motorizace i vše ostatní OK a úspěch jistě zaručen. Jen jestli to ale plánovači trošku ohledně cenotvorby nepřepískli - nemyslím tím základní cenu - ale výbavu - auto - byť Audi - za 800k a jen manuální klimatizaci v základu? Pemýšlím, jestli není třeba připlatit za volant - protože není uveden v základní výbavě - a byl by to určitě velmi inovátorský krok..........Jo a doufám, že kvalitativní kontrola ve Španělsku dohlédne na to, aby nebylo moc siestafahrzeug na trhu. Jinak v této barevné kombinaci je Q3 k nakousnutí............
Rojin
0
Přesně jak píšeš, těchto Q-ček 😄 už je skoro akorát.. Bral bych Q3 cenově někde nad Yetim (asi jsem blázen >😁 ) ale tahle cenovka mi příjde opravdu přemrštěná a tím u mě postrádá Q3 smysl... Tady bych poprosil o vysvětlení, proč Q3 vůbec vyjela z továrny. Moc to totiž nechápu. Možná je to jen tou cenou, nevím.. Navíc, pokud bych chtěl něco z rodiny Q, pak bych šáhl nejspíš po Q5
white label
0
Proč vůbec vyjela Q3 z továrny se zeptej třeba prodejců Audi. V době, kdy ještě ani nezačala výroba a už jich bylo málo. Výrobci nedělají auta především pro nás, diskutující na autowebech, ale pro reálné solventní zákazníky, z tohoto pohledu je auto produkt, jako každý jiný a stejné je to i s jeho cenou. Dokud ji trh akceptuje, není logicky důvod k tomu, aby výrobce cenu snižoval...
white label
0
Mně se taky docela líbí, pro manželku s dětma by to bylo parádní autíčko..., větší Qéčka (zvlášť Q7) mě naopak moc neberou...
S příplatkama je to u prémie vždycly těžké, zvlášť u D3.
S příplatkama je to u prémie vždycly těžké, zvlášť u D3.