bez rozdielu tried... :yes:
inak súhlas s tou Alfou - 156Sportwagon je najkrajšia Alfa vôbec, taktiež Audi je v kombi prevedení určite krajšie ako sedany...
...akurat ten Superb :no: by som pri debate o krásnych autách radšej nespomínal, má jediné šťastie, že v škaredosti škodoviek ho s prehľadom porážajú Fabia II a hlavne Roomster - to je jedno z najohavnejších áut na trhu celkovo 8-s
U Jaguaru je teď stejná situace, jako byla nedávno u Porsche (když začal vyrábět Cayenne) a dneska je Cayenne asi nejdůležitějším modelem značky... Věrní fanoušci značky budou tohle rozhodnutí asi proklínat, ale ti nevytvářejí zisky automobilky. Je to zkrátka něco za něco, v tomto případě tradice výměnnou za zisk. O tom, jestli to je správně si už musí udělat názor každý sám...
Já naopak považuju X-Type Estate za nejhezčí kombi střední třídy od doby Roveru 75. Problém, proč se neprodával, nebyl podle mě v designu (který neměl chybu!), ale tom, že to bylo jednoduše převlečený Mondeo. :-! To je taky důvod, proč bych si ho nikdy nekoupil, i když se mi tolik líbí.
Uz mam kandidata na dalsie auto. Plnohodnotny nasledovnik mojho Mondea.
Ako sa hovori, treba ist stale vyssie a vyssie, klesnut nie je dobre ;-\ ;-\ ;-\
Ja som vždy patril medzi tých, ktorý nejdú vždy tak úplne konvenčným smerom. A ak by som kupoval prémiu, tak Jaguar by bol veľmi silný hráč na listine kandidátov... Mám dojem, že momentálne robí Jaguar veľké kroky vpred, čo sa dizajnu a podľa ohlasov pravdepodobne aj kvality týka...
Není důvod, aby ten kombík nějak doprasili, základ je elegantní, kombík bude stejně tak. Potřebovat ho potřebují, stačí se podívat, kolik z prodejů německé D3 ve třídě tvoří právě kombíky. ;-)
Souhlas, myslím, že kombík se designově povede (jako všechny momentální výtvory Jaguaru) a prodejům by měl určitě pomoct, akorát vzhledem k tradičnosti celé značky asi ne takovou měrou jako u D3... Těch 20% je ale myslím reálných...